Novinky
jak můžete něco takového vyhlašovat. Prosím, pokud by to měl být nejlepší hot-hatch stávajícího milénia, možná. Ale vždyť jsou tam auta jen za posledních 20 let. Hlasuju pro neurvalé Ritmo 130TC, které ale není ve výběru. Tak v tom případě 205 GTI... jo taky chybí. Tak nic no.
Pro mne osobně Renault Clio RS 2.0 i 16V. Za ním Renault Megane RS 2.0 16V, pak Focus RS... A to schválně nepíšu o Renault Clio v6, kde jsem měl možnost sedět jako spolujezdec.Prostě jmenuju auta, která jsem měl možnost řídit, a která mi padla jak do ruky, tak do oka... 😄
Rozklikl jsem to po přečtení nadpisu se zvědavostí, jaká auta byla vybrána a... ...je to TAK STRAŠNĚ MOC tristní výběr a logika hlasování, že si to ani nezaslouží další komentář.
Z první dvojice mi vyloženě přechází zrak a opravdu nerozumím jakým eliminačním procesem může (obzvláště) Ibiza TDI projít mezi 8 "nejlepších hot hatchů historie" 😁
Z první dvojice mi vyloženě přechází zrak a opravdu nerozumím jakým eliminačním procesem může (obzvláště) Ibiza TDI projít mezi 8 "nejlepších hot hatchů historie" 😁
Yarisy GR mají vesměs všichni jezdci rally jako doprovodné a civilní vozy. Od Toyoty to byl mistrovský tah.
i30N boduje hlavně cenou, jinak to zase takovej vodvaz není.
Za mě z aktuální nabídky Focus ST nebo TypeR, Yaris GR pokud chce někdo jezdit RallyeStyle a GTI pro každodenní použitelnost.
Za mě z aktuální nabídky Focus ST nebo TypeR, Yaris GR pokud chce někdo jezdit RallyeStyle a GTI pro každodenní použitelnost.
je sice fajň mít ultra HH, ale třískat se v tom nechceš každý den. Pak to stojí v garáži. V dnešní době mají auta váhu, ale taky můžeš měnit charakter a to je dobře.
Pro mne nejlepší HH jsou ty nejmenší, moderní Golf a Nko jsou velmi rychlá auta, schopná auta, s turbem, většinou už lepší s automatem, výkonem, ale třeba pro mé vnímání HH to skončilo s vyklizením B segmentu a s výkony nad 220-250 koní, kdy už to krotit s manuálem jsi většinou pomalejší, než by si mohl být. Mám u takového auta rád točivou atmosféru, manuál, nejde o rychlost, ale zábavu - moje vidění HH, negeneralizuji 😊
Já mám všechny odhalené Čížky v ignoru a nechápu, proč to neuděláš taky. Pokud teda nejsi Čížek. Nereagovat, nekrmit, ignorovat.
..."nepodstatný" fakt: že celá tuto úžasná kategoriie mimořádně atraktivních a oblíbených vozů pro vášnivé řidiče je kvůli i.d.i -.o.t.s. -k.é a zločinné antiautomobilové politice EU zralá na vyhynutí!!! 😲 😲 😲 😲 😲 :no:
Hot jseš tak jedině ty! Zkratowůz nikdy nemůže být hot-hatchem, snad s vyjímkou situace, kdy ho jeho frustrovaný majitel zapálí!! 😒]
Možná jo možná ne. Spis jde o ty následné náklady a též, aby cena byla ještě přijatelná. Přeci jen GTI ti produkuje mnohem vyssi emise a cena pak letí vzhůru. Ale zase je pravda, ze VW/skoda dokážou dojit své ovečky dobře. Je to viditelné na ziscich v posledních letech.
Neříkám, že to je úplně málo, ale je to okrajové a končí i modely s většími podíly, protoze se prostě nevyplatí.
No ale pořád se tu bavis o 1 ze 7 ve třech variantách. Jo, kdyby to byl samotný gti, tak ano, ale takhle to je reálně 1 z 15.
Taková trošku jiná Fábía, ani ten 3hrnek 1.2 VTI nechcípal a naučil synka řídit. 2 roky s ním křižoval Prahu s rozvozem jídla (brigáda). Ideální použití. Nicméně oba synci s ním projeli půl Evropy a nestěžovali si (ještě aby) 😒]
C3 jsem jezdil v autoškole. Bylo to docela prijemne auto a nebylo problem se do nej vejít. Byl v dieselu, takže auto pro úplný nemehla, to prostě nešlo aby to chciplo při rozjezdu.
No vidíš, 6.5% je dost okrajové, nicméně ne úplně špatné. Gtd bych odhadl na hodně podobné číslo no a na R zbývá 1-2%. Dnes i 10% je nákladově neudrzitelne, a ceny tomu pak odpovídají a potenciální kupci už nejsou ochotni to platit a jsou z nich BYCHaři.
Víš jak, třeba by se do toho ASX dal narvat ten 290-360k 2.0 Mivec s pozvozkem z posledního Lanceru Evo 😒] 😒] 😒]
Chyba mi tu peugeot 205 gti ... aj ked v tom case pojem hot hatch este nebol ... auto ale sportove bolo ... a na svoju dobu bolo hodne "horuce" ...
To je hot hatch? Odkedy?
Opakovany vtip uz nie je vtipom ozzy... uz si v tomto proste nudny ( naschval nenapisem ze trapny ) .. ale psst ok ... aspon si sa mi ozval ... aj ked s blbostou ale ozval... lebo uz stejne nemame o com sa bavit ja viem... ale ja ta uz aspon neotravujem s blbostami ... a vzdy ked sa ti ozvem... tak mam nieco aj k veci... ber na vedomie ... dik
Opakovany vtip uz nie je vtipom ozzy... uz si v tomto proste nudny ( naschval nenapisem ze trapny ) .. ale psst ok ... aspon si sa mi ozval ... aj ked s blbostou ale ozval... lebo uz stejne nemame o com sa bavit ja viem... ale ja ta uz aspon neotravujem s blbostami ... a vzdy ked sa ti ozvem... tak mam nieco aj k veci... ber na vedomie ... dik
Yaris GR je HH... nezapomínej, že první HH byly Golf GTI a Renault 5... a tehdejší GTI bylo rozměrově o dost menší než je dneska Polo. Ta nosná idea... tj. použiju velkosériovou techniku se silným motorem, abych za rozumnou cenu dostal nabušený auto, i když s kompromisní karoserií - to podle mě ten Yaris naplňuje, i když kastle je dost upravená.
i30N - no hele, akční ceník je 829t za tu Performance verzi, 206kW se samosvorem a manuálem... za tu cenu jsem ochoten tomu (teoreticky) leccos odpustit.
i30N - no hele, akční ceník je 829t za tu Performance verzi, 206kW se samosvorem a manuálem... za tu cenu jsem ochoten tomu (teoreticky) leccos odpustit.
Když už tak to aspoň pojmout trochu lépe… Focus RS vs Golf R. M140i vs A45 nebo RS3 🙄 O návrhu Fabie RS TDI ani nemluvě 😁
Co si budeme klamat... jeden megane iny golfa .. dalsi focusa... takze je to cele o... ok.. ale na rozprudenie debaty pocas letnej uhorkovej sezony to zda sa nie je uplne marny pokus... 8-s
S tím je sranda, ale taková už hodně rychlá sranda, když chceš, jede to jak videohra, zatočí to neuvěřitelně, je to rychlé, ale za mne teda - volil bych verzi s automatem, na okresce pak pořád řadíš, protože ty pružné akcelerace do cca 130ti jsou fakt bleskové, takže aby si dosáhl maximální dynamiky, musíš to tam pořád lovit a řadíš po pár jednotek sekundy 😁 Já vím, že to někoho baví, mne ale moc ne u takového rychlého turbomotoru. Měl jsem tu čest s tím jezdit na okruhu s Machim a pak i na okresce.
U Golfu to byla dost oblíbená varianta. Viděl jsem čísla z roku 2010 v AMS dle výbavy
18% Trendline
58% Comfortline
10% Highline
14% GTI, GTD, R
Někde jinde jsem myslím viděl 6,5% pro GTI.
Ale bohužel nic přesnějšího nevím, ani za jaký trh ani za jaké období...
18% Trendline
58% Comfortline
10% Highline
14% GTI, GTD, R
Někde jinde jsem myslím viděl 6,5% pro GTI.
Ale bohužel nic přesnějšího nevím, ani za jaký trh ani za jaké období...
Jo, ty dekády by byly dobrej nápad. Dát třeba roky 80s/90s/00s a tam 10 aut a hlasuj.
Nebo nesmysl postavit Fokus RS 4x4 vs BMW 140i RWD s šestiválcem a tak...
Kde je tedy Audi RS3 ? Golf R? no radši už nic...
Nebo nesmysl postavit Fokus RS 4x4 vs BMW 140i RWD s šestiválcem a tak...
Kde je tedy Audi RS3 ? Golf R? no radši už nic...
Souhlas. Prostě článek pro okurkovou sezonu. A okurky opravdu nic moc.
Ale možná byl záměr některé legendární HH tam nedat a jiné kontroverzní naopak jo, aby z toho byl flejm.
Ale možná byl záměr některé legendární HH tam nedat a jiné kontroverzní naopak jo, aby z toho byl flejm.
Presne. Výběr HH a dají tam TDI Fabii. 205 GTI nikde, GR yaris nikde, nebo taková integrale Evo II, jo taky není.
Toho se radsi nezúčastním. Ještě bych pochopil, kdyz by rozdělili na období a dali seznam HH v té době představených. Ale tohle je zoufalství.
Toho se radsi nezúčastním. Ještě bych pochopil, kdyz by rozdělili na období a dali seznam HH v té době představených. Ale tohle je zoufalství.
Ano, nebo i ty slabší HH jako Swišť Sport, FieSTa150 a tak 😊 Ale starší Fordy sežrala koroze a Clia RS zase zničili amatérští závodníci, či si je pak lidi drží na chov a když už je prodávají, tak za to chtějí brutální prachy 😊
Za mě je asi právě ta i30N aktuálně neblíže definici hothatche 😉 Jinak souhlas, třeba Clio 3G s 2l atmo benzinem 145kW a manuálem bylo skvělé :yes:
S tou poslední větou souhlasím. Aktuálně bych volil stejně, i když Golf GTI je pojem a nezpochybnitelný král hothatchů. Jen ta poslední generace uhnula někam jinam, ať cenou nebo filosofií “hothatche”, kterou právě naplňuje i30N. Taková esence hothachů a Hyundai jí nepochopitelně v Evropě zabil :no:
U první dvojice jsem nehlasoval. To je jako hlasovat, zda nejlepším fotbalistou té doby byl Tomáš Řepka nebo Stanislav Vlček. Ano, do balónu kopnout uměli, ale dívat se na ně nedalo.
Myslím, že z úplně holého auta je ta marže minimální, u mnohých záporná... a zajímavé jsou ty příplatkové prvky, které z hlediska nákladů často znamenají pár korun, ale běžně stojí desetitisíce - a tak to mají asi všichni...
Myslím, že význam emisí teď už není takový... všichni výrobci své emisní cíle celkem s přehledem plní, pro rok 2025 se toho moc nemění... až od roku 2030 to možná bude zajímavé, to jdou limity na půlku - pokud to ovšem EU ještě neupraví.
Myslím, že význam emisí teď už není takový... všichni výrobci své emisní cíle celkem s přehledem plní, pro rok 2025 se toho moc nemění... až od roku 2030 to možná bude zajímavé, to jdou limity na půlku - pokud to ovšem EU ještě neupraví.
GTI snad zatím nekončí.
Odhaduju, že marže z jednoho GTI je ekvivalent třeba pěti aut v základu a třeba dvou až tří nějakých průměrných...
Odhaduju, že marže z jednoho GTI je ekvivalent třeba pěti aut v základu a třeba dvou až tří nějakých průměrných...
Mám cca 180 cm a do Sviště se v pohodě vejdu. Jen nesmíš počítat s využitím zadních sedaček. 😄 Používám ho jako nákupní tašku, za mě ideál volba.
Mně ta procenta přijdou relativně vysoká... je jasný, že prodejům v té době dominovalo 2.0TDI v nějaké prostřední výbavě... že jedno auto ze sedmi je GTI, GTD nebo R mi přijde docela dost, když si to představíš v realitě silnic...
Hele to bych si opravdu chtěl zkusit, ale nikdo kolem ze známých nemá. Jen jeden člověk o pár ulic dál ho má, parkuje černý pred barákem… Že bych tam zazvonil 😒] 😒] 😒]
Mi přijde, že se i30N nějak "zkazila". U prvních kusů v roce 2018 jsem z toho auta byl nadšený. Teď mi to přišlo nějaké moc umělé a odtažité... Focus ST (po velmi rychlé zkoušce) mi byl asi sympatičtější, ale nechci dělat unáhlené závěry a kdo ví, jak mě těch 6 let změnilo 😁
Fokus by si to u mne obhájil jen jako kombi v automatu, protože je to jediný použitelný Fokus, dost by mne zajímalo, jestli to jde reálně fakt objednat, co jsem se tak doslech od prodejce, tak Fokus dojíždí v pár konfigurací, těch oblíbených a zbytek je tak nějak problém, ale na ST jsem se přímo neptal.
Tak já se snažil navázat kontakt, napsal si jen obecnou formulaci, že každej máme to své, tak se ptám, jaký je to tvoje HH ? 😁 Tamto byl vtip, ale to ty si za to trochu mužeš sám, protože si to ASX tahal uplně všude, pak zas SSangyong a do naprosto nerelevantních aut. Já si s tebou klidně zas popovídám rád, ale ono to je někdy těžké, když ty o těch autech píšeš hodně... e😜resivně 😁 Tak se ti za ASX omlouvám a řekni, co je tvoje nej HH, které by si zvolil ? A klidně i proč
Hm tak takle napsano...vlastně k tomu neni co dodat snad jen nějake individualni požadavky každeho z nas. :yes:
Když jsou vidět takhle ty cifry vedle sebe tak ten rozptyl je opravdu propastny.
A těch co cenu teměř vubec neřeši zas tolik nebude.
Když jsou vidět takhle ty cifry vedle sebe tak ten rozptyl je opravdu propastny.
A těch co cenu teměř vubec neřeši zas tolik nebude.
Pro mě je každé auto kompromis, větší nebo menší, v tomhle nebo v támhletom.
i30N je 800, Focus ST je 1M, Civic je 1,4M (všechno v manuálu).
Takhle od stolu bych si tipnul, že Focus by si těch extra 200 možná obhájil, ale Civic těch dalších 400 už skoro určitě ne. Ale kdo ví...
i30N je 800, Focus ST je 1M, Civic je 1,4M (všechno v manuálu).
Takhle od stolu bych si tipnul, že Focus by si těch extra 200 možná obhájil, ale Civic těch dalších 400 už skoro určitě ne. Ale kdo ví...
Ten vyradovaci pavuk sa mi nelubi 😐 ... ale asi to ( pri tejto ponuke aut ) ani o moc lepsie neslo spravit
No pravě dnešni nebo ještě nedavnou optikou, už je podle mě mimo, kufr snad ani ne 200l vzadu misto spiš na tašky než pro převoz lidi. I na segment B je docela mimo. Podle mě je GR dost kompromisni a navic je stavěny spiš aby fungoval na sprasenych cestach, šotolině apod než na bežnych okreskach. Prostě do tehle kategorie mi nějak nezapada to spiš Corolla, ktera se zde, ale oficialně nenabizi.
S i30N je to těžke a jak si uvedl vyše tak cenou je lakava, ale aby tě potom mělo něco dost štvat, ale hlavně, že si ušetřil neni uplně ideal koupě a u auta nejde o par tisic. Takže zde to bude asi i dost o tom, že to prostě chceš a neřešiš tedy jak pišeš leccos tomu odpustiš nebo spiš kultivovanost tu neřešiš.
S i30N je to těžke a jak si uvedl vyše tak cenou je lakava, ale aby tě potom mělo něco dost štvat, ale hlavně, že si ušetřil neni uplně ideal koupě a u auta nejde o par tisic. Takže zde to bude asi i dost o tom, že to prostě chceš a neřešiš tedy jak pišeš leccos tomu odpustiš nebo spiš kultivovanost tu neřešiš.
"Tak nevadilo" - no dejme tomu, je to prostě vlastnost... něco za něco. Pokud bych měl vybírat třeba mezi i20N a i30N, tak hlavní argument pro 30 je právě pozice za volantem.
Taky by byla moje volba stejna a vlastně i celkově pokud ma byt opravdu HH tim HH.
Takže mělo by mit nějaky, alespoň slušny prostor pro posadku něco se vejit do kufru a taky ne něco z čeho vylezu a budu skoro nahluchly a pateř zralou k chiropraktikovy.
Takže vlastně B segment vubec a jak pišeš co ma nějaky Yaris GR společneho s HH netušim prostě nějaky special spiš okrajovka.
Tzn i30N určitě ne takže dnes asi zbyva jen to ST či TypeR, ale u něj nějak nevim jak to bude s nějakym zachovanim kultivovanosti, aby to nebylo nemlich to same jako pravě i30N. A vlastně se mi ještě u něj nezamlouva nekompaktnost, ale vzhledem k tomu, že již neni z čeho vybirat tak asi bych nevymyšlel. A vlastně tim jak se posledni Golf posunul tak k tomu idealu by se mi asi libilo GTI CS jenže bez manualu by to u mě rozhodně neprošlo.
Takže mělo by mit nějaky, alespoň slušny prostor pro posadku něco se vejit do kufru a taky ne něco z čeho vylezu a budu skoro nahluchly a pateř zralou k chiropraktikovy.
Takže vlastně B segment vubec a jak pišeš co ma nějaky Yaris GR společneho s HH netušim prostě nějaky special spiš okrajovka.
Tzn i30N určitě ne takže dnes asi zbyva jen to ST či TypeR, ale u něj nějak nevim jak to bude s nějakym zachovanim kultivovanosti, aby to nebylo nemlich to same jako pravě i30N. A vlastně se mi ještě u něj nezamlouva nekompaktnost, ale vzhledem k tomu, že již neni z čeho vybirat tak asi bych nevymyšlel. A vlastně tim jak se posledni Golf posunul tak k tomu idealu by se mi asi libilo GTI CS jenže bez manualu by to u mě rozhodně neprošlo.
V C3 jsem seděl kdysi v zadu v té první generaci a to bylo tedy... no spíš nic, než moc 😁 A P207 asi nemohu soudit, snad je to větší, než P206 😁 Na tu dobu prostě Clio válcovalo, hlavně 3dv verze, ta byla až luxusně prostorná, křesla jak z obýváku i s potahem z křesla z obýváku ! 😁
To bych se divil, vždyť je tu chvilku... akorát stál asi mega a půl... což už trošku boří tu HH myšlenku "rychlé auto s velkosériovou technikou za dobré peníze"
Mne to u Swiště tak nevadilo, jako nejlíp se mne sedělo právě v Cliu 2 z tohoto segmentu, proto ho pomyslnně řadím na první pozici s Cliem3 RS, byť jsem 2 RS nikdy neřídil, jen obyč verze.
Ono se vejdeš, ale... obecně nevýhoda toho B segmentu je posaz za volantem, ve Swiftu i SS se přece jen sedí trošku toaletně.
Já vím, že Swift je pro mě malý. Prostě se pohodlně nevejdu. Není to ani tak velikosti auta, jako spíš tím jak je udělané. .am cca někde kolem 182 cm.
Ve Fiestě, Cliu, P206/207 nikde nemám problém. Ale Swift ne.
Ve Fiestě, Cliu, P206/207 nikde nemám problém. Ale Swift ne.
188cm a lehce přes 100kg, tj uplne ne konfekční postava. Ale je fakt, že když jsem se vejdu do Fabie nebo Clia, tak Swift by neměl být problém … 😒]
Kolik měříš ? Já jsem starého sporta neřídil, jen tu 1.5 a ta taky byla už dost živá (vešel jsem se, není to tak malé, jak to vypadá) a pak Woodyho Swifta 1.4turbo a tam jsem neměl problém vůbec, sice jsi v tom cítil i silnici, ale jinak to bylo fakt dobré a díky turbu se to sbíralo rychle vodspodu, na rozdíl třeba od toho Clia RS (kluci přijeli spolu a porovnávali), kdy tam, kde turbo končilo, Clio ožilo a letělo 😁
Uznávám, že ten Swift Sport s 1.6 by mě taky lákal . Otázkou je, jestli bych se tam vešel 😒]
Jako mne dojalo, že mam dávat do rozstřelu hlas Fabii TDI Rs vs Ibize s tímhle motorem 😁 Co to sakra je 😁
Dávám + 1 za Clio RS, to je top.... ale teď nastane ta debata, které myslíš? 😁 Já jsem měl tu čest jen s RS3 (díky Lamale, ty víš, že mne to ovlivnilo 😁), které je sice nejsilnější s tímto motorem, ale zase největší (a dost široké). Osobně mám na stejné příčce ještě RS 182 (clio 2 po faceliftu), ale nikdy jsem s ním v této verzi nejel 😐
Tenn F4R je fakt výborný motor, máme ho v Meganu v jeho "nejslabší" verzi s 99kw a i s tím je sranda, když letí do otáček (a taky na benzínce tě maj rádi). V Cliu je to ještě 3x takové díky váze, většímu výkonu a manuálu + samozřejmě celkové schopnosti auta... ! 😁
Moc jiných HH jsem neřídil, ještě namátkou Yaris GR4 (ten je super, ale na mne moc rychlý), SwištSport, Impreza STI HB (je to HH? 😁).... ale třeba mne vždy fascinoval tak Fokus ST/RS, FeiSTa...nikdy jsem to nezkoušel, nebo samozřejmě Megani RS s F4RT, popřípadě i ten nový, poslední... Škoda těch aut.
Tenn F4R je fakt výborný motor, máme ho v Meganu v jeho "nejslabší" verzi s 99kw a i s tím je sranda, když letí do otáček (a taky na benzínce tě maj rádi). V Cliu je to ještě 3x takové díky váze, většímu výkonu a manuálu + samozřejmě celkové schopnosti auta... ! 😁
Moc jiných HH jsem neřídil, ještě namátkou Yaris GR4 (ten je super, ale na mne moc rychlý), SwištSport, Impreza STI HB (je to HH? 😁).... ale třeba mne vždy fascinoval tak Fokus ST/RS, FeiSTa...nikdy jsem to nezkoušel, nebo samozřejmě Megani RS s F4RT, popřípadě i ten nový, poslední... Škoda těch aut.
Tenhle formát je absurdní.
Jestliže se bavíme o nejlepším HH historie, pak je to Golf GTI ať se to komu líbí nebo ne. V určitých generacích a v určitých aspektech jsou určitě lepší i jiní, ale nikdo si nezaslouží titul nejlepšího HH víc jako Golf GTI.
A to i přesto, že aktuálně bych zvolil i30N 😒]
Jestliže se bavíme o nejlepším HH historie, pak je to Golf GTI ať se to komu líbí nebo ne. V určitých generacích a v určitých aspektech jsou určitě lepší i jiní, ale nikdo si nezaslouží titul nejlepšího HH víc jako Golf GTI.
A to i přesto, že aktuálně bych zvolil i30N 😒]
Křivé H umí skutečně dobré EV :yes😒br />https😐/www.youtube.com/watch?…