Motorky
Mikesus
8
Pak nejlepší bude motorka z Lega tedy. Nejlehčí, nejmenší, nejlevnější. Pokud nepočítám nějakou samovyrobu.
Přejít do diskuze
Můj poslední skútr, před přechodem na bajk, byl Gilera Fuoco 500, nebyl vůbec levný, tříkolka a spousta doplňku od GIVI. Projel jsem s ní 7,500 km do Nordkappu a zpět přes celou Skandinávii, gaučový cestovní znalče.
Ano, ty.
Poradíš, kterého? Jistě s tím máš nějaké zkušenosti, třeba v Plzní. Na Prahu stejně nemáš.
Poradíš, kterého? Jistě s tím máš nějaké zkušenosti, třeba v Plzní. Na Prahu stejně nemáš.
Ano jistě.
Pokud je kritériem pro "nejlepší" vysoká cena (315 tis Kč), vysoká hmotnost (231 kg) a nadměrná délka (2285 mm).
Není nad to, nechat se poučit znalcem.
Pokud je kritériem pro "nejlepší" vysoká cena (315 tis Kč), vysoká hmotnost (231 kg) a nadměrná délka (2285 mm).
Není nad to, nechat se poučit znalcem.
Skvělé na Vespách je to, že 300 ccm jsou stejně velké jako 125, což skoro nikdo jiný nedělá. Po zkušeostech na 125 bych na 125 už nikdy nesed a sehnal 300, protože 125 je slabá (11 kW Kawasaki).
Co je na těchhle skútrech blbý je to, že dělaj neuvěřitelnej hluk. Kam se hrabou auta! Má to bejt stroj do města ale tam se kvůli vlastní hlučnosti vůbec nehodí. A neplatí to jen o Vespě, to platí o všech těchhle spalovacích skútrech. Tam, kde by měly excelovat (město), díky své hlučnosti naprosto propadají.
Co je na těchhle skútrech blbý je to, že dělaj neuvěřitelnej hluk. Kam se hrabou auta! Má to bejt stroj do města ale tam se kvůli vlastní hlučnosti vůbec nehodí. A neplatí to jen o Vespě, to platí o všech těchhle spalovacích skútrech. Tam, kde by měly excelovat (město), díky své hlučnosti naprosto propadají.
Trikolka mi akutne nevyhovuje.
Ted jsem ji zkousel.
Nema to hbitost skutra, dynamiku velke motorky, ani pohodli maleho auta.
Trikolku za me nebrat.
😒
Ted jsem ji zkousel.
Nema to hbitost skutra, dynamiku velke motorky, ani pohodli maleho auta.
Trikolku za me nebrat.
😒