Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

První jízda s Citroëny C3 & ë-C3: V hlavní roli praktičnost

32 komentářů

Nebo Nebo
Doufám, že když ten hybrid přijde, tak alespoň dostane tu 1.6
A jak vy vite, že bude benzínový žádanější? Vzdyt každý chce elektromobily přece, ne?
Avatar - Trofim Lysenko
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nebo Nebo
Co to má konkrétně společně s mým komentářem, jenž jsem napsal?
Každopádně je to moje osobní věc, do které ti, Ruskému inteligentů, nic není.
Avatar - Trofim Lysenko
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nebo Nebo
Co to má konkrétně společné s mým komentářem, jenž jsem napsal?
Každopádně je to moje osobní věc, do které ti, Ruskému inteligentů, nic není.
Avatar - Trofim Lysenko
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
brk77
Na to "nové" logo si nemůžu zvyknout. I když tam je víceméně navíc jen ten ovál, tak v první chvíli si vždy myslím, že to je zas nějaká další Čína.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Casom si mozno zvykneme... ale ani mne ten oval neštimuje.... cena vsak vyzera byt ferova... zaklad u nas za 15 litrov... 100 koni... 16tky ... slo by to... svetla vyska 20 cm... asi lepsia volba ako stepway v podobnej cene ... samozrejme "dokonala" fabka to neni... ale ako bezne male auto celkom sa da
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Nemám nic proti pokroku. Nějak si ale nemohu pomoci: C3 Picasso podle mého soudu představovala mnohem větší hodnotu, než nová C3. Stejně jako C4 Picasso vs. nová C4 (nebo 40😄. Nějak moc z toho všeho čiší úsilí účetních ovlivnit podobu nových modelů.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Pisasso bylo MPV. Toto je SUV. Nastupování stejné. Jen využití interiéru horší. Kufr mělo 385-500l.
MarekAbsolon
Mistni uchyl teď používá multinick Nebo Nebo a vše je při starém.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Je to tak, bohužel
Nebo Nebo
Aha, to řekl multiacc? A co když ti řeknu, že mám pouze jeden účet, tento.
Narozdíl od tebe, který vlastní x desítek účtu (Roman Horký, Horký Romáček, Trofim Lysenko, DonVito, Hendly...)
Avatar - Mikesus
Mikesus
Je vidět, že jsi jen multitroll. Protoze tohle vypustit může jen absolutně neznalý místní diskuze. 😒]
Nebo Nebo
Žádnej multi troll nejsou. Toto je doopravdy můj jediný účet. Chceš to nějak doložit nebo co?
Každopádně nehodlám dal tuto diskuzi vézt.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ok, beru. Se tak chováš tak se nediv, že si to lidi mysli. A jako označit mne za, multinick včetně dalších 2 reálných, kteří jsme byli i na srazu, to dělají jen trollici multinicky zde.
Nebo Nebo
Bohužel, musím tě zklamat, ale mám pouze jeden Nick, a tím je tento. Nejsem multi ACC.
DonVito
https😐/youtu.be/H_lJ_a_lJoI?si=yT3hJ9eGRq0K2OIi
Pravdy a myty o elektromobilech...

Elektro je porad jeste drazsi na porizeni.
Ale TCO uz bude zrejme ve prospech EV.
:yes😒br />
V teto tride si na paritu (porizovavich cen) jeste par let pockame.
Arese
@DonVito Jo, a čím déle, tím lépe! 😀
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Chybějící otáčkoměr a tuplem u tříválce je zase klasická francouzovina, ach jo... Co se týče EV verze, chválím snahu o co nejdostupnější normální malé EV, ale levné to pořád není a parametry už jsou hodně kompromisní.
Avatar - xxc
xxc
ale zase ziadny displej, ziadne dotykove tlacitko, vypoculi nareky ludi 😄
traveldrive
Hnusné Malé Auto. Nemôžem si pomôcť, ale táto neforemná debnička na mňa od prvej do poslednej hrany, zvonka aj zvnútra pôsobí vyslovene odpudzujúco. A to mám doma dva Citroeny, takže kdečo znesiem. Ale toto je jednoducho odporný mix nezaujímavých tvarov, ktoré nie sú príťažlivé absolútne ničím. Takže je mi nakoniec fuk, aký je v tom pohon alebo ako to jazdí. Ani keby to bolo zadarmo.
ericn
Jj je to nevzhledná malá pixla s divným logem, interiérem i celkových designem. Zaměřením připomíná starý Fusion, ale tady se šetřilo víc… Jako bývalý majitel C3 říkám “Citroene, jsi mimo” :no:
Avatar - del42sa
del42sa
blbý je, že oni si to nemyslí ....
ericn
Ve finále to bude otázka ceny, když bude dostatečně nízká, lidi překousnou lecos…
Avatar - del42sa
del42sa
mně mnohem vic vadí, že vzali auto původně vyvíjené pro Indicky trh a jižní ameriku a ani se to nesnaží maskovat. Prostě se vybodli na vývoj a ještě to prodávají jako něco extra :no:
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Ideální auto pro důchodce, tím že to je SUV. Ti to mají rádi. Světlá výška 20cm - bude i terén na chatu ok.
Interiér ošklivý.

Ja si snad dojdu ten trivalec vyzkoušet. Všichni o něm jen pějí chválu jak je kultivovaný, tichý, bez vibrací. Že by Citroën pokořil fyzikální zákony? Nevěřím.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak dost majitelů dieselu taky tvrdí, jak ta 4valcova nafta je bez vibrací a tichá. A fyzika a realita je taky jinde.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Majitelé at si říkají co chtějí. Ale když to napíše redaktor v testu, tak to má váhu. 😉
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
20cm bych chtěl vidět většina dnes má 145-165mm, a bez 4x4 to s tím jejich select trainem nic nevyjdede, to jsem měl možnost vyzkoušet už v Cactus, zaltej Renegade s ful 4x4 co mám doma
h.onzyk
Tak zaś jako to auto pro důchodce coby nástupce Fusionu tomu bude stačit ta vyšší světlost, do terénu s tím stejně nikdo jezdit nebude a na polňačku to většinou stačí.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
A kdy bude test té slabší elektroverze za těch 490 000 Kč co má tu slabší baterku?