Ekonomika
Ona chce vyhrát Čína, rusákovi postaví hajzlíky a cesty a důl v Jakutsku bude nakonec čínský. Skoupí nakonec celé rusácko za výrobky vyrobené z rusáckých surovin.
Vždy mě pobaví, když soudruzi z EU melou o dodržování mezinárodních obchodních pravidel :-!
Kolik miliard € že nasypala Francie a Německo do národních automobilek?!? 😒] 😒] 😒]
Připomeňme si😒br /> Paříž - Francie půjčí automobilkám Peugeot-Citroën a Renault celkem 6,5 miliardy eur na překonání současné hospodářské krize. Oznámil to v pondělí prezident Nicolas Sarkozy s tím, že obě společnosti se zavázaly neuzavřít žádnou z továren a na co nejvyšší míru omezit propouštění.
Francouzský prezident Emmanuel Macron oznámil balíček v hodnotě více než osmi miliard eur (216 miliard Kč) na záchranu domácího autoprůmyslu zasaženého koronavirovou krizi.
Kolik miliard € že nasypala Francie a Německo do národních automobilek?!? 😒] 😒] 😒]
Připomeňme si😒br /> Paříž - Francie půjčí automobilkám Peugeot-Citroën a Renault celkem 6,5 miliardy eur na překonání současné hospodářské krize. Oznámil to v pondělí prezident Nicolas Sarkozy s tím, že obě společnosti se zavázaly neuzavřít žádnou z továren a na co nejvyšší míru omezit propouštění.
Francouzský prezident Emmanuel Macron oznámil balíček v hodnotě více než osmi miliard eur (216 miliard Kč) na záchranu domácího autoprůmyslu zasaženého koronavirovou krizi.
Great wall to zabalil i bez cla. Čínu čekají krachy, 100 startujících automobilek nemá šanci. I BYD tu jen paběrkuje. Ekonomický růst je poslal s cenama vysoko.
čína e😜ortuje do celého světa, rusko, evropa, usa, kanada, afrika, jižní amerika, kldr, kuba atd
Čína tento boj prohrá velice lehce. Bez zákazníků v EU pojdou hlady. Musí e😜ortovat, aby měli co žrát. Postavili ekonomiku na e😜ortu a tím živí ty miliardy doma. Dalším pilířem bylo stavebnictví. Katastrofa ve stavebním průmyslu už začala a nemůžou si dovolit ztratit e😜ort čehokoli.
Dojde k popotahování a oplácení si navzájem v malým měřítku. Nicméně Čína se na to připravila. Ví už roky, že na to dojde. Volvo chce vyrábět tady a BYD si koupil automobilku po Fordu. Rozjeli spolupráci s VW, Stellantis, Renckem, atd takže jsou připravení. Sice už to nebude takový vejvar, ale penězovod to bude dál.
Dojde k popotahování a oplácení si navzájem v malým měřítku. Nicméně Čína se na to připravila. Ví už roky, že na to dojde. Volvo chce vyrábět tady a BYD si koupil automobilku po Fordu. Rozjeli spolupráci s VW, Stellantis, Renckem, atd takže jsou připravení. Sice už to nebude takový vejvar, ale penězovod to bude dál.
Nebudou, je to pořád malé clo. V US se s tím nepárali a vohulili to na 100 % a rákosník má utrum. Připosraná EU řeší jestli to bude o desetinu míň nebo víc během doby, kdy šéf největší EV automobilky v Číně nabádá v médiích, aby se čínské automobilky spojily a zničili západní konkurenci.
Vždy mě pobaví, když soudruzi z Čínska proslulí dumpingovými cenami melou o dodržování mezinárodních obchodních pravidel 😁
Je ro tak. Stejně jako Rusko nikdy neprohraje na Ukrajině vojensky. Stejně Čína neprohraje nikdy ekonomicky.
Můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak vše co s tím můžeme udělat.
Můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak vše co s tím můžeme udělat.
Čina tento ekonomicky boj nikdy neprohra.
Vrátí to EU i s úrokem :yes:
Obyčejný lid na to doplatí zvýšenými cenami :no:
Vrátí to EU i s úrokem :yes:
Obyčejný lid na to doplatí zvýšenými cenami :no:
Problém je, že oni mají vstupy prostě levnější než jaké vstupy mají automobilky tady. Především suroviny na baterky a energie. Ale pracovní síla tam je taky jinej levl. V pondělí jsem se vrátil z Holandska, protože tam řešíme jak dostat výrobu jistého produktu k nám a případně do Rumunska, protože jim ve fabrice nemá kdo dělat. Věděli jste, že holandský dělník je ochotný pracovat tak max 90 hodin měsíčně ideálně od pondělí do středy? Samozřejmě za full mzdu...
Je smutné, ako málo ľudí je schopných to pochopiť.
Je ešte smutnejšie, ako málo ľudí je ochotných to pochopiť.
Obidva fakty.
Je ešte smutnejšie, ako málo ľudí je ochotných to pochopiť.
Obidva fakty.
Čínské automobilky co nahradily automobilky EU v Rusku by měly dostat 100% Za podporu terorismu.
To by snad již Ukrajina konečně vyhrála.
To by snad již Ukrajina konečně vyhrála.
Proč si myslíš, že Čina bez EU skončí? Málokdo si uvědomuje jakou sílu za chvíli bude mít ve světě BRICS.
Netvrdily se stejné řeči i o Rusku? Obr na hliněných nohách.Přitom já zatím pozoruji silného medvěda, což pokračuje dopředu jak fyzicky tak ekonomicky.
Proč si lidé naivně myslí, že EU je středobodem vesmíru?
EU nemá nerostné bohatství, vypíná si jaderné elektrárny, vrhá se bezhlavě do green dealu, likviduje si průmysl.EU ničí sama sebe a Čínané se na tom vesele zabavají a vydělávají na neskutečné peníze.
Netvrdily se stejné řeči i o Rusku? Obr na hliněných nohách.Přitom já zatím pozoruji silného medvěda, což pokračuje dopředu jak fyzicky tak ekonomicky.
Proč si lidé naivně myslí, že EU je středobodem vesmíru?
EU nemá nerostné bohatství, vypíná si jaderné elektrárny, vrhá se bezhlavě do green dealu, likviduje si průmysl.EU ničí sama sebe a Čínané se na tom vesele zabavají a vydělávají na neskutečné peníze.
Jiste z cinskych komponent. 80% trhu s baterkama ma Cina a Korea. 10% Japonsko. My v EU nedelame nic. My jen zachranujeme planetu a devastujeme se prumysl.
a proto se v zapdrděném česku prodalo v květnu cca 480 čínských aut + dovezlo asi 25 ojetých
Ale nikdo to nekupuje 😄 Co by za to některé ryze západní značky daly, za tyhle čísla 😄
Ale nikdo to nekupuje 😄 Co by za to některé ryze západní značky daly, za tyhle čísla 😄
Do ničeho neivestují a třeba to leteckého průmyslu jdou miliardy a ruský certifikátor nestíhá certifikovat jednu komponentu letadle jako je Irkut MC-21 anebo Suchoj SSJ-100 new za druhou 😄
Zajímavá věc, vid. Ty nové motory PD-8, PD-14 atd zaplatili kubánci vid a bytovou výstavbu v Moskvě platí Irán 😄
https😐/www.avionews.it/item/1258298-mc-21-aircraft-tail-resistance-warhead.html
Zajímavá věc, vid. Ty nové motory PD-8, PD-14 atd zaplatili kubánci vid a bytovou výstavbu v Moskvě platí Irán 😄
https😐/www.avionews.it/item/1258298-mc-21-aircraft-tail-resistance-warhead.html
Ty si ťažko naivný chlapec. Čína o EÚ iba rozširuje svoje pôsobenie, neviem, ako si prišiel na myšlienku, že je od nej závislá...
Ale je připravena i na důsledky svých rozhodnutí a nebo to zase bude ukrutné překvapení, že bude následovat nějaká reakce, která se nám opravdu nebude zamlouvat?
Evropa je v rozkladu a tohle jí totálně dorazí https😐/echo24.cz/…az-eu-green-deal
A my jsme v rozkladu ještě 3x tolik https😐/www.reflex.cz/…tatni-dluhy.html
A my jsme v rozkladu ještě 3x tolik https😐/www.reflex.cz/…tatni-dluhy.html
oni nedoávaj jenom Ev, ale všechno, 70% věcí co maj ve Wallmartu je Made in China 😄
Zbytek Mexiko a jižní amerika 😄
Zbytek Mexiko a jižní amerika 😄
H.o.w.n.o......Čína prohraje....už krachuje....V Číně nastal „okamžik Lehman“; krachuje tamní, světově nejzadluženější developer. Bankrot může způsobit finanční krizi Číny a trvalejší úpadek její ekonomiky, druhé největší na světě.......
Kecy! Jediný kdo na to může doplatit, jsou Číňané, protože dováží do EU mnohem víc než EU do Číny.
„EU je ve stejné pozici jako řada jiných zemí, včetně USA, tzn. že hodnota vzájemného obchodu s Čínou jim dlouhodobě roste, ale roste ve prospěch Číny, čímž se výrazně prohlubuje deficit ve vzájemném obchodě,“ popsala trend odbornice na mezinárodní ekonomické vztahy z Metropolitní univerzity Praha Tereza Němečková s tím, že tento deficit už atakuje hranici 400 miliard eur v neprospěch Unie.
„EU je ve stejné pozici jako řada jiných zemí, včetně USA, tzn. že hodnota vzájemného obchodu s Čínou jim dlouhodobě roste, ale roste ve prospěch Číny, čímž se výrazně prohlubuje deficit ve vzájemném obchodě,“ popsala trend odbornice na mezinárodní ekonomické vztahy z Metropolitní univerzity Praha Tereza Němečková s tím, že tento deficit už atakuje hranici 400 miliard eur v neprospěch Unie.
Přesně nevím jaké procento aut Tesla vyrábí v Číně. Možná to prostě lokalizuje do EU. Nicméně i taková Dacia bude mít se svým Springem problém. To je taky Made in PRC.
Silného medvěda. 😁 Tvl, vždyť ta země je v rozkladu. Do ničeho neinvestuje, jen propaganda a válka. Zdravotnictví, infrastruktura, školství v otřesném stavu. Desetitisíce Rusů podepisují kontrakty a jdou zdechnout na Ukrajinu, protože lepší vyhlídky nemají. Ano, povedlo se jim přejít na válečnou ekonomiku a vyžírají rezervy, které jsme jim před válkou naplnili. Jestli si ale takhle představuješ "silného medvěda, který pokračuje dopředu", tak se tam odstěhuj a užij si ten pokrok.
Bude to pro ne prekvapeni. Jen pockej uvidis behem kratke doby. Dementi s otevrenyma hubama budou koukat a blekotat co si to ta Cina dovoluje.
Že ty jebky s V8 stojí 8-12 mega a šejkové i asiati je kupují o sto šest 😄
Rolls nestíhá pomalu vyrábět několik let, Bentley naež zařízlo V8 bez hybridu a V12 taky.
A ty americké V8 měly až do lonska, kdy byly uměle ukončeny taky luxusní prodeje.
Jo na RR a Bentley srazu sme trhli rekord v počtu rollsů a bentley na jednom místě v ČR.
Ale nikoho to nezajímá, taky nikdo nejezdí starými auty, dneska 5x Felicie + Fiat Seicento, + 2x Passat B5 (97-05), 1x Astra F (91-03) a včera 5x Passat B5, MB 124 , MB Sklasse W220 (9😲5) , Favorit a Volha 24, to všechno v běžném provozu
Ale nikdo s tím nejezdí, víme 😄
Rolls nestíhá pomalu vyrábět několik let, Bentley naež zařízlo V8 bez hybridu a V12 taky.
A ty americké V8 měly až do lonska, kdy byly uměle ukončeny taky luxusní prodeje.
Jo na RR a Bentley srazu sme trhli rekord v počtu rollsů a bentley na jednom místě v ČR.
Ale nikoho to nezajímá, taky nikdo nejezdí starými auty, dneska 5x Felicie + Fiat Seicento, + 2x Passat B5 (97-05), 1x Astra F (91-03) a včera 5x Passat B5, MB 124 , MB Sklasse W220 (9😲5) , Favorit a Volha 24, to všechno v běžném provozu
Ale nikdo s tím nejezdí, víme 😄
vubec nechapu proc mame mit cla na ev!
Preci kazdej spravnej autickar ma manual a ctyrvalec v predokolce! To je preci nejvetsi dosazenej vyvoj eu automotive! To je ten gral eu prumyslu! To je nejvetsi vyvozni artikl. A prodavalo by se toho jeste vic pokud by to byl dizl s ruckou. A jako tresnicku pak okopirovat nejakou americkou v8 jebku z 80er, to by pak kazdej mohl zit sen s barikem!
A presne tohle se tu delalo 40 let a nakonec za to muzou imperialisti co nam znicili prumysl.
Preci kazdej spravnej autickar ma manual a ctyrvalec v predokolce! To je preci nejvetsi dosazenej vyvoj eu automotive! To je ten gral eu prumyslu! To je nejvetsi vyvozni artikl. A prodavalo by se toho jeste vic pokud by to byl dizl s ruckou. A jako tresnicku pak okopirovat nejakou americkou v8 jebku z 80er, to by pak kazdej mohl zit sen s barikem!
A presne tohle se tu delalo 40 let a nakonec za to muzou imperialisti co nam znicili prumysl.
no a co jako? Skvarek v manualu vyrobime i bez ciny. A mistnim odbornikum nevoni automat a rucni brza. Tem stejnejm co pred 15 lety nevonelo abs a esp nebo vstrikovani. To urcite dame i bez cipu a bude to trhak co zachrani eu prumysl!
Souhlas, ale POUZE ty co vyprodukoval Brusel, tam totiž sedí nejvíce bolševiků z celé Evropy 😄 😄 😄
Jo jo, valí, ale po desetitisících končí na odstavných plochách evropských přístavů. Skoro žádný Evropan je nechce a nekupuje. 😄
Přesně tohle jsem psal do komentářů, když se všude psalo, jak Čína valí jedno el auto za druhým do EU a za pár korun.
Z toho jak se upínáme na tržní protekcionismus, tedy v podstatě prznění trhu proti zájmu spotřebitele a v zájmu jedné skupiny technologicky zaostávajících výrobců jednoznačně vyplývá, že jsme na velmi špatné cestě která pro nás neskončí dobře ... takto se konkurenční boj opravdu nevyhrává, nikdy neohnete poptávku a nevyčarujete sentiment po hlučných servisně i provozně náročných spalovácích s mizerným komfortem řízení u nastupujících generací,... spalováky budou v jejich očích dál ustupovat právě proto, že zaostávají ve vlastnostech které jsou pro každého spotřebitele tak výrazně znatelné a v podstatě stačí jen zkusit a nechcete zpět, spalovací auto už nezná adekvátní odpověď.
😄 😄 😄 😄 😄 😄
To jsou dopravní letadla Lojzíku, na Ukrajinu lítaj jiný věci
https😐/armadnizpravodaj.cz/…icil-frankensam/
To jsou dopravní letadla Lojzíku, na Ukrajinu lítaj jiný věci
https😐/armadnizpravodaj.cz/…icil-frankensam/
stejnak jim to spadne driv nez se to doplazi na ukrajinu. A dal ten srot snad nikdo nepusti!
Uvedom si že to bude mať aj opačný efekt. Množstvo častí a súčiastok , či baterii sa vyrába, vyvíja v Číne. Tak EU autá budú znova o 20% minimum drahšie. Nie averzia voči Čínskym autám je výhra, ale vývoj a výroba v EU. Tu ale narážame na ďalší problém. Cena práce. Toto nie je cesta.
kdy nastal ten bod obratu z “ elektroauta nikdo nechce” na “Musime mit cla na elektroauta” ?
Kazdopadne zde pro mnoho jmen neni dal problem tyhle protiklady obhajovat zaroven. Dokonaly Doublethink…
Kazdopadne zde pro mnoho jmen neni dal problem tyhle protiklady obhajovat zaroven. Dokonaly Doublethink…
Tak co hendlíčci, doníčci...? To je to posílení nezávislosti EU na problematických zemích???
Ano, Čína si vybere zpět peníze i s úroky, takže od 4. července zdražují takřka všechny EV v Evropě, protože Čína zdražuje baterie a čipy pro evropské automobilky 😒] 😒] 😒]