Veterán
Stejsn
1
jako vždycky pěkný článek a jako vždycky byste si ho měl po sobě ještě přečíst, překlepy kazí jinak perfektní práci. Tentokrát je to tato věta: "Bílí přední směrovky po hlavními světly byly v roce 1975 nahrazeny oranžovým.", nebo "Prodával se také například v Belgi."
...o u nás takřka neznámém autíčku. Vypadalo docela sympaticky (hlavně jeho draží verze na děrovaných 13palcových kolech), ale ve srovnání se 127 už šlo o beznadějně zastaralou konstrukci, navíc s dost chabými jízdními výkony... 😒
Seat 133, Simca 1000 a VW Brouk byly v podstate na západoevropských trzích v polovine 70.let koncepcni konkurenti cs. Skody 105/120…Levny zastaraly auta pro nenarocne spotrebitele…
Súhlas, že 105/120 bola už v dobe svojho vzniku beznádejne zastaralá. To sa ešte vyrábala ďalších 14 rokov do r. 1990, ale
- VW Käfer (VW Typ 1) bol vo výrobe v rokoch 1938–2003, takže mohol byť konkurentom čohokoľvek 😄
- Simca 1000 bola skôr súčasníkom Škody MB 1000, v dobách 105/120 sa už prakticky nevyrábala.
- Seat 133 bol "konkurentom" tak v dobe vzniku 105/120, potom už len niekde v Egypte, Iraku alebo Argentíne, pretože v Európe sa už nepredával.
- VW Käfer (VW Typ 1) bol vo výrobe v rokoch 1938–2003, takže mohol byť konkurentom čohokoľvek 😄
- Simca 1000 bola skôr súčasníkom Škody MB 1000, v dobách 105/120 sa už prakticky nevyrábala.
- Seat 133 bol "konkurentom" tak v dobe vzniku 105/120, potom už len niekde v Egypte, Iraku alebo Argentíne, pretože v Európe sa už nepredával.