Ekonomika
Fijala rikal, ze inflace je zkrocena, prumysl jede na plny obratky,.... Jestli on to nemyslel ironicky nebo si z nas delal srandu 🤔
To je ta prosperita, co vy eurohujeři??? To je ten skvělý green deal! Ať zas někteří nedostanou osypky, ano, zelená politika plus naše 5kolka, nikoliv green deal v užším pojmu, tohle je teprve slabý odvar green dealu.
Jj. Petikoalice za to může, už když Babiš byl u moci. Jo vlastně může, nechala toho Bureše se dostat k moci a takhle to dopadlo. Přicházíme o Zetor.a jak tam bude Bureš, budou takoví přibývat. 😒]
On jenom nepochopil že je předsedou vlády ČESKÉ REPUBLIKY. Jinak je to fajn člověk. Pro Ugandu nebo Ukrajinu udělal spoustu práce.
Hendly, to s tým zdravotníctvom prakticky zdarma myslíš vážne? Ty si si nikdy nespočítal odvody do zdravotky, že nie?
Naozaj preháňaš. Prečo to hneď hrotíš? Niekedy stačí len povoliť kravatu, aby sa lepšie dýchalo.
Tak teraz Ti nerozumiem. Padajú dolu hubou, lebo svoje výrobky nevedia predať, ale s presunom výroby treba objem navýšiť 3x, aby to bolo rentabilné? Tu niečo trošku nesedí, nie?
Ano, hybridni valka, informacni kampane atd.
Samozrejma soucat internetu, socialnich siti a diskuzich pod clanky.
Delat, ze to neexistuje je neznalost a nebo zamer.
S ohledem na to co se zde pise nejen pod nickem rohypnol jsou trollove samozrejmou soucasti auto.cz.
Samozrejma soucat internetu, socialnich siti a diskuzich pod clanky.
Delat, ze to neexistuje je neznalost a nebo zamer.
S ohledem na to co se zde pise nejen pod nickem rohypnol jsou trollove samozrejmou soucasti auto.cz.
Troll Rohypnol a jeho kritika EU a vlady ktera podporuje Ukrajinu proti vrazdeni co provadi ruska chatra.
Takto vypada cesky internet zahleceny hybridni valkou.
Takto vypada cesky internet zahleceny hybridni valkou.
Pravdou je, že vláda (súčasná ani tie minulé) priamo neublížili, ale určitú všeobecnú zodpovednosť za podnikateľské prostredie v štáte majú, a popravde ochrana domáceho priemyslu v našich končinách (v Čechách aj na Slovensku) bez ohľadu na smerovanie aktuálnej vlády snáď ani neexistuje. Nemyslím si, že ide výhradne o neschopnosť súkromnej firmy, určite svoju rolu zohráva viac faktorov.
Toto by bolo na dlhú debatu, ale pravdupovediac sa častokrát ani nedivím, že niektoré firmy padajú na hubu. Zetor je trochu výnimka, väčšinou sú to subdodávatelia pre veľké firmy a často makajú za také drobné, že ich obdivujem vôbec za prežitie. Veľkí a silní si určujú podmienky a ty ber, alebo nechaj tak. Malý a stredný podnikateľ nemá v našich končinách prakticky žiadnu podporu zo strany štátu, a to je fakt škoda. Nechcem tým brániť počínanie Zetoru, je to vždy o ľuďoch, ale myslím si, že pomocná ruka od štátu, napr. dočasnými daňovými prázdninami (ako ich dostávajú veľkí zahraniční investori), by nie jednej firme pomohla v stabilizácii a prežití.
Zase úplne mimo to byť nemusí. Podnikateľské prostredie sa netvorí samé od seba, práve vláda a politika má páky na to, aby robila potrebné zmeny. Pokiaľ firmy nebudú prosperovať a výrobu presťahujú inam, štát na tom škoduje, pretože dane potečú vo veľkej miere inam ako do štátnej kasy. Preto si myslím, že štát by sa o vlastný priemysel, hoci v súkromnom sektore, mal starať, a preto má na súčasnom stave každá vláda, či súčasná, alebo tie minulé, svoj určitý podiel.
Mám pocit, že dnes sa všetky pravidlá robia pre zahraničné nadnárodné koncerny s veľkým kapitálom. Domáci podnikatelia aživnostníci nemajú šancu, vždy len paberkujú. Nie je to vždy len o šikovnosti a konkurencieschopnosti.
Mám pocit, že dnes sa všetky pravidlá robia pre zahraničné nadnárodné koncerny s veľkým kapitálom. Domáci podnikatelia aživnostníci nemajú šancu, vždy len paberkujú. Nie je to vždy len o šikovnosti a konkurencieschopnosti.
Souhlasím. Proto jsem tam hodil toho smajlíka.
Málo se jezdi do Zimbabwe, to jsem nevěděl :-!
Málo se jezdi do Zimbabwe, to jsem nevěděl :-!
A já si myslím, že je tu od každého něco. Zetor jako výrobní strojírenský podnik potřebuje levné energie. 5K udělala všechno proto, aby energie levné nebyly.
Na druhé straně je tu opravdu šílená konkurence a Zetor už dlouho některé modely nevyráběl ale převlékal, z Jižní Koreje.
Takže oni se už smočili, vědí jak na to a pokud nedokáže 5K vytvořit vhodnější podmínky pro průmyslové závody, opustí nás jich více.
Potřebujeme méně Síkelů a Grýndýlů a méně úředníků házejících průmyslu klacky pod nohy.
Na druhé straně je tu opravdu šílená konkurence a Zetor už dlouho některé modely nevyráběl ale převlékal, z Jižní Koreje.
Takže oni se už smočili, vědí jak na to a pokud nedokáže 5K vytvořit vhodnější podmínky pro průmyslové závody, opustí nás jich více.
Potřebujeme méně Síkelů a Grýndýlů a méně úředníků házejících průmyslu klacky pod nohy.
Jenže to že prodali o pár kusů EV víc REÁLNĚ O VŮBEC NIČEM NEVYPOVÍDÁ 😒] 😒] Trh rostl víc a reálně tohle číslo znamená PROPAD!!!
Ale ty na to nemáš aby jsi toto dokázal pochopit.
A navíc jsem ti vysvětlil, že ten tvůj "růst" byl dán POUZE DOBĚHEM DOTACÍ ve vybraných zemích!!! Chápeš??? Chápeš???
Ale ty na to nemáš aby jsi toto dokázal pochopit.
A navíc jsem ti vysvětlil, že ten tvůj "růst" byl dán POUZE DOBĚHEM DOTACÍ ve vybraných zemích!!! Chápeš??? Chápeš???
Ozzman - v tom máš síce pravdu, zaujímavé ale je, že sa meria CO2, o rakovinotvorných látkach sa až tak nehovorí. A ani sa až toľko nerobí, stačí pozrieť na cesty na to množstvo dymiacich áut, ktoré nikto nerieši, však prečo, keď má papier, že je ok...
Ale k veci. Netvrdím, že Zetor je ok a štát ho zráža na kolená, ale ako som už spomenul, pomocná ruka štátu domácim firmám proste chýba.
Ale k veci. Netvrdím, že Zetor je ok a štát ho zráža na kolená, ale ako som už spomenul, pomocná ruka štátu domácim firmám proste chýba.
Jaky mas prehled v tom co pises?
Pri soucasne cene aut a konkurenci je nutnost vyrabet v co nejvetsich seriich a unifikaci. Proto jsou uspesnejsi vetsi celky kde rozdelujes naklady na vyvoj a vyrobu vetsim poctem prodanych kusu.
Je to v ramci glabalizace ve vsech oborech a deje se to uz dlouho viz VW Ford a jeho MPV, sdileni motoru Ford francie atd. Prikladu je spousta.
Pri soucasne cene aut a konkurenci je nutnost vyrabet v co nejvetsich seriich a unifikaci. Proto jsou uspesnejsi vetsi celky kde rozdelujes naklady na vyvoj a vyrobu vetsim poctem prodanych kusu.
Je to v ramci glabalizace ve vsech oborech a deje se to uz dlouho viz VW Ford a jeho MPV, sdileni motoru Ford francie atd. Prikladu je spousta.
Ano muzes. Viz dnesni stav kdy Ukrajina s minimem co ma dokaze uz dva roky vzdorovat.
Jakou ma taky alternativu?
Jakou ma taky alternativu?
Ty rikas at prestanem Ukrajinu podporovat a poskytovat ji zbrane pro obranu = jasne prorusky nazor.
Môžeš vyhrať zbraňami nad niekým, kto má jednoznačnú prevahu?
Sám si to napísal. Naozaj si taký tupý?
Sám si to napísal. Naozaj si taký tupý?
Tvá otázka je irelevantní, protože tam tě zajímají životní náklady v Indii! Sociální politiku Indie neznám.
Jenže nás vyšší emise v Indii zajímat nejen že mají, ale dokonce MUSÍ.
A to je právě ten rozdíl co nepochopíš 😒] 😒] 😒]
Jenže nás vyšší emise v Indii zajímat nejen že mají, ale dokonce MUSÍ.
A to je právě ten rozdíl co nepochopíš 😒] 😒] 😒]
To je právě to nejsmutnější. Že ty ty tvoje bláboly myslíš falt naprosto vážně 😒] :no:
500 miliard je pro hendlíčka "prakticky zadarmo" 😒] 😒] 😒]
Znovu - bude výroba v Indii produkovat stejné emise jako v EU????
500 miliard je pro hendlíčka "prakticky zadarmo" 😒] 😒] 😒]
Znovu - bude výroba v Indii produkovat stejné emise jako v EU????
Takze proste jedes to co chces rusko.
Prestat dodavat zbrane znamena konec Ukrajiny.
Jak je to provazane, kritika elektroaut, kritika EU a pak najednou ciste totalne prorusky nazor.
Prestat dodavat zbrane znamena konec Ukrajiny.
Jak je to provazane, kritika elektroaut, kritika EU a pak najednou ciste totalne prorusky nazor.
za prvni polovinu roku 2024 se evrope prodalo o 1,9% vic EV nez v roce 2024.
= prodeje stoupaji.
Tak jednoduche to je. A to u pres to kolik zde bylo prispevku jak EV nikdo nechce.
= prodeje stoupaji.
Tak jednoduche to je. A to u pres to kolik zde bylo prispevku jak EV nikdo nechce.
Bude s tebou nekdo jednat kdyz ma jednoznacnou prevahu?
Ne
Ukrajina brani svou svobodu a nechce po nas nic jineho nez aby se mela cim branit.
Ne
Ukrajina brani svou svobodu a nechce po nas nic jineho nez aby se mela cim branit.
Opravdu to myslis vazne?
Jak by dopadla Ukrajina bez moznosti branit se?
Tady jasne vrazdi rusko.
Jak by dopadla Ukrajina bez moznosti branit se?
Tady jasne vrazdi rusko.
Kazda valka se nakonec skonci u jednaciho stolu. Tohle chtelo resit dialogem hned na zacatku nez to tam vypuklo.
Pre ľudí to rozdiel nie je. Zbrane podporujú vojnu a ďalšie zabíjanie. Najmä ak už je nad slnko jasné, že vojenskou cestou to nie je možné ukončiť. Posielať zbrane namiesto snáh o jednací stôl je a vždy bude svinstvom a nie mierovým riešením.
Myslis to vazne?
Snad je jasne, ze branit se na svem uzemi je naprosty rozdil od ruskeho vrazdeni.
Snad je jasne, ze branit se na svem uzemi je naprosty rozdil od ruskeho vrazdeni.
A nebude to napríklad aj tým, že konkurencia pracuje v iných podmienkach a odlišnom prostredí?
Nedávno tady clanek.
Mezirocni rust prodeju BEV v evrope +1,9%. Globalni cisla jeste neznam, ale rust v Cine silnejsi nez evropa.
Mezirocni rust prodeju BEV v evrope +1,9%. Globalni cisla jeste neznam, ale rust v Cine silnejsi nez evropa.
Zmýlil si sa. Podporuje Ukrajinu, ale zároveň aj vraždenie. Čo asi sa robí zbraňami. Máva na pozdrav? Alebo si taká trúbka, že nevieš, že zbrane zabíjajú, bez ohľadu na to, kto ich má v rukách?
Ona cela EU dela vsechno pro to, aby energie byly drahy. Ze to devastuje prumysl je pro ne podradny. 5kolka jen servilne plni vsechna narizeni bez naznaku odporu. Clovek musi byt obcas trochu revolucionar.
Spoluprace ruznych automobilek tu byla davno predtim. Ford s Mazdou, Ford s VW, VW s Toyotou, Rover s Hondou, Subaru s GM, PSA s BMW, Peugeot s Rendlikem a Volvem, MB s Rendlikem, MB s Chryslerem, Chrysler s VW a td atd. Jen s prubehem casu meni to kdo s kym a na cem.
Samozrejme davnou jsou doby kdy v Cechach bylo 10 kolik automobilek, ve Francii 30 ci kolik. Unifikace tu byla, je a bude. Pravdou je ze se projevuje vice a vice.
Samozrejme davnou jsou doby kdy v Cechach bylo 10 kolik automobilek, ve Francii 30 ci kolik. Unifikace tu byla, je a bude. Pravdou je ze se projevuje vice a vice.
Spoluprace VW s Fordem to jiz byla od druhe poloviny 90 let (Sharan, Alhambra, Galaxy). Automobilky si behem doby roiuzne konkuruji a ruzne spolupracuji, coz se casem meni jedno v druhe.
Dlouholetym trendem je kazdopadne unifikace vyroby (tedy mene specifickych vozidel)
Dlouholetym trendem je kazdopadne unifikace vyroby (tedy mene specifickych vozidel)
Vidis v Indii socialni pojisteni a zajisteni naseho typu?
Vidis tam podobnou uroven zdravotnictvi pro kazdeho prakticky zdarma?
Vidis tam podobnou uroven zdravotnictvi pro kazdeho prakticky zdarma?
O ne, ty znáš to slovo?
A proč je asi ta rentabilita v Indii jinde co? Protože EU nám tu vytváří to blaho pro všechny co?!? 😒] 😒] 😒]
A jaký má přínos "pro Green deal", že se výroba přesune do Indie?!? Co?? EU bude mít malé emise co??... Že Indie vypustí 2x tolik jako kdyby zůstala výroba tady, to už se nepočítá že....
A proč je asi ta rentabilita v Indii jinde co? Protože EU nám tu vytváří to blaho pro všechny co?!? 😒] 😒] 😒]
A jaký má přínos "pro Green deal", že se výroba přesune do Indie?!? Co?? EU bude mít malé emise co??... Že Indie vypustí 2x tolik jako kdyby zůstala výroba tady, to už se nepočítá že....
Ale tak jsme přeci v trochu jiné době, ani traktor nad sebou nemusí mít černý oblak, ne? A jak k tomu přinutit výrobce jinak, než nějakými normami? Oni na to jednou v Indii třeba taky přijdou, tak jsme prostě napřed, není asi nutné volat po starých dobrých časech...
Jo, Eu zakazala vyrobu traktoru 😁 Je fuk, ze firma nebyla konkurenceschopna, muze za to EU 😁
To je přeci ta ekologie. ZRUŠÍME VÝROBU!!! EU BUDE ZELENÁ!!!
Nebudeme vyrábět, budeme dovážet!!! Uhlí sem přeci dováží lodě, co plují na sníh 😒] 😒] 😒]
Nebudeme vyrábět, budeme dovážet!!! Uhlí sem přeci dováží lodě, co plují na sníh 😒] 😒] 😒]
Ok, kdyby šli ke dnu v posledních dvou letech, tak by se to na energie třeba navléknout dalo. Ale když jdou do kopru deset let? Tak je to trochu ten český zvyk, já za nic nemůžu, ale ta vláda, ta mě zničila.
Tohle nevysvětlíš... Rohypnol by asi držel neprosperující podnik dál... nebo se mu mohla od státu dát fin. injekce a to by tady bylo zase nablito, jak pětikolka dává podnikatelům 😁 On má prostě nemoc, on si prostě musí plivnout... 😁
Ty Rohypnole, ale tohle neni vina 5kolky ani EU. To je strategie manazeru Zetoru, kteri ho holt vedou k zahube. Kolik podniku uz takhle prestehovalo vyrobu. Casto z nenazranosti a neznalosti Zemepisu. Takhle i nase firma prisla o projekty, kdyz zakaznik rekl ze si sehnal levnejsiho dodavatele v Indii a za rok prisel s prosikem zpatky kdyz zjistil, ze je to na druhy strane planety a realizovat JIT dodavky do Skodovky je neresitelny problem 😁
Vyrábět na 40% nákladů co v čr 😄 😄 😄
nižší energie, nižší byrokracie, nižší cena práce, nižší cena surovin, nenáročné trhy na které nemusí dodávat přetechnizoévané plečky naravné tunou elektroniky 😄 😄 😄
nižší energie, nižší byrokracie, nižší cena práce, nižší cena surovin, nenáročné trhy na které nemusí dodávat přetechnizoévané plečky naravné tunou elektroniky 😄 😄 😄
Proč Zetor odchází? Protože s náklady co tu má je při počtu vyrobných kusů nekonkurenceschopný a navíc s omezeným rozpočtem a omezeným vývojovým týmem nestíhá neobolševické bludy co vymýšlí bruselský zelený bolševik co se týče toho, co nový traktor musí splnovat za emise a jaké má mít asistenty a další nesmysly zatímco jinde oraj voračkou z roku 1975 a pak ná sem vedele pošlou kafířko, který si naleješ do volátka 😄 😄 😄
ještě si zapomě na nákly inda, on Ind bydlí místo za 28 000 kč co platí lidi tady za 2400 kč 😄 😄 😄 😄
2%, to je nárůst jak svin teda.
V lonském roce naše rodinná firmy vyrobila 150 ks růčně vyráběných zahradních hrábí a letos sme rostly o 2%
😄 😄 😄 😄 😄
V lonském roce naše rodinná firmy vyrobila 150 ks růčně vyráběných zahradních hrábí a letos sme rostly o 2%
😄 😄 😄 😄 😄
Takové vehikly co se podobaj jako vejce vejci si narvi do zá*ele o takový plečky nikdo nestojí.
Je třeba aby každá značka měla aspon svojí karoserii, když nic jíného. Jinak je to zgarb
Je třeba aby každá značka měla aspon svojí karoserii, když nic jíného. Jinak je to zgarb
a proto soukromí zemědělci dál provozují Zetory z let 1960-1989, včera sem potkal 2, tuhle na vensici sem potakl Zetor 25 dokonce, vez balíky se slámou 😄 😄 😄 😄
Ty vůbec černý dým nevpyouští vid.
Oni si lidi poradí jinak, až až to nepůjde, poradí sio tak, že ze věech směrů do prahy bude stát 7-140 000 aut, podniky zásilsé na just in time dostanou suroviny místo 12.5 ve 17:20 tak 19,5 v 23:48 a vykáží za tu dobu ztrátu 8 mega 😄 😄 😄 nechaj lidi doma za 30% platu, ty nebudou mít na hypotéky, všechno jim seberou nebo začnou krachovat banky a exekutoři s apolicisté asistující při exekuci kde bude riziko zranění až 95% budou požadovat měsíční příjem 150-400 000 kč
Poradit si jde vždycky, státní bankrot je tady rešení, stačí zašpérovat silnice tak, že vůbec nic neprojede.
do 3 neděl je hotovo
😄 😄 😄
Ty vůbec černý dým nevpyouští vid.
Oni si lidi poradí jinak, až až to nepůjde, poradí sio tak, že ze věech směrů do prahy bude stát 7-140 000 aut, podniky zásilsé na just in time dostanou suroviny místo 12.5 ve 17:20 tak 19,5 v 23:48 a vykáží za tu dobu ztrátu 8 mega 😄 😄 😄 nechaj lidi doma za 30% platu, ty nebudou mít na hypotéky, všechno jim seberou nebo začnou krachovat banky a exekutoři s apolicisté asistující při exekuci kde bude riziko zranění až 95% budou požadovat měsíční příjem 150-400 000 kč
Poradit si jde vždycky, státní bankrot je tady rešení, stačí zašpérovat silnice tak, že vůbec nic neprojede.
do 3 neděl je hotovo
😄 😄 😄
Protoze nema odbyt a v Indii bude preznackovavat jine stroje.
Ja se ptal prvni. Zatim neni tva odpoved.
Ja se ptal prvni. Zatim neni tva odpoved.
Samozřejmě že řekli.
Opět jen plácáš nesmysl za nesmyslem. A nejsi schopný odpovědět 😒] 😒] :no:
Opět jen plácáš nesmysl za nesmyslem. A nejsi schopný odpovědět 😒] 😒] :no:
Prvni vec je, ze vubec nikdo nerekl proc Zetor odchazi.
Ty si tady vymyslis proc to asi tak muze byt.
Ty si tady vymyslis proc to asi tak muze byt.
Ruskej troll co stale jede to same proti EU atd.
Budes v CR delat za stejnych podminek jako v Indii?
Budes v CR delat za stejnych podminek jako v Indii?
Beru to tak, že ve vedení Zetoru nejsou úplní de-men-ti a řekl bych, že to nemají úplně špatně vymyšlené.
Navíc Indie=nový trh ("domácí"), nový region
Navíc Indové nejsou Čína (ctrl+C, ctrl+V)
Navíc tamní trh není primárně o velkých strojích, jako se stalo v EU.
Pokud dokáží zajistit kvalitu, tak tomu věřím. Ano. Chtěl bych něco úplně jiného, aby mohli vyrábět u nás. Ale když EU + Fiala vytváří absolutně nekonkurenceschopné podmínky v naší zemi, nedá se svítit.
Navíc Indie=nový trh ("domácí"), nový region
Navíc Indové nejsou Čína (ctrl+C, ctrl+V)
Navíc tamní trh není primárně o velkých strojích, jako se stalo v EU.
Pokud dokáží zajistit kvalitu, tak tomu věřím. Ano. Chtěl bych něco úplně jiného, aby mohli vyrábět u nás. Ale když EU + Fiala vytváří absolutně nekonkurenceschopné podmínky v naší zemi, nedá se svítit.
Vyzerá to, že s tým súhlasíš a berieš to ako fakt. Ja Zetoru držím palce, ale myslím si, že je to len oddialenie konca.
Není a opět nic nechápeš. Zetor nekončí, NAOPAK má v plánu vyrábět víc. Jen ne v EU.
Takže tvoje přirovnání k Saabu je ale absolutně, absolutně zcestné. Stejně tak o neschipnosti Zetoru nabídnout zajímavý produkt.
Takže tvoje přirovnání k Saabu je ale absolutně, absolutně zcestné. Stejně tak o neschipnosti Zetoru nabídnout zajímavý produkt.
Zas něco neznám? A ty znáš sociální systém Indie? Víš úplně prd.
Je úplně jedno, jaké máme emise v přepočtu na hlavu. Tím co píšeš v podstatě přiznáváš, že ti vůbec nejde o nějaké snížení emisí, ale jen o likvidaci českého průmyslu :no:
Takže znovu - bude výroba v Indii se srovnatelnýma emisema jako v ČR? Co? Odpovíš mě???
Je úplně jedno, jaké máme emise v přepočtu na hlavu. Tím co píšeš v podstatě přiznáváš, že ti vůbec nejde o nějaké snížení emisí, ale jen o likvidaci českého průmyslu :no:
Takže znovu - bude výroba v Indii se srovnatelnýma emisema jako v ČR? Co? Odpovíš mě???
Říkám, když to přeženu. Ty soubory opatření nejsou k tomu, aby cíleně likvodovali podnikatele. Že staré auta smrdí a kouří a to zpusobuje raka to snad asi už nikdo nezpochybnuje a jestli tedy emisní limity zabily Zetor.. je to přirovnatelné.. jenže ono je to trochu jinak vid ? Prostě tato firma nedokázala nabídnout v konkurenci něco, co by je lépe prodávalo. Je to jako říkat, že EU zakázala třeba SAAB
znova. Budes delat v CR za to co Ind za stejnych podminek?
Protoze to je naklad Zetoru. Uplnene jednoduche.
Jak sam pises. Zas neco neznas.
V prepoctu na hlavu je CR jeden z nejvetsich producentu CO2.
Indie emise samozrejme taky resi viz jeji instalace OZE vysoko nad stav v CR.
Protoze to je naklad Zetoru. Uplnene jednoduche.
Jak sam pises. Zas neco neznas.
V prepoctu na hlavu je CR jeden z nejvetsich producentu CO2.
Indie emise samozrejme taky resi viz jeji instalace OZE vysoko nad stav v CR.
Ok, takže tvojí logikou tady za 10 let budeme mít jeden superkoncern, který bude vyrábět všechny značky.
A já ti odpověděl. :-!
Ale ok, opět si to nejsi schopný poskládat. Tj. Znovu - v Indii te zajímá životní úroveň Indie, v ČR tě zajímá životní úroveň ČR. =není důvod ani nemá smysl srovnávat =není důvod pro to na co se ptáš.
Naopak emise srovnávat nutné a nezbytné je, protože emise a atmosféra je jen jedna!!!
Ale ok, opět si to nejsi schopný poskládat. Tj. Znovu - v Indii te zajímá životní úroveň Indie, v ČR tě zajímá životní úroveň ČR. =není důvod ani nemá smysl srovnávat =není důvod pro to na co se ptáš.
Naopak emise srovnávat nutné a nezbytné je, protože emise a atmosféra je jen jedna!!!
Nesouhlasim. Kolik bylo drive v Cechach automobilek? Kolik jich je dnes? Kolik bylo automobilek ve Francii, v Anglii, ve Statech (abychom eliminovali vliv komunismu)? Kolik jich je dnes? Dnesni pocty jsou zlomky toho co bylo drive a to i presto, ze se motorismus rozsiroval.
Podľa teba výroba bude o toľko lacnejšia, že ju môžu navýšiť trojnásobne? A kde to všetko predajú? Ani Indovia nepracujú zadarmo.
Ne, podíl EV propadá a růst o 1,9% byl dán jen setrvačností prodejů vyvolaných dotacemi.
Takže jsi lhář a demagog. EV zažívají PROPAD, +1,9% byl reálný propad. Fo je FAKT.
Takže jsi lhář a demagog. EV zažívají PROPAD, +1,9% byl reálný propad. Fo je FAKT.
Přesně. Když říkám, že Rusové páchají zvěrstva, porušují mezinárodní práva, a jejich vpád do Ukrajiny je porušením integrity Ukrajiny, tak to je úplně proruské že?!? 😒] 😒] 😒]
Ty to máš slušně rozbité v té hlavě 😒] 😒] 😒]
Ty to máš slušně rozbité v té hlavě 😒] 😒] 😒]
Ptal jsem se prvni:” Budes v CR delat za financnich a socialnich podminek jako jsou v Indii?”
No ale ona by se projevovala ve stejnem rozsahu tak jako tak. To neni otazkou poslednich par let kdy zaniklo sposty US automobilek, spousty ceskych automobilek, ci francouzskych nebo italskych. To je proste dlouhodoby trend behem nehoz male subjekty zanikaji nebo se stavaji soucasti vetsich subjektu. A to neni jen specifikum automobiloveho prumyslu, ale trebas i leteckeho.V automobilovem prumyslu se tato globalizace projevila jiz davno, Vemme si trebas problematiku urcitych komponent. Na svete je par vyrobcu a od nich berou vsechny automobilky a techto par dodavatelu tyto komponenty vyvyji a vyvyoj se jim v takto velkem mnozstvi zaplati. Pokud by realizovali vyvoj jednotlive automobilky tak se jim to nezaplati..
Situace je stejna. Dve ci vice subjektu se spoji dohromady ve spolecnem vyvoji pro usetreni nskladu. Delo se to, deje se to a dit se to bude i nadale. Take se deje to ze mensi subjekty bud zanikaji nebo se stavaji soucasti vetsich subjektu. Taktez nic noveho pod sluncem
Sedí vše.
Zetor není součástí žádné velké skupiny, proto nedokáže neustálé změny a nesmyslné požadavky ustát, a to i v souvislosti s nerentabilní výrobou v nákladové stránce.
Indie znamená menší náklady ve výrobě, odebírání celků znamená menší náklady ve vývoji. To v konečném znamená nižší cenu a vyšší konkurenceschopnost. Což povede k vyšším prodejům. Nic složitého.
Zetor není součástí žádné velké skupiny, proto nedokáže neustálé změny a nesmyslné požadavky ustát, a to i v souvislosti s nerentabilní výrobou v nákladové stránce.
Indie znamená menší náklady ve výrobě, odebírání celků znamená menší náklady ve vývoji. To v konečném znamená nižší cenu a vyšší konkurenceschopnost. Což povede k vyšším prodejům. Nic složitého.
Vůbec nic jsi opět nepochopil.
Válka nikam nevede, jen umírají lidé. Dodávání zbraní k ničemu nevede, jen k mrtvým. O tom to bylo.
Válka nikam nevede, jen umírají lidé. Dodávání zbraní k ničemu nevede, jen k mrtvým. O tom to bylo.
Zase brutální demagogie z tvojí strany. Akorát že BEV +1.9% byl růst nižší než trh, takže reálně nešlo o žádný růst ale o PROPAD!!!! 😒] 😒] 😒] :no😒br />
Hendlíček opět demagog a lhář :no: A navíc místní blázen, kterému se hybridní válka dostala do jeho zeleného konečníku 😒] 😒] 😒]
Ne. Nebyla žádná spolupráce v dnešním rozsahu. A to, že jeden model byl prodáván i pod Fordem, je hodně rozdílná situace.
Tam kde to staty jeste dotuji se prodeje jeste trochu drzi. Kde uz se nedotuje, tam poptavka mizi.
předběhl jsi mě. Proběhly i články, jak se dodalo pár jednotek kusů a ticho po pěšině a to žádné sankce nebyly.
Zadav se svými zelenými zvratky 😒] 😒] 😒]
Hybridní válka... 😒] 😒] 😒] Ty máš solidně nastláno... 😒] 😒] 😒]
Hybridní válka... 😒] 😒] 😒] Ty máš solidně nastláno... 😒] 😒] 😒]
Ne. Vidíš ipet jen jedno hledisko absolutně bez souvislostí.
Obecně jestli právní prostředí a legislativní požadavky způsobí, že menší firma je nekonkurenceschopná, tak to absolutně neznamená že chyba je jen na straně firmy. Zvlášť pokud to je často se vyskytující a opakující se jev.
Příklad aby jsi to ty měl šanci pochopit - nastavené pravidla znamenají, že reálně nejsi schopný tady, pořádat domácí zabíjačku. Podle tebe to znamená, že nemáme schopné řezníky, že na domácí zabijačce vznikne nekvalitní produkt atp. Podle mě naprosto destruktivě nastavené prostředí opravdu za tohle pos*ání životů si nemůžeme sami, ale způsobuje nám je někdo jiný. A ano, je to původ v EU.
Obecně jestli právní prostředí a legislativní požadavky způsobí, že menší firma je nekonkurenceschopná, tak to absolutně neznamená že chyba je jen na straně firmy. Zvlášť pokud to je často se vyskytující a opakující se jev.
Příklad aby jsi to ty měl šanci pochopit - nastavené pravidla znamenají, že reálně nejsi schopný tady, pořádat domácí zabíjačku. Podle tebe to znamená, že nemáme schopné řezníky, že na domácí zabijačce vznikne nekvalitní produkt atp. Podle mě naprosto destruktivě nastavené prostředí opravdu za tohle pos*ání životů si nemůžeme sami, ale způsobuje nám je někdo jiný. A ano, je to původ v EU.
Ano, to že firmy nejsou schopné vlastního vývoje a přežití a spojují se nám v absurdní uskupení, je typický důsledek politiky EU. Proto tu už nemáme ani samotné PSA ani VAG, ale Stellantis, VAG+Ford atp.
Ale jistě, podle eurohujerů tu byl neschopný Peugeot, neschopný Citroen, Fiat, Opel, VW, Seat, Audi, Škoda ... ne i to tak trochu divné, že EU je skvělá a všechny firmy jsou neschopné když se musejí spojovat aby vůbec přežily?!? Co?
Ale jistě, podle eurohujerů tu byl neschopný Peugeot, neschopný Citroen, Fiat, Opel, VW, Seat, Audi, Škoda ... ne i to tak trochu divné, že EU je skvělá a všechny firmy jsou neschopné když se musejí spojovat aby vůbec přežily?!? Co?
Probůh nastuduj si reálie než něco začneš psát.
Problémy Zetoru ohledně vývoje spočívají v tom, že je to poměrně malá firma, tj. tye neustálé změny a regulace (které vymýšlí asi kdo?!?...) ji likvidují. Proto ruší vývoj některých celků a musejí odebírat celky od jiných, větších dodavatelů, který je schopný náklady rozpustit do větších výrobních čísel.
Takže ano, můžeš rozvíjet nesmyslné demagogie o tom jak je firma neschopná. Realita je ale úplně jiná. A vidi ji každý. Proto VAG začal spolupracovat s Fordem atp. To je jedna půlka problémů.
Druhá je samozřejmě náklady na výrobu důsledku cen energií.
Problémy Zetoru ohledně vývoje spočívají v tom, že je to poměrně malá firma, tj. tye neustálé změny a regulace (které vymýšlí asi kdo?!?...) ji likvidují. Proto ruší vývoj některých celků a musejí odebírat celky od jiných, větších dodavatelů, který je schopný náklady rozpustit do větších výrobních čísel.
Takže ano, můžeš rozvíjet nesmyslné demagogie o tom jak je firma neschopná. Realita je ale úplně jiná. A vidi ji každý. Proto VAG začal spolupracovat s Fordem atp. To je jedna půlka problémů.
Druhá je samozřejmě náklady na výrobu důsledku cen energií.
No tak kdyz to prezenu, vlada co zakaze treba nekvalitni mebo zdravinskodlivy vyrobek (nebo treba bude zoracovavat levne nekvalitni maso ) nebo jeho prisadu, tak vlastne donuti zkrachovat firmu, co to vyrabela, protoze neni schopna vydelavat i bez toho. Proste ve chvili, kdy se nekdo zvladne prizousobit a nekdo nezvladne, je primarne asi chyba na strane toho, kdo to nezvladl.
Jasně, ale většina průmyslu zde je proto, protože západněji od nás by se vyrábělo draze. U nás už je to také drahé, tak se to stěhuje dále na východ. Nevím no, přijde mi, že v tomhle stát nemůže nějak moc udělat. Leda že by nařídil nižší mzdy? Stát tu přeci není od toho, aby dotoval ztrátové firmy. Ono je to asi stejně jedno, myslím, že se stejně budeme muset naučit nějak žít i z něčeho jiného, než z průmyslu. Skončí jedna či dvě generace a už stejně nikdo nebude chtít do výroby jít. Přijde mi, když se člověk podívá po výrobních firmách, moc mladých nikde není. Ale ono to youtuberství všechny neuživí, když nebude mít kdo za jejich příspěvky platit 😄
Fyjalo otctup!!!!
Pryč s grýndýlem!!!!
😁 😁 😁
A nebo to bude tím, že konkurence nabídne více, lépe a možná i levněji?
Pryč s grýndýlem!!!!
😁 😁 😁
A nebo to bude tím, že konkurence nabídne více, lépe a možná i levněji?
v Indii nemusí traktor plnit Euro 40 a další podobné sr*ky takže může být o polovinu levnější jak tady. Jak prosté že 😄
Zetor už zažil několik krizí a tu poslední vedení firmy vysvětluje náročnějšími technickými požadavky na nové traktory. Kromě stále přísnějších emisních limitů začala v lednu 2018 platit nová pravidla pro systémy brzd a řízení.
"Dopad legislativy byl maximálně široký. Kapacita vývojového centra a zaměstnanců ve společnosti byla využita na maximum. Také je třeba si uvědomit, že legislativní změny přicházejí v krátkých intervalech," vysvětluje Lipovský, podle nějž firma do úprav traktorů investovala za dva roky téměř 300 milionů korun.
Ani to ale nestačilo a Zetor všechny své řady na nová pravidla nestihl připravit.
Tu legislativu připravuje Viktor Kožený nebo Martani? Já mam pocit že EU ne 😄 😄 😄
"Dopad legislativy byl maximálně široký. Kapacita vývojového centra a zaměstnanců ve společnosti byla využita na maximum. Také je třeba si uvědomit, že legislativní změny přicházejí v krátkých intervalech," vysvětluje Lipovský, podle nějž firma do úprav traktorů investovala za dva roky téměř 300 milionů korun.
Ani to ale nestačilo a Zetor všechny své řady na nová pravidla nestihl připravit.
Tu legislativu připravuje Viktor Kožený nebo Martani? Já mam pocit že EU ne 😄 😄 😄
tak tak, když nic ebudme vyrábět , nebudou emise. a když ožebračíme lidi, aby na nic neměli, nemohli nic kupovat a cestovat, tak se taky sníží emise.
NEOBolševická EU v praxi 😄
NEOBolševická EU v praxi 😄
Ne. V EU budou jen firmy zabývající se dovozem, přeprodejem, a hlavně firmy zprostředkovávající DOTACE. A úřady a přisáté agentury, které vyřizují podané dotace.
Výroba v EU je naprosto nekokurensechopná proti výrobě v ASII, ale paradoxně i v USA. Drahé energie, byrokracie, drahá práce, emisní nesmysly a omezení, velká konkurence.
Všichni udou muset přestěhovat výrobu mimo EU, a to VESKEROu nebo zkrahcovat.
Tady zůstnaou neziskovky a finanční poradci 😄 😄 😄
Všichni udou muset přestěhovat výrobu mimo EU, a to VESKEROu nebo zkrahcovat.
Tady zůstnaou neziskovky a finanční poradci 😄 😄 😄
Od roku 1990 jsme přišli o 85% průmyslu, ale PSST
a Bureš tam le FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT NEBYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!!!
SORRY JAKO 😄 😄 😄 😄
a Bureš tam le FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT NEBYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!!!
SORRY JAKO 😄 😄 😄 😄
Ale jak se neschopnost soukromé firmy dokáže přetransformovat na neschopnost vlády, to je pozoruhodné 😄
Pokud výroba zde nedává konkurenceschopnost, tak asi nic jiného nezbývá. A Fialova 5kolka Zetor dorazila.
Za to, že nerozlišuješ mezi "utlumit", a "zcela opustit", tak to fakt dokazuje, že jsi někdy fakt hňup 😒] 😒]
V Indii by měla být produkce 3-násobná.
V Indii by měla být produkce 3-násobná.
No, sere... mě do určité míry taky, ale jen dílčí věci, jenže tady se na to hází kde co, dost věcí bylo rozhodnuto dříve, nebo v jiné režii, ale hlavně všichni co nadávají, si jen myslí, že by to s jinou vládou bylo lepší, ale vlastně buď netuší, jak to udělat lepší a když už dají návrh, neumí vzít v potaz negativa, která to s sebou nese a proto by se ani jiná vláda dost pravděpodobně pro to nerozhodla. To jsem si ověřil na tématu mockrát 😁 Ale samozřejmě, že pětikoalice není dokonalá, má řadu chyb a sám zvažuji, jestli jim dám ještě někdy hlas... to je logické, od toho máme demokracii.
Politika je velmi složitá a komplexní věc a myslet si, že pepa z hospody, co příjde občas na ACZ podiskotovat, to asi nevymyslí lépe,,, kdyby jo, sedí už někde jinde..
Politika je velmi složitá a komplexní věc a myslet si, že pepa z hospody, co příjde občas na ACZ podiskotovat, to asi nevymyslí lépe,,, kdyby jo, sedí už někde jinde..
Tak já si myslím, že za tohle nemuže žádná vláda, ale jen nekonkurenceschopnost... ale za Jurečky/Babiše jezdili s vládní delegací a zemědělskou elitou někam do politicky stabilnějších zemí Afriky (Zimbabwe ? nebo něco takovyho) prodávat zetory, prodali jich pár kusů... Ale že hlavním cílem bylo nákup půdy od podnikatelských subjektů z řad majitelů a nemajitelů agroholdingů, to už se moc ven neříkalo 😁 A to nejen Babišem
Ja ho castecne chapu. EU a 5kolka me taky se,re, ale je treba zachovavat trochu realisticky pohled. Tohle je fakt cely o vedeni Zetoru a netreba to hazet na nikoho jineho.
"Zetor utlumuje činnost v Brně dlouhodobě. Ještě před deseti lety ve zdejší továrně zaměstnával téměř 800 lidí. Od roku 2014 až do roku 2020 tržby klesaly, z 3,8 miliardy v roce 2014 na 1,86 miliardy v roce 2020. V dalších letech se mírně zvýšily a byly přes dvě miliardy, za loňský rok firma ještě nezveřejnila výroční zprávu. Mezi lety 2018 až 2022 skončilo hospodaření v zisku jen jednou, ztráty se pohybovaly mezi 100 a 220 miliony korun."
😒] 😒] někdy jsi fakt hňup