Profi
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeElektrické kamiony Mercedes-Benz se vydaly napříč Evropou, i když nejsou nabíječky
15 komentářů
Zetti
Mohly by kabely vést pod asfaltem a nebudem potreboval solit
_Teddy_
So 600kWh bateriou dojazd 500km? U 40-tonoveho kamionu? Ano, mozno dole kopcom a s vetrom v chrbte. Ale realne tak 300km. No a este by ma zaujimalo, kolko z tej hmotnosti robia baterie...
https😐/www.autoforum.cz/…nemuze-fungovat/
https😐/www.autoforum.cz/…ologickou-zatez/
https😐/www.autoforum.cz/…mysl-miri-jinam/
https😐/m.youtube.com/…orts/nVVTaIiCgtk
A prý nabíjí ještě zdarma z fotovoltaiky :-! :-!
A jedoduchost montáže dětských sedaček nezáleží na karoserii, ale vnitřním prostoru, především podélným.
A pocit bezpečnosti a robustnost je jen falešný pocit, stejně tak s lepším vyhledem je polopravda. Z SUV není lépe vidět, jen může clovek v některých situacích náhodou vidět přes auto před sebou, ale to je zanedbatelné promile. Naopak je z toho hůře vidět v okoli auta kvůli vysokým hranam. Kdo tvrdí, že z SUV je lépe vidět, nikdy v žádném neseděl, nebo záměrně lže, aby si obhájil svou garáž.
Jediná skutečná výhoda SUV je snazší nastupování a vyssi svetla výška pro toho, kdo to využije.
Pocit větší bezpečnosti je iluzivní jak kdy - na jedné straně je auto se zvýšeným podvozkem (a tedy i těžištěm) při extrémních jízdních manévrech náchylnější k převrácení, ale toto nebezpečí do značné míry zmírňuje již dávno povinné ESP. Na druhou stranu např. když do SUV z boku narazí nízké auto, cestující v SUV jsou rozhodně méně ohroženi zraněním boční části těla. Také při čelním a zadním nárazu jsou na tom v SUV při střetu s nízkým autem lépe.
Ano, při instalaci dětské sedačky samozřejmě záleží i na podélném prostoru (a úhlu otevření zadních dveří), ale ještě důležitější je zde výška střechy nad vozovkou (tedy to samé, jako u nastupování a vystupování dospělých pasažérů).
Co se týče iluzivnosti lepšího výhledu z SUV, tak s tím plně souhlasím z hlediska výhledu těsně okolo auta. Při výhledu do větší dálky, např. v koloně, je na tom ale výše sedící řidič SUV jednoznačně lépe.
Při bocnim nárazu nižšího auta, i kdyby mělo ty 2 nebo 3 cm zásadní vliv ( coz si nemyslim ), už jsme zase u vyššího rizika převrácení a dalších rizik z důvodu vyššího těžiště a nárazu nižšího auta a pojetí pod něj.
Ohledně dětských sedaček asi nemáš zkusenosti s více auty. Dal to nebudu rozmazlovat tvoje domněnky, jen toze dávám 3 sedačky pravidelně do spoustu různých aut karoserii i značek. Do ktereho auta se ti dsvala hur sedacka?. Na výšku jsem nemel problém ani v žádném sedanu, ani v yarisu GR např a sedačku jsem tam usadil. Pominu-li problém se šířkou pro 3 sedačky, budu brát 2, jediný problematický prostor je podélný. S tím byl největší problém třeba v Hiluxu.
Výhled v koloně je lepší, pokud má člověk velké SUV a sedí opravdu vysoko, jinak malá a kompaktní SUV nejsou dostatečně vysoko, aby bylo vidět pres běžně nízké auto.