Problém není myslet na vyvážení, problém (evidentně) je kola vůbec vyvážit.
Pro redakci a pro příště:
===========================
udělejte si test: vezměte jedny kola a postupně řekněte ve 4 autodílnách, že je chcete zkontrolovat a případně vyvážit. Pozor! - nesmíte říct nic jako že jsou nevyvážený, prostě jen zkontrolovat. Uvidíte, že vám všechny řeknou, že jsou nevyvážený a že bylo potřeba doplnit závaží.
Zjistíte tak, že vyvážit kola prakticky nejde - to buď - a nebo nás všechny servisy berou na hůl a závaží doplňujou už jen tak z principu, aby vydělali. Výsledkem je, že všichni jezdíme s více či méně nevyváženýma kolama a nedá se s tím vůbec nic dělat.
@maca02 asi by stačilo být u té kontroly a podívat se co jim to ukazuje. Správně zkalibrované vyvažovačky by se moc lišit neměly. Malý rozdíl pár gramů může vyskočit i když se kolo hned po vyvážení znova dá na tu stejnou vyvažovačku
@rohYpnol na nulu je opravdu zbytečné, už pro tu nepřesnost upnutí apod. Taky ty mírné odchylky vyvažovačka ani nemusí ukázat, co je pod 5 gramů podle nastavení třeba automaticky zaokrouhlí na tu nulu
Pro redakci a pro příště:
===========================
udělejte si test: vezměte jedny kola a postupně řekněte ve 4 autodílnách, že je chcete zkontrolovat a případně vyvážit. Pozor! - nesmíte říct nic jako že jsou nevyvážený, prostě jen zkontrolovat. Uvidíte, že vám všechny řeknou, že jsou nevyvážený a že bylo potřeba doplnit závaží.
Zjistíte tak, že vyvážit kola prakticky nejde - to buď - a nebo nás všechny servisy berou na hůl a závaží doplňujou už jen tak z principu, aby vydělali. Výsledkem je, že všichni jezdíme s více či méně nevyváženýma kolama a nedá se s tím vůbec nic dělat.
No, ono je to i o tom, že málokdo vyvažuje skutečně "na nulu"
Často řeknou, že to nemá smysl, protože kamínky atp. ...