Elektromobily
Ve srovnání chybí typ baterie v MG4 LFP, předpoklad delší životnosti.
Realita je, že tesla dává na modely s LFP baterkou záruku na méně kilometrů, nežli mají modely s klasickými NMC bateriemi, zřejmě k tomu mají dobrý důvod. Zkrátka použití baterky k náročným trakčním účelům je zásadně odlišné od použití ve stabilním energetickém úložišti.
Osobně bych auto na baterky nekoupil, za 800 tisíc lze koupit slušný spalovák, ve firmě jsem si mohl vybrat čím chci jezdit, vybral jsem i nafťák třílitr, je to velmi ekologické vozidlo.
1.hasič
Příspěvek podléhá schvalování.
To jsou zase slinty. Pokud by ID3 rapidnĕ slevnilo, stala by tyhle penize alespoň ta verze se 150 kW motorem. Ale je to stejna parodie jako s Enyaqem. Osekali to, mala vaterka, mizerny vykon. Takze je to zadarmo drahy. To neni slevneni. To je jen ojeb. A pisalci to velebi. Hnus.
To je stejna parodie jako s Enyaqem.Tak holt stejnej tým. Jen marketingový slinty o slevneni id3. Pritom je to jen ozebraceny model, slabý jak čaj, mala barerka, bez t.č. To není sleva. A pisalci hykaji a siri tyhle bludy o slevách. Ale koho chleba jíš, toho piseň zpivej. I když je falešná, že? Např. Tesla dala slevu. Opravdovou slevu. Jako dloholetyho fandu Škodovky a spokojenyho zákazníka me to štve. Tenhle přístup. Ještě před půl rokem, bych to nerekl. Ale kdyz budou tahle poračovat, tak skončím u Tesly. Zatim mě překvapila mile.
Libor Kostinec
Příspěvek podléhá schvalování.
Nějak v té zprávě postrádám to drama 😒] za 800tis Kč dostanete oholenou kost s miniaturní baterkou, takže vlastně nepoužitelné auto, do kterého musíte dokoupit spoustu extras, aby to nějak alespoň vypadalo a stále budete mít auto na max 300km v ideálním režimu. Tak to bravo 😒] 😒] 😒]
52kWh není miniaturní baterka... jasně, na roli plnohodnotného rodinného auta to úplně není, ale pro příměstský kompakt to bohatě stačí. 51kWh by bylo při 300km dojezdu 17/100, to podle mě bude jezdit i za míň.
Za 800 je to drahé, ale za 600 s dotací... to jsi rázem pod ekvivalentním Golfem.
Za 800 je to drahé, ale za 600 s dotací... to jsi rázem pod ekvivalentním Golfem.
Pouze jako podnikatel a nesmíš s tím chtít jet daleko a hlavně nesmíš chtít výbavu 😒] i ten základní Golf je auto, se kterým můžeš v klidu objet Evropu. Se základním iD.3 bych si to nelajsnul :no:
Ne, na objíždění Evropy to není... což na druhou stranu většinu nemusí trápit. Jinak to ale - ano, díky dotaci - začíná být celkem racionální alternativa... pro někoho (mám kde nabíjet, ideálně z FVE, minimum dlouhých tras a nebo na to je doma jiné auto).
Tak bych ve stručnosti shrnul můj vztah k tomuto šílenému zkratowozu! 😄
Nutnost připlatit si 200k kvůli tepelnému čerpadlu je u MG celkem brutál. Ale to není jediná divnost v jejich cenících. U nás v ulici teď začalo parkovat ZS a přijde mi, že to nemá ani tónovaná skla.
Tesla Y standard, před 4 roky za 55 000, nyní za 38 900.
Já to tak špatně nevidím, Teslu Y si za pár let za 30 000 koupím.
Čekejme další pokles cen,
když baterie klesají pod směšných 50€/kWh a podobně klesá i e-pohon.