Novinky
Tak sa udial zázrak, predalo sa 150 tisíc kusov nepoužitelného auta 😁
Nie všetci žijú tam kde ty... ale keby na to plesknú mitsu znak, to by bolo panečku
Nie všetci žijú tam kde ty... ale keby na to plesknú mitsu znak, to by bolo panečku
že to nemá pod kapotou V6, nebo nějakej kvalitní ruskej motor z žigulíka aspon... i když to je asi oxymoron 😁
305 tis kč https😐/www.sauto.cz/…ai/i10/200487400
307 https😐/www.sauto.cz/…e-star/206791005
315 https😐/www.sauto.cz/…ander👋206873070
atd atd
307 https😐/www.sauto.cz/…e-star/206791005
315 https😐/www.sauto.cz/…ander👋206873070
atd atd
2021: 27 876 ks
2022: 48 771 ks
2023: 61 800 ks
spolu 138 447 ks, bez tohtoročných predajov
zdroj: internet s použitím Googlu
2022: 48 771 ks
2023: 61 800 ks
spolu 138 447 ks, bez tohtoročných predajov
zdroj: internet s použitím Googlu
Stačilo napsat, že auto by mělo stát kolem 200 tisíc, s tím souhlasim 😊 Pak bych si ho možná koupil místo Megana... ba ne, Megana bych si nechal 😒]
Když si na tu přední masku dám Zombie od Škodovky a přizpůsobím rozměry, tak jsme doma u Elroqu.
Tedy po tomto srovnání, ten Spring má vynikající design.
Tedy po tomto srovnání, ten Spring má vynikající design.
Auto smysl nedává. Samozřejmě, pokud bude nesmysl 250t. dotace pro firmy, tak to ve výsledku zajímavé být může. Ale to pak není autem, ale absurdní dotační zvráceností.
Ten prcek nepodrastol ani o mm ale razom je dospely .. 😁 ... ved je to velkostne ako corsa z 90 rokov ... paradoxne dnes uz nepouzitelne aj keby to malo spalovak ... a ako elektro v cene scaly je to uz uplne cisty blud... aj predaje u nas vravia jasne... taketo nieco proste netiahne... sandero je v uplne inej galaxii
Poořád je to to samé.
EV nedává smysl, se spalovákem by to nebylo prodejné za víc než 200 tis.
Jasně, v absolutní částce to nnení taková brutalita jako u dospělých EV. Jenže i cílová skupina je s příjmem úplně jinde. Takže jen zopakuji - sen o odstupné elektromobilitě pro masy zůstává stále jen zeleným snem eurohujerů :-!
EV nedává smysl, se spalovákem by to nebylo prodejné za víc než 200 tis.
Jasně, v absolutní částce to nnení taková brutalita jako u dospělých EV. Jenže i cílová skupina je s příjmem úplně jinde. Takže jen zopakuji - sen o odstupné elektromobilitě pro masy zůstává stále jen zeleným snem eurohujerů :-!
Takové auto by mělo být za 5 platů. Pak by to byla dokonalost sama.
Snažím se psát nee😜resivně, aby tomu i nesoustředění jedinci rozuměli.
Čekám otázky, co to je 5 platů? To je pro mě 5x průměrná mzda. Ještě nějaké nejasnosti?
Snažím se psát nee😜resivně, aby tomu i nesoustředění jedinci rozuměli.
Čekám otázky, co to je 5 platů? To je pro mě 5x průměrná mzda. Ještě nějaké nejasnosti?
Fakt by si do toho posadil svoje deti ? Ved to ma bezpecnost na bode mrazu, ked nie pod nim.Ziadna ochrana hrudnika, hlavy, krku, panvy, skratka katastrofa (zdroj : EuroNCAP). Ja osobne by som do toho nesadol.
Nesahej na motor ze Žigula! Je kvalitní, příbuzní s tím jezdí 40 let a už překonal i Golfa I. v najetých kilometrech 😁 500 tisíc.
Počuj, nie si ty trochu na palicu? Prečo rodinné auto na diaľnicu? Čo tak druhé auto v rodine na lietanie po meste? Tak schladni a keď si potrebuješ kopnúť, kúp si loptu a bež na ihrisko. Fakt zbožňujem takéto trúbky. Relevantný argument žiadny, len pľuť a pľuť...
To je ešte dosť ďaleko. Ale, spomína sa to aj v texte, v tomto prípade je zrýchlenie na stovku trochu nefér parameter. Autíčko je určené hlavne na mestskú prevádzku, a do 80 km/h je vcelku živé, do 50 km/h doslova žihadielko. Vo vyššej rýchlosti to zvädne a potom to na stovku šplhá pomalličky - preto ten na pohľad hrozný čas. V meste s tým môžeš nechať väčšinu áut za sebou.
Porovnanie so škodovkou 105/120 nie je relevantné, tá bola lemravá v každej rýchlosti.
Porovnanie so škodovkou 105/120 nie je relevantné, tá bola lemravá v každej rýchlosti.
Jakože když si do toho sednu, tak přijdu na to, že auto s dojezdem po dálnici pod 200km plně nabité není zrovna ideální rodinné auto?
Aha. NA to fakt potřebujete v tom autě sedět? Počítat by nestačilo? 😉
Aha. NA to fakt potřebujete v tom autě sedět? Počítat by nestačilo? 😉
No, pokud by firma, která rozváží pizzy, chtěla koupit uplně nový vůz, tedy ne ojetý, tak nic levnějšího nenajde. Jedině Aixam je v polovině této ceny, ale je to uřvaný, pomalý a dieselový krám, takže Spring je v tomto případě nejlepší volba. Ale třeba i takový Hyundai i10 by byl na rozvoz ideál.
Pořád je to auto jen na rozvoz pizzy. Jen je otázka, jestli se na ten rozvoz nedá pořídit něco za polovinu.
Springu se prodalo 150tis? Můžu požádat o odkaz?
Pochybuji, že to bylo 15tis na celém světě.
Na druhou stranu se to na rozvoz té pizzy asi použít dá.
Pochybuji, že to bylo 15tis na celém světě.
Na druhou stranu se to na rozvoz té pizzy asi použít dá.
Hlavně opravdu nevím, co je eko na tom, že člověk nemá jedno auto se spalovákem, ale auto se spalovákem a navíc další EV popelnici do města.... To je ta ekologie?!?? Že drancujeme planetu a marníme suroviny?!? ...
Co je an tom dětisnkého? Prostě EV za 300 sehnat nejde, spalovák s prstem v nose.
Dětinské je tlačit EV za každou cenu zejména k faktu že tzo není kde nabíjet a po vypnutí uhelek ani čím nabíjet 😄
Dětinské je tlačit EV za každou cenu zejména k faktu že tzo není kde nabíjet a po vypnutí uhelek ani čím nabíjet 😄
Nechceš schladnout ty? Nevím jak to máte na Slovensku vy, ale tady je za rodinné auto považovaáno takové, do kterého naložíte celou rodinu a odjedete na dovolenou. Druhé auto na ježdění do práce není rodinné auto.
A my tady jezdíme na dovlenou dál, než za město. Většinou využíváme dálnice, protože na nich se člověk dostane daleko celkem rychle. Chápu, u vás jich možná moc není. Ale tady jo.
Tak prosím přestaň tu pořád kopat a začni používat mozek. Tohle auto je cokoliv, jen ne rodinné. Přestože se jich za těch tuším 5 let prodalo po celé Evropě dokonce 150tis.
A my tady jezdíme na dovlenou dál, než za město. Většinou využíváme dálnice, protože na nich se člověk dostane daleko celkem rychle. Chápu, u vás jich možná moc není. Ale tady jo.
Tak prosím přestaň tu pořád kopat a začni používat mozek. Tohle auto je cokoliv, jen ne rodinné. Přestože se jich za těch tuším 5 let prodalo po celé Evropě dokonce 150tis.
Tak mi pověz kolik lidí si může dovolit auto za 500tis Kč / 20tis e na jedno použití a to jen do města? Spíš si koupí auto, které bude univerzální, což Spring prostě není 😉
Počuj, nie si už trochu paranoidný? Čo to pletieš za hlúposti? Kto kedy pasoval Spring ako jediné auto v rodine? Prosím ťa netvrď mi, že nie si zaujatý.
Keby som bol zamestnanec pizzerie a v tomto by som mal robit rozvoz, dam vypoved. Nulova uroven pasivnej bezpecnosti, skore 49/56 percent dospeli / deti.
A Spring je co? Nejlevnější EV na trhu? Tj dno nabídky a pořád nesnese srovnání třeba s i10 😉
No tak já si vyzkoušel pár koncernových EV (i na delší cesty, včetně nabíjení) a upřímně nijak mě nenadchly, tak nevím proč bych lezl do tohoto malého čínského škopku. Užitkové vlastnosti za 420tis Kč jsou naprosto mizerné, tj já bych za to neutratil ani 150tis. Upřímně Spring je vhodný tak pro městské služby na popojíždění a dovoz obědů. Jako jediné auto v rodině nemá šanci uspět. Ty peníze je lepší vydat za Sandero a budeš na tom ve všech směrech lépe 😉
Hele, třeba ve Swiftu musím dát sedadlo do úplně zadní polohy, abych se tam vlezl. Tipuji, že do Springu si pohodlně nesednu už vůbec. O pozici za volantem a nemožnosti podélně ho nastavit už ani nehovořiím... A vnitřní šířka?? Myslím že i Daewoo Tico na tom bude líp...
Ako som už písal - vyskúšaj a potom hodnoť, bude to rozhodne autentickejšie. Samozrejme, že tvoje príspevky k EV vnímam ako zaujatosť. A nie iba pod týmto článkom. A potvrdzuješ to aj týmto príspevkom, pretože pri EV ťa nikto nelakuje viac ako pri spaľovákoch. Aj tam sú napr. uvádzaná spotreba a reálna často silne odlišné. Ekológia a lacnejšia prevádzka sa nezveličujú, tak to je - pokiaľ si ochotný akceptovať nevýhody, ktoré sa logicky toľko nespomínajú, alebo, ak chceš, bagatelizujú.Ale určite ťa nikto k ničomu nenúti. Stále je v ponuke viac áut so spaľovacím motorom ako EV. Je to podobné, ako keď ja vidím všade crossovery a mám pocit, že že skoro nič iné sa už kúpiť nedá.
A teraz to skús s elektrickými autami. Každý vie, že elektrika je voči spaľovákom drahšia, takže toto ťahanie najlacnejších benzínov je docela detinské.
Zase si domýšľaš ako sa ti to hodí... 😄 V springu ani jedno z toho, vo Fábke platia dvere. 😉
Realita je tam, že Spring je na jazdenie po meste dostatočne priestorný.
Realita je tam, že Spring je na jazdenie po meste dostatočne priestorný.
Tak jestli je pro tebe příjemnější tlačit loktem do měkkého spolujezdce než do tvrdé opěrky, tak toxje opět jen tvůj dojem.
Tvé pocity ti neberu. Ale realita je jinde. A to je FAKT.
Tvé pocity ti neberu. Ale realita je jinde. A to je FAKT.
Hele to není o EV, Spring za auto prostě nepovažuju, je to krabička od sirek. Navíc čínská, tj bourat bych v tom nechtěl. Na proti tomu i tebou zmiňovaná i10 je dospělé auto. Použitelné klidně i mimo město.
Tj mylně se domníváš, že jsem čistě zaujatý. Jen nemám rád když mě někdo lakuje a to výrobci elektromobilů dělají dnes a denně. Nejsou to stejně použitelná auta a jejich nevýhody se bagatelizují - vycucaný dojezd a délka nabíjení atd. Výhody (i když skoro nejsou, viz ekologie, levnější provoz apod) se naopak zveličují a nejsou pravdivé :no: Já jsem si to několikrát vyzkoušel a není to pro mě... Až budou psát pravdivě o EV, nebudu rýpat. Ať si koupí každý za své peníze co chce, ale nebude mě nikdo nutit. Toť vše...
Tj mylně se domníváš, že jsem čistě zaujatý. Jen nemám rád když mě někdo lakuje a to výrobci elektromobilů dělají dnes a denně. Nejsou to stejně použitelná auta a jejich nevýhody se bagatelizují - vycucaný dojezd a délka nabíjení atd. Výhody (i když skoro nejsou, viz ekologie, levnější provoz apod) se naopak zveličují a nejsou pravdivé :no: Já jsem si to několikrát vyzkoušel a není to pro mě... Až budou psát pravdivě o EV, nebudu rýpat. Ať si koupí každý za své peníze co chce, ale nebude mě nikdo nutit. Toť vše...
Pocit z interiéru nie je len očami. 😉 Pokiaľ vo Fabii lakťom tlačím do výplne dverí, a v Springu nie, je to rozdiel. To isté sa týka stredového panela, menšia medzera medzi prednými sedadlami tiež niečo pridá, pritom si so spolujazdcom ešte nemusíš prekážať. Netvrdím, že Spring je priestorový zázrak, ale rozhodne to tiež nie je žiadna tragédia - vzhľadom na triedu a rozmery vozidla práve naopak.
Citigo je minulosť, dnes by určite nestálo pod 20 tisíc. Spring je fajn autíčko do mesta. Cena je aká je, ale začína už hlbšie pod 20 a je voči cenám vozítiek typu Ami alebo Twizzy je výborná.
Táto krabička je určená na lietanie po meste. Rýchlosť 100 km/h je bezpredmetná, ale konštrukčne ju určite vpohode zvládne - autá ako Toyota Aygo alebo i10 to podľa teba nezvládajú? Jazdil by som v tom úplne vpohode, do mesta ideál. Mal som možnosť skúsiť doterajší model a musím povedať, že prekvapil veľmi pozitívne. V meste je to šťuka a odpich z miesta má slušný. A o to pri mestskom mini ide skôr ako o zrýchlenie na 100, alebo nie? Kritizuješ mestské autíčko za to, že je to mestské autíčko, nie je to trochu mimo? Smutné je, že inak sa s tebou dá fajn pokecať, ale jak ide o EV, tak prepneš na kritiku úplne bez rozmyslu.
1-stale to je auto(autíčko) do mesta - to je realita a nie chyba
2-takze použiteľné na krátke trasy : rozvoz, servis, deti do školy, na nákup ...... OK prečo nie 😄
3- pre mňa zatiaľ určite NIE , ale keď to niekomu vyhovuje tak OK ........ už sa ich predalo dosť
4- v podstate podľa mňa má terajsia elektromobilita zmysel práve od malých áut (aj o niečo väčších od springa 😄 )
5- pre mňa osobne by začalo dávať rozmerovo zmysel (a chuť o ňom vážne rozmýšľať) aspoň Sandero cca 60-80 kW dojazd v lete cca 250-300 km (zima 150 na istotu) spokojné lifepo4 clanky......toto by vykrilo 70% môjho (denného) jazdenia......panely na strechu a malo by to naozaj EKO prínos.
2-takze použiteľné na krátke trasy : rozvoz, servis, deti do školy, na nákup ...... OK prečo nie 😄
3- pre mňa zatiaľ určite NIE , ale keď to niekomu vyhovuje tak OK ........ už sa ich predalo dosť
4- v podstate podľa mňa má terajsia elektromobilita zmysel práve od malých áut (aj o niečo väčších od springa 😄 )
5- pre mňa osobne by začalo dávať rozmerovo zmysel (a chuť o ňom vážne rozmýšľať) aspoň Sandero cca 60-80 kW dojazd v lete cca 250-300 km (zima 150 na istotu) spokojné lifepo4 clanky......toto by vykrilo 70% môjho (denného) jazdenia......panely na strechu a malo by to naozaj EKO prínos.
Reálné to je. Citigo nebo eUp byl prostornější výrazně, dynamičtější, byli to plnohodnotné malé auto a stalo totéž co tenhle bazmek :-!
Pouze se mi nezdálo, že by se toho mohlo prodat tolik. OK, prodalo se 150tis., jsem překvapen. Ale je mi to asi jedno.
Mějte se. 😉
Mějte se. 😉
Když bude interiér světlý, tak pocitově bude prostornější než černý. Jenže reality je jen jedna - oba budou stejně prostorné :-!
Interiér Springu je rozměrově nesrovnatelný s velikostí malých vozů. To je FAKT. Všecko ostatní jsou jen dojmy.
Interiér Springu je rozměrově nesrovnatelný s velikostí malých vozů. To je FAKT. Všecko ostatní jsou jen dojmy.
Pokiaľ ti zo šírky uberie stredový panel, sedadlá sú bližšie k masívnejším výplniam dverí a máš väčší volant, áno, reálne sa môžeš v jednotke Fabii cítiť stiesnenejšie. Čísla nikdy nehovoria všetko. 😉
S tebou ani z voza ani na voz.Nič ti nie je kóšer. To čo si predstavuješ, nie je ešte reálne, takže tá kritika z tvojej strany je absurdná.
Príde mi to ako kritika za každú cenu. Bez rozmýšľania. Na to tu už začínam mať alergiu. Tiež často kritizujem, ale nie takto bezhlavo.
Jedno autíčko co bylo jen do města už jsem měl, Smart ForTwo. Další zkoušet faaakt nepotřebuju, mimo město byl za trest už i ten Smart 😄
Tak v téhle krabičce od sardinek asi ani jezdit nechceš, ne? Zrychlení na 100kmh tady smysl nemá, nejspíš už je to v téhle rychlosti i o strach 😒] :yes:
Proč bych se kroutil. Napsal jsem otázku a vyjádřil pochybnost. Nebo na Slovensku znamená otazník něco jiného, než v ČR.
To, že jsem se mohl podívat sám, nemám problém přiznat. 😉
To, že jsem se mohl podívat sám, nemám problém přiznat. 😉
No, může to mít pozitivní rovinu někdy že člověk je blíže pritelkyni. Ale obecně to není dobré.
Přirovnání k Fabii je absolutně zcestné. Spring je ne o třídu, ale pomalu o dvě třídy menší než Fabia a nedá se to srovnávat.
Fabia
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 890 / 1110
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 570 / 800
k) šířka vpředu (mm): 1380
Spring
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 800 / 970
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 960
k) šířka vpředu (mm): 1270
Fozdil ve vnitřní prostornosti přesahuje 10 cm v jednotlivých směrech, to je MEGA rozdíl.
Přirovnání k Fabii je absolutně zcestné. Spring je ne o třídu, ale pomalu o dvě třídy menší než Fabia a nedá se to srovnávat.
Fabia
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 890 / 1110
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 570 / 800
k) šířka vpředu (mm): 1380
Spring
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 800 / 970
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 960
k) šířka vpředu (mm): 1270
Fozdil ve vnitřní prostornosti přesahuje 10 cm v jednotlivých směrech, to je MEGA rozdíl.
On totiž neodpisoval tebe. Pohľadaj kde je sever.
Pozri, rohYpnol, ja som skúšal len to staršie, ale interiér vzhľadom na triedu rozhodne malý nie je, v jednotke Fabii som sa za volantom cítil stiesnenejšie. Toto asi nebude markantne iné. Na jazdenie do práce, na nákup, večer niekam za kultúrou. Úplne vpohode by som si to vedel predstaviť doma. Ak elektro, tak takéto určite áno. Aj cena podľa mňa časom ešte klesne.. 😉
Pozri, rohYpnol, ja som skúšal len to staršie, ale interiér vzhľadom na triedu rozhodne malý nie je, v jednotke Fabii som sa za volantom cítil stiesnenejšie. Toto asi nebude markantne iné. Na jazdenie do práce, na nákup, večer niekam za kultúrou. Úplne vpohode by som si to vedel predstaviť doma. Ak elektro, tak takéto určite áno. Aj cena podľa mňa časom ešte klesne.. 😉
Zbytočne sa krútiš. Hráš sa na múdreho a si lenivý spraviť pár klikov, aby si si aspoň overil, či nepíšeš hlúposti, presne ako ti napísal Dodo.
A čo je na nich tragické? Skús sadnúť a vyskúšať, a potom mi povieš, či je to také tragické, dobre?
Základní verze Springu má zrychlení za 19,1 s. To zase tak daleko od Š105 není (24 s), nejblíže je tomu Š120 (20 s).
No a takhle "vrcholná" verze Springu má 13,7 s. To je prakticky stejné jako "vrcholná" verze Š136, kde se udávalo 14 s.
No a takhle "vrcholná" verze Springu má 13,7 s. To je prakticky stejné jako "vrcholná" verze Š136, kde se udávalo 14 s.
Už dali do ceníků tu lepší verzi jo?
Ta původní měla 19,1 s.
Jinak údaje 12,5 s dávala Lada 110 1,6 v roce 98. Pokrok nezastavíš 😄 😄 😄 😄 😄
https😐/www.motorvdetailu.cz/…1-6-16v-gli-2005
Ta původní měla 19,1 s.
Jinak údaje 12,5 s dávala Lada 110 1,6 v roce 98. Pokrok nezastavíš 😄 😄 😄 😄 😄
https😐/www.motorvdetailu.cz/…1-6-16v-gli-2005
Nový vůz pod 420tis nenajde? Ale jděte. I za 300tis se dají koupit. A to bude s 33kW a zrychlením za 19,1s rozhodně raketa. 😉
"I tak si však našel cestu k více než 150.000 zákazníkům za pouhé tři roky svého působení na trhu."
To značí len to, že články o BEV ani len nečítate, len chodíte šíriť hlúposti do diskusie.