Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeRenault Clio s automatem už za 420.000 Kč. Fabia je proti tomu drahá, ale právem
46 komentářů
Pepa_007
Už se dává jen umělá kůže na volant? Nebo ještě i pravá?
Umělá je hnus.
Umělá je hnus.
Nebezpečnej hnus. Tuhle jsem to někde držel v ruce a hrozně se to smekalo a působilo to přímo ohavně v ruce. Nevěděl jsem předem, že to tam dali a bylo to hrozný. Nějaký laciný VW, ale model si nevzpomenu. Možná T-Cross? Nevím.
Ja som tiez nevedel, ale asi to bude tiez umela koza a je to uzasne na ruky. V porovnani s kozou na Citigu je to lepsie, aspon na novom aute. A v porovnani s perforovanou asi tiez umelou kozou na Enyaqu je hladka umela koza na ID 4 super :-) Cize vsetko su to len vymysly a hluposti. Na sedadle neviem, ale snad to nebude treba osetrovat, ako kozu, tam mi to az take dobre nepride. Ale na volante super. Aspon zatial :-)
To chápu, pro tebe jsou ideální jen umělý šmejdy a větrníky na zahradě. Ideálně 4.
Tak si to užij.
Tak si to užij.
Tvl tak pro tebe je kozenka lepsi nez kuze jo? Tak to mas v hlave dobre vypatlano 😃
Neblázni, vždyť je to o "nature friendly", nemuselo zahynout žádné zviřátko, kvůli tvému volantu :-[] :-[] :-[]
Nahrazkování skutečné kůže hnusnou umělotinou je učebnicová účelová eko-propaganda automobilek. Ty zvířata jsou totiž porážena tak jako tak, ať už se jejich kůže využije, nebo ne! :-O :-( :no:
Ale praveze to hnusne nie je, dnes som to zase mal v ruke, uplne v pohode. Cele auto je umele, nevidim dovod mat prave na volante nieco prirodne. Hlavne, ked to treba osetrovat a starat sa o to.
Mam v aute kozeny sedacky i volant. Zadnou extra peci tomu nevenuju. Jednou za dva roky nechavam auto vycistit a tam to asi necim osetruji. Kazdopadne ja s tim nedelam nic. Kozenka se ti osoupe a oloupe i kdyz se o ni budes starat za par let. 🤮
Ale to tem dementum vubec nedochazi. A predstav si ze jsou to casto vysokoskolaci. Jednoho takovyho pitomce znam a nenecha si nic vysvetlit. Je presvedcen ze kona dobro. Nutno podotknout, ze ma jen nejakou filozofickou pseudo skolu. Na technickou nemel, coz by mohlo vysvetlovat jeho pokrouceny nazor 🤷♂️😃
Tihle zeleni bio magori si neuvedomuji, ze kuze v autech zadny zvirata nezabiji. Ta krava nebo prase se zabije stejne na maso. Jen si muzu vybrat, jestli to co mi jeji smrt prinese, ekologicky vyuziju stoprocentne, nebo kuzi nepouziji a nahradim ji neekologicky vyrobenou kozenkou a budu si hrat na zachrance sveta.
Pokud se ti potí ruce jako třeba i mně, je to peklo. Mně se ruce ruce potí dost a je to za trest. Zlatý pus volant volant v jedničkové Fabii. Píší že je to kožený volant ale je to spíš plastoguma. :no:
Asi jsem nepochopil co jsi chtěl říct.
Každopádně ty nový umělý šmejdy kloužou když se potíš, ale ještě víc, když se naopak nepotíš a máš suchý ruce. Je to naprosto odporná věc.
Každopádně ty nový umělý šmejdy kloužou když se potíš, ale ještě víc, když se naopak nepotíš a máš suchý ruce. Je to naprosto odporná věc.
Adam Vlček
Příspěvek podléhá schvalování.
Adam Vlček
Příspěvek podléhá schvalování.
Ja Prvni 123
Rozdil v technice, uzivatelsky... a ocekavane servisni naklady?
A naco? Porovnanie koni by nebolo, ktory menej zerie a viac a dlhsie potiahne? Urcite to kedysi riesili, ktore plemeno je najlepsie, ale doba je inde :-)
To poznas az se ten Renault rozsype 🤣
statisticky se spíš rozsype suchý DSG v té Fabii...
Posměšky od Škodovkářů mne vždy potěší, včera mne nechala stát O3 facelift s 66 tisíci najeto, vždy si na vás, co se smějete Renaultu vzpomenu ;)
Posměšky od Škodovkářů mne vždy potěší, včera mne nechala stát O3 facelift s 66 tisíci najeto, vždy si na vás, co se smějete Renaultu vzpomenu ;)
Musím souhlasit že DSG, opravdu není na co bych si vsadil. Jinak i ten automat v tom Cliu jsem někde četl, že není nic moc. Viděl jsem test na Juke, kde by měl být tento automat taky a moc si ho nechválili. Označovali ho za nejslabší článek celého auta. Jen ten Juke má přímovstřik a tím pádem výkon asi 84 kW.
Tak variátor je specifický, ale bavíme se o levných autech s automatem a ty si většinou lidi kupují na delší dobu a pokud vydržé déle, než suché DSG + nepřímý vstřik, je to za ty peníze dobrá volba.
Neviem ako statistika, nikdy som s prevodovkami problem nemal, iba jediny raz, na Renaulte mi to menili po 36 000, alebo kolko km, velmi malo. To by problem nebol, len to presviedcanie, reklamacie, toto otravuje zivot. Ale bola to ina prevodovka. Inak ten vyrobca prevodoviek hovoril, ze oni maju tie prevodovky dobre, len existuju zle automobilky, pokial to v aute odide :-D
Jenže ty si neměl variátor, ale DCT... a to je dvouspojka a když budeš na dvouspojku jako blázen, tak ji samozřejmě odděláš... myslím, že ty by si oddělal i manual s tím jak popisuješ, že jezdíš :)
Proto se taky kupuji Fabie v manualu 😉
Nova auta jsou krapy. Rikam to furt 🤷♂️ Co se tomu prihodilo ze to zdechlo?
Nova auta jsou krapy. Rikam to furt 🤷♂️ Co se tomu prihodilo ze to zdechlo?
×
Sdílení komentáře
×
Clio i Fabia.
Btw já i s tou starou C3 1,2VTI jel párkrát chalupu (140km) nebo Lipno (210km, ale max ve dvou) a šlo to. Synkové i po Evropě :-[] Jak bych uvítal tu 1,2PT se 110k...
https://moje.auto.cz/…ricn/citron.html
Já ale jezdil 100k TCe, než ho zařízli a to vůbec nejelo marně a cestu na Lipno bych v tom klidně zvládl, na dálnici to nemělo problém jet 150-160, ale byl to manuál.
Jinak někdo mi tu tvrdil, že 1.0 TCe už dávno nepřímovstřik není, ale nevím, co je na tom pravdy.