Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové MG HS oficiálně: Ujede 120 km na elektřinu, kufr má přes 500 litrů

21 komentářů

Avatar - del42sa
del42sa
trochu mi to zepředu připomíná Hondu HR-V, cenovka je hodně zajímavá, interiér pěkný, noční můra Renaultu/Peugeotu/Citroenu :-!
Avatar - amerlock
amerlock
myslím, že i Škodovce zatopí
Meky
Nový kodiak som videl minulý týždeň a zadná časť je príšerná.
Toto je síce tiež nepekne ale oproti kodiaku najsterstyk.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jo. Novej kodiaq je vzadu dosti odpudivý.
Avatar - praptak
praptak
Kufr to má při takové velikosti menší než Karoq a co pasivní bezpečnost.
ryccardo
No kdyz vezmu ze nam tu tupa hlava Hamuna s posmechem vysvetloval jak PHEV nedavaji ekonomicky smysl, tak musim rict ze se patrne opet mylil 😁

Tohle vypada fakt dobre :yes:
Nebo Nebo
Nabídne jak konvenční pohony se slušným objemem motorů, tak i elektrifikované motory. Dokonce i manuál a tak to má být. :yes: :yes:
Avatar - lamal
lamal
Pretoze vyrabaju v malom, to sa odraza aj na emisiach. Po case to budu musiet prehodnotit…
Avantime
Predávajú dosť elektro, takže si to zrejme môžu dovoliť.
Avatar - lamal
lamal
Myslel som aj manual prevodovky, koncern pri jeho mnozstvach radsej manual zareze a usetri na tom moc financii, MG do takeho stavu dlho nepride.
Renoo
MG žádné auta nevyrábí. Jsou to přeznačkované Roewe, Maxusy a nebo skládačka na platformě SAIC, kde v jedné továrně vyrábí všechno a jen na to hází značky. To může dělat dlouho. Cenově to vychází, protože všechno vyrobené v Číně je levné včetně výroby západních značek. Pořád je to pro něj lepší, než vyrábět za draho v EU a pak se snažit konkurovat čínským křápů a ještě k tomu evropské produkci.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tesim sa aj na MG 3 s klasickym spalovakom... koncom roka by uz malo byt ( nic proti hybridu ale drviva vacsina si tu stejne v tomto segmente voli ako pohon male atm👋turbo .. a to nielen kvoli cene ) ... no a v cene okolo 15-16 tisic ( odhadom ) fabii odstreli dekel .... a rad si ho pojdem vyskusat ...
cudzinec111
ja sa tesim na nove ZS s tym hybridom - ak to neprezenu s cenou, tak to bude predajny hit.

Vyzera to ok, vela miesta, velky kufor, dobre odhlucnenie, asistentov uz maju, chyba tomu len usporny ako-tak vykonny motor, aby sa to predavalo este omnoho viac...
homernaj
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Vo vodach sportagu tucsona ... ta 1,5 turbo tu bude za mna idealnou motorizaciou .... MG napreduje milovymi krokmi a verim ze uz toto nove HSko prerozdeli v segmente sily a bude mat patricny uspech...
traveldrive
Ty si vážne Slovák? Alebo aspoň Európan? Začínam pochybovať.
Renoo
To máš fuk, morálka nula a koupí klíďo od těch, kteří to tu jdou zničit.
Avantime
Uvidíme aká bude nová generácia tej techniky. Lebo v predošlom HS teda nič moc, hlavne ten plugin bol v zime úplne nepoužiteľný. :no:
Arese
Hergot, oproti současné generaci je tato novinka pokrok jaho hrom! :yes: Ač nerad, musím uznat, že na rozdíl od nic moc předchůdce vypadá výborně a taky parametry se zdají být výrazně nadprůměrné. Ta základní spalovací verze se 6st. manuálem by vůbec nemusela být marná! Pokud budou O.K. i jízdní vlastnosti a dílenské zpracování a nabídnou to za atraktivní ceny, evropským automobilkám bude z tohoto auta pořádně horko! 😲 😲 😲
P.S. Pak je tu ovšem ještě otázka pasivní bezpečnosti - uvidíme, jak si tato novinka povede v Euro NCAP...
Avatar - Anonym
Anonym
Lze očekávat, že to celé degradují interiérem a infotainmentem dle gusta čínského zákazníka (nevadí, že to nefunguje, hlavně ať to má co nejvíce displejů s co nejvíce barvami), tak jako u současných modelů.
Pro někoho může být problém vysoká spotřeba čínských aut.
dodo24
Bristko-čínske auto (obe krajiny preslávené spolahlivosťou svojich áut 😁 ), ktoré kombinuje dva druhy pohonu, čiže prináša aj problémy z oboch svetov. Čudujem sa každému kto toto kúpi a skočí teda po nízkej cene.