Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: General Motors ztrácí svou pozici na americkém trhu, Toyota stále roste

Americký automobilový trh na tom sice není dobře, ale japonským automobilkám se na něm stále daří. Domácí producenti nadále bojují s klesajícími prodeji.
Zpět na článek
5. 7. 2007 19:24
neregistrovaný "cuisine at home"
5. 7. 2007 21:51
anonym
5. 7. 2007 21:56
neregistrovaný "yaroukh"
5. 7. 2007 21:59
neregistrovaný "cuisine at home"
5. 7. 2007 22:22
neregistrovaný "yaroukh"
5. 7. 2007 22:29
neregistrovaný "cuisine at home"
5. 7. 2007 22:30
neregistrovaný "yaroukh"
5. 7. 2007 22:33
anonym
5. 7. 2007 22:36
neregistrovaný "yaroukh"
5. 7. 2007 22:29
neregistrovaný "yaroukh"
5. 7. 2007 22:31
neregistrovaný "cuisine at home"
5. 7. 2007 23:12
neregistrovaný "Tom"
5. 7. 2007 21:31
neregistrovaný "Tom"
5. 7. 2007 21:32
neregistrovaný "Tom"
6. 7. 2007 00:11
neregistrovaný "Tom"
5. 7. 2007 21:31
neregistrovaný "Tom"
5. 7. 2007 23:05
neregistrovaný "Tom"
6. 7. 2007 13:57
neregistrovaný "Tom"
5. 7. 2007 21:53
neregistrovaný "yaroukh"
5. 7. 2007 22:59
neregistrovaný "Tom"
5. 7. 2007 22:57
neregistrovaný "Tom"
6. 7. 2007 00:23
neregistrovaný "Tom"
neregistrovaný "cuisine at home"
5. 7. 2007 19:24
časy se mění
no koukám že us automobilkám je stále horko. Trochu mě zaráží že pokles má i ford, který v poslední době uvádí celkem dost nových modelů které nejdou do segmetnů které jsou postiženy vysokou spotřebou - velká suv ale uvádí taková auta jako Edge. Jen škoda že třeba ještě není v prodeji novej Taurus X a Taurus pokud vím. Co se týče F series tak tam by měl být brzo u F150 snad facelift s moderním dieselem a a modernější technikou která by ušetřila palivo. 3koda že není uvedeno jak se chytla nová Superduty F250 F350. U pikoušků Gm pokud vím se teď bude měnit nová generace ne? takže tam je doprodej starého modelové roku a to je dycky horší výsledek. Hlavně mě dostalo jak se chytla Tundra, byť v celkových číslech paběrkuje tak i tu je znát že se japoncům začíná dařit i v tomto segmentu. A to Toyota brzo přijde brzo i s novou Seqoiou a luxusním LX570.
Rozbalit vlákno
12
anonym
5. 7. 2007 21:51
Re: časy se mění
Jak se Tundra "chytla" je vidět z toho, že na prakticky nový truck musí Toyota dávat $3500 pobídku. Do roka má být komplet nové F-150. Expedition roste tuším už 10 měsíců v řadě.
neregistrovaný "yaroukh"
5. 7. 2007 21:56
Re: časy se mění
Taurus X možná, ale samotnej Taurus je (dle mýho evropskýho vkusu) designová tragédie, a Ford by se měl kur\/a smekat, aby s tim něco udělal. (I když jim toho bohužel hoří tolik, že se to snáze řekne, než provede.)
neregistrovaný "cuisine at home"
5. 7. 2007 21:59
Re: časy se mění
no evropskej a us styl je každej trochu jinej ... mám za to že jsem někde čet že tam chtěli dotáhnout mondeo ale pak zjistili že by se nechytlo .. tak nevim .. naopak si myslím že edge by se mohl uchytit i v eu ....
neregistrovaný "yaroukh"
5. 7. 2007 22:22
Re: časy se mění
Jj, to připouštim, proto to evropský oko zmiňuju. Taurus považuju za esenci nudy a posla designu minulé dekády (a to jsem fordovej). To mu proti japonský konkurenci rozhodně nepřidá. :no:
Ještě k rozdílnosti těch vkusů - podobně jsem zvedal obočí i nad "novým" (US) Focusem, ale už v několika diskusích jsem četl kupu komentářů, který si jeho vzhled pochvalujou. Tak asi ten US Focus jenom neni fotogenickej nebo maj Amíci fakt TAK MOC jinej vkus. Je fakt, že ten mi sice přijde divnej a takovej "poslepovanej", ale aspoň neni nudnej. :)

Ad Mondeo - u Mondea (i evropského Focusu) by měl být údajně problém v tom, že jeho přízpůsobení US požadavkům by ho prodražilo natolik, že by se stalo (Fordem) velice těžko prodejným. (Chci věřit tomu, že to je pravý důvod; že v tom není proboha nějaká pitomá ješitnost nebo nějakej podobnej nesmysl.)
Občas čtu názor, že by řešením byla badge Mercury - ten se snaží profilovat nad Fordem a navíc by mu nejspíš prospělo, kdyby měl nějaký model, který se od US Fordů liší trochu víc jen než znakem a světly ("ze Seatu" :)..

Ale ono by stejně Mondeo v US spadlo do třídy Fusionu, který zrovna není tím nejbolavějším místem v portfoliu FoMoCo.
neregistrovaný "cuisine at home"
5. 7. 2007 22:29
Re: časy se mění
no usa focus mě moc nechyt - a na carspyshots teď byla nová fotka kde už auto má oproti předstaené verzi jinak mlhovky ;-\
neregistrovaný "yaroukh"
5. 7. 2007 22:30
Re: časy se mění
To jsem neviděl, jdu hledat/kouknout, jestli mu to nějak pomohlo. :-)
anonym
5. 7. 2007 22:33
Re: časy se mění
nepomohlo
neregistrovaný "yaroukh"
5. 7. 2007 22:36
Re: časy se mění
Myslíš tohle: [odkaz] ?
To je ale soukromej pokus v Photoshopu, ne? (Teda soudě podle komentáře v tom fóru.)
5. 7. 2007 22:50
Re: časy se mění
tu [odkaz] nebo tu [odkaz]
neregistrovaný "yaroukh"
5. 7. 2007 22:29
Re: časy se mění
Ad Edge v EU - věřím tomu taky.. A někdo tu tvrdil, že jednoho dokonce viděl i v Pze. Já zatím to štěstí neměl.
A jen tak pro potěchu případných Ford-fans:
[odkaz]
neregistrovaný "cuisine at home"
5. 7. 2007 22:31
Re: časy se mění
oranžovýho dovezla impexta ale stále jej má v nabídce jako neprodanej ale kdoí esi to není jen že jej dovezli a auto už trajdá po světě ...
neregistrovaný "Tom"
5. 7. 2007 23:12
Re: časy se mění
Ad Mondeo. Podobný problém jako s "importem" EU Focusu do USA. Mission impossible. Jedná se o moc drahé modely.. za svou cenu by byly v USA neprodejné (ceny by museli +- odpovídat cenám modelů Mazda v USA, ale za tu cenu by takového Forda v USA téměř nikdo nekoupil).. jedině z nich udělat Mercury (podle mě celkem good řešení obdobně jako Opel-Saturn)..
neregistrovaný "Tom"
5. 7. 2007 21:31
Today, Tomorrow, Toyota.. já tu říkám furt
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tom"
5. 7. 2007 21:32
Re: Today, Tomorrow, Toyota.. já tu říkám furt
Zdravím admina.. zajímavá funkčnost ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
5. 7. 2007 23:54
Re: Today, Tomorrow, Toyota.. já tu říkám furt
Proč? Dobrej názor na Toyotu. >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Tom"
6. 7. 2007 00:11
Re: Today, Tomorrow, Toyota.. já tu říkám furt
>:D >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "Tom"
5. 7. 2007 21:31
Today, Tomorrow, Toyota.. já tu říkám furt
Teda brácho, tohle je vážně rána! To, že je Toyota dlouhodobě bezkonkurečně nejlepší na světě, vím pěknou řádku let (teda vlastně již skoro 15 let..).. to, že se jednou musela stát světovým číslem je, jsem také dlouho tušil.. ovšem, skutečnost, že se tak brzo stane skoro největším prodejcem na US trhu (zatím platí skoro, ikdyž těch 40 litrů je teda v celkovém kontextu jako nic) - to jsem tedy vážně netipoval ani v těch nejrůžovějších snech :yes: Tak že brácho.. už to znáš.. časem to jistě i pochopíš (to ale neznamená, že to vydejcháš).. Mess with the best, cry like the rest.. Today Tomorrow Toyota :-!
Rozbalit vlákno
12
anonym
5. 7. 2007 21:45
Re: Today, Tomorrow, Toyota.. já tu říkám furt
ehm-ehm-$3.5kincentivesNaTundru-ehm-ehm
neregistrovaný "Tom"
5. 7. 2007 23:05
Re: Today, Tomorrow, Toyota.. já tu říkám furt
A co jako? GM, Ford a Chrysler slevují pořád dokola - akorát maj jeden velký problém - zákzaníci si an to zvykly a čekají. Tundra to má těžké, protože tenhle segment je nejtěžší dobýt.. Nissan Titan po poměrně úspěšném začátku selhal.. Tundra zatím jede a vypadá to, že pojede i nadále.. netvrdím, že v blízké době dostihne F-series, ale potenciál na 300,000 ousků ročně rozhodně má
anonym
6. 7. 2007 13:16
Re: Today, Tomorrow, Toyota.. já tu říkám furt
Ty se tu (jako obvykle) rozplýváš nad tím, jak ukrutně produkt Toyoty jede, a skutečnost je taková, že na ani ne půl roku starou Tundru dává Toyota $5k: "Edmunds tallied final Tundra incentives at $5,083 per unit last month..."
Je jasný, že Toyota si to může dovolit, takže takhle nebude problém tý mety "200.000 kusů za rok" dosáhnout. Určitě se tu pak někde dočteme, jak je to další suprovej truck, když jich hned v prvním roce Toyota koup.. (sakra!) prodá 200k.
Co do vzhledu, se mi ale Tundra moc líbí.
neregistrovaný "Tom"
6. 7. 2007 13:57
Re: Today, Tomorrow, Toyota.. já tu říkám furt
Ano, Toyota jede, naprostá většina modelů se prodává téměř "sama". Třeba na Camry a Prius nejsou výjimkou pořadníky. Co se týče Tundry - podle mě je to segmentem trhu, kde se Tundra snaží prosadit. Celá desetiletí tu byly pouze tři významní hráči, všichni z Detroitu. Tenhle segment trhu (podle mě nejkonzervativnější ze všech) si prostě ještě nevykl na to, že by mohl kupovat japonský full-size truck. Tundra to má a bude mít těžké, tak že těm slevám se ani moc nedivím. Musí se prostě vnutit do přízně zákazníků a cena je ten nejlepší argument. Pokud budou spokojení, tak přístě přijdou zas a třeba koupí i beze slevy. /// Mě osobně se Tundra líbí hodně, nejvíce ze všech konkurentů
anonym
6. 7. 2007 16:24
Re: Today, Tomorrow, Toyota.. já tu říkám furt
no, tobě se jinak než "nejvíce ze všech" líbit ani nemůže >:D
5. 7. 2007 21:46
Re: Today, Tomorrow, Toyota.. já tu říkám furt
Já celkem vím že tvojí srdečnou záležitostí jsou Toyoty, ale kvůli tomu nemusíš přebírat styl pošuka grafomana GTI-ho. :-)
neregistrovaný "yaroukh"
5. 7. 2007 21:53
Re: Today, Tomorrow, Toyota.. já tu říkám furt
styl možná, ale fanatik je Tom ještě o něco větší
neregistrovaný "Tom"
5. 7. 2007 22:59
Re: Today, Tomorrow, Toyota.. já tu říkám furt
Ale to snad ani ne
neregistrovaný "Tom"
5. 7. 2007 22:57
Re: Today, Tomorrow, Toyota.. já tu říkám furt
Nepřebýrám jeho styl.. usmívám se (a trochu provokuji) jeho názorům a zažitému pangermanismu :-)
Avatar - Falco
5. 7. 2007 23:13
Re: Today, Tomorrow, Toyota.. já tu říkám furt
Zajímalo by mě jestli mají v Japonsku taky nějakého Toma, který se směje zažitému panjapanismu a stále dokola opakuje jak jsou evropská auta krásná, rychlá, dokonalá (za srdce beroucí) stvoření...
neregistrovaný "Tom"
6. 7. 2007 00:23
Re: Today, Tomorrow, Toyota.. já tu říkám furt
Koukáš na to z moc malého nadhledu.. mě nejde ani tak o pangermanismus, jako spíše o obecnou lidskou omezenost, hloupost, neschopnost připustit, že se svět mění a že to co bylo, již nemusí být.. zdejší mistr je téměř dokonalý příklad takového typu člověka - i když nutno uznat, že se (byť velice nerad a neuvěřitelně pomalu) postupně mění..
Avatar - Falco
6. 7. 2007 00:47
Re: Today, Tomorrow, Toyota.. já tu říkám furt
Máš pravdu (automobilový) svět se mění, ale neřekl bych nějak radikálně...
Spíš tak střídavě, jednou ty, poté zase já.. Ti schopní jsou pořád na vrcholu (všichni víme kdo to je) a zbytek je čumí a učí se..
neregistrovaný "Tom"
5. 7. 2007 23:08
OT: 10 aut, které za posledních 25 let nejvíce ovlivnili USA
1. Toyota Camry 1992
2. Ford Explorer 1991
3. Toyota Prius 2001
4. Chrysler minivan 1984
5. Hyundai Excel 1986
6. Ford Taurus 1986
7. Lexus LS 400 1990
8. Mazda Miata 1990
9. Acura Legend 1986
10. Toyota RAV4 1996
/// Už je to jasné (Today Tomorrow Toyota)? Nebo se GTI musí nejdříve pokakat? (parafráze jedné vlezlé reklamy)
>:D >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Falco
5. 7. 2007 23:23
Re: OT: 10 aut, které za posledních 25 let nejvíce ovlivnili
Aby to bylo kompletní... [odkaz]
:-)
neregistrovaný "Tom"
6. 7. 2007 00:14
Re: OT: 10 aut, které za posledních 25 let nejvíce ovlivnili
Nechtěl jsem být epicky široký.. historii si stejně nepamatuje ani kdo byl druhý, natož jedenáctý a dále :-)
Avatar - Pekelná Micinka
5. 7. 2007 23:59
Re: OT: 10 aut, které za posledních 25 let nejvíce ovlivnili
Jo, tahle Camry je jedna z mála Toyot co se mi líbí. Myslím, že v Evropě měla podobnej kukuč i Corolla, ale nejsem si jistej. A jo, měla, podle wikipedie, sedmá generace. Jo, ta je pěkná. Má podobně řešený přední světla.
neregistrovaný "Tom"
6. 7. 2007 00:17
Re: OT: 10 aut, které za posledních 25 let nejvíce ovlivnili
Mš se také libí (mimo jiných). Tahle Camry byla terno, zlom, opravdový guru - po jejím příchodu se trh osobních aut zásadně změnil a navíc založila počátek megaúspěšné dynastie :yes: Protě: Toyota Camry 1992 = Veni vidi vici
:yes:
anonym
6. 7. 2007 01:02
Re: OT: 10 aut, které za posledních 25 let nejvíce ovlivnili
jak se ten trh změnil?
neregistrovaný "Tom"
6. 7. 2007 13:46
Re: OT: 10 aut, které za posledních 25 let nejvíce ovlivnili
Camry dokázala totálně změnit střední třídu aut v USA (mid-size sedany) - stanovila standardy v rozměrech, pohodlí, technologícíh, spolehlivosti, spotřebě apod. Od této doby se nestaví auto střední třídy, ale konkurent Camry - cílem ostatních je dorovnat Camry. Proto se této třídě aut někdy neodborně říká "Camry třída"
neregistrovaný "Dave"
13. 7. 2007 08:59
Re: OT: 10 aut, které za posledních 25 let nejvíce ovlivnili
Ono se to má ta, že Toyota zavedla urcite modely ktere malo zerou, jsou vcelku kvalitni a spolehlive. To se o Americkych autech rici neda. Amici zacinaj setrit, nemaj benzin levnej jako v 70. a 80. letech a tak se Toyote dari, taky proto, ze je levna. Toyota je kvalitni auto ze slusny peniz, nicmene je to porad lidove auto, jako je v nemecku VW, nebo ve francii Renault. Kdo chce od auta neco vic, popripade autum hodne rozumi a chce vic nez jen jezdit, auto pro radost, pro machrovni, pro sportovni jizdu, Toyoutu si nikdy nekoupi (z japoncu mozna hondu). Tento clovek si stejne koupi nemeckou premiovku, popr. Lexus nebo Volvo.