Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Th0r
Fijala rikal, ze inflace je zkrocena, prumysl jede na plny obratky,.... Jestli on to nemyslel ironicky nebo si z nas delal srandu 🤔
On jenom nepochopil že je předsedou vlády ČESKÉ REPUBLIKY. Jinak je to fajn člověk. Pro Ugandu nebo Ukrajinu udělal spoustu práce.
Horký Hrom
Příspěvek podléhá schvalování.
×
Sdílení komentáře
×
"Zetor utlumuje činnost v Brně dlouhodobě. Ještě před deseti lety ve zdejší továrně zaměstnával téměř 800 lidí. Od roku 2014 až do roku 2020 tržby klesaly, z 3,8 miliardy v roce 2014 na 1,86 miliardy v roce 2020. V dalších letech se mírně zvýšily a byly přes dvě miliardy, za loňský rok firma ještě nezveřejnila výroční zprávu. Mezi lety 2018 až 2022 skončilo hospodaření v zisku jen jednou, ztráty se pohybovaly mezi 100 a 220 miliony korun."
:-[] :-[] někdy jsi fakt hňup
Málo se jezdi do Zimbabwe, to jsem nevěděl :-!
a Bureš tam le FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT NEBYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!!!
SORRY JAKO :-):-):-):-)
Nebudeme vyrábět, budeme dovážet!!! Uhlí sem přeci dováží lodě, co plují na sníh :-[] :-[] :-[]
NEOBolševická EU v praxi :-)
"Dopad legislativy byl maximálně široký. Kapacita vývojového centra a zaměstnanců ve společnosti byla využita na maximum. Také je třeba si uvědomit, že legislativní změny přicházejí v krátkých intervalech," vysvětluje Lipovský, podle nějž firma do úprav traktorů investovala za dva roky téměř 300 milionů korun.
Ani to ale nestačilo a Zetor všechny své řady na nová pravidla nestihl připravit.
Tu legislativu připravuje Viktor Kožený nebo Martani? Já mam pocit že EU ne :-):-):-)
Problémy Zetoru ohledně vývoje spočívají v tom, že je to poměrně malá firma, tj. tye neustálé změny a regulace (které vymýšlí asi kdo?!?...) ji likvidují. Proto ruší vývoj některých celků a musejí odebírat celky od jiných, větších dodavatelů, který je schopný náklady rozpustit do větších výrobních čísel.
Takže ano, můžeš rozvíjet nesmyslné demagogie o tom jak je firma neschopná. Realita je ale úplně jiná. A vidi ji každý. Proto VAG začal spolupracovat s Fordem atp. To je jedna půlka problémů.
Druhá je samozřejmě náklady na výrobu důsledku cen energií.
Dlouholetym trendem je kazdopadne unifikace vyroby (tedy mene specifickych vozidel)
Ale jistě, podle eurohujerů tu byl neschopný Peugeot, neschopný Citroen, Fiat, Opel, VW, Seat, Audi, Škoda ... ne i to tak trochu divné, že EU je skvělá a všechny firmy jsou neschopné když se musejí spojovat aby vůbec přežily?!? Co?
Takto vypada cesky internet zahleceny hybridni valkou.
Hybridní válka... :-[] :-[] :-[] Ty máš solidně nastláno... :-[] :-[] :-[]
Samozrejma soucat internetu, socialnich siti a diskuzich pod clanky.
Delat, ze to neexistuje je neznalost a nebo zamer.
S ohledem na to co se zde pise nejen pod nickem rohypnol jsou trollove samozrejmou soucasti auto.cz.
Jasně, ještě jsi zapomněl napsat že jsem zastřelil JFK :-[] :-[] :-[]
Mezirocni rust prodeju BEV v evrope +1,9%. Globalni cisla jeste neznam, ale rust v Cine silnejsi nez evropa.
Hendlíček opět demagog a lhář :no: A navíc místní blázen, kterému se hybridní válka dostala do jeho zeleného konečníku :-[] :-[] :-[]
= prodeje stoupaji.
Tak jednoduche to je. A to u pres to kolik zde bylo prispevku jak EV nikdo nechce.
Takže jsi lhář a demagog. EV zažívají PROPAD, +1,9% byl reálný propad. Fo je FAKT.
Ale ty na to nemáš aby jsi toto dokázal pochopit.
A navíc jsem ti vysvětlil, že ten tvůj "růst" byl dán POUZE DOBĚHEM DOTACÍ ve vybraných zemích!!! Chápeš??? Chápeš???
V lonském roce naše rodinná firmy vyrobila 150 ks růčně vyráběných zahradních hrábí a letos sme rostly o 2%
:-):-):-):-):-)
Snad je jasne, ze branit se na svem uzemi je naprosty rozdil od ruskeho vrazdeni.
Ne
Ukrajina brani svou svobodu a nechce po nas nic jineho nez aby se mela cim branit.
Sám si to napísal. Naozaj si taký tupý?
Jakou ma taky alternativu?
Jak by dopadla Ukrajina bez moznosti branit se?
Tady jasne vrazdi rusko.
Válka nikam nevede, jen umírají lidé. Dodávání zbraní k ničemu nevede, jen k mrtvým. O tom to bylo.
Prestat dodavat zbrane znamena konec Ukrajiny.
Jak je to provazane, kritika elektroaut, kritika EU a pak najednou ciste totalne prorusky nazor.
Ty to máš slušně rozbité v té hlavě :-[] :-[] :-[]
Samozrejme davnou jsou doby kdy v Cechach bylo 10 kolik automobilek, ve Francii 30 ci kolik. Unifikace tu byla, je a bude. Pravdou je ze se projevuje vice a vice.
Pri soucasne cene aut a konkurenci je nutnost vyrabet v co nejvetsich seriich a unifikaci. Proto jsou uspesnejsi vetsi celky kde rozdelujes naklady na vyvoj a vyrobu vetsim poctem prodanych kusu.
Je to v ramci glabalizace ve vsech oborech a deje se to uz dlouho viz VW Ford a jeho MPV, sdileni motoru Ford francie atd. Prikladu je spousta.
Je třeba aby každá značka měla aspon svojí karoserii, když nic jíného. Jinak je to zgarb
V Indii by měla být produkce 3-násobná.
A proč je asi ta rentabilita v Indii jinde co? Protože EU nám tu vytváří to blaho pro všechny co?!? :-[] :-[] :-[]
A jaký má přínos "pro Green deal", že se výroba přesune do Indie?!? Co?? EU bude mít malé emise co??... Že Indie vypustí 2x tolik jako kdyby zůstala výroba tady, to už se nepočítá že....
Zetor není součástí žádné velké skupiny, proto nedokáže neustálé změny a nesmyslné požadavky ustát, a to i v souvislosti s nerentabilní výrobou v nákladové stránce.
Indie znamená menší náklady ve výrobě, odebírání celků znamená menší náklady ve vývoji. To v konečném znamená nižší cenu a vyšší konkurenceschopnost. Což povede k vyšším prodejům. Nic složitého.
Naopak, to je to, s čím počítá Zetor a jak to má vymyšlené.
Navíc Indie=nový trh ("domácí"), nový region
Navíc Indové nejsou Čína (ctrl+C, ctrl+V)
Navíc tamní trh není primárně o velkých strojích, jako se stalo v EU.
Pokud dokáží zajistit kvalitu, tak tomu věřím. Ano. Chtěl bych něco úplně jiného, aby mohli vyrábět u nás. Ale když EU + Fiala vytváří absolutně nekonkurenceschopné podmínky v naší zemi, nedá se svítit.
Budes v CR delat za stejnych podminek jako v Indii?
FTIP S Největším F (sem opravdu písmeno V nepatří) GALAXIE :-):-):-):-)
Víc ubohej už být nemůžeš, čínskej slouho propagující čínské OZE :-):-):-)
Ty vůbec černý dým nevpyouští vid.
Oni si lidi poradí jinak, až až to nepůjde, poradí sio tak, že ze věech směrů do prahy bude stát 7-140 000 aut, podniky zásilsé na just in time dostanou suroviny místo 12.5 ve 17:20 tak 19,5 v 23:48 a vykáží za tu dobu ztrátu 8 mega :-):-):-) nechaj lidi doma za 30% platu, ty nebudou mít na hypotéky, všechno jim seberou nebo začnou krachovat banky a exekutoři s apolicisté asistující při exekuci kde bude riziko zranění až 95% budou požadovat měsíční příjem 150-400 000 kč
Poradit si jde vždycky, státní bankrot je tady rešení, stačí zašpérovat silnice tak, že vůbec nic neprojede.
do 3 neděl je hotovo
:-):-):-)
Politika je velmi složitá a komplexní věc a myslet si, že pepa z hospody, co příjde občas na ACZ podiskotovat, to asi nevymyslí lépe,,, kdyby jo, sedí už někde jinde..
Obecně jestli právní prostředí a legislativní požadavky způsobí, že menší firma je nekonkurenceschopná, tak to absolutně neznamená že chyba je jen na straně firmy. Zvlášť pokud to je často se vyskytující a opakující se jev.
Příklad aby jsi to ty měl šanci pochopit - nastavené pravidla znamenají, že reálně nejsi schopný tady, pořádat domácí zabíjačku. Podle tebe to znamená, že nemáme schopné řezníky, že na domácí zabijačce vznikne nekvalitní produkt atp. Podle mě naprosto destruktivě nastavené prostředí opravdu za tohle pos*ání životů si nemůžeme sami, ale způsobuje nám je někdo jiný. A ano, je to původ v EU.
Vidis tam podobnou uroven zdravotnictvi pro kazdeho prakticky zdarma?
Tak kvalitni zdravotnictvi za tak male platby nema snad nikdo na svete.
500 miliard je pro hendlíčka "prakticky zadarmo" :-[] :-[] :-[]
Znovu - bude výroba v Indii produkovat stejné emise jako v EU????
Jenže nás vyšší emise v Indii zajímat nejen že mají, ale dokonce MUSÍ.
A to je právě ten rozdíl co nepochopíš :-[] :-[] :-[]
Protoze to je naklad Zetoru. Uplnene jednoduche.
Jak sam pises. Zas neco neznas.
V prepoctu na hlavu je CR jeden z nejvetsich producentu CO2.
Indie emise samozrejme taky resi viz jeji instalace OZE vysoko nad stav v CR.
Je úplně jedno, jaké máme emise v přepočtu na hlavu. Tím co píšeš v podstatě přiznáváš, že ti vůbec nejde o nějaké snížení emisí, ale jen o likvidaci českého průmyslu :no:
Takže znovu - bude výroba v Indii se srovnatelnýma emisema jako v ČR? Co? Odpovíš mě???
Ty si tady vymyslis proc to asi tak muze byt.
Opět jen plácáš nesmysl za nesmyslem. A nejsi schopný odpovědět :-[] :-[] :no:
Neodpověděl jsi mi. Stále.
Ja se ptal prvni. Zatim neni tva odpoved.
09:26
Zato ty mi neodpovíš, co??? :-[] :-[] :-[] :no:
nižší energie, nižší byrokracie, nižší cena práce, nižší cena surovin, nenáročné trhy na které nemusí dodávat přetechnizoévané plečky naravné tunou elektroniky :-):-):-)
Ale ok, opět si to nejsi schopný poskládat. Tj. Znovu - v Indii te zajímá životní úroveň Indie, v ČR tě zajímá životní úroveň ČR. =není důvod ani nemá smysl srovnávat =není důvod pro to na co se ptáš.
Naopak emise srovnávat nutné a nezbytné je, protože emise a atmosféra je jen jedna!!!
Takže tvoje přirovnání k Saabu je ale absolutně, absolutně zcestné. Stejně tak o neschipnosti Zetoru nabídnout zajímavý produkt.
Ale k veci. Netvrdím, že Zetor je ok a štát ho zráža na kolená, ale ako som už spomenul, pomocná ruka štátu domácim firmám proste chýba.
Na druhé straně je tu opravdu šílená konkurence a Zetor už dlouho některé modely nevyráběl ale převlékal, z Jižní Koreje.
Takže oni se už smočili, vědí jak na to a pokud nedokáže 5K vytvořit vhodnější podmínky pro průmyslové závody, opustí nás jich více.
Potřebujeme méně Síkelů a Grýndýlů a méně úředníků házejících průmyslu klacky pod nohy.
Mám pocit, že dnes sa všetky pravidlá robia pre zahraničné nadnárodné koncerny s veľkým kapitálom. Domáci podnikatelia aživnostníci nemajú šancu, vždy len paberkujú. Nie je to vždy len o šikovnosti a konkurencieschopnosti.
Všichni udou muset přestěhovat výrobu mimo EU, a to VESKEROu nebo zkrahcovat.
Tady zůstnaou neziskovky a finanční poradci :-):-):-)
Pryč s grýndýlem!!!!
:D:D:D
A nebo to bude tím, že konkurence nabídne více, lépe a možná i levněji?