Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Srovnávací test: Audi R8 vs. Porsche 911 Carrera 4S

Audi si se supersportem R8 vyšláplo na ikonu sportovních vozů, Porsche 911 Carrera. Sází na agresivní vzhled, osmiválcový motor uložený uprostřed a hliníkovou karoserii. Stačí to na vítězství?
Zpět na článek
7. 7. 2007 06:56
neregistrovaný "rout"
9. 7. 2007 13:36
neregistrovaný "k1"
7. 7. 2007 08:34
neregistrovaný "Michal"
7. 7. 2007 09:09
neregistrovaný "Angel"
7. 7. 2007 09:49
neregistrovaný "Pavel"
7. 7. 2007 10:01
neregistrovaný "fakyr"
7. 7. 2007 10:02
neregistrovaný "fakyr"
7. 7. 2007 10:12
neregistrovaný "Angel"
7. 7. 2007 12:01
neregistrovaný "játra"
7. 7. 2007 12:02
anonym
7. 7. 2007 12:47
neregistrovaný "Michal"
7. 7. 2007 09:24
neregistrovaný "king"
7. 7. 2007 11:53
neregistrovaný "játra"
7. 7. 2007 12:11
neregistrovaný "Angel"
7. 7. 2007 13:24
anonym
7. 7. 2007 13:29
neregistrovaný "Angel"
7. 7. 2007 18:35
neregistrovaný "játra"
7. 7. 2007 20:32
neregistrovaný "Angel"
8. 7. 2007 09:54
neregistrovaný "játra"
8. 7. 2007 10:47
neregistrovaný "Angel"
8. 7. 2007 10:57
neregistrovaný "játra"
9. 7. 2007 00:24
anonym
7. 7. 2007 14:05
neregistrovaný "BMWest"
7. 7. 2007 22:52
anonym
8. 7. 2007 04:47
neregistrovaný "BMWest"
8. 7. 2007 10:07
neregistrovaný "játra"
8. 7. 2007 14:51
neregistrovaný "BMWest"
9. 7. 2007 13:28
neregistrovaný "Al"
9. 7. 2007 14:41
neregistrovaný "BMWest"
9. 7. 2007 16:22
neregistrovaný "Al"
9. 7. 2007 00:28
anonym
10. 7. 2007 15:37
neregistrovaný "LS"
12. 7. 2007 16:51
neregistrovaný "falp"
12. 7. 2007 16:51
neregistrovaný "falp"
7. 7. 2007 12:06
neregistrovaný "Frantik"
7. 7. 2007 12:16
neregistrovaný "Angel"
8. 7. 2007 22:56
neregistrovaný "nawak"
9. 7. 2007 12:01
neregistrovaný "Benz"
7. 7. 2007 13:13
neregistrovaný "chalis"
7. 7. 2007 14:20
7. 7. 2007 17:54
7. 7. 2007 18:14
neregistrovaný "Joska"
7. 7. 2007 20:11
7. 7. 2007 23:19
8. 7. 2007 11:40
9. 7. 2007 21:54
neregistrovaný "mišo"
9. 7. 2007 07:58
neregistrovaný "wlken"
7. 7. 2007 18:34
neregistrovaný "Johny.Rico"
7. 7. 2007 23:39
neregistrovaný "jipoid"
9. 7. 2007 09:59
neregistrovaný "misogsk"
9. 7. 2007 10:33
neregistrovaný "audi"
9. 7. 2007 12:52
neregistrovaný "misogsk"
8. 7. 2007 14:02
neregistrovaný "fikus"
8. 7. 2007 20:35
anonym
8. 7. 2007 20:35
neregistrovaný "czxc"
8. 7. 2007 20:37
neregistrovaný "petrt"
8. 7. 2007 22:48
neregistrovaný "nawak"
8. 7. 2007 22:51
neregistrovaný "nawak"
9. 7. 2007 07:13
neregistrovaný "Pavel"
9. 7. 2007 08:00
neregistrovaný "wlken"
9. 7. 2007 08:59
neregistrovaný "logins"
9. 7. 2007 10:07
9. 7. 2007 10:32
anonym
9. 7. 2007 11:55
anonym
9. 7. 2007 13:01
neregistrovaný "petrt"
9. 7. 2007 14:17
neregistrovaný "petrt"
9. 7. 2007 14:21
neregistrovaný "petrt"
9. 7. 2007 17:57
neregistrovaný "misogsk"
9. 7. 2007 21:25
9. 7. 2007 13:42
neregistrovaný "Lahváč"
9. 7. 2007 18:43
neregistrovaný "Marek"
9. 7. 2007 19:31
anonym
11. 7. 2007 08:47
anonym
11. 7. 2007 08:48
anonym
neregistrovaný "rout"
7. 7. 2007 06:56
exkluzivita R8
R8 má jednu velkou vadu, byť na tom bude co se týče jízdních výkonů a nevím čeho ještě sebelíp - vždycky to bude jenom Audi jehož čelní maska na mě dnes čumí zpoza každýho rohu. Pokuď je z těchhle dvou aut nějaké exkluzivní, tak je to Porsche. Audi má smůlu - je to synonimum pro masovku, sice pořádně našláplou masovku, ale masovku. :-)
Rozbalit vlákno
2
7. 7. 2007 14:11
Re: exkluzivita R8
hm tak neviem,ale osobne vníma aj Porsche ako masovku...každú chvílu ho stretnem a už sa za 911kou pomali ani neobzriem však to má každý...R8smička je niečo ine nebude ich tak vela na cestach častejšie budu odpočívať v garáži a prevetraju sa cez slnečné víkendy
neregistrovaný "k1"
9. 7. 2007 13:36
Re: exkluzivita R8
Souhlas :yes:
neregistrovaný "Michal"
7. 7. 2007 08:34
Nedajte sa vysmiat
Toto ma byt porovnanie? 8 valec s vykonom o 50kw vyssim oproti 6 valcu? Pricom je 911-ka aj tak rovnako rychla? S podobnym vykonom by tu AUDInu zadupala do zeme a urobila by jej hanbu na 100 rokov! Vzhlad nie je vsetko. AUDI sa nemoze za jedinu generaciu dostat na uroven sportovej ikony, aj ked je to len prezlecene LAMBO. Nabuduce viac objektivity by som prosil. Nema to uroven. :no:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Angel"
7. 7. 2007 09:09
Re: Nedajte sa vysmiat
Další znalec. Prohlásit o R8, že nemá úroveň to vyžaduje mít buď vyhulákané v hlavě, nebo v garáží F430ku. To auto je špička, na to, že je to první model, dosahuje překvapivě vysoko a za tu cenu se není čemu divit, že se prodává jak housky na krámě. Vždy se nějak začínat musí a Audi se začátek nadmíru vyvedl.
Co se týče masky, je to audi, ale rozhodně masku nemá stejnou jako kažý model. To bych pak to samé mohl prohlásit, že Mecedes C je vlstně malý Esko, BMW a jeho ledviny jsou vždy stejné a modely Peugetu, jeden vedle druhého stejný.
Nezapomínejme také, že Porsche (2+2) je vlastně koncernový sourozenec a Audi (jen pro dva) by mu nemělo tak úplně konkurovat.
neregistrovaný "Pavel"
7. 7. 2007 09:49
Re: Nedajte sa vysmiat
Ve vsem s tebou souhlasim :yes:
neregistrovaný "fakyr"
7. 7. 2007 10:01
Re: Nedajte sa vysmiat
no kolega to myslel asi tak že audi je tady ale nejenom tady hodně rozšířená a opravdu čumí její předek na každým rohu:)A co se týče supersportovních aut tak se opravdu neprodávají jako rohlíky-viz. tvoje zminovany F430.Audi je hodně prodávaná a jejich hodně a čeho je hodně není pro mě >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] a kromě toho koncern je hnus!!!6ádné auto koncernu není svoje prostě šetří se kde se dá to BMW je na rtom lip ale stejne ho nemusim:(
neregistrovaný "fakyr"
7. 7. 2007 10:02
Re: jde sa vysmiat auto ktery HORI
no kolega to myslel asi tak že audi je tady ale nejenom tady hodně rozšířená a opravdu čumí její předek na každým rohu:)A co se týče supersportovních aut tak se opravdu neprodávají jako rohlíky-viz. tvoje zminovany F430.Audi je hodně prodávaná a jejich hodně a čeho je hodně není pro mě >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] a kromě toho koncern je hnus!!!6ádné auto koncernu není svoje prostě šetří se kde se dá to BMW je na rtom lip ale stejne ho nemusim:(
neregistrovaný "Angel"
7. 7. 2007 10:12
Re: jde sa vysmiat auto ktery HORI
Názory tak na 17let. Nadávat na koncern, to je totiž výsadou urovitých mlaďochů. Čumák R8 je od zbytku produkce hooodně jiný, to bys ale už mohl poznat aspoň z obrázků sám.
Napsal jsem, že R8 se prodává jak housky, produkce je na dva roky vyprodaná. ;-)
neregistrovaný "játra"
7. 7. 2007 12:01
Re: jde sa vysmiat auto ktery HORI
Ale co to je za produkci v porovnání s 911kama. Koncern mě netrápí, ale větší exkluzivitu u R8 než u jakékoli 911 nevidím.
anonym
7. 7. 2007 12:02
Re: jde sa vysmiat auto ktery HORI
Řekl bych, že spíš hleděli po ceně a potom, co bylo k dispozici pro test :-) proti turbu by zřejmě neměla r8 šanci, ale C 4S je holt na okruhu pomalejší. Je to čistě o tom, co chceš porovnat.
neregistrovaný "Michal"
7. 7. 2007 12:47
Re: jde sa vysmiat auto ktery HORI
Som zato, aby sa porovnavali porovnatelne auta. Cena v tomto pripade nehra ulohu. Tu sa aj tak plati len za exkluzivitu.
Jednoducho mi porovnanie sportovych aut s rozdielom 50kW(co je vykon maleho auta) pride ako zhovadilost. Nespochybnujem ze R8 je urcite po vzore GALLARDA naozaj dobrym autom, ale porovnanie s 911 4S na cely test vrha velmi zle svetlo.. :no:
neregistrovaný "king"
7. 7. 2007 09:24
at
to je stary, je to prevzaty z autobildu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "játra"
7. 7. 2007 11:53
Větší exkluzivita?
Jak jste přišli probůh na to, že Audi je exkluzivnější???
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Angel"
7. 7. 2007 12:11
Re: Větší exkluzivita?
Asi věc pohledu. V Německu stojí 911 prakticky na každým rohu, v každé vesnici ji někdo má. R8 je novinka, která tak častá není. Ta exkluzivita bude vyplývat asi z možnosti, ji jen tak nevidět.
anonym
7. 7. 2007 13:24
Re: Větší exkluzivita?
...no ale tahle exkluzivita dlouho trvat nebude, když je vypro daná na dva roky dopředu... R8 je krásná, ale Porsche je Porsche... :yes:
neregistrovaný "Angel"
7. 7. 2007 13:29
Re: Větší exkluzivita?
Možná za pár let budem tvrdit něco obdobného o novém sporťáku a R osmičce. :-)
neregistrovaný "játra"
7. 7. 2007 18:35
Re: Větší exkluzivita?
Jestliže exkluzivní = výjimečný, pak bychom se mohli ale až do pekel hádat, zda je exkluzivnější značka Porsche a její doslova legendární 911 nebo úplná novinka ač supersport od Audi. Pro mě exkluzivní neznamená to samo, že jich je málo. Pokud to závisí jen na počtu, pak jsou u nás zbrusu nové lady exkluzivní zboží, protože to na každém rohu nevidím. Prachzvláštní uvažování.
neregistrovaný "Angel"
7. 7. 2007 20:32
Re: Větší exkluzivita?
Ovšem exkluzivita se odvíjí i od ceny vozu, tedy od té opodstatnělé.
neregistrovaný "játra"
8. 7. 2007 09:54
Re: Větší exkluzivita?
Opodstanělá cena vozu? Co si pod tím mám představit? Porsche si nechá zaplatit tučně za jméno, ale dost pochybuji o tom, že cena R8 byla vytvořena nákladovou metodou, taktéž bude pěkně nadsazená.
neregistrovaný "Angel"
8. 7. 2007 10:47
Re: Větší exkluzivita?
Opravdu si myslíš, že cena nového sportovního vozu (včetně vývoje) je záležitost páru statisíců eur?
neregistrovaný "játra"
8. 7. 2007 10:57
Re: Větší exkluzivita?
Tohle si pochopitelně nemyslím, ale ty si zase nemysli, že u těch to aut je stejná marže jako u běžnějších sériovek. Je to už celkem dávno, co jsem viděl sumu, kterou dala jistá automobilka za vývoj hatchbacku nižší střední třídy, to se člověku až protáčí panenky. Pochopitelně vývoj R8 musel být ještě dražší, ale vzhledem k počtu kusů, které se prodají zřejmě nikdy nevydělá tolik co onen hatch, nicméně to už je o kusech. Pokud je marže u běžného vozu v řádech desetitisíců Kč, pak bych tady očekával možná až statisíce, nicméně nedávný průzkum prokázal, že na 1 autě nejvíce trhne právě Porsche. A to je o čem jsem psal, lidé si za exkluzivitu zaplatí, u Audi to nebude jinak.
anonym
9. 7. 2007 00:24
Re: Větší exkluzivita?
A na Porsche se nečeká ?
neregistrovaný "BMWest"
7. 7. 2007 14:05
Re: R8 je klump!
Carrera 4S je v podstatě vůz na každodenní cestu do práce, a gdyž máš malý děti, tak při dokoupení PORSCHE dětských sedaček, PORSCHE držáku na bicykly a PORSCHE rakve na lyže můžeš tuhle 911 považovat za rodinný automobil, gdežto R8 je spíš okruhový supersport, se kterým bude do práce jezdit asi málokdo a když už, tak jen výjimečně. Proto je R8 exkluzivnější, přesto že Cerreře neujede. No a gdyž se k mnohoúčelovosti PORSCHE připojí ještě nižší cena za lepší kvalitu a taky ne tak předražená příplatková výbava, tak nám jako jediná výhoda AUDI zůstává "výraznější vzhled", což není nijak univerzální výhoda, ale budiž to R8 přiznáno, aby nebyla horší úplně ve všem.
anonym
7. 7. 2007 22:52
Re: R8 je klump!
to, že je R8 "nepoužitelnější" pro běžný život rozhodně není nějaká výhoda, prostě je nepraktičtější - to rozhodně není důvod proč R8 považovat za exkluzivnější, exkluzivita je o statusu značky na trhu a tam je Audi o pěkných pár lánů hodně dlouhého pole exkluzivity značky na trhu za Porsche ;-)
neregistrovaný "BMWest"
8. 7. 2007 04:47
Re: R8 je klump!
Co když bude vůbec první sériový supersport značky AUDI za pár let cennější než "evoluce 911". Náskok díky technice...
neregistrovaný "játra"
8. 7. 2007 10:07
Re: R8 je klump!
Pokud bude za několik let (i když o tom pochybuji vzhledem k tomu jak si dnes Porsche vede) Audi R8 cennější, pak se to bude dát prohlásit. Nyní je to nováček a je fakt, že Porsche je exkluzivnější značka než Audi, ačkoli i Audi je prémiová značka. R8 je už nyní nepochybně exkluzivní auto, je jedinečné z pohledu designu, umístěný pohonné jednotky atd., ale jestli je exkluzivnější než supersporty Porsche, o tom se dá dalekosáhle diskutovat. Jedna věc je vzhled, každý rád něco jiného, úplně jiná věc je pak exkluzivita.

Jinak k tomu testu, také si myslím, že to není rovnocenný souboj. Jestliže je R8 vrcholem toho, co může Audi nabídnout a chtěli porovnávat s Porschem, měli vzít nejexkluzivnější model, což je asi turbo. Pokud by viseli na ceně (i když nemyslím že v této kategorii na tom až tolik záleží), pak je téměř totožná cena s GT3, které má papírově lepší parametry než R8 a se 100% jistotou lepší než Carrera 4S.
Takový test bych chtěl vidět - GT3 (popř. turbo) vs. R8.
neregistrovaný "BMWest"
8. 7. 2007 14:51
Re: R8 je klump!
Bavíme se o exklusivitě. Ta je dána dostupností a rozšířeností. Pominu-li že má R8 vyšší cenu (=exklusivnější cena), troufám si hádat, že jich na silnici, oproti Carreře, rozhodně tolik neuvidíš (=bude vzácnější). Teda nevím jak v ČR, ale na západ od hranic toto bude platit s určitostí. Nejde ani tolik o exklusivitu značky, jako spíš o exklusivitu modelu, a R8 je v rámci své značky revoluční, z čehož usuzuju její vyšší budoucí sběratelskou hodnotnost. Příplatkové nasvícení karbonem vystlaného motorového prostoru z ní činí výkladní skříň technického pokroku, zatímco Carrera je tak trochu pořád retro.

Ty jsi snad proti R8 nějak enormě zaujatej, čím ti tak hrozně vadí? Že jí chceš srovnávat s GT3 po tom co dostala totální debakl od "obyčejné" Carrery 4S. Nic ve zlým. Já rád játra. A taky mám radši retro.
neregistrovaný "Al"
9. 7. 2007 13:28
Re: R8 je klump!
Teda nevim jak vy ale ja si predstavuju technicky pokrok jinak nez oblozeni motoroveho prostoru karbonem a nasviceni. Tohle zvladne kdejaky tuner taky a presto o tunerech nehovorime v souvislosti s technickym pokrokem. Z tohoto uhlu pohledu neni R8 o nic lepsi nez vetsina beznych supersportu. Takze bavme se o tom ze R8 ma vyraznejsi design to jednoznacne, dale je to prvni supersport AUDI ale nic vic a nic min.
neregistrovaný "BMWest"
9. 7. 2007 14:41
Re: R8 je klump!
U vámi zmiňovaného tunera bych podobné výstřelky považoval spíš za imitaci karbonu, ale budiž. Vyjádřil sem se nadneseně, přesnější by bylo "výkladní skříň náskoku díky technice"
neregistrovaný "Al"
9. 7. 2007 16:22
Re: R8 je klump!
Neni tuner jako tuner dobry tuner (rozumejme renomovany tuner pripade tuningova firma) zvlada praci s karbonem na jednicku a karbonove dily na karoserii pripadne v interieru neni problem videt. Takze zaver je ano AUDI R8 je vykladni skrini automobilky ktera ma slogan "naskok diky technice"
anonym
9. 7. 2007 00:28
Re: R8 je klump!
Tato motorizace je teprve začátkem.
neregistrovaný "LS"
10. 7. 2007 15:37
Re: R8 je klump!
No právě. Pak se dodá ještě 3.0 TDI, dál možná 2.0 TSFI a když se bude "dařit", pak třeba i 1.4 TSI :*)
neregistrovaný "falp"
12. 7. 2007 16:51
Re: R8 je klump!
mela si to rozdat oktavka rs s porschakem
neregistrovaný "falp"
12. 7. 2007 16:51
Re: R8 je klump!
mela si to rozdat oktavka rs s porschakem >:D
neregistrovaný "Frantik"
7. 7. 2007 12:06
Vrátil bych se k tomu testu
Porovnávat dvě vozidla z této třídy je obtížné. Každé je trochu jiné, a trochu se podobají. Mají podobný systém přenosu točivého momentu na vozovku. Mají zhruba podobnou cenu. A jistě patří do stejné třídy výkonných sportovních vozů, protože mají i podobné výkony. Na druhou stranu jsou každý trochu jiný - a to je výborné! Jistě má Audi novou karosérii plnou technických a technologických vymožeností a osobně mi případá, že tam je spousty věcí dělaných pro "oči" například osvětlení motorového prostoru a karbonové obložení motorového prostoru. Ale proč ne, že? Oproti tomu Porsche je velice střízlivé, vyvíjí svoji 911 k dokonalosti mnoho let. A dělá to velmi dobře. Lidé, kteří kdysi měli Porsche si nic jiného asi nekoupí: jsou zvyklí na zvuk motoru,řazení i klíček zapalování, a nakonec i na jízdní vlastnosti. Rozhodnout, které auto je lepší je velice obtížné. Podle mě se nakonec kupec vždy rozhodne podle osobních simpatií ke značce. A kdybych se měl rozhodnout já? Asi klasická RS4. Ta není o mnoho pomalejší oproti R8 a není tolik nápadná... Ale nekamenujte mě! To je moje volba!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Angel"
7. 7. 2007 12:16
Re: Vrátil bych se k tomu testu
No já bych vzal asi rovnou Fábiju v kombíku. Jsem zvyklý na předohraby které malo žerou, auto je prakticky nenápadné až neviditelné, naskládám tam lyže, almaru i psa...

PS: Já bych volil R8, láká mě technický design, motor uprostřed a ona exkluzivita :-)
neregistrovaný "nawak"
8. 7. 2007 22:56
Re: Vrátil bych se k tomu testu
nenapadná??? >:D dyt se kradou nejvíc >:D >:D
neregistrovaný "Benz"
9. 7. 2007 12:01
Re: Vrátil bych se k tomu testu
Kradou se nejvíc protože jich JE nejvíc. ;-)
neregistrovaný "chalis"
7. 7. 2007 13:13
R8?
Tak se opět ukázalo, kdo je tu pánem...PORSCHE! R8 se mi designově velmi líbí, ale vzít na předek tu obrovskou hliníkovou kapotu bych teda nechtěl. A ještě něco...ty příplatky u Audi jsou přímo příšerné :no:
Rozbalit vlákno
2
7. 7. 2007 14:20
Re: R8?
a u porsche príplatok 380 000kč za 48kW úplne vporiadku? 8-s :no:
neregistrovaný "Joska"
7. 7. 2007 18:14
Paráda
Češi a Slováci komunikujou na téma, o kterým nemají ani ten nejmenší ahnung. Super. 90% auťáků v obou státech jsou plečky starší 5ti let, ále... Pome chuapci, pokecáme o audině. Dokonce se tu najde magor, kterej se už "za Porschem ani neobhliadne".. Lidičky, kdybyste radši začali s tou obnovou zchátralýho parku. Kurňa, dneska už koupíte novou káru pod 200 kolíků. Proč vás porád vidím na ulicích ve sračkách k zblití? To je furt samý bavorák, golf, audi... a dovoz stoletýho plechu roste jak z vody. Chtělo by to zákaz aut nad 5let. A poserte se :-)
Rozbalit vlákno
5
7. 7. 2007 20:11
Re: Paráda
to oslovenie si odpusť nabudúce ...povedz mi jeden jediný dôvod prečo by som sa ma obzrieť za Porsche???si predstav bývam v malom meste pri žiline a su tu dve porsche!!caenne a boxter...to už viac ma zaujme H2jka či Corvette ,ktore tu tiež je...Inak na čom jazdíš ty,že takto vyzívaš ludí??Inak jasne kúpia pod 200tis auto ,ale ake? myslim teraz uplne nove auto pod 200 možno logana? neviem nevyznam sa včeských cenách...myslim,že radšej si doveziem staršieho golfa ako kúpim nový logan
7. 7. 2007 23:19
Re: Paráda
No vzhladom na to ze pracujem par metrov od predajne Porsche a kazdy pracovny den okolo nej prechadzam a vidim niekolko aut Porsche ci uz v showroome alebo na parkovisku tak sa za nimi uz fakt ani neobzriem. ;-)
8. 7. 2007 11:40
Re: Paráda
čo si budeme klamať ved už aj aj porsche je v polke cesty medzi tuctovkou a niečim ekxkluzívnym...
neregistrovaný "mišo"
9. 7. 2007 21:54
Re: Paráda
moj sef kupil minuly tyzden bielu 997icku cabrio...prve tri dni sme s kolegom obednajsie pauzy stravili na parkovisku :-) je to krasna kara a ja osobne sa za porsche ohliadnem vzdy, akykolvek model...a to ich tu v blave jazdi naozaj vela...
neregistrovaný "wlken"
9. 7. 2007 07:58
Re: Paráda
Ty si vůl.. ;-) Tak mi řekni,které auto pod 200 tisíc je na tom technicky líp než pět let staré auto za stejné peníze které si koupím z bazaru...A jestli je pro tebe 5 let staré auto stoletý plech, tak jsi buď snob který zapomněl, že ne každý má prachy na to mít každých pět let novou audinu v garáži, nebo tu jenom popichuješ a za tři roky už ti konečně doběhne lízing na hátépéčko..:-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
7. 7. 2007 18:34
Cena automatu u R8 mě teda srazila do kolem...
...to je totiž absolutní nehoráznost. :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jipoid"
7. 7. 2007 23:39
nezaujatost?
test se mi nelibi,prijde mi to jako ne moc dobre skryta reklama,smrdi to penezmi VW(audi).typnu si ze bylo docela narocne najit model porsche pomalejsi nez r8,muselo se jit s motorizaci hodne dolu.pokud se r8 vydava za supersport,mohlo byt aspon porovnavano s turbo,gt2,gt3...argument ze se porovnavala podobna cena tak uplne neberu,pri pohledu na cenik s doplnkovou vybavou...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "misogsk"
9. 7. 2007 09:59
Re: nezaujatost?
Kokso ty si genius. Vzdy, ked Audi, VW, Skoda vytvori nieco skutocne dobre a v tomto pripade genialne a uzasne, tak to musi smrdiet prachmi? Uvedom si, ze tie sucasne Porsche ako je Cayman, Boxter, len tazi z mena predchodcu. Ani sucasne Carrery GTx nie su uz tymi legendami, ktorym bola 911 Tubo, kedysi davnejsie.
neregistrovaný "audi"
9. 7. 2007 10:33
Re: nezaujatost?
Kolega nahore ma pravdu, pokud si nekdy videl autobild nebo autotip a testy z autobildu v nem prelozene, zjistis, ze se v nem az neuveritelne okate nadrzuje koncernu VW, potazmo znacce Audi.....idealnim prikladem je srovnavak Q7, Cayennu a X5. To je bych rekl takova lahudka.....hadejte kdo vyhral, Q7, ktera je z teto trojice opravdu nejhorsi.....!!!!
neregistrovaný "misogsk"
9. 7. 2007 12:52
Re: nezaujatost?
To je tvoj nazor, ze Q7 je najhorsia. To sem zahcvilku bude chodit fanusik BMW a obvinovat Auto.cz a inych, ze nadrzaju MB, Jaguaru a pod.?
Neviem ako v com je X5 lepsia od Q7. Na Cayenne a celkovo Porsche mam svoj nazor, ale kedze testy som na Cayenne nevidel nemozem sudit.
neregistrovaný "fikus"
8. 7. 2007 14:02
chyby
Ve slovech Vnitřní hlučnost při 50/100130 km/h a kořené čalounění máte chyby :no:
Rozbalit vlákno
0
8. 7. 2007 17:34
Porche je Porsche
Ja si pockam az si pekne R8 testnou kluci vopaleni z T11 GT3 RS je rychlejsi opGearu... Myslim si ze na 11 misto Porsche 911 GT3 RS nema... Kdyz uz ani takove Lamborghini Murcielago je za nim o 1,4 sekundy tak to je celkem dost(zdroj:[odkaz]
Hosi porovnavate neporovnatelne jak jsem si tu cetl nejakou F430 ste se fakt ***i v kine... to uz je exkluzivni auticko....Tohle neni na okruhy to je na paradu... Na okruh si vytahnete Ferrari F430 Challenge...Jsem trosku odbocil od tematu ale kdyz jsem tu cet co to tu pisete musel jsem to tu napsat...
R8 je sice prvni supersport od Audi ale v dnesni dobe udelat supersport neni podle me zadny problem...Moderni technologie jsou vsude... Drive to bylo trosku o necem jinem...To same to je v Le mans...Audi si reklo ze da do sveho auta karla karla motor(diesel)...Dejte pryc ty turba a uvidite co udela ten jejich moturek... bude cadit smradit a pojede to velky prd... ;-)
Podtrzeno a secteno: Audi je dobrym protivnikem ale proste na Porsche nema saci...Uz jmeno Porsche to je neco...
Rozbalit vlákno
2
anonym
8. 7. 2007 20:35
Re: Porche je Porsche
sorry,ale o com tocis?
neregistrovaný "czxc"
8. 7. 2007 20:35
Re: Porche je Porsche
sorry,ale o com tocis?
neregistrovaný "petrt"
8. 7. 2007 20:37
R8
Viděl jsem R8 na prezentaci stát vedle základní 911, prodává je stejný dealer /Porsche Praha /. Oboje stříbrné, oboje nádherná auta. Vedle stálo i TT a A5, v téhle společnosti nemají ani trochu šanci. Interier Porsche je oproti Audi trochu "zmatený" , ale kvalita super. Osobně bych si vybral R8, vypadá oproti 911 víc "supersportovně" a V8 lépe zní. Ale 911 je zas 911...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nawak"
8. 7. 2007 22:48
nechapu
absolutně nechápu, jak chcete srovnávat osmiválec audi s šestiválcem porsche, to je jak srovnávat jabka s hruškama. kdyby porsche udělalo osmiválec tak pochybuju, že by audi na tom bylo tak dobře. audi je má oblíbená značka, ale porsche je legenda.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nawak"
8. 7. 2007 22:51
nechapu2
a to sem se zapoměl zmínit o Porsche 911 GT3 RS bye bye audi >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel"
9. 7. 2007 07:13
Porovnání
Minulý týden jsme na satelitu (nevím už, na jaké stanici- ntv?) sledoval pořad, ve kterém hledali nejlepší německé sportovní auto. Provnávali R8, BMW 645, Mercedes Benz SLK??(nevím, MB mě nazajímá), Porsche Turbo. Jednoznačný vítěz : Porsche, přestože papírově nejslabší. U R8 byla mimo jiné zarážející (ne)kvalita zpracování - uvolněná zpětná zrcátka, vnitřní madlo dveří,...atd.
Rozbalit vlákno
1
9. 7. 2007 07:52
Re: Porovnání
No clovece neviem ako si ten test sledoval podrobne, ale porsche tubo (353 KW) rozhodne nie je papierovo najslabsie z tebou spominanych aut. BMW 650 ma vykon 270 KW a Audi R8 ma 309 KW. Takze si asi myslel iny model. Ale to je jedno. Aj tak sa mi z tych spominanych najviac paci Porsche :-) :yes:
neregistrovaný "wlken"
9. 7. 2007 08:00
srovnání
Audi vs. Porsche - technika musí být u obou aut samozřejmě dokonalá,ale Porsche má design za těch 40 let dovedený k dokonalosti-čas ho dokonale prověřil a věřím že zůstane navždy klasikou,kdežto Audi je věc sice velmi efektní a módní,ale celkem povrchní,snaží se ohromit proporcema a různýma obříma nasávačema a podobnýma sci-fi prvkama,které můžou být za pár let stejně úsměvné jak přístrojovka z Knight Rideru, kdežto Porsche 911 je krásné tím, jak je decentní a uhlazené,ale přitom agresivní - ovšem ta agresivita nevychází z toho že vypadá jak auto pro superakčního hrdinu ( v tom Audi snad musí člověk sedět ve skafandru),ale v proporcích,které lahodí oku,i když to Porsche není přefouknuté ani do délky,ani do šířky,ale má v podstatě rozměry běžného vozu..Jenom můj názor... :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "logins"
9. 7. 2007 08:59
Re: srovnání
U mě je vítězem jednoznačně Porsche. Mít tuhle sumu, asi bych to za audi nedal. Pokud by stalo místo cca 3 mega třeba jen 2, dalo by se uvažovat. Ovšem nejraději bych sáhnul po BMW 6:)
9. 7. 2007 10:07
Porovnanie.
Audi stoji viac. Ma vyssi vykon, ale tiez vyrazne vyssiu spotrebu. V akceleracii a pruznosti uz tak jednoznacne vpredu nie je. Vykrik modernej doby, voci zavedenej klasike. NEPOROVNAVAT! Kazde z tychto aut bude mat svojho zakaznika a ani jeden z nich nebude tomu druhemu zavidiet, pretoze to budu dvaja celkom odlisni ludia. Tak ako su svojou dusou odlisne tieto dve auta. Dve identity. Dva svety. :-!
Rozbalit vlákno
0
anonym
9. 7. 2007 10:32
Kdyby....
Kdyby tam tu Audinu porovna-li třebys s Porsche Carrera GT tak by bylo porsche jednoznačně lepší. :-!
Rozbalit vlákno
9
anonym
9. 7. 2007 11:55
Re: Kdyby....
chlapci,

dost vas tu pise o kadecom, je vsak niekto kto mal 911?
My sme ju mali, rok 1999, takze vlastne uz stary model. Islo o zakladnu motorizaciu, 300k, V6, 3,6.
Potom prisli S a turbo. Kazdopadne uz zakladna Carrera bola nehorazna. Jednoducho je to auto z ktoreho sa bud poseriete alebo hodite sablu. Ja som ho soferoval a mne z toho bolo zle, to sa mi este nestalo. A to sme mali este ine auta SL 500 a tak dalej, takze to je triezvy nazor ;-)
Jednoznacne sa nebavime len o legende, aj VW chrobak je legenda >:D. Ide o to ze Carrera jazdi skratka dokonale, povedal by som ze popiera fyzikalne zakony. To ci to porovnavaju s R8 to je vlastne jedno, pretoze 911 nie je ikona len tak lebo skratka je. Je to skratka delo a jazdi ako diva svina. Jazdil som aj s Turbom r.v. 2000, to ani nekomentujem, to je uz chore co to auto robi. Keby R8 porovnavali aj so starym turbom asi by nemala sancu, nie to este s tymto novym, to je uz paseka.
9. 7. 2007 12:39
Re: Kdyby....
Jazdil si niekedy s R8, ze vies, ze nema sancu?
neregistrovaný "petrt"
9. 7. 2007 13:01
Re: Kdyby....
Pro běžné ježdění bude R8 lepší, už tím jak vypadá uvnitř. Navíc má lepší zvuk. Limity kde Porsche je o tolik lepší 90% majitelů nikdy nepozná. A to ani majitelé té Porsche. V téhle třídě jedou všechny auta tak že i z toho nejhoršího vystoupí běžný řidič ohromený. Mám podobné auto a na limitu jsem nikdy nejel. A ani se nechystám.
Avatar - Enthusiastic.driver
9. 7. 2007 14:11
Re: Kdyby....
Coze ??? >:D Pro bezne jezdeni bude R8 zcela jiste horsi !! Safra chlape, uz si nekdy slysel, ze Porsche je prakticky jediny vyrobce, ktery umi vyrobit supersport pro vsedni dny ??
neregistrovaný "petrt"
9. 7. 2007 14:17
Re: Kdyby....
Jo to vim, ale myslel jsem to tak že běžný řidič ocení pohon všech kol a ty elektronické nesmysly na které tu ti "odborníci" furt nadávají. Prostě bude jednodušší ho řídit. Můj názor. A 911 neni supersport, to až turbo.
neregistrovaný "petrt"
9. 7. 2007 14:21
Re: Kdyby....
Jinak znám pár majitelů různých 911 a je neuvěřitelné jak levný má to auto provoz. Samozřejmě v kontextu třídy. To klobiouk dolu, můžu porovnávat s italem a to je o dost jinde.
neregistrovaný "misogsk"
9. 7. 2007 17:57
Re: Kdyby....
Tak ak mas na mysli Ferrari, tak to je naozaj inde, hlavne co sa tyka jazdnych vlastnosti a vykona a vlastne vsetkeho.
9. 7. 2007 21:25
Re: Kdyby....
S R8 manual som uz jazdil na mestskom obchvate - bola zapcha a po meste. S tymto autom sa da bez problemov jazdit aj po nasich rozbitych mestskych cestach. problem je len parkovanie - vysoke obrubniky a ... no do podzemnej garaze nevojdes - ostanes sediet na bruchu. ;-\
9. 7. 2007 16:10
Re: Kdyby....
Uz som pisal na inom mieste, ze Audi s Porsche porovnavat proste nejde, aj ked sa oba tvaria sportovo, kazdy je z ineho cesta. Dnesne auta sa uz vyrabaju "blbuvzdorne", vsetko strazi elektronika, a sadnut do toho moze tym padom hocijaky neschopak. To je jasny pripad R8, myslim, ze Porsche, hoci tiez ide s duchom doby, potrebuje o nieco pevnejsiu ruku.
neregistrovaný "Lahváč"
9. 7. 2007 13:42
takhle se to nedá
pánové, nechme dohadů, je to o osobních sympatiích, já osobně jsem jel pouze v 911, je to auto, ve kterém vám popraskají koutky od toho, jak se smějete, je to můj sen, koupit si ho přestože vedle audi vypadá moderně asi tak jako kalhoty do zvonů s kapsama na kolenou... Potom tu máme audi, designová raketa z Ingolstatu, která ale nemá tradici, duši. Ten kdo není klasik ji zvolí za svou princeznu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marek"
9. 7. 2007 18:43
R8
ja plně souhlasím s tím že asi těžko bude audi za tu chvíly kdy vyrábí "sportovní" auta tam kde je Porsche, čímž pádem si taky myslím že je !!!kravina!!! porovnávat tyto dvě auta... až bude Audi mít x-tou generaci R8... pak ať porovnaj s Porsche... ale stejné třídy...
Rozbalit vlákno
0
anonym
9. 7. 2007 19:31
Forever Germany
Krásná a rychlá auta, těžko si vybírat :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 2,7 RS
9. 7. 2007 21:47
Tak trochu OT a tak trochu ne...
Díky redakci za článek o jedné ze závodních legend - Porsche 917... Zde udělám malou spojku k testu a diskusi, která tu běžela - chápu, že pro spoustu lidí může být Audi R8 lákavější volbou a z určitých pohledů možná i exkluzivnějším autem než "obyčejná 911"... Jenže troufám si říct, že pro velkou většinu fandů a kupců 911 nehraje roli, jestli se prodá 5tis nebo 20tis devětsetjedenáctek ročně a jestli potkají na silnici o jednu méně či více... Oni si kupují kus legendy spjaté se značkou Porsche, kus historie, kterou spoluutvářela nejen auta silniční, ale i právě takové skvosty jako 917... :yes: :yes: Loni jsem konečně viděl film Le Mans (Steve McQueen byl velkým fandou Porsche) a ty scény... zvuky...akce na trati... nedá se to popsat, ten film (a nejlépe i pořádné závody) se musí vidět... Jestli Vám aspoň trochu voní benzín, zkoukněte ten film - nejlépe nerušeni někdy večer, s pořádným zvukem a i když k autům to nepasuje, tak u filmu whiska vadit nebude... ;-) Budete nadšeni... Bravo Porsche, Bravo Steve McQueen! A krátce zpátky - ačkoli je R8 určitě vynikající inženýrský počin a i Audi může být hrdé na svou rallye minulost, pro mě by to byla jednoduchá volba... Ovšem berte to jako mírně zkreslený pohled, ehm, fandy Porscháků... ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 2,7 RS
9. 7. 2007 21:57
Re: Tak trochu OT a tak trochu ne...
A ještě jedna perlička k filmu - teď ovšem nečtěty dále vy, kteří se na Le Mans chcete podívat a nechcete předem vědět, jak film dopadne... A pro ostatní - když se Enzo Ferrari dozvěděl, že ve filmu má vyhrát Porsche, tak odmítl Stevu McQueenovi auta prodat (spoustu vozů McQueen pro natáčení koupil - prostě pan srdcař)... Steve to poté vyřešil tak, že je koupil buď přes soukromníky či případně nechal udělat repliky... :-)
anonym
11. 7. 2007 08:47
r8
Jj R8
Rozbalit vlákno
0
anonym
11. 7. 2007 08:48
re:R8
Jj R8
Rozbalit vlákno
0