Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
...v nabídce spalovací alternativu (za rozumný peníz), začnu se o toto auto zajímat. Rozhodně bych si ho ale nekoupil, bude to tříválcový hybrid.... 😲 😒 :no:
Pepa_007
Klasický spalovák to mít nebude. Jen hybrid. 3 válce. A automat. Smůla......
Myslím že to brzo přehodnotí až zjistí jak se prodeje vybourají po prvním roce a prvním bilancování 😒]
Mr.Murphy
.... je jediná logická volba do takového auta.... co byste tam chtěli? 200k benzín a manuál? kdo by to kupoval.... ten hybrid se prodávat bude.... EV je samozřejmě do takové městské káry ještě lepší, ale asi ty prachy moc lidí nevyplázne....
Zajeďte se podívat do Francie a Itálie, jaký je tam provoz, města a styl ježdění.... tam opravdu nějaké řidičské auta s manuálem nepotřebuje defacto nikdo.
Zajeďte se podívat do Francie a Itálie, jaký je tam provoz, města a styl ježdění.... tam opravdu nějaké řidičské auta s manuálem nepotřebuje defacto nikdo.
Mám za to, že pro tohle auto by byl ideální čistý benzin 1.2PT s AT - jak pro spolehlivost, tak hlavně pro peněženku. Hybrid přidává kila a hlavně víc zbytečně vynaložených peněz při koupi, ale to už asi není šance...
můžeme se bavit o tom, kolik je příplatek za hybrid, jak se to projeví na spotřebě a spolehlivosti a za jak dlouho se to finančně vrátí (pokud....). Ale že se s hybridem po městě jezdí mnohem líp a efektivněji než s běžným fosilem, se snad shodnem.... Jinak samozřejmě čistě z uživaelského pohledu je nejlepší EV (neřeším teď cenu a dojezd).
Co třeba 75 až 100k benzín a manuál? Jednoduchá italská autíčka se značkou Fiat mají (měla) tradici. Punta nebo Pandy s 60k byly prodejní hity. Tohle je o něco větší, tak by se tam musel dát trochu silnější motůrek .... Tahle elektrospecifikace za 900 tisíc nebo hybrid za 700 tisíc tradici nevytvoří, protože mimo Itálii to nikdo nekoupí. Jedině že by se to proslavilo tím svlékáním.
Z mojej skusenosti - s tymi vykonmi 75-100 koni je jeden zasadny problem - mimo mesta s co len trochu vacsou zatazou tomu velmi rychlo dojde dych, pretoze sa presadzuju extremne dlhe prevody, motory pri 130 tocia 2200-2600 otacok, co je prilis malo. Ked budem uvazovat o nejakom litri s turbom a 100 konmi, obvykle maju okolo 170 Nm krutiaku, ked to zabijem dlhym prevodom, tak najvyssi kvalt tam dostanem leda tak dole kopcom a po vetre. A ako bonus treba stale radit.
Ked to ma byt automat, dajme tomu. Len to nesmie byt urobene tak, ako Renault hybridy, kde je vyslovene slaba atmosfericka 1.6ka pripojena na 4 stupnovy automat s velkymi dierami medzi prevodmi. V meste je to podla testerov super, mimo mesta v kopcoch sa na to vsetci stazuju, ze automat sa nevie rozhodnut, co tam strci a ked zacne dobijat baterku, tak aj v miernom stupani motor toci zbytocne vysoke otacky (zdroj - viacero testov renaultackych aut - Captur, Mitsu ASX, Duster hybrid, Jogger hybrid atd.).
Ako najlepsi pohon sa mi javi riesenie Toyky - velka atmosfera s dostatocnym vykonom na pohon auta a zaroven aj na nabijanie baterky a to vsetko skombinovane s e-CVT prevodovkou (vario prevodovka bez remena - https😐/www.youtube.com/watch?…)
Ked to ma byt automat, dajme tomu. Len to nesmie byt urobene tak, ako Renault hybridy, kde je vyslovene slaba atmosfericka 1.6ka pripojena na 4 stupnovy automat s velkymi dierami medzi prevodmi. V meste je to podla testerov super, mimo mesta v kopcoch sa na to vsetci stazuju, ze automat sa nevie rozhodnut, co tam strci a ked zacne dobijat baterku, tak aj v miernom stupani motor toci zbytocne vysoke otacky (zdroj - viacero testov renaultackych aut - Captur, Mitsu ASX, Duster hybrid, Jogger hybrid atd.).
Ako najlepsi pohon sa mi javi riesenie Toyky - velka atmosfera s dostatocnym vykonom na pohon auta a zaroven aj na nabijanie baterky a to vsetko skombinovane s e-CVT prevodovkou (vario prevodovka bez remena - https😐/www.youtube.com/watch?…)
500e je z mojho pohladu ešte drahšia na to akej je velkosti a je to jedno z najuspesnejsich elektro áut. Tak neviem, toto mi príde ešte väčšia štýlovka. Čas ale ukáže
@dodo24 Nejúspěšnější?! To má být vtip? Vždyť jeho výrobu každou chvíki přerušují, je to prvotřídní prodejní propadák! 😀
rohYpnol
Finančně?? Nepochybně 😒] 😒]
Jinak podobné zvěrstva jsou nové materiály ve Škodě, za mě to byl nejhorší materiál co jsem v novodobé historii viděl. No, dnes je třeba být extra obezřetný při výběru...
Jinak podobné zvěrstva jsou nové materiály ve Škodě, za mě to byl nejhorší materiál co jsem v novodobé historii viděl. No, dnes je třeba být extra obezřetný při výběru...
Presne tak. Eko bio raw recyklované poťahy v novej Octavke v tomto teple po 300 km jazdy...no peklo. Ešte to aj divne smrdelo (už predtým, než som sa spotil).
hele já jen viděl přes okýnko jakou hadru používá nový Superb a dost jsem se zděsil.... no uvidíme.... Zatím to vypadá teda dost špatně s těmi materiály.... :no: :no: :no:
Někteří se smáli, že Š120 měla koženku... No, a máme to tu opět...
To už dávno. Akurát to vydávajú za kožu, stojí to disť peňazí a len niekde v zátvorke sa dočítaš, že je to vraj umelá alebo eko koža...
(to by som rád vedel, čo s tými tonami "neekologickej" kože z kráv a býkov, čo denne ľudstvo zožerie, robia)
(to by som rád vedel, čo s tými tonami "neekologickej" kože z kráv a býkov, čo denne ľudstvo zožerie, robia)
No, vzhľadom na letné teploty, ceny áut aj nové štandardné materiály chcem do auta radšej kancelársku stoličku - vzdušná sieťovina našponovaná na trubkovom ráme mi príde ako ideál z pohľadu komfortu, ceny, bezpečnosti aj primeranej ekológie.
Ake materialy su v novej skode? Ja som lepsi material este nemal, ako v skode. A bez priplatku.
8Jan2
Bohuzel vsechna EV Stellantisu jsou tak tristni, ze nedavaji zadny smysl.
A hodit tuto spatnou techniku do jinych karoserii, je cesta k funusu znacky.
A hodit tuto spatnou techniku do jinych karoserii, je cesta k funusu znacky.
A teď vážně. Jak se takový fail může dostat do výroby? Je neuvěřitelné, jak se dnes šidí vývoj aut. To samé blinkry v zrcátkách oslepující řidiče. I jinak vcelku dobré auto tyhle věci znehodnotí. Zajímalo by mě, zda auto vyvíjeli italští, neno francouzští inženýři.
BTW Co se týče italské trikolory, tak Fiat ji nemůže používat u 600ky prodávaných v Itálii. U nás žádný zákon nezakazuje auto vyrobené v polských Tychách osadit italskou vlajkou. I polská Alfa Romeo by se u nás mohla jmenovat Milano.
Nadpis jako takový je opět z říše trapných upoutávek redaktorů Blesku :no:
A taser na baterky 😒] 😒]