Bezpečnost
RaSuSK73
7
Jazdim 30 rokov. Zatial ma nikto na vykonnom aute neohrozil. To skor strelci na HTP, 100 konovych SUV a pod. ktori si myslia, ze fuha 100 koni fuha aky to vykon.
Přejít do diskuze
Ad CarVertical - z mojho pohladu su to podvodnici. Podla VIN som si dal preverit vlastne auto. CarVertical na nom nasiel kadejaku hromadu zaznamov, aj o poskodeniach a to mi za uplatu ponukal. Auto bolo pritom na lodi z Korei, zatial neregistrovane...
Urobil som dalsi pokus - zadal nezmyselny VIN, ktory mi firemny VIN dekoder potvrdil, ze take auto neexistuje. CarVertical o nom ale aj tak mal zaznamy.
A do tretice vsetko zle - zadal som neexistujucu znacku a zasa boli na predaj nejake tie zaznamy.
Takze CarVertical-u netreba verit vo vsetkom.
EDIT 07:25 - opakovane som skusal ten neexistujuci VIN, opakovane ich stranka vyhlasila, ze rozpoznali auto, ktore podla internych zaznamov vyrobcu nikdy neexistovalo 😊
Urobil som dalsi pokus - zadal nezmyselny VIN, ktory mi firemny VIN dekoder potvrdil, ze take auto neexistuje. CarVertical o nom ale aj tak mal zaznamy.
A do tretice vsetko zle - zadal som neexistujucu znacku a zasa boli na predaj nejake tie zaznamy.
Takze CarVertical-u netreba verit vo vsetkom.
EDIT 07:25 - opakovane som skusal ten neexistujuci VIN, opakovane ich stranka vyhlasila, ze rozpoznali auto, ktore podla internych zaznamov vyrobcu nikdy neexistovalo 😊
S výkonem auta roste jeho cena a navíc výkonnější verze bývají daleko lépe vybavené, takže roste cena pojištění. Navíc 200kW Passat bude mít daleko vyšší roční nájezdy než 70kW Fabie a tedy vyšší pravděpodobnost nehody a tedy opět vyšší pojistné. Odvozovat z výkonu riziko nehody je kravina.
Za mě tím chtěl autor naznačit méně chápavým, který každou statistiku prezentovanou jim na internetu nekriticky sežerou, že je potřeba se taky někdy zamyslet a zapřemýšlet jestli ta statistika náhodou není zkreslená chybnými/nedostatečnými vstupními daty a jestli je dobré jí věřit.
Celé je to pitchovina, dělat jakékoliv závěry na "datech" z Carverticalu nebo jiného podobného šméčka je o ničem.
Jen technická, hodnota je vypovídací, ne vypovídající. 😉
Jen technická, hodnota je vypovídací, ne vypovídající. 😉
je stejnej podvod, nenajde ani opravy provedeny v autorizaku na pojistovnu s veskerou dokumentaci opravy dostupny v tom autorizaku…
Rozbité Tesly, ta první spíš shořela, krásné a nenucené podprahové sdělení 😒]
Radši nebudu komentovat "statistiku" a její vypovídající hodnotu.... zvláště při neznalosti četností vzorku aut...to se většinou u vážně míněných analýz zohlednuje..
Radši nebudu komentovat "statistiku" a její vypovídající hodnotu.... zvláště při neznalosti četností vzorku aut...to se většinou u vážně míněných analýz zohlednuje..
Když automobilka vyrábí vysoce výkonná auta, tak je logické, že největší procento má v kategoriích 300-400 a 400 a více kW (Bentley, Porsche ....) a ti, kteří se soustřeďují na masové typy, mají nejvíce bouraček v nižších kategoriích (Fiat, Renault, škoda)
Jaký vliv má výkon motor na cenu povinného ručení? Pokud s vyšším výkonem roste jeho cena, tak tam asi bude vyšší pravděpodobnost plnění a tedy zaviněné nehody.
Tak to máte štěstí, často žasnu, jak se tu jezdí a některým jedincům výkonné auto skutečně leze na mozek.
Chápeš význam toho co jsem napsal??? ve VELKÝCH číslech to nebude hrát roli!!!
Ad krácení pojistného - větší hloupost jsi opět vymyslet nemohl viď? Proč by někdo měl krátit pojistné plnění probůh??? Ona je nějaká zákonná povinnost používat tyhle asistenty??? A když auto má AP, tak to jako bude povinnost jezdit na AP nebo co???
Vymýšlíš samé totální nesmysly :no: :no: :no:
Ad krácení pojistného - větší hloupost jsi opět vymyslet nemohl viď? Proč by někdo měl krátit pojistné plnění probůh??? Ona je nějaká zákonná povinnost používat tyhle asistenty??? A když auto má AP, tak to jako bude povinnost jezdit na AP nebo co???
Vymýšlíš samé totální nesmysly :no: :no: :no:
Právě že to podstatné je. Pak neaktivita asistenta z důvodu jeho deaktivace řidičem je brána jako jeho pochybení. Doufám, že to budou sledovat a v případě nehody a rucni deaktivace asistenta bude kráceno pojistné plnění.
Ve "velkých" číslech tyhle drobnosti jestli někdo náhodou všecko nepovypínal je úplně nepodstatné.
Jo. "Profi" Řidič vypne otravné asistenty, pak nabourá, ale může za to asistent, který nemohl zasáhnout. Pokud by je nešlo vypnout, pak souhlasím, byla by to zajímavá statistika.
Copak auta sama řídí? Zatím ne.
To je jednoduché. Výkonnější motory volí řidiči, kteří jezdí rychleji anebo najedou více kilometrů. A ti mají obvykle více nehod než řidiči, kteří jezdí jenom na chalupu či na nákup. Jim stačí základní motorizace.
Nic to nevypovídá o nebezpečnosti řidičů či aut.
To je jednoduché. Výkonnější motory volí řidiči, kteří jezdí rychleji anebo najedou více kilometrů. A ti mají obvykle více nehod než řidiči, kteří jezdí jenom na chalupu či na nákup. Jim stačí základní motorizace.
Nic to nevypovídá o nebezpečnosti řidičů či aut.
A naopak "najde" vymyšlené opravy a záznamy tachometru. U mého bývalého auta tam byl záznam se "stočeným" tachometrem z data kdy už pár let bylo moje a na 100 % v ten den nebylo v servisu, na technické, ani nikde jinde kde by záznam udělali. Asi jsem si ho udělal doma v garáží... Podvodníci
Mě by spíš zajímalo, jaký je vztah počtu nehod ve vztahu k elektronickým asisentům. Tj. zdali jde najít něco jako - čím víc asistentů, tím menší % nehod.
Věřím, že nic takového z dat nikdy nevyplyne. Tj. jinými slovy - EU nařizuje "blaho a dobro ve jménu všech" zcela nesmyslně, zbytečně, a jen nám komplikuje s GSR2 životy :-!
Naopak věřím, že počet nehod u moderních předisplayovancý aut bude bohužel růst, a to z důvodu nevěnování se řízení. Co dřív šlo poslepu jedním tlačítkem, dnes je v hloubi menu a musí to člověk šmudlat na displayi, kdy zcela strácí oční kontakt s provozem.
Věřím, že nic takového z dat nikdy nevyplyne. Tj. jinými slovy - EU nařizuje "blaho a dobro ve jménu všech" zcela nesmyslně, zbytečně, a jen nám komplikuje s GSR2 životy :-!
Naopak věřím, že počet nehod u moderních předisplayovancý aut bude bohužel růst, a to z důvodu nevěnování se řízení. Co dřív šlo poslepu jedním tlačítkem, dnes je v hloubi menu a musí to člověk šmudlat na displayi, kdy zcela strácí oční kontakt s provozem.