Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Japonské úřady odhalily chyby v homologačních dokumentech, některé automobilky pozastavily dodávky

29 komentářů

traveldrive
zbytočná buzerácia,
Nejd o nič zásadného, zdraviu, či životu nebezpečného, len o nezrovnalosti podľa legislatívy.
Meky
Takže auto v teste nebrzdí.
Nevadí, v papieroch napíšeme, že je to ok,
:yes:


Fascinujúce ako stále ľudia obdivujú Japonsko .
Ich odrby sú pritom legendárne a mnohí na ne doplatili životmi - vid problém s vražedným airbagmi.

Losi test Rav4 tiež istotu majiteľovi nepridá :yes:
traveldrive
A to si si prečítal kde?
Avatar - praptak
praptak
Špatně brzdící auto je zmíněno přímo v článku.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tam je zmíněno, že nebrzdilo plnou silou a bylo dopocitano, jako kdyby brzdilo. Ne že špatně brzdilo. Aspon tak jsem ro pochopil já.
traveldrive
Ja tiež. Keby nebrzdilo, ťažko by riskovali s predajom takého modelu.
Avatar - speedfred
speedfred
Asi to dopočítavajú aj na hybridoch. Po plnými brzdami sa to chová strašne divne. Človek si nemôže ani strihnúť svoj obľúbený kopec športovým štýlom.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Že při jízdě brzda plyn vadnou brzdy u hybridu dřív než u normálních aut? U camry jsme to nezažil, stejně tka ani u corolly nebo yarisu. U HL jo, tam jsou brzdy desne
Avatar - speedfred
speedfred
Nemyslel som vädnutie ale cit v brzdovom pedále keď to človek zadupne.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak to je vlastnost toho "neexistujícího" brake-by-wire. Prostě odezva tam není a odpor též ne.
Avatar - speedfred
speedfred
Mám pocit že aj QV má brzdy b-b-w a tam to je ok.
Tu ide o to že v tom robí trochu bordel asi rekuperácia a potom sa do toho hryznú brzdy. Povedzme 80% brzdenia ok a potom posledných 20% to brzdí úplne inak.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Vlastně jo, ta má taky. Z toho co popisuješ mne opravdu napadá snaha co nejvíce rekuperovat. Tohle těžko soudit a nejlépe jak jsi udělal. Mít prime srovnání
Avatar - Mikesus
Mikesus
Myslis tenhle losi test nebo nejakej starej?
https😐/m.youtube.com/watch?…
Dieselgate je taky z Japonska, že?
Takata byl průšvih srovnatelný s dieselgate. Ovšem takata byl dodavatel automobilek. To je trochu jiné než když podvádí samotná automobilka, i když důsledky jsou stejné a nijak to nezlehčuju
Meky
Ja ti neviem, ale vidím celkom rozdiel nechať sa zabiť zlým airbagom alebo znečisťovať životne prostredie.

Osobne by som radšej jazdil smradľavým naftakom od vw ako riskoval život v aute s japonským airbagom.

:-!
Avatar - Mikesus
Mikesus
Aha. Takze 35 mrtvých kvůli takate za celou dobu je problem a 8.8milionu ročně kvůli dieselgate ne? Protože to nevidíš, že někomu teče z hlavy krev, tak je jedno ze umře.

www.kpl.co.uk/dieselgate-and-human-health-just-how-harmful-was-it/amp/
Gvick2
Když nejde o nic zásadního, tak proč zastavují prodej některých modelů a dělají se razie v ústředí automobilek?
https😐/www.youtube.com/watch?…
Avatar - Mikesus
Mikesus
Aby se zjistilo, jestli to je opravdu co říkají a není to nic víc? Ty jako každému věříš, kdyz ti řekne, že udělal špatně jen to a to?
Gvick2
Samozřejmě nevěřím a už vůbec bych nevěřil automobilkám, které roky věděly o problémech s airbagy Takata a přesto nic nedělaly a nechaly průšvih narůst do obřích rozměrů.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Automobilky o tom věděly? Které? To jsem nezaznamenal. V tom případě by těch cca 35 mrtvých kvůli vadnym airbagum mělo jít na jejich vrub.
Gvick2
Avatar - Mikesus
Mikesus
V tom případě je to téměř identické jako dieselgate. Jen rozdíl je v dopadech no. Přes miliony aut bylo cca 35 mrtvých. U dieselgate to bylo kolem 8.8milionu. Ale souhlas, tohle by se nemělo stávat. Bezpečnost by měla být na prvnim místě.
Gvick2
8.8 milionu mrtvých u dieselgate? To jsi si vycucal z kterého prstu?
Avatar - speedfred
speedfred
😅😅😅 Priemyslová revolúcia musela potom zabiť asi 2 milardy ľudí. Samozrejme že on vytiahne nejakú štatistiku čo sa mu hodí do krámu.
Avatar - pradeda777
pradeda777
....z.k.u.r.v.e.n.ý úředník vymyslí příště, aby se mohl seberealizovat? 😲
Freddka
No vis co, ja jsem ten posledni, kdo bude obhajovat uredniky a byrokracii, ale v tomhle pripade jde o nejaka bezpecnostni narizeni.

A je dobre, ze ta narizeni existuji. A aby k necemu byla, je potreba, aby se dodrzovala.

Je kvuli temto specifickym pripadum hnedka potreba zastavit prodej? U vetsiny z nich asi ne.

Ale nejak musis zajistit, ze kdyz ta narizeni nekdo nesplni dusledne, tak to ma nejaky dopad, jako napr. pozastaveni prodeje.

Popravde je zajimave, ze si toho ten urednik nevsimnul v dobe udelovani homologace, ale az potom. To je celkem problem.
Ale nikdo neni neomylny, stalo se, tak se to resi. Mozna ne zrovna stastnym zpusobem, ale lepsi nez to nekde ututlat se alovy “no jo vsak ono se zas tolik nestalo”.
Avatar - kuk
kuk
Olympus falšoval účetnictví, akcionáři chtěli miliardy
https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…-olympusu-286243

Mistsubishi 25 let falšovalo emise a krachlo a tak ho skoupil Nissan
https😐/www.idnes.cz/…o-zahranicni_lve

Kobe steel falšovala testy pevnosti u oceli kterou dodávala Toyotě a Boeningu. Bravo...
https😐/byznys.hn.cz/…ocelarske-divizi

Toyota podváděla v rallye
https😐/www.auto.cz/…-z-rallye-103939

Zemětřesení v Daihatsu. Japonci přes 30 let podváděli s testy
https😐/www.idnes.cz/…48_automoto_lobl

atd.
Meky
Presne tak. Japonci sa tvária slušne ale sú to riadne prasce
Niemand
No za podvod v Toyota Castrol Europe bol zodpovedný "Dieter Bülling" to je také typické Japonské meno.
Niemand
Tak motošport by som do toho neťahal. To nie je zrovná výkladné skriňa férového správania ani u iných značiek. A 5 minút googlenia stačí na nájdenie množstva diskvalifikácii z technických príčin.