Novinky
Mikesus
10
Ale tady nebyl požár. Jen výbuch. Nebo snad vidíš vyhořelý dům?
Přejít do diskuze
Nejsou to stovky.
Je to elektroinstalace jako kazda jina a jako kazda jina elektroinstalace sebou nese riziko zavady.
Vybuch od FVE je nesmysl.
Je to elektroinstalace jako kazda jina a jako kazda jina elektroinstalace sebou nese riziko zavady.
Vybuch od FVE je nesmysl.
Zatím není nic vyšetřeno, ale pár primitivů už má jasno dřív než to stihnout hasiči vůbec prohlédnout. Víš jak by vypadala baterka, kdyby bouchla tak, ze nadskočí dům? Myslíš, že by bylo poskozeno jen 3 z 32 článků?
Ten stávající byl dost tragickej v interiéru. Za takovou cenu, to bylo hodně ubohé. To i v dacii zvládají snad lépe napasovat plasty na sebe
Další obyčejné tuctové elektroauto typu SUV . Fajn je 3D tisk. Dotykové plošky tragédie. Spotřeba 18 podprůměr.
Sterilní. Předražené. S malým kufrem.
Chybí mi Fiesta, Mondeo, Focus,...... 😔
Sterilní. Předražené. S malým kufrem.
Chybí mi Fiesta, Mondeo, Focus,...... 😔
Vasim ukolem je zjistovat vlastnosti aut.
Kazda automobilka ma svoje vlastni PR a marketingove oddeleni...
Kazda automobilka ma svoje vlastni PR a marketingove oddeleni...
...jako v úvodu tohoto článku jsem už od automobilového novináře dlouho nečetl. To je ostudné... 😲 :no:
Aby ne, když je to na VW platformě.
Stalo tento krám Fordu za to, že zrušil žádanější Mondeo, Fiesta, v roce 2025 ještě Focus??
Stalo tento krám Fordu za to, že zrušil žádanější Mondeo, Fiesta, v roce 2025 ještě Focus??
Třeba ty panely někde ukradli, našli ve šrotu, takže to možná bylo úplně zadarmo 😁
Si myslím, že už si to znovu nedají.
EDIT: V ten den byly dva požáry :
https😐/www.hasicovo.cz/…-s-fotovoltaikou
Si myslím, že už si to znovu nedají.
EDIT: V ten den byly dva požáry :
https😐/www.hasicovo.cz/…-s-fotovoltaikou
To nevadí..je to holt jine meritko....mam Mustanga.....a jsem Fordista...ale ten rozdil zrovna u tech dvou aut je velkej. E😜lorer (design, spary atd pusobi uz stare) sedadla ploche...ano ma masaz..ale u BMW je uroven masaze jinde..co se tyce..co kde a jakou intenzitou masirovat. Mas vyhrovane nejen sedadla..ale i loketni operky....zvlastnastavujes itenzitu pro operadlo a sedak. Mas nataceci napravu. 3 rada sedadel je vyhrivana u Ecplorera neni...mas i pro trti radu separatni stresni okno (to nema ani Mercedes GL) uroven infotaimentu je taky jinde....mas nastavitelny podvozek (to jejedna z veci co me nejvic na E😜loreru chybi..maji to az Lincolny)
BMW nema akurat startovani na dalku...coz je problem kdyz chces auto vychladit...Ford jde BMW ne....vyhrivani dela bufik.
TAk, ze ano...BMW stoji o milion vic..ale ma spoustu veci navic..a prodejni cena po x letech bdue taky vysssi.....
TOhle jne tak v rychlisti ci me napadlo.
BMW nema akurat startovani na dalku...coz je problem kdyz chces auto vychladit...Ford jde BMW ne....vyhrivani dela bufik.
TAk, ze ano...BMW stoji o milion vic..ale ma spoustu veci navic..a prodejni cena po x letech bdue taky vysssi.....
TOhle jne tak v rychlisti ci me napadlo.
To je už několikáté VW, které přebouchal Ford a které recenzenti oproti dárci orgánů chválí, stává se z Fordu prémiovější verze VW? 😁 To snad ne...proboha
Těžko říct, spíše bych tipnul, že ne. Ale unikající vodík mohl být iniciátorem. Je více výbušný než PB.
Akorát to nejde hasit vid, u nás když od toho chytla sámoška tak shořela celá střecha na padrt a hasiči našení z toho jak se křemík skvěle hasí 😄 😄
Myslis, že by že 3 článku bylo tolik vodíku?
Byly nějaké indicie, že tam unikal PB a závada na baterce/elektroinstalaci to zapálila. Uvidíme s čím prijdou
Byly nějaké indicie, že tam unikal PB a závada na baterce/elektroinstalaci to zapálila. Uvidíme s čím prijdou
Pokud nastal výbuch, tak nikoliv z baterie, ale z vodíku, který z baterie uniká při poškození baterie. Vodík se hromadí u stropu (nikoliv u baterie, která je na podlaze) a pak bum. Samozřejmě, nelze vyloučit, že tam majitel skladoval vedle těch baterek ještě něco výbušnějšího než vodík.
Jednoduše. Při thermal runaway nebo mechanickém poškození nabité Li-Ion vzniká vodík, zejména pokud se do baterie dostane voda nebo vlhkost (což může třeba udělat špatný hasební zásah, nemělo by se hasit vodou, ani pěnovými přístroji). A vodík je velmi výbušný. Ano, stává se to raritně, u LFP ještě raritněji, ale stává.
No... mě pobavilo, jak z id.4 převzali ty nejblbější vynálezy VW - dotykové plochy na volantu a okna na dvě tlačítka.
Těch požárů od FVE nebo panelů už bylo po ČR desítky, spíš možná nižší stovky.....když to instalují lidi co to isntalují, není se co divit
Přesně to samé mne napadlo po přečtení textu. Tak jakou že má současný Ford vlastně identitu?! ("Postupně stahuje nejmenší modely a nahrazuje je vozidly, která lépe odpovídají její identitě"). A co že to jsou ony zmíněné "malichernosti"?! Fuj, to je fakt hodno časopisu Vlasta.
S tím problém nebyl, měli dvě plošiny, přesto střecha shořeal a celková doba zásahu (o kdy přijelo první auto a kdy odjelo poslední) 5,5 hodiny 😄 😄
Zůstaly z toho akorát obvodový zdi, pak se dělala rekonstrukce, novej strop, nástavba a celý nový vnitřní vybavení (to bylo proc*aný vodou)
Zůstaly z toho akorát obvodový zdi, pak se dělala rekonstrukce, novej strop, nástavba a celý nový vnitřní vybavení (to bylo proc*aný vodou)
Vysvětlím: ve skutečnosti Ford v posledních letech ztratil jakoukoliv identitu (s výjimkou Mustangu a F150). Ta ztráta souvisí s orientací na bezpohlavní elektra a se spoluprací s VW, eliminací modelů, které po léta tvořily páteř americké i evropské nabídky. STačí se podívat na evropskou nabídku: E😜lorer EU - Kuga (v USA už končí bez náhrady) - Puma. A pak dodávky a pick-up. ??? Proto Ford prodal loni polovinu oproti roku 2011! https😐/www.statista.com/…-ford-car-sales/#…
A že to byla značka!
No a v aktuální fordově nabídce dominuje ještě jeden velmi výrazný problém: firma zcela ztratila kompetenci v kvalitě - https😐/www.motor1.com/…50-transmission/ Tyto problémy v USA i Evropě tvoří aktuální identitu značky.
A že to byla značka!
No a v aktuální fordově nabídce dominuje ještě jeden velmi výrazný problém: firma zcela ztratila kompetenci v kvalitě - https😐/www.motor1.com/…50-transmission/ Tyto problémy v USA i Evropě tvoří aktuální identitu značky.
Ved to tam presne pise v clanku, identita je velke americke auta a postupne pribudnu male normalne auta. Nechapem to rozcarovanie.
Nějak jsem si nevšiml, že by měli extra problém to hasit. Největší problém je přístup na střechu.
Ono těžko říct tohle. Možná jo, možná ne. Já sám jsem zvědav na výsledek. Prý tam byl požár elektrického rozvaděče. To mohlo nejspíš iniciovat zapálení nějakého plynu. Jestli to byl H2, nebo PB, nevím jestli jsou schopni tohle nějak zjistit. Třeba i kombinace obou, vodik se držel nahoře a PB dole a společně to udělalo bum.
Seděl jsem v tom několikrát na Legendách i jinde, nic mě tam neuráželo, to samé Bronco nebo F150