Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
lyon667
Ona jakákoliv přestavba znamená citelný pokles ceny, bez ohledu na to, kolik za to majitel utratil. Originál se dá koupit kolem dvou milionů.
jenže s tím zázrakej od PRV to prostě nejede 😄 S automatem tuplem.
Takže pokud to nemáš jen na dívání a na srazy, kde s tím nejdeš 700 km ročně, tak je to auto o ničem.
Takže pokud to nemáš jen na dívání a na srazy, kde s tím nejdeš 700 km ročně, tak je to auto o ničem.
Mmch. viděl's nový Escalade? Jak tu říkáváš, u GM, tam je svět ještě v pořádku, tak jen, že to má aktuálně největší displej na světě nebo all electric verzi, prostě poctivá amerika... 😒] 😒]
Už ses doučil ty dodávky od Gazely a Sollersu? 😄 😄 měl si to za domácí úkolik Kankunenoviči 😄 😄 😄
To už i Tucker Torpedo byl větší převrat - a skončil podobně. Skoro nikdo o něm neví, no a jemu ani film moc nepomohl k posmrtnému věhlasu. 😄
Že velmi slušný film, Tucker: Člověk a jeho sen, nebude žádný kasovní trhák, bylo zřejmé od samého začátku.
Tak jaksi nechápu, proč ty tři smajlíky, jako že vím o tématu prd?
Čeho bylo vyrobeno jen tak málo kusů a ještě je kolem toho zajímavý příběh a to auto výrazně a významně předběhlo svojí dobu, tak to stojí balík.
Jestli o tom neví generace X apod. je celkem šumák.
bohužel ty víceválcové motory obecně mizí, mimo luxusní značky a supersporty