Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

První jízda s Citroëny C3 & ë-C3: V hlavní roli praktičnost

32 komentářů

MarekAbsolon
Mistni uchyl teď používá multinick Nebo Nebo a vše je při starém.
brk77
Na to "nové" logo si nemůžu zvyknout. I když tam je víceméně navíc jen ten ovál, tak v první chvíli si vždy myslím, že to je zas nějaká další Čína.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Ideální auto pro důchodce, tím že to je SUV. Ti to mají rádi. Světlá výška 20cm - bude i terén na chatu ok.
Interiér ošklivý.

Ja si snad dojdu ten trivalec vyzkoušet. Všichni o něm jen pějí chválu jak je kultivovaný, tichý, bez vibrací. Že by Citroën pokořil fyzikální zákony? Nevěřím.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Je to tak, bohužel
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Nemám nic proti pokroku. Nějak si ale nemohu pomoci: C3 Picasso podle mého soudu představovala mnohem větší hodnotu, než nová C3. Stejně jako C4 Picasso vs. nová C4 (nebo 40😄. Nějak moc z toho všeho čiší úsilí účetních ovlivnit podobu nových modelů.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Majitelé at si říkají co chtějí. Ale když to napíše redaktor v testu, tak to má váhu. 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Chybějící otáčkoměr a tuplem u tříválce je zase klasická francouzovina, ach jo... Co se týče EV verze, chválím snahu o co nejdostupnější normální malé EV, ale levné to pořád není a parametry už jsou hodně kompromisní.
ericn
Jj je to nevzhledná malá pixla s divným logem, interiérem i celkových designem. Zaměřením připomíná starý Fusion, ale tady se šetřilo víc… Jako bývalý majitel C3 říkám “Citroene, jsi mimo” :no:
traveldrive
Hnusné Malé Auto. Nemôžem si pomôcť, ale táto neforemná debnička na mňa od prvej do poslednej hrany, zvonka aj zvnútra pôsobí vyslovene odpudzujúco. A to mám doma dva Citroeny, takže kdečo znesiem. Ale toto je jednoducho odporný mix nezaujímavých tvarov, ktoré nie sú príťažlivé absolútne ničím. Takže je mi nakoniec fuk, aký je v tom pohon alebo ako to jazdí. Ani keby to bolo zadarmo.
Avatar - del42sa
del42sa
mně mnohem vic vadí, že vzali auto původně vyvíjené pro Indicky trh a jižní ameriku a ani se to nesnaží maskovat. Prostě se vybodli na vývoj a ještě to prodávají jako něco extra :no:
Nebo Nebo
Aha, to řekl multiacc? A co když ti řeknu, že mám pouze jeden účet, tento.
Narozdíl od tebe, který vlastní x desítek účtu (Roman Horký, Horký Romáček, Trofim Lysenko, DonVito, Hendly...)
Nebo Nebo
Bohužel, musím tě zklamat, ale mám pouze jeden Nick, a tím je tento. Nejsem multi ACC.
Avatar - Trofim Lysenko
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Trofim Lysenko
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nebo Nebo
Co to má konkrétně společné s mým komentářem, jenž jsem napsal?
Každopádně je to moje osobní věc, do které ti, Ruskému inteligentů, nic není.
Nebo Nebo
Co to má konkrétně společně s mým komentářem, jenž jsem napsal?
Každopádně je to moje osobní věc, do které ti, Ruskému inteligentů, nic není.
Avatar - Trofim Lysenko
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nebo Nebo
Doufám, že když ten hybrid přijde, tak alespoň dostane tu 1.6
A jak vy vite, že bude benzínový žádanější? Vzdyt každý chce elektromobily přece, ne?
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Pisasso bylo MPV. Toto je SUV. Nastupování stejné. Jen využití interiéru horší. Kufr mělo 385-500l.
Arese
@DonVito Jo, a čím déle, tím lépe! 😀
h.onzyk
Tak zaś jako to auto pro důchodce coby nástupce Fusionu tomu bude stačit ta vyšší světlost, do terénu s tím stejně nikdo jezdit nebude a na polňačku to většinou stačí.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
20cm bych chtěl vidět většina dnes má 145-165mm, a bez 4x4 to s tím jejich select trainem nic nevyjdede, to jsem měl možnost vyzkoušet už v Cactus, zaltej Renegade s ful 4x4 co mám doma
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak dost majitelů dieselu taky tvrdí, jak ta 4valcova nafta je bez vibrací a tichá. A fyzika a realita je taky jinde.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ok, beru. Se tak chováš tak se nediv, že si to lidi mysli. A jako označit mne za, multinick včetně dalších 2 reálných, kteří jsme byli i na srazu, to dělají jen trollici multinicky zde.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Casom si mozno zvykneme... ale ani mne ten oval neštimuje.... cena vsak vyzera byt ferova... zaklad u nas za 15 litrov... 100 koni... 16tky ... slo by to... svetla vyska 20 cm... asi lepsia volba ako stepway v podobnej cene ... samozrejme "dokonala" fabka to neni... ale ako bezne male auto celkom sa da
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
A kdy bude test té slabší elektroverze za těch 490 000 Kč co má tu slabší baterku?
ericn
Ve finále to bude otázka ceny, když bude dostatečně nízká, lidi překousnou lecos…
Avatar - del42sa
del42sa
blbý je, že oni si to nemyslí ....
Nebo Nebo
Žádnej multi troll nejsou. Toto je doopravdy můj jediný účet. Chceš to nějak doložit nebo co?
Každopádně nehodlám dal tuto diskuzi vézt.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Je vidět, že jsi jen multitroll. Protoze tohle vypustit může jen absolutně neznalý místní diskuze. 😒]
Avatar - xxc
xxc
ale zase ziadny displej, ziadne dotykove tlacitko, vypoculi nareky ludi 😄
DonVito
https😐/youtu.be/H_lJ_a_lJoI?si=yT3hJ9eGRq0K2OIi
Pravdy a myty o elektromobilech...

Elektro je porad jeste drazsi na porizeni.
Ale TCO uz bude zrejme ve prospech EV.
:yes😒br />
V teto tride si na paritu (porizovavich cen) jeste par let pockame.