Novinky
protoze je to debilni dotaz nekoho kdo se chce utvrdit ve svejch nazorech. By me zajimalo kdy jel naposled nekdo s autem velikosti fabie vic jak 200kmh
Nic. A to je ten problém.
Přitom se stačí podívat na Ionoq 5N a je vidět, jak se věci mají dělat..
GTX je výsměch :-!
Přitom se stačí podívat na Ionoq 5N a je vidět, jak se věci mají dělat..
GTX je výsměch :-!
Na co a kde potřebuješ jezdit v pidiautě typu Fabia v 5 lidech 230 km/h?????
Navíc vybavená Fabia 1,5 stojí 7 kil a ne 5.
Jinak rozumím a vůbec nejsem zastánce ID3.
Navíc vybavená Fabia 1,5 stojí 7 kil a ne 5.
Jinak rozumím a vůbec nejsem zastánce ID3.
Prý sportovní 😆 Možná tak ve srovnání s Blesk McQueen :-! A to Bleska nechci nijak urazit.
Ze chudoba na dochadzanie do prace 🤣. Pred slnkom sa treba skryvat, ale tebe to v podstate uz nemoze uskodit.
Je to tak... ja s mojim malym autom som tiez viac ako 160 este nesiel ( maximalka na papieri je 184 ) ... navyse aj tych 160 na tachaci je v reale mozno aj menej ako 150 ... vsetky tie male aj tie male sportove silne auta nie su o maximalke ale hlavne o tom ze tie auta su obratne zive mrstne... a ich revirom su skor okrsky ako nejake hltanie dialnic maximalkou ... s nejakym malym swiftom sport sa urcite na Uhornej v serpentinoch ( jazdil tam s pezotom aj rasto ch. .. je niekde video na nete ) strasies aj nejakej daleko silnejsej octavky v kombiku
Zase, zase, zase,....... 😠😠😠
....... zrychlení z 0-100 km/h za 5,9 sekundy a maximální rychlost 180 km/h...... Proč jen 180????? To je zase mesmysl..... 🤮🤮
Dočkáme se aut BEV s 1000HP kdy zrychlení na 100 bude 2s a maximalka bude 150km/h? Reálně ano, brzo. 😠😠😠
Znova. Najde se BEV velikosti Fabie (kufr 350) pro 5 lidí , které nebude SUV ani crossover. S dojezdem 300km i v zimě. Nebude vypadat jako pojízdný tablet. A bude mit maximalku alespoň 230???? To chci tak moc? 🙄😠 Prostě obyčejné auto které nahradí Fabia 1.5TSI, která je za 500 000.
....... zrychlení z 0-100 km/h za 5,9 sekundy a maximální rychlost 180 km/h...... Proč jen 180????? To je zase mesmysl..... 🤮🤮
Dočkáme se aut BEV s 1000HP kdy zrychlení na 100 bude 2s a maximalka bude 150km/h? Reálně ano, brzo. 😠😠😠
Znova. Najde se BEV velikosti Fabie (kufr 350) pro 5 lidí , které nebude SUV ani crossover. S dojezdem 300km i v zimě. Nebude vypadat jako pojízdný tablet. A bude mit maximalku alespoň 230???? To chci tak moc? 🙄😠 Prostě obyčejné auto které nahradí Fabia 1.5TSI, která je za 500 000.
v clanku sa spomína cena s DPH, preto som aj ja napísal sumu 750k cz s DPH. Ale ano, ked to videlíš bulharskou konštantou... Stojí 1,1mio, takze sa netrhajú.
Koukam, ze i ta id.3 je výškou stejná jako Golf Plus. Takže stejně je to takové crossover.
Redukční převodovka tam samozřejmě je, jen by musela mít jiný převod.
MEB vyšší rychlost v této iteraci nemá, myslel jsem si, že nějaký model pustil VW do 200km/h ale nenašel jsem to nikde.
Druhá věc je kde by s tím člověk takhle rychle jezdil a proč, a hlavně proč bych se kvůli tomu takhle rozčiloval.
Zatím mě teda žádná Tesla 200km/h ani po Německu nepředjela, takže mě by zrovna tohle nechalo fakt v klidu. Zejména proto, že za víc jak +10km/h jdou body dolu.
EDIT: Beru zpět, Born má 200km/h, takže 180km/h u ID3 GTX je fakt docela vlastňák...
MEB vyšší rychlost v této iteraci nemá, myslel jsem si, že nějaký model pustil VW do 200km/h ale nenašel jsem to nikde.
Druhá věc je kde by s tím člověk takhle rychle jezdil a proč, a hlavně proč bych se kvůli tomu takhle rozčiloval.
Zatím mě teda žádná Tesla 200km/h ani po Německu nepředjela, takže mě by zrovna tohle nechalo fakt v klidu. Zejména proto, že za víc jak +10km/h jdou body dolu.
EDIT: Beru zpět, Born má 200km/h, takže 180km/h u ID3 GTX je fakt docela vlastňák...
Tak Tesla je kategorie sama pro sebe, v podstatě si nijak nekonkurují. Jinak píšeš o Y a odkaz je na 3, takže těžko říci, co jsi svým příspěvkem chtěl říci...
Navíc cena Tesly je přesně taková, jaká je, cena VW je samozřejmě nižší, než nějaká virtuální čísla v ceníku.
Navíc cena Tesly je přesně taková, jaká je, cena VW je samozřejmě nižší, než nějaká virtuální čísla v ceníku.
Ioniq 5N je tiez dalsi tazky ev kvader.. ani ten nie je zaujimavy z pohladu sportoveho auta
Není. Co Polo GTI? A další auta této velikosti. Běžně 200 mohou jezdit.
Prostě jen na své potřeby hledám vůz. A je třeba začít, benzin a nafta bude brzo za 50-60kč/l.
Prostě jen na své potřeby hledám vůz. A je třeba začít, benzin a nafta bude brzo za 50-60kč/l.
Fabia 1.5 Monte Carlo je za 580. Plus další výbava podle přání.
Často jezdím do DE a využívám jejich dálnic. Trvale 180-200 není problém. Takže proto.
90% času jezdím ve 2 lidech maximálně. 5 míst to chce abych mohl vozit i další lidi. Auto velikosti Fabie stačí. Střešní nosič na lyže a kola. Kouli pro přívěs.
Často jezdím do DE a využívám jejich dálnic. Trvale 180-200 není problém. Takže proto.
90% času jezdím ve 2 lidech maximálně. 5 míst to chce abych mohl vozit i další lidi. Auto velikosti Fabie stačí. Střešní nosič na lyže a kola. Kouli pro přívěs.
No jo a jaky myslis ze ma takovy cilovy zakaznik mesicni prijem? K tomu musi bydlet v RD, aby to mel kde nabijet.
Preco by to nemalo sancu? ID4 1 233 000 czk, tesla 3 1 267 000 czk. A asi jedno z poslednych aut chcem v europe americke auto vyrobene v Cine. Preco sa tu siria hluposti o cenach Tesiel, ked realne je VW lacnejsie? Casom tomu ludia mozno aj uveria.
Mala svetla vyska a absencia stvorkolky ma donutila ist do ID4 😄 A takych ludi je viac vzhladom na predaje. Toto si kupi chudoba s mensou baterkou na dochadzanie do prace, co si mysli, ze usetri. Kym nepride prva zima, alebo nejaka vacsia prekazka.
Hele já taky přemýšlím kdo je vlastně cílová skupina. S ohledem na současné prachmizerné prodeje bude ta cílová skupina dosti malá.
No mě by zajímalo kde jezdíš v Německu 200 trvale po dálnicích.
Pokud myslíš trvale 10 minut tak ano, to s tebou souhlasím.
V současnosti je to tvé trvale naprostá pitomost. To šlo tak v devadesátkách.
Dnes je to velmi omezené a možná se ti podaří někde ve 3 ráno.
Jinak jen vysoký provoz, omezení rychlosti, regulované úseky a rekonstrukce.
Takže teď tu o Karkulce?
Pokud myslíš trvale 10 minut tak ano, to s tebou souhlasím.
V současnosti je to tvé trvale naprostá pitomost. To šlo tak v devadesátkách.
Dnes je to velmi omezené a možná se ti podaří někde ve 3 ráno.
Jinak jen vysoký provoz, omezení rychlosti, regulované úseky a rekonstrukce.
Takže teď tu o Karkulce?
Ano, Polo GTI se na 200 rozjet může. V Německu. A nestojí půl mega, ale 9 kil. Trochu se to zamotává, GTI není Fabia za 500.
Si podnikateľ (95% kupujúcich drahých ev áut sú podnikatelia), dole DPH, využiješ dotáciu, vyberieš nejakú tú 50 000 Sk zľavu čo u ev aute nie je problém a si na tvojej sume 750 000 Sk. Trhajú sa podnikatelia za týmto autom? Podľa teba by sa mali.
Bývam v obytnom dome kde sú cez cestu nabíjačky a plus viem nabíjať v práci. Navyše v každom nákupnom centre je dalšia kopa nabíjačiek. A to si myslím, že je infraštruktúra v plienkach.
Lepší zrychlení a nižší max. rychlost je to jediné, co je na elektromobilech v pořádku a akceptovatelné.
Jezdím max 180, víc si opravdu netroufám. A to mám do maximální ještě kus... Běžně do 160 max, vesměs obligátních 150 tacho... 😉
Už těch 180 je z pohledu spotřeby u takové "krabičky" (Cx = 0,263, výška 155 cm) za hranou snesitelného... 😄
Inak tam tu stvorkolku mohli dat a nejake zabavne to isto nebude. Aspon nie na beznych cestach.
Myslím si že to má jen jeden převod, s mění se jen polarita. Dva převody má třeba e-Tron.
EDIT: je to přesně tak, MEB😒br />
S elektromotorem samozřejmě spolupracuje i převodovka, která s ním tvoří jeden celek. Díky konstantnímu točivému momentu elektrického motoru a pro snížení nákladů je pouze jednostupňová, s převodovým poměrem zhruba 1:10, který zajišťují dvě menší ozubená kola. Výsledkem jsou kompaktní rozměry, které pomáhají uvolnění prostoru pro kabinu.
EDIT: je to přesně tak, MEB😒br />
S elektromotorem samozřejmě spolupracuje i převodovka, která s ním tvoří jeden celek. Díky konstantnímu točivému momentu elektrického motoru a pro snížení nákladů je pouze jednostupňová, s převodovým poměrem zhruba 1:10, který zajišťují dvě menší ozubená kola. Výsledkem jsou kompaktní rozměry, které pomáhají uvolnění prostoru pro kabinu.
Ono by to tech 200 zvladlo, ale evidentne nechteli, aby mu GTX lezlo do zeli.. Proto ma.Born vyssi vykon a vyssi maximalku..
https😐/www.tesla.com/…cz/model3/design#…