Novinky
lyon667
2
Stejným problémem trpí systémy pro rozpoznávání značek, které teď navíc budou v Evropě povinné v kontextu rychlostních limitů. A jestli někoho napadne zavádět automatické brzdění na základě toho, co si systém myslí, bude teprve průser. Ty systémy nedokážou rozlišit trvalé a přenosné značky, neznají paragrafy konec platnosti značky za křižovatkou a i kdyby, stačí změna vyhlášky a asistent je v háji. O chybovosti při špatném počasí, či protisvětle nemluvě.
V Číně neplatí "co neubrzdíš, neukecáš"?
Kdoví, jaký mizerný odstup měl ten ridič druhého vozidla. Proč, asistent neaktivoval výstražné blikače, když nouzově brzdil?
Kdoví, jaký mizerný odstup měl ten ridič druhého vozidla. Proč, asistent neaktivoval výstražné blikače, když nouzově brzdil?