Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Emisní zóny v Česku: Místo plaket kamery

88 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tohle není nic než šikana slušných lidí ze strany zelené eurobolševické diktatury.
Pokud mám automobil, který splňuje veškeré požadavky, které měl stát při homologaci, a přesto mě někdo začne omezovat v pohybu a nařizovat, kam z veřejných komunikaci smím, kam nesmím,vtak je to totalitní diktatura. Tak to zkrátka je.
A vím, čím začnou opět argumentovat eurohujeři. Že emise, že chudáčci mešťané, že na dejvické se nedá piknikovat s pětičlennou rodinou vklidu atp. ... 😒]
Jenže ono je to celé mnohem víc o tom, proč jedu, jak často jedu. Ale když někdo bude jezdit 3x denně Teslou pro zmrzlinu do vedlejší ulice, tak to podle eurohujerů je ok, zatímco děda si jednou za rok nebude moct zajet dýzlovou oktávkou na kontrolu k obvoďákovi...
ryccardo
Hele stejne to bude o nicem. Rezidentu se to tykat nebude a coudici sroty tudiz budou jezdit v ekozonach dal 🤷‍♂️😃
Avatar - Jenik3
Jenik3
Jsme řešili podobný problém v svj: podzemní garáže, uzavřené a nevětrané. Může tam vrchol automobilove techniky NDR?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A proč by tam nemohl??
Otázka proč uzavřené nevětrané?!? To snad ani nejde :-!
Jinak tohle je trochu něco jiného. SVJ = není veřejné, tj. tam si vymyslete co chcete.

Ale tahle zelená diktatura se týká veřejných komunikaci .. Jsem i celkem nakloněn k tomu, že takovéto omezování je protiústavní, a pokud by to někdo dotáhl k ústavnímu soudu, tak vyhraje.
Avatar - Jenik3
Jenik3
No prave proc by nemohl? Ma platne STK a emise, jenze...ponekud smrdi. Pochopitelne, ze dum je soukromy prostor a mohou platit omezeni schvalena SVJ.
Pro verejny prostor plati zakony, ale zakon muze delegovat omezovaci pravomoc na obec. Pote je to "dle zakona".
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Nemusí tam vrchol NDR. Stačí tam zajet v octavce v čipu a smradu je tam hromada.
Avatar - Mikesus
Mikesus
U nás se to vyřešilo jednodušše. Nastavila se větší citlivost CO čidel a kdykoliv přijel nejakej takovej vrak, spustilo to poplach v garážích. Otravné, ale účinné. Ty nejhorší vraky do garáží nejezdi.
Avatar - xxc
xxc
Presne tak, ked si to ludia kupili, tak ich netreba obmedzovat. Prave preto je dolezite to prehodnotenie zakazu predaja spalovacich aut, uz to mohlo byt namiesto normy euro 7. Nech to ludia zbytocne nekupuju a potom nie su sklamani. Protiustvne je aj to obmedzenie parkovania pre vsetkych, ale ked tam niekto byva, tak na verejne pristupnom priestranstve zrazu parkovat moze. A nikto s tym nic neurobil 😄
Avatar - Alpha Tango
Alpha Tango
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
realita je taková, že diesel má menší emise, než zastaralý bendzínový křáp a největší emise z pneumatik mají elektrovehikly.
ryccardo
Realita je takova ze emise z pneu zajimaji jen dementy. A jestli jedes naftakem nebo benzinakem je za me uplne jedno. Podstatny je aby se za takovym autem nedymilo jak za parni lokotkou. To mi teda taky vadi a bral bych za to technicaky.
Nebo Nebo
Mě se "coal rolling" libí, takže bych za to techničáky nebral.
Jinak jsem dnes viděl autobus, který dýmil černý kouř a očividně techničák měl 😁

Ale emise z pneumatik by měli zajímat ty, co mají "lokálně bezemisní auto"
ryccardo
Lokalne bezemisni auto je pokrytectvi a to ze se jim sjizdi vic gumy je problem majitelu. Tahle moda resit emise u kazde banality jde mimo me. Ja se toho honu za snizovani emisi neucastnim.
Avatar - beibej
beibej
Doufám, že stát na oplátku zruší emisní kontroly pro vozy které nesmí za emisní značku. Už nebudou potřeba a není tedy jediný důvod je dále provozovat.
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
Já nejvíc doufám, že auto.cz konečně vypne ty zasraný multiIinky z jediné IP adresy.
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
Stop multilinkům i multinickům :yes:
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
Moc líbí, Horký Rome. Nesnáším tě.
Avatar - beibej
beibej
Ty neschopná a nechytrá osobo nauč se nejdřív zjišťovat IP adresy než se vybleješ sem. Z mého počítače nikdo jiný nepíše.
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
Bye Bye 😆😂🤣
Avatar - Anonym
Anonym
a omezování svobody pohybu .Nikdo lidem při koupi nebo registraci těch aut neoznámil, ž s tím za pár let někam nebudou moci. A protože jim to neoznámil, nesmí jim to ani zakázat. Jak prosté. Komu vadí prostředí kde bydlí, at se odstěhuje na samotu kde dávaj lišky dobrou noc
Avatar - Anonym
Anonym
Přesně tak. Nejdříve povolí, aby se něco mohlo prodávat. a za pár let to zakážou to používat, nebo nebo omezují používání. S tím nesouhlasím.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Proč tedy stále nemůžeme používat DDT a spoustu jiných věcí, které dřív bylo možné koupit a dnes již ne?
To je úplně stejné. A každý normálně uvažující člověk již mohl předpokládat, že něco takového přijde, kdyz se emise řeší mnohem více již od 90.let když se rozjely euro normy. Já bych nepustil do center ani euro5, kdyz se prokázalo, že v realu jsou nadlimitní.
Avatar - Anonym
Anonym
není pro řadu lidí problém zajít k lékaři s tím, že jsou neschopni jízdy v MHD a spol třeba kvůli páteři a mobilitě a že na nové auto nemaj, tudiž je bude muset živit stát.
to se vyplatí ne, ročně pumpout stát třeba o dalších 700 mega až 1,8 miliardy 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
A válet si doma šunky....
Avatar - Mikesus
Mikesus
No vyžírky s natazenou rukou jsou běžní. Místo toho, aby si nějak poradili, radši natáhnout ruku. Ale sedět nemůžou v mhd a v autě jo. No to je tedy rozdíl.
Avatar - Anonym
Anonym
Samozřejmě že je to rozdíl, auto jde zastavit skoro kdykoliv, v případě nouze i uprostřed křižovatky, vlak, autobus nebo tramvaj moc ne 😄
Taky se do auta nenastupuje po schodech a má většinou ponkud pohodlnější a plohovatelné sedačky 😄
Avatar - Mokrous
Mokrous
A pásy, ale to trotlovi nevysvětlíš. Trotl si to potřebuje zažít sám.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Schody do autobusu? To jsi se zasekl před 20 lety ne? Nízkopodlažní bus i tramvaj je samozřejmost dnes.
Avatar - Anonym
Anonym
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
určitě, všechny T3 a T6 sou nízkopodlažní, do metra taky žádný schody nevedou, tam je výtah že (jezdící schody sou furt schody, zejména když se zastaví a sou nefunkční navíc stát s blbými zády/páteří nehybně na jednom místě je spíš horší jak jít)

Busy už to moc nevytrhnou

A hlavně v autě mam 100% garanci že si sednu, u mastné tyče nikoliv.
Avatar - Anonym
Anonym
Mluvím o jiném aspektu.
Euro 5 šlo prodávat jako nové do roku 2015 a pokud nemá najeto 160 000 km, tak je to z pohledu emisní legislativy plně funkční auto. Jako ojeté je lze do ČR dovážet i dnes.
Pokud auto XYZ škodí životní prostředí, odeberme mu homologaci, ať se neprodává jako nové, a zakažme dovoz ojetých.
Pokud jsou emise v reálu nadlimitní, netrestejme za to současné uživatele těch aut, ale buď zákonodárce, co vytvořili špatnou legislativu, a/nebo úředníky, co schválili homologaci neekologických aut, a/nebo výrobce, co při homologaci podváděli.
Avatar - Anonym
Anonym
at se řeší auta co hulí jak tovární komín a co vypadaj že pomalu hoří, denně jich jdou potkat desítky.

Nevím proč bych nemsel do Prahy s Euro 3 co má najeto 70 000 a nehulí a plní legálně emise.
Avatar - Anonym
Anonym
Celé je to o tom, že pro úředníky je 100x snazší zakázat vjezd nebo vybírat výpalné za to, co má auto napsáno v papírech, než řešit auta s vykuchanými filtry.
Avatar - Mikesus
Mikesus
To bohuzel souhlas. Ano jako hlavní by se mělo zaměřit na stk
Avatar - Mikesus
Mikesus
Však auto můžeš používat dal, jen si nedojedes až ke schodům kam se ti zlíbí. Co třeba pěší zóna nebo lazenska zona, ta ti taky vadí? To je úplně stejné, vjezd jen některým.
Avatar - Anonym
Anonym
To tedy stejné není.
A) Pravidla platí dlouhodobě a plošně všude stejně a nikoliv podle toho, jak se místní úředníci zítra rozhodnou
B) V lázeňské zóně nejsou úřady, nemocnice apod., kam nejezdíš z důvodu požitků, ale z důvodu nutnosti.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Hmm. A taky k té nemocnici jezdi MHD, to samé k úřadu. Aspon důvod navíc, aby se úřady digitalizovali.
Avatar - Anonym
Anonym
Sám si přiznej, že tento tvůj poslední argument je opravdu velmi slabý.

Ráno naložím babičku, která už obtížně chodí, do auta, dojedu 30 km do krajského města a tam dle Mikesuse zastavíme na kraji města, kde je konečná tramvaje/busu a pojedeme MHD do centra, kde pak dobelháme ze zastávky MHD do nemocnice. Po x hodinovém čekání na vyšetření to samé martyrium v opačném pořadí.
Mě to nyní trápit nemusí, když mám auto Euro6 a to by do centra pravděpodobně pustili. Ale jde o princip.
Avatar - Mikesus
Mikesus
No mhd tam vede. Úřad potřebuješ, kdyz tam bydlíš. A to ještě sporadicky. Za mne úřad není vůbec argument. Nemocnice si dokážu představit situace, kdy to mhd nejde, od toho pak jsou třeba prevozove sanitky. Ale ne, argument pohodlnosti není silnější než právo na zdraví a neznecistene ovzduší.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Přesně tuto hloupoučkou rétoriku jsem čekal, nezklamal jsi :yes: 😒]

NE, právě že pěší zóna je absolutně něco odlišného a úplně o něčem jiném. Je to jako kdybys povolil vstup do pěší zóny jen lidem, co mají oblečení z biobavlny nebo animalfree atp. !!!

Takto to je, ty prosťáčku!!!
Avatar - Mikesus
Mikesus
Silnice, resp.komunikace, kam bezne nemůžou auta. Není to chodník. Úplně stejné. Můžou tam třeba zásobování určitou dobu, taxi atd.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Víš co je pěší zóna :yes: To byla ta lepší zpráva.

Ta horší je, že ti vůbec nedochází význam, podstata a účel. Ano, právě že tohle je pěší zóna. Doprava motorová je vyloučena vyjma obsluhy územi. A obsluha uzemi není diskriminace dle pohonu!!!

Jako ale tohe by jsi ještě mohl pochopit :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Já bych nepustil náplavy co se narodily v Honí Lhotě nebo mimo ČR , co ty na to trolle?

to by byla čistá Praha , 68% lidí by vyfičelo pryč vid 😄 😄 😄

Nejvíc řvou náplavy co se narodily v Kotěhůlkách a dneska sou to největší pražáci a brnáci, nic víc trapnýho není 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Probůh DDT je látka, prostředek, nikoliv STROJ ty hujere :no: :no: :no:
Taky zakázali olovnatý benzín. Ale nezakazal auta, co jezdili na olovnaty benzín!!!
Avatar - Mikesus
Mikesus
Výrobek jako výrobek. Je to stejné.
Avatar - Anonym
Anonym
Fajn, výrobek je i sojovej suk obalenej kokosem plnej cukr nebo cukrová vata.
Bude zákaz prodeje do 18 let nebo dan z cukru, tj suk za 45-300 kč dle provedení?
Co cola?
proč nedáme 2 litrovku za 400-7000 Kč?
Co cigára? proč nestojí krabička 500-7000 a krabka doutníku 2-350 000? 😄
Co pivo? proč nestojí flaška piva 80-500? kč a v hospodě 150-1500? Kč půllitru?
Co kořalka? Proč nestojhí půlitru 5000-700 000 Kč (za archivní konak)?
Co drogy? Proč nedostane řadovej distributor, pěšák dealer 40-80 let odnětí svobody (včetně zákazu vydání těla pozůstalým do uplynutí té doby a přenesení veškerých oplatků za uchování ostaktů na pozůstalé), hlavní výrobce nebo šéf organizované skupiny 70-160 let,. propadnutí veškerého majetku včetně široké rodiny?
Mě je jedno že ty lidi za to nemůžou, měli rodinné příslušníky jít udat Policii a úřadům.


všechno zakázat a zdanit, dme na to. Až konečně zkrachuje 40-75% firem, vymetou zelený bolševiky od válu 😄 😄 😄

Proč není na 80m2 dům z roku 2020 dan z nemivotsti 3500 kč a na ten smaý dům z roku 1932 dan 115 000 Kč?
Co je mě do toho že má někdo starou ratejnu a spotřebává moc proudu, plynu uhlí nebo dřeva!!

Žádný emisní daně z paliava, ale misní daně ze stáří ratejny. A z toho jak je nehopodárná, jako u aut. Vypouštítíš moc emisí resp. spotřebováváš moc moc energie a emise vypouští elektrárny, zaplat . Čím větší spotřeba, víc platit. Každej přeci může zkusti dát na zed 600 cm polystyrénu 😄 😄 😄 😄
Kdo na to nebude mít, zabavit barák, byt, stodolu, všechno.

Další pokuty pro majitele lesů a pozemků o které ne nestarají, třeba rozšíří se z tvého lesa plného polomů a nemocných stromů kůrec, pokuta dle velikosti lesa 600 000 kč až 6 mega.
Nemáš na to? Musíš to prodat.

Proč někdo platí na novou výrobní halu z roku 2023 dan z nemovitosti 15 000 někdo z roku 1975? Taky? proč se na halu z roku 1975 neplatzí 350 000 ročně?
Co je mě do toho že nemá na novou halu, zbourat, uzavřít.

Všichni na úřad práce.

TO je náš cíl, aby stouply státní výdaje na sociální dávky o 600-4000% pak konenčně ZKRACHUJETE DOBY*CI!!!!!
Je potřerba udělat vše pro státní BANKROT!!!
Budete muset vyhlásit státní bankrot nebo rozpočet na rok 2028 se schodem 2,5 BILIONU Kč 😄 😄 😄 😄
Stát bude muset solit lidem co buzeruje. Takže okamžitě petice aby stavby starší 10 let paltily brutální emisní poplatky ve formě daně z nemotisti.
Nejvíc bude muset stát a církve zaplati za památky, na kostel z roku 1810 měly být roční dan 3,5 milionu kč 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Jinak zbourat!!!! Má to emísní třídy budoy 20 000 Z, ohrožuje to společnost!!! elektrárny a tpelárny musí díky těmto ratejnám vyrábět moc energií.
Zbourat, zničit, zavřít a provozovat jenom 1 Temelín 1 uhelku.
Na celou replubliku, všichni postavit nový baráky s FVe a větrníkem na zahradě nebo pod stany.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Barák můžeš rekonstruovat. Kdyz uděláš to samé s autem, aby plnilo nejnovější emisni normy, proč ne. Taky možnost.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. Starý dům do současného standardu z hlediska TZB prakticky není reálné dostat.
Takže zboříme vsexjny RD co co nejsou pasivní?!?? Hujere...
Avatar - Anonym
Anonym
nemůžeš
1) musíš na to mít
2) musí to dávat technologicky smysl
3) musís to dávat finanční smysl

Pokud tam něco z toho není, rekonstrukce nejde provést nebo je to nesmysl.

Takže stejně jako někdo chce bydlet v chlupě z roku 1930, my chceme jezdit autem z roku 1930.
Jak prosté.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Někdo chce někdo musí.... ale ve výsledku je to úplně jedno.
Když někdo má chalupu, kde je 3 týdny v roce, proč by měl chalupu předělávat na pasivní i kdyby to bylo trechnicky možné??? I kdyby to bylo ekonimicky možné... Jaký to má ekologický přínos?? Žádný. Ty zdroje, které by spotřeboval v přestavbě, v uhlí neprotopí ani za 1000et.
Avatar - Anonym
Anonym
to mu nevysvětlíš.....Vilda Cincibus (Pečený Sněhulák).

Podle smogaritmického pravítka jsi zahubil 125,5 tuny savců 😄 😄 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ok, když výrobek jak výrobek, tak se s tebou není o čem bavit. A opět jsi prokázal vlastní hloupost :no:
jiras_
Ok, takže zóny ve městech. To by mohlo platit i na vesnicích třeba přes víkend, když tam ti utlačování z center projíždí na výlety. Nebo je to jen další pokrytectví?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Proč ne. Je to jen o jednotlivých městech jak si to nastaví.
Avatar - Anonym
Anonym
Je to tom, jak si to nechaj lidi líbit, stačí zabolkovat na 5 místech vjezdy výjezdy z vesnic a můžeš volat 350x denně PCR 😄 😄 😄
To budou nejelepší, emise, neprojede vůbec nikdo. Jdi pěšky polem, trolle, jako tvoje praprababička v roce 1902 😄

A napiš souruhe Rakušane že má nabrat 250-700 000 nových policistů, BOLSEVICKEJ UTOPISTO!!!! Budou se mu hodit.
A zbourej všechny starý baráky maj 3-17x vyšší spotřebu jak nízekoenergetickej bungáček 😄 😄 😄 😄
Všetně všech hal, muzeí, továren, skladů, zámků, hradů, kostelů, farností atd atd
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Přesně. Je to absolutní pokrytectví.
Vláda to chce zakazat, ale nemá ani odvahu to udělat a hodictu odpovědnost na obce!!! A pak bude říkat - my nic, to obec!!!
Ale že to té obci stát neměl vůbec umožnit, to už se říkat nebude.. Nechutné pokrytectví :no:
Avatar - Anonym
Anonym
Je potřeba zahlit soudy včetně ústavního žalobami na veškeré obce, ideálně aby přišlo na jednu obec aspon 500 žalob.Čím větší obec, tím víc žalob, na městou část typu Praha 7 je už potřeba nejméně 70 000 žalob
tím se zahltí soudy, rozhodnutí na žaloby podané v roce 2025 budou vynesena v roce 2034 a za tu dobu pak žalovat obce o nahárady škody, ušlého zisku a újmy z toho že neomhu používat vlastní majetek v řádek desítek milionů Kč, tím dojde k dalšímu zahlcení soudů a úřadů a uspíšení státního bankrotu 😄 😄 😄

Jiná cesta není. Jak se do lesa volá, tak se musí z lesa ozývat!
Zastavme zelené bolševiky tím, že zbankrotují!
Arese
Jak si tihle rádoby politici mohou dovolit šikanovat majitele starších vozů, které plní emisní předpisy platící v době jejich uvedení do provozu?! Jakákoliv právní retroaktivita je v každé civilizované zemi naprosto nepřípustná! 😲 😲 😲 :no:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Protože platily kdysi a dnes už neplatí.
Ono ti nikdo nezakazuje používat dane auto, ale máš omezenou oblast, kam můžeš a kam ne. Není to žádná retroaktivita, protoze nebude zákaz dana auta používat.
Avatar - Anonym
Anonym
Auto s kterým jde jet jen Máslený Lhoty do Zelený Lhoty je naprosto k ničemu, leda jako víkendovka veterán - tvoje salámové metody jak něco nezakázat napřímo ale oklikou nebo zdanit tak, že je to nepoužitelný sou trapné
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Co to je za nesmyslná "dnes už neplatí"?!?
Ne, produkt splnil homologaci a homologace je platná!!! Plati, že EURO2, 3, 4 ... je způsobilé plně k provozu na pozemních komunikacích. Tečka.
Ne že je způsobilé k provozu na pozemních komunikacích, které si stát/obec uzná za vhodné!!!

Stejně tak komunikace byly zkolabovány jako veřejné. Tečka. A ne jako komunikace pro EV nebo jako komunikace pro EURO6+ :-!
Avatar - Mikesus
Mikesus
Chceš říct, že si můžu registrovat nové auto splňující euro2? Pokid homologaci nedostane, tak ta norma neplatí.
Avatar - Anonym
Anonym
Můžeš si koupit auto s EURO 0, co má třeba 15 000 km a stále si ho registrovat.
Tak proč s ním pak nemůžu jet kam chci a potřebuju 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
To není registrace nového auta, ale přepis. To bys jako vlastník ojetin mohl vědět.
Avatar - Anonym
Anonym
A co registrace dovezené oejtiny z ciziny?
Tam se nic nepřepisuje, dostaneš nový tehničák a jsi v ČR první majitel, dostaneš nové značky atd atd.
To je registrace 😄

Vzhledem k tomu že 2 ze 3 aut mam že já sem první vlastník v ČR, tak to právě vím 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Přesně tak. Ono úplně stačí se přestěhovat, z Germánie do Morávie 😒] 😒]
Avatar - Mikesus
Mikesus
Stale přepis jiz provozovaneho auta. Pořád nové auto to není, je již provozováno a jen dokazuješ, že žádná retroaktivita není a člověk může koupit i jezdit svobodne v kdejakem vraku.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. Přepis je jen tvůj výmysl. Zákon nic takového nezná 😒] 😒] :no:
Avatar - Anonym
Anonym
A SDA tyhle neově registrované ojetiny z ciziny vede v tabulce, zatímco že si koupil včera od Vency Nováka Felicii která je v republice od roku 97 (a už tu měla 8 majitelů) nikdo v žádný tabulce nevede 😄
To vede leda registr vozidel a je to neveřejné, takže dost zásadní rozdíly koupit si auto od Vency a udělat přepis nebo přihlásit ojetinu co jezdila ještě v prosinci v Mexiku 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Co zase meleš za hovadiny.???
Proč sem taháš nové auto?!? O tom se nikdo nebaví.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jinak budeš se opět divit, ale ano, byla možná tato registrace 😒] 😒]
Pro posledních novelách ale muho dojít ke změně v rámci šikany, nevylučuji to.
Arese
Ano, "omezenou oblast". A to je právě naprosto nepřípustné!!! Moje auto z roku 1998 (Euro 2) totiž bylo schváleno do provozu pro CELÉ ÚZEMÍ ČR!!!! A nikdo nemá právo mi v ČR zakazovat, abych s ním někde na veřejných komunikacích nesměl jezdit!!! 😲
Avatar - Anonym
Anonym
přesně tak to je.
Jak říkám až to začne platit, podávat soudní žaloby a trestní oznámení na obce co to zavedou.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
No to je opravdu "velmi rozumný a zodpovědný přístup" 😁 . Svého času tak byl povolen i azbest, DDT nebo kotle emisní třídy 0 a za lobotomii byla udělena dokonce Nobelova cena. Když půjdeme dále do minulosti, tak kýženou kratochvílí opič@nů bylo třeba pálení čarodějnic. Asi tak relevantní je dneska to tvé prehistorické Euro 2. :no: :no: :no: 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Myslíš že dojde až na pálení zelených utopistů?
Tak to bys měl honem emigrovat k PolPotovi, to byl předchůdce Vás zelených Khmerů 😄 😄 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
mezi zeleným Khmerem a zdivočelým východoevropanem, který po rusácku vůbec nechápe smysl ochrany životního prostředí, je široká škála charakterů... 😉 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Ale v papírech má euro5 protože euro6 v době homologace mého auta neexistovala. Proto namisto čistého Priusu smí do garáží jen podvodný diesel od WV. To jsou paradoxy pane sladku.
Avatar - Anonym
Anonym
Jaký máš rok výroby svého Priusu? Kdy byl homologován?
Euro 6 existovala od roku 2007 (povinná byla od roku 2014).
Avatar - Anonym
Anonym
rv 2009 a v papírech je 692/2008A. Je možné, že homologaci na EURO6 nestihnul tento model o pár dnů. Ale nemá ji.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Smůla, sešrotovat... :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Podle této směrnice šla udělat i homologace splňující 692/2008H a to by bylo Euro6.
Emisní limity Euro 5 a Euro 6 byly pro zážehový motor stejné, takže spíše šlo o nějakou drobnost, proč už to rovnou neudělali jako Euro 6.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Myslím že u benzinu nikdo euro5 řešit nebude. Problém jsou podvodné diesely.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Čeští dieseldezoláti by nesnesli, aby tu platila jiná pravidla pro diesel a otto 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jsi si jist, že by splnil euro6?
Avatar - Anonym
Anonym
Neflakej se a piš SZ. Pokud možno ty sprosté a ty o PČR. Ty já mám nejraději. A sleduj příznaky. Hodně vypovídající je selhání při pokusu otočit klíčem ve dveřích.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jaké to je, když tě někdo veřejně šikanuje.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Kéž by do toho spadla celá Praha :😉 :😉 :😉 :yes: :yes: :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
to bude krásný, až v Praze nebude mít kdo dělat protože se tam 80% lidí zs středních čech nedostanou a busem ti tam Lozíku nikdo jezdit nebude, aby tim trávil denně 4 hodiny na cestách 😄 😄 😄 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Střední Čechy jsou podobně bohatý region jako Praha. Nevidím důvod, proč by sem ti ničemové měli jezdit v dvacetiletých Prassatech a ne dvouletých Fabiích, Scalách apod... Případně ať jsou doma na homeofficech. Většinu manuální práce už v Praze beztak dělají Ukrajinci (a pochybuju, že sem dojíždí dvacetiletými plečkami ze středních Čech). 😄 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
@Barry Lyndon ne všechna administrativní práce jde dělat na Home Office Lojzíku, ono je potřeba být přítomen na konferencích, kontrolních dnech atd osobně, protože se to koná fyzicky v místě zaměstnavatele.
Fabiíí si jezdi sám . A nenakazuj lidem čím maj jezdit, jako bolševik.