Novinky
Na to "nové" logo si nemůžu zvyknout. I když tam je víceméně navíc jen ten ovál, tak v první chvíli si vždy myslím, že to je zas nějaká další Čína.
Casom si mozno zvykneme... ale ani mne ten oval neštimuje.... cena vsak vyzera byt ferova... zaklad u nas za 15 litrov... 100 koni... 16tky ... slo by to... svetla vyska 20 cm... asi lepsia volba ako stepway v podobnej cene ... samozrejme "dokonala" fabka to neni... ale ako bezne male auto celkom sa da
Nemám nic proti pokroku. Nějak si ale nemohu pomoci: C3 Picasso podle mého soudu představovala mnohem větší hodnotu, než nová C3. Stejně jako C4 Picasso vs. nová C4 (nebo 40😄. Nějak moc z toho všeho čiší úsilí účetních ovlivnit podobu nových modelů.
Mistni uchyl teď používá multinick Nebo Nebo a vše je při starém.
Je to tak, bohužel
Aha, to řekl multiacc? A co když ti řeknu, že mám pouze jeden účet, tento.
Narozdíl od tebe, který vlastní x desítek účtu (Roman Horký, Horký Romáček, Trofim Lysenko, DonVito, Hendly...)
Narozdíl od tebe, který vlastní x desítek účtu (Roman Horký, Horký Romáček, Trofim Lysenko, DonVito, Hendly...)
Je vidět, že jsi jen multitroll. Protoze tohle vypustit může jen absolutně neznalý místní diskuze. 😒]
Žádnej multi troll nejsou. Toto je doopravdy můj jediný účet. Chceš to nějak doložit nebo co?
Každopádně nehodlám dal tuto diskuzi vézt.
Každopádně nehodlám dal tuto diskuzi vézt.
https😐/youtu.be/H_lJ_a_lJoI?si=yT3hJ9eGRq0K2OIi
Pravdy a myty o elektromobilech...
Elektro je porad jeste drazsi na porizeni.
Ale TCO uz bude zrejme ve prospech EV.
:yes😒br />
V teto tride si na paritu (porizovavich cen) jeste par let pockame.
Pravdy a myty o elektromobilech...
Elektro je porad jeste drazsi na porizeni.
Ale TCO uz bude zrejme ve prospech EV.
:yes😒br />
V teto tride si na paritu (porizovavich cen) jeste par let pockame.
Chybějící otáčkoměr a tuplem u tříválce je zase klasická francouzovina, ach jo... Co se týče EV verze, chválím snahu o co nejdostupnější normální malé EV, ale levné to pořád není a parametry už jsou hodně kompromisní.
Hnusné Malé Auto. Nemôžem si pomôcť, ale táto neforemná debnička na mňa od prvej do poslednej hrany, zvonka aj zvnútra pôsobí vyslovene odpudzujúco. A to mám doma dva Citroeny, takže kdečo znesiem. Ale toto je jednoducho odporný mix nezaujímavých tvarov, ktoré nie sú príťažlivé absolútne ničím. Takže je mi nakoniec fuk, aký je v tom pohon alebo ako to jazdí. Ani keby to bolo zadarmo.
Jj je to nevzhledná malá pixla s divným logem, interiérem i celkových designem. Zaměřením připomíná starý Fusion, ale tady se šetřilo víc… Jako bývalý majitel C3 říkám “Citroene, jsi mimo” :no:
blbý je, že oni si to nemyslí ....
Ideální auto pro důchodce, tím že to je SUV. Ti to mají rádi. Světlá výška 20cm - bude i terén na chatu ok.
Interiér ošklivý.
Ja si snad dojdu ten trivalec vyzkoušet. Všichni o něm jen pějí chválu jak je kultivovaný, tichý, bez vibrací. Že by Citroën pokořil fyzikální zákony? Nevěřím.
Interiér ošklivý.
Ja si snad dojdu ten trivalec vyzkoušet. Všichni o něm jen pějí chválu jak je kultivovaný, tichý, bez vibrací. Že by Citroën pokořil fyzikální zákony? Nevěřím.
Tak dost majitelů dieselu taky tvrdí, jak ta 4valcova nafta je bez vibrací a tichá. A fyzika a realita je taky jinde.
20cm bych chtěl vidět většina dnes má 145-165mm, a bez 4x4 to s tím jejich select trainem nic nevyjdede, to jsem měl možnost vyzkoušet už v Cactus, zaltej Renegade s ful 4x4 co mám doma
A jak vy vite, že bude benzínový žádanější? Vzdyt každý chce elektromobily přece, ne?
Každopádně je to moje osobní věc, do které ti, Ruskému inteligentů, nic není.
Každopádně je to moje osobní věc, do které ti, Ruskému inteligentů, nic není.