Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První jízda s Citroëny C3 & ë-C3: V hlavní roli praktičnost

Přestože malá městská auta stále patří k důležitým segmentům, zájem o ně pomalu klesá. Citroën se na to snaží reagovat novou generací modelu C3, který prošel velmi výraznou proměnou.
Zpět na článek
Avatar - del42sa
11. 6. 2024 10:03
Re: HMA
mně mnohem vic vadí, že vzali auto původně vyvíjené pro Indicky trh a jižní ameriku a ani se to nesnaží maskovat. Prostě se vybodli na vývoj a ještě to prodávají jako něco extra :no:
Avatar - Pepa_007
11. 6. 2024 00:30
Re: Jednoduché
Majitelé at si říkají co chtějí. Ale když to napíše redaktor v testu, tak to má váhu. 😉
10. 6. 2024 16:53
Re: Jednoduché
Tak zaś jako to auto pro důchodce coby nástupce Fusionu tomu bude stačit ta vyšší světlost, do terénu s tím stejně nikdo jezdit nebude a na polňačku to většinou stačí.
Avatar - Martin911Turbo
10. 6. 2024 12:20
Re: Jednoduché
20cm bych chtěl vidět většina dnes má 145-165mm, a bez 4x4 to s tím jejich select trainem nic nevyjdede, to jsem měl možnost vyzkoušet už v Cactus, zaltej Renegade s ful 4x4 co mám doma
Avatar - Mikesus
10. 6. 2024 11:36
Re: Jednoduché
Tak dost majitelů dieselu taky tvrdí, jak ta 4valcova nafta je bez vibrací a tichá. A fyzika a realita je taky jinde.
Avatar - Mikesus
10. 6. 2024 11:18
Re: Koukám nic se nezmenilo
Ok, beru. Se tak chováš tak se nediv, že si to lidi mysli. A jako označit mne za, multinick včetně dalších 2 reálných, kteří jsme byli i na srazu, to dělají jen trollici multinicky zde.
Avatar - 3_diamanty
10. 6. 2024 10:47
Re: Logo
Casom si mozno zvykneme... ale ani mne ten oval neštimuje.... cena vsak vyzera byt ferova... zaklad u nas za 15 litrov... 100 koni... 16tky ... slo by to... svetla vyska 20 cm... asi lepsia volba ako stepway v podobnej cene ... samozrejme "dokonala" fabka to neni... ale ako bezne male auto celkom sa da
Avatar - Martin911Turbo
10. 6. 2024 10:13
Test slabší elektro verze
A kdy bude test té slabší elektroverze za těch 490 000 Kč co má tu slabší baterku?
10. 6. 2024 09:47
Re: HMA
Ve finále to bude otázka ceny, když bude dostatečně nízká, lidi překousnou lecos…
Avatar - del42sa
10. 6. 2024 09:01
Re: HMA
blbý je, že oni si to nemyslí ....
10. 6. 2024 06:54
Re: Koukám nic se nezmenilo
Žádnej multi troll nejsou. Toto je doopravdy můj jediný účet. Chceš to nějak doložit nebo co?
Každopádně nehodlám dal tuto diskuzi vézt.
10. 6. 2024 06:44
Re: HMA
Jj je to nevzhledná malá pixla s divným logem, interiérem i celkových designem. Zaměřením připomíná starý Fusion, ale tady se šetřilo víc… Jako bývalý majitel C3 říkám “Citroene, jsi mimo” :no:
Avatar - Pepa_007
10. 6. 2024 06:33
Re: Picasso
Pisasso bylo MPV. Toto je SUV. Nastupování stejné. Jen využití interiéru horší. Kufr mělo 385-500l.
Avatar - Pepa_007
10. 6. 2024 06:28
Jednoduché
Ideální auto pro důchodce, tím že to je SUV. Ti to mají rádi. Světlá výška 20cm - bude i terén na chatu ok.
Interiér ošklivý.

Ja si snad dojdu ten trivalec vyzkoušet. Všichni o něm jen pějí chválu jak je kultivovaný, tichý, bez vibrací. Že by Citroën pokořil fyzikální zákony? Nevěřím.
Avatar - Mikesus
10. 6. 2024 05:38
Re: Koukám nic se nezmenilo
Je vidět, že jsi jen multitroll. Protoze tohle vypustit může jen absolutně neznalý místní diskuze. :-[]
9. 6. 2024 23:38
HMA
Hnusné Malé Auto. Nemôžem si pomôcť, ale táto neforemná debnička na mňa od prvej do poslednej hrany, zvonka aj zvnútra pôsobí vyslovene odpudzujúco. A to mám doma dva Citroeny, takže kdečo znesiem. Ale toto je jednoducho odporný mix nezaujímavých tvarov, ktoré nie sú príťažlivé absolútne ničím. Takže je mi nakoniec fuk, aký je v tom pohon alebo ako to jazdí. Ani keby to bolo zadarmo.
Avatar - xxc
9. 6. 2024 22:53
Re: Citro
ale zase ziadny displej, ziadne dotykove tlacitko, vypoculi nareky ludi :-)
Avatar - twistedTSD
9. 6. 2024 22:31
Citro
Chybějící otáčkoměr a tuplem u tříválce je zase klasická francouzovina, ach jo... Co se týče EV verze, chválím snahu o co nejdostupnější normální malé EV, ale levné to pořád není a parametry už jsou hodně kompromisní.
9. 6. 2024 22:04
Elektro nebo fosil?
https://youtu.be/H_lJ_a_lJoI?si=yT3hJ9eGRq0K2OIi
Pravdy a myty o elektromobilech...

Elektro je porad jeste drazsi na porizeni.
Ale TCO uz bude zrejme ve prospech EV.
:yes:

V teto tride si na paritu (porizovavich cen) jeste par let pockame.
9. 6. 2024 21:39
Re: Koukám nic se nezmenilo
Aha, to řekl multiacc? A co když ti řeknu, že mám pouze jeden účet, tento.
Narozdíl od tebe, který vlastní x desítek účtu (Roman Horký, Horký Romáček, Trofim Lysenko, DonVito, Hendly...)
9. 6. 2024 21:38
Re: Koukám nic se nezmenilo
Bohužel, musím tě zklamat, ale mám pouze jeden Nick, a tím je tento. Nejsem multi ACC.
Avatar - Mikesus
9. 6. 2024 20:53
Re: Koukám nic se nezmenilo
Je to tak, bohužel
9. 6. 2024 20:49
Koukám nic se nezmenilo
Mistni uchyl teď používá multinick Nebo Nebo a vše je při starém.
Avatar - Trofim Lysenko
9. 6. 2024 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Trofim Lysenko
9. 6. 2024 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 6. 2024 19:58
Picasso
Nemám nic proti pokroku. Nějak si ale nemohu pomoci: C3 Picasso podle mého soudu představovala mnohem větší hodnotu, než nová C3. Stejně jako C4 Picasso vs. nová C4 (nebo 408). Nějak moc z toho všeho čiší úsilí účetních ovlivnit podobu nových modelů.
9. 6. 2024 18:59
Re: Hybrid
Co to má konkrétně společně s mým komentářem, jenž jsem napsal?
Každopádně je to moje osobní věc, do které ti, Ruskému inteligentů, nic není.
9. 6. 2024 18:59
Re: Hybrid
Co to má konkrétně společné s mým komentářem, jenž jsem napsal?
Každopádně je to moje osobní věc, do které ti, Ruskému inteligentů, nic není.
9. 6. 2024 18:33
Logo
Na to "nové" logo si nemůžu zvyknout. I když tam je víceméně navíc jen ten ovál, tak v první chvíli si vždy myslím, že to je zas nějaká další Čína.
Avatar - Trofim Lysenko
9. 6. 2024 18:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 6. 2024 17:58
Hybrid
Doufám, že když ten hybrid přijde, tak alespoň dostane tu 1.6
A jak vy vite, že bude benzínový žádanější? Vzdyt každý chce elektromobily přece, ne?