Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Sportovní Volkswagen ID.3 GTX je v Česku: Kolik stojí a jak si vede konkurence?

44 komentářů

Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Volkswagen ID.3 GTX nemá šanci proti Tesle Model Y Long Range. Porovnávejte prosím s vozy ve stejné cenové skupině. Volvo EX30 je velmi malé auto, vzadu vhodné jen pro děti.
https😐/www.tesla.com/…cz/model3/design#…
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Tak Tesla je kategorie sama pro sebe, v podstatě si nijak nekonkurují. Jinak píšeš o Y a odkaz je na 3, takže těžko říci, co jsi svým příspěvkem chtěl říci...

Navíc cena Tesly je přesně taková, jaká je, cena VW je samozřejmě nižší, než nějaká virtuální čísla v ceníku.
Avatar - Anonym
Anonym
Otázka je, co nám o sobě sděluješ diskusí s Horkým Romem 😄 😄 😄 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
jistě nic pěkného 😁
Avatar - xxc
xxc
Preco by to nemalo sancu? ID4 1 233 000 czk, tesla 3 1 267 000 czk. A asi jedno z poslednych aut chcem v europe americke auto vyrobene v Cine. Preco sa tu siria hluposti o cenach Tesiel, ked realne je VW lacnejsie? Casom tomu ludia mozno aj uveria.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nic. A to je ten problém.
Přitom se stačí podívat na Ionoq 5N a je vidět, jak se věci mají dělat..
GTX je výsměch :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ioniq 5N je tiez dalsi tazky ev kvader.. ani ten nie je zaujimavy z pohladu sportoveho auta
Miorolo
Prý sportovní 😆 Možná tak ve srovnání s Blesk McQueen :-! A to Bleska nechci nijak urazit.
Jirka B.
Rozumnej clovek ani firma ne.. Srovnani, hlavne cenove, je neuprosne..
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Tak podstatné je , jaká je reálná cena na faktuře, ne v ceníku....
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Za 500 by se nechalo se zavřenými oči koupit. Mnoho ústupů, přemrštěná cena.
dodo24
Až na to, že už pri cene 750k czk by si ludia poodtrhali ruky nohy
Corkybell
Si podnikateľ (95% kupujúcich drahých ev áut sú podnikatelia), dole DPH, využiješ dotáciu, vyberieš nejakú tú 50 000 Sk zľavu čo u ev aute nie je problém a si na tvojej sume 750 000 Sk. Trhajú sa podnikatelia za týmto autom? Podľa teba by sa mali.
dodo24
v clanku sa spomína cena s DPH, preto som aj ja napísal sumu 750k cz s DPH. Ale ano, ked to videlíš bulharskou konštantou... Stojí 1,1mio, takze sa netrhajú.
ryccardo
Hele já taky přemýšlím kdo je vlastně cílová skupina. S ohledem na současné prachmizerné prodeje bude ta cílová skupina dosti malá.
Avatar - xxc
xxc
Mala svetla vyska a absencia stvorkolky ma donutila ist do ID4 😄 A takych ludi je viac vzhladom na predaje. Toto si kupi chudoba s mensou baterkou na dochadzanie do prace, co si mysli, ze usetri. Kym nepride prva zima, alebo nejaka vacsia prekazka.
ptr078
Ze chudoba na dochadzanie do prace 🤣. Pred slnkom sa treba skryvat, ale tebe to v podstate uz nemoze uskodit.
Avatar - xxc
xxc
tak kto si id3 kupuje? 😄
ryccardo
No jo a jaky myslis ze ma takovy cilovy zakaznik mesicni prijem? K tomu musi bydlet v RD, aby to mel kde nabijet.
dodo24
Bývam v obytnom dome kde sú cez cestu nabíjačky a plus viem nabíjať v práci. Navyše v každom nákupnom centre je dalšia kopa nabíjačiek. A to si myslím, že je infraštruktúra v plienkach.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Zase, zase, zase,....... 😠😠😠
....... zrychlení z 0-100 km/h za 5,9 sekundy a maximální rychlost 180 km/h...... Proč jen 180????? To je zase mesmysl..... 🤮🤮

Dočkáme se aut BEV s 1000HP kdy zrychlení na 100 bude 2s a maximalka bude 150km/h? Reálně ano, brzo. 😠😠😠

Znova. Najde se BEV velikosti Fabie (kufr 350) pro 5 lidí , které nebude SUV ani crossover. S dojezdem 300km i v zimě. Nebude vypadat jako pojízdný tablet. A bude mit maximalku alespoň 230???? To chci tak moc? 🙄😠 Prostě obyčejné auto které nahradí Fabia 1.5TSI, která je za 500 000.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
No, Fabia má sice 225, ale... v obecmosti je dotaz zcela namístě.

Jinak proč to nejede víc než 180? No protože by tam museli dát převod a rrdukčni převodovku, což se jim nechce.
psel
Redukční převodovka tam samozřejmě je, jen by musela mít jiný převod.
MEB vyšší rychlost v této iteraci nemá, myslel jsem si, že nějaký model pustil VW do 200km/h ale nenašel jsem to nikde.
Druhá věc je kde by s tím člověk takhle rychle jezdil a proč, a hlavně proč bych se kvůli tomu takhle rozčiloval.
Zatím mě teda žádná Tesla 200km/h ani po Německu nepředjela, takže mě by zrovna tohle nechalo fakt v klidu. Zejména proto, že za víc jak +10km/h jdou body dolu.

EDIT: Beru zpět, Born má 200km/h, takže 180km/h u ID3 GTX je fakt docela vlastňák...
Jirka B.
Ono by to tech 200 zvladlo, ale evidentne nechteli, aby mu GTX lezlo do zeli.. Proto ma.Born vyssi vykon a vyssi maximalku..
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Myslím si že to má jen jeden převod, s mění se jen polarita. Dva převody má třeba e-Tron.

EDIT: je to přesně tak, MEB😒br />
S elektromotorem samozřejmě spolupracuje i převodovka, která s ním tvoří jeden celek. Díky konstantnímu točivému momentu elektrického motoru a pro snížení nákladů je pouze jednostupňová, s převodovým poměrem zhruba 1:10, který zajišťují dvě menší ozubená kola. Výsledkem jsou kompaktní rozměry, které pomáhají uvolnění prostoru pro kabinu.
ryccardo
Hlavne by to zblajzlo baterku po 100 km.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Na co a kde potřebuješ jezdit v pidiautě typu Fabia v 5 lidech 230 km/h?????

Navíc vybavená Fabia 1,5 stojí 7 kil a ne 5.

Jinak rozumím a vůbec nejsem zastánce ID3.
kesumb
protoze je to debilni dotaz nekoho kdo se chce utvrdit ve svejch nazorech. By me zajimalo kdy jel naposled nekdo s autem velikosti fabie vic jak 200kmh
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Je to tak... ja s mojim malym autom som tiez viac ako 160 este nesiel ( maximalka na papieri je 184 ) ... navyse aj tych 160 na tachaci je v reale mozno aj menej ako 150 ... vsetky tie male aj tie male sportove silne auta nie su o maximalke ale hlavne o tom ze tie auta su obratne zive mrstne... a ich revirom su skor okrsky ako nejake hltanie dialnic maximalkou ... s nejakym malym swiftom sport sa urcite na Uhornej v serpentinoch ( jazdil tam s pezotom aj rasto ch. .. je niekde video na nete ) strasies aj nejakej daleko silnejsej octavky v kombiku
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jezdím max 180, víc si opravdu netroufám. A to mám do maximální ještě kus... Běžně do 160 max, vesměs obligátních 150 tacho... 😉
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Není. Co Polo GTI? A další auta této velikosti. Běžně 200 mohou jezdit.

Prostě jen na své potřeby hledám vůz. A je třeba začít, benzin a nafta bude brzo za 50-60kč/l.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Ano, Polo GTI se na 200 rozjet může. V Německu. A nestojí půl mega, ale 9 kil. Trochu se to zamotává, GTI není Fabia za 500.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Fabia 1.5 Monte Carlo je za 580. Plus další výbava podle přání.

Často jezdím do DE a využívám jejich dálnic. Trvale 180-200 není problém. Takže proto.

90% času jezdím ve 2 lidech maximálně. 5 míst to chce abych mohl vozit i další lidi. Auto velikosti Fabie stačí. Střešní nosič na lyže a kola. Kouli pro přívěs.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Nechtěl bych si užívat 200 km/h ve Fabii...
psel
No mě by zajímalo kde jezdíš v Německu 200 trvale po dálnicích.
Pokud myslíš trvale 10 minut tak ano, to s tebou souhlasím.
V současnosti je to tvé trvale naprostá pitomost. To šlo tak v devadesátkách.
Dnes je to velmi omezené a možná se ti podaří někde ve 3 ráno.
Jinak jen vysoký provoz, omezení rychlosti, regulované úseky a rekonstrukce.
Takže teď tu o Karkulce?
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Už těch 180 je z pohledu spotřeby u takové "krabičky" (Cx = 0,263, výška 155 cm) za hranou snesitelného... 😄
Avatar - xxc
xxc
kratkodobo nie je problem
Aldaa
Lepší zrychlení a nižší max. rychlost je to jediné, co je na elektromobilech v pořádku a akceptovatelné.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
U hot hatche ne.
Avatar - xxc
xxc
Inak tam tu stvorkolku mohli dat a nejake zabavne to isto nebude. Aspon nie na beznych cestach.
Uživatel_5828159
Ocucanej bonbon za 1,5 po stopadesate.Bravo vw
Arese
...nic jiného k tomuto elektrospotřebiči nelze napsat!! 😲 😒 :no:
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Koukam, ze i ta id.3 je výškou stejná jako Golf Plus. Takže stejně je to takové crossover.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Je to takové divné vejce no.