Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeDVOJTEST Peugeotů 208 Hybrid 136 a e-208 51 kWh – Mild-hybrid, nebo elektromobil?
22 komentářů
PowerHouse
s 1,0 TSI 85kW EVO2 nebo 1,5TSI 110kW bez mildhybridu se spotřebou stejnou jako má MH u 208.
Jak 1,0TSI, tak 1,5TSI jedou po dálnici za méně než 6l.
BEV 208 od 910 000 se ve srovnání s Fabií nevyplatí vůbec, pokud nemáte elektriku zadarmo z dotovaných solárů.
Jak 1,0TSI, tak 1,5TSI jedou po dálnici za méně než 6l.
BEV 208 od 910 000 se ve srovnání s Fabií nevyplatí vůbec, pokud nemáte elektriku zadarmo z dotovaných solárů.
Arese
...čistě spalovací motor + manuál! 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
del42sa
Mild-Hybrid lepší jak EV, ale pořád na tak malé auto s nesmyslnou cenou za malý vůz této kategorie :no:
EV verze Peugeotu 208 jestě větší nesmysl, snad jen jako drahá hračka pro bohaté podnikatele nebo EV fanatiky :no: :no:
EV verze Peugeotu 208 jestě větší nesmysl, snad jen jako drahá hračka pro bohaté podnikatele nebo EV fanatiky :no: :no:
DonVito
Prirazka za 208 oproti novemu ë-C3 je pomerne vysoka.
😄
ë-C3 83 kW a 44 kWh 630.000 Kč
😄
ë-C3 83 kW a 44 kWh 630.000 Kč
To je brutalni strela do vlastnich řad od stellantisu. Nechapu ten rozdil
Jj ale ten PUG má silnější motor i větší baterku, navíc je ve struktuře Stellantiisu poziciovám jako lepší brand 😉 Nicméně ten finanční rozdíl je obrovský… zas na druhou stranu, kdo by chtěl v autě jen takovou pidi baterku jako má ë-C3 😒]
prodeje Citroenů za 5/2024 ( včetně elektro ) k porovnání 😒br />
C3 III : 3 626
C3 AIRCROSS : 2 084
C4 III : 966
C5 AIRCROSS : 1 243
C4 X : 289
C3 IV : 30
E-C3 : 30
E-C4 : 348
E-C4 X : 15
JUMPY : 64
C5 X : 65
BERLINGO III : 122
E-BERLINGO : 29
množství dle pohonu😒br /> Nafta: 1 648
Benzín: 5 982
Plug-in hybri😜 511
Nedobíjecí hybri😜 341
Elektrický: 429
Registrace osobních automobilů podle distribuce😒br /> Celkem: 8911
Jednotlivec: 2 003
Společnosti a administrativa: 1 502
Společnosti k dlouhodobému pronájmu: 905
Krátkodobé pronájmy: 2 693
Předváděcí vozy: 1 172
TT: 521
Výrobci: 115
Celkem: 8 911 (-9,5 % ve srovnání s květnem 2023)
Podíl na trhu: 6,3 %
C3 III : 3 626
C3 AIRCROSS : 2 084
C4 III : 966
C5 AIRCROSS : 1 243
C4 X : 289
C3 IV : 30
E-C3 : 30
E-C4 : 348
E-C4 X : 15
JUMPY : 64
C5 X : 65
BERLINGO III : 122
E-BERLINGO : 29
množství dle pohonu😒br /> Nafta: 1 648
Benzín: 5 982
Plug-in hybri😜 511
Nedobíjecí hybri😜 341
Elektrický: 429
Registrace osobních automobilů podle distribuce😒br /> Celkem: 8911
Jednotlivec: 2 003
Společnosti a administrativa: 1 502
Společnosti k dlouhodobému pronájmu: 905
Krátkodobé pronájmy: 2 693
Předváděcí vozy: 1 172
TT: 521
Výrobci: 115
Celkem: 8 911 (-9,5 % ve srovnání s květnem 2023)
Podíl na trhu: 6,3 %
del42sa
"Když jsem nedávno testoval výrazně větší Peugeot 5008 s novým tříválcem, nemohl jsem se zbavit dojmu, že je pro velké rodinné sedmimístné SUV prostě slabý. A už během prvních kilometrů s malým Peugeotem 208 se moje teorie okamžitě potvrdila, protože v něm mild-hybridní dvanáctistovka funguje výrazně lépe a dělá z něj městský hatchback s překvapivě svižnou dynamikou a nízkou spotřebou paliva"
no to je vážně objev roku :-! , tohle bylo jasné o začátku každému, kdo aspoň trochu používá to co má v hlavě a špetku selského rozumu. Na to nebylo potřeba si to ověřovat v testu, psal jsem to od začátku, že tenhle motor je fajn do malých aut nebo max do něčeho jako Opel Mokka/ Peugeot 2008. Jenže všechno co je nad už je docela sporné, do 308/C4 možná jako základní motorizace, do C5X/P508 směšné, tam tenhle motor vůbec nepatří, radši tam měli dát podladěnou 1,6 Pure Tech,
Bohužel PSA se vykašlalo (s vidinou elektrické budoucnosti) na vývoj nových spalovacích motorů, jediné do čeho ještě zainvestovali v poslední dekádě, byla ta inovovaná verze Puretechu 1,2 s novou převodovkou a MH-EV a jen do kosmetických úprav motoru 1,6l Puretech, který má kořeny ještě v roce 2006 ve spolupráci PSA/BMW. a v roce 2018 do 1,5 HDI, který nahradil 1,6L HDI ze společného vývoje s Fordem, ale to bylo v podstatě jen pokračování letité splupráce ještě z roku 1988 ) aby ho po necelých šestli letech úplně zařízli ve většině modelů. 2.0 Blue HDI 133kW nesmyslně vyhodili z nabídky, přitom to byla jejich nejprodávanější motorizace....
https😐/www.auto.cz/…e-vsechny-124641
Jinak je to naprostá bída a zoufalost, do všeho cpou jen Plugin-hybridy nebo EV, na vývoj full hybridu se vykašlali a spoléhají na to že lidi budou kupovat EV :no😒br />
PS: stačí si přečíst 4 roky starý test Peugeotu 508 a diskuzi pod ním:
test-zaver-dlouhodobeho-testu-peugeot 508 sw 20 bluehdi-jak-dopadl-francouzsky-krasavec-137149
(bohužel z nějakého důvodu nelze vložit odkaz na vlastní autocz článek)
a kam jsme se za ty čtyři roky posunuli ?
no to je vážně objev roku :-! , tohle bylo jasné o začátku každému, kdo aspoň trochu používá to co má v hlavě a špetku selského rozumu. Na to nebylo potřeba si to ověřovat v testu, psal jsem to od začátku, že tenhle motor je fajn do malých aut nebo max do něčeho jako Opel Mokka/ Peugeot 2008. Jenže všechno co je nad už je docela sporné, do 308/C4 možná jako základní motorizace, do C5X/P508 směšné, tam tenhle motor vůbec nepatří, radši tam měli dát podladěnou 1,6 Pure Tech,
Bohužel PSA se vykašlalo (s vidinou elektrické budoucnosti) na vývoj nových spalovacích motorů, jediné do čeho ještě zainvestovali v poslední dekádě, byla ta inovovaná verze Puretechu 1,2 s novou převodovkou a MH-EV a jen do kosmetických úprav motoru 1,6l Puretech, který má kořeny ještě v roce 2006 ve spolupráci PSA/BMW. a v roce 2018 do 1,5 HDI, který nahradil 1,6L HDI ze společného vývoje s Fordem, ale to bylo v podstatě jen pokračování letité splupráce ještě z roku 1988 ) aby ho po necelých šestli letech úplně zařízli ve většině modelů. 2.0 Blue HDI 133kW nesmyslně vyhodili z nabídky, přitom to byla jejich nejprodávanější motorizace....
https😐/www.auto.cz/…e-vsechny-124641
Jinak je to naprostá bída a zoufalost, do všeho cpou jen Plugin-hybridy nebo EV, na vývoj full hybridu se vykašlali a spoléhají na to že lidi budou kupovat EV :no😒br />
PS: stačí si přečíst 4 roky starý test Peugeotu 508 a diskuzi pod ním:
test-zaver-dlouhodobeho-testu-peugeot 508 sw 20 bluehdi-jak-dopadl-francouzsky-krasavec-137149
(bohužel z nějakého důvodu nelze vložit odkaz na vlastní autocz článek)
a kam jsme se za ty čtyři roky posunuli ?
Někdo někde vysoko v potravním řetězci udělal rozhodnutí, že podobně jako VW skatují kosty na vývoji spalováků a budou rvát zákazníkům horem dolem EV. Jestli se nedostaví očekávaný efekt, tak gl.
VW možná zmagořil, ale pořád žije primárně z prodeje široké nabídky spalováků, které sem tam opráší. Flotilové emise nějak plní, takže se mu to zatím vyplácí.
Stellantis (jeho evropská odnož) má dvě aktuálnější motorizace, které jsou super tak do 208 a jejichž spolehlivost je s otazníkem. Osobně si myslím, že časy hojnosti jim skončily.
VW možná zmagořil, ale pořád žije primárně z prodeje široké nabídky spalováků, které sem tam opráší. Flotilové emise nějak plní, takže se mu to zatím vyplácí.
Stellantis (jeho evropská odnož) má dvě aktuálnější motorizace, které jsou super tak do 208 a jejichž spolehlivost je s otazníkem. Osobně si myslím, že časy hojnosti jim skončily.
https😐/www.peugeot.cz/…tor.html/prehled
A i tak už je drahá, ale třeba by se dalo s prodejcem ještě mluvit 😉