Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Lempl Klaun
0
Automobilová legenda, která nikoho nezajímá, veškerá diskuse se odehrává pod BEV.
adamzprahy
Pár poznámek k textu i videu...
a) Střecha a dveře - ano bohužel je Wrangler v zásadě kabriolet a pro ty co to nevyužijí to má jen nevýhody. Jen teda se hodí říct, že přední část je práce na jednu minutu a zvládne to i žena. Sundávám v létě často, i třeba neplánovaně že se mi cestou chce. Zbytek už chce práci ve dvou, to ano.
Nejvíc mě to mrzí kvůli hluku, protože na dálnici to je prostě jízda jak ve starším kabrioletu.
b) Kufr - chybí mi zmínka o výšce. Ta je totiž abnormální a vejde se tam díky tomu opravdu hodně - často z Wranglera udělám malou dodávku :) Poznámka o roletce ok, ale vzhledem ke koncepci podle mě k ničemu. Osobně kdyby tam byla, tak ji mám pořád pryč.
Zde odbočka k tomu proč radši benzín než hybrid: PHEV neumí sklopit sedadla do roviny.
c) Odolnost interiéru (tlačítek) vůči vodě. Mám obavu, že se tohle změnilo s faceliftem? Protože předchozí verze měla gumou zaizolovaný i displej a vše je odolné vůči vodě tak jak autor naznačuje, že by chtěl a viděl v Broncu. Nevím, která tlačítka pak má na mysli, že z nich budete dloubat bláto? Taky teda moc nevim jak se do tlačítek může dostat nános bahna?
Ještě doplním, že kolečko na změnu jasu přístrojovky se v dosavadní verzi mění stejně i na centrálním displeji. Tak to se ve faceliftu asi nepovedlo pokud je to jinak.
d) Převodovka - tady asi vážně došlo ke změně. Na silnici u dosavadní verze mi spíš vadí absence režimů, protože se převodovka často na silnici chová jak kdyby se brodila terénem. V terénu to pak je naladěno úplně optimálně. Ten motor zabírá na R4 2.0 absurdně nízko, takže je otázkou co je "podtáčení" a to bych na silnici spíš uvítal. Mimo už ne.
e) Řazení redukce jde u nového hodně ztuha, až jsem se bál když jsem to dělal poprvé, že musím opravdu tolik zabrat. Po několika použitích tam jde sama, respektive mě napadá jestli není potřeba mít auto opravdu plně zahřáté i s převodovkou. Protože ta první zařazení jsem vlastně dělal asi u studeného motoru.
a) Střecha a dveře - ano bohužel je Wrangler v zásadě kabriolet a pro ty co to nevyužijí to má jen nevýhody. Jen teda se hodí říct, že přední část je práce na jednu minutu a zvládne to i žena. Sundávám v létě často, i třeba neplánovaně že se mi cestou chce. Zbytek už chce práci ve dvou, to ano.
Nejvíc mě to mrzí kvůli hluku, protože na dálnici to je prostě jízda jak ve starším kabrioletu.
b) Kufr - chybí mi zmínka o výšce. Ta je totiž abnormální a vejde se tam díky tomu opravdu hodně - často z Wranglera udělám malou dodávku :) Poznámka o roletce ok, ale vzhledem ke koncepci podle mě k ničemu. Osobně kdyby tam byla, tak ji mám pořád pryč.
Zde odbočka k tomu proč radši benzín než hybrid: PHEV neumí sklopit sedadla do roviny.
c) Odolnost interiéru (tlačítek) vůči vodě. Mám obavu, že se tohle změnilo s faceliftem? Protože předchozí verze měla gumou zaizolovaný i displej a vše je odolné vůči vodě tak jak autor naznačuje, že by chtěl a viděl v Broncu. Nevím, která tlačítka pak má na mysli, že z nich budete dloubat bláto? Taky teda moc nevim jak se do tlačítek může dostat nános bahna?
Ještě doplním, že kolečko na změnu jasu přístrojovky se v dosavadní verzi mění stejně i na centrálním displeji. Tak to se ve faceliftu asi nepovedlo pokud je to jinak.
d) Převodovka - tady asi vážně došlo ke změně. Na silnici u dosavadní verze mi spíš vadí absence režimů, protože se převodovka často na silnici chová jak kdyby se brodila terénem. V terénu to pak je naladěno úplně optimálně. Ten motor zabírá na R4 2.0 absurdně nízko, takže je otázkou co je "podtáčení" a to bych na silnici spíš uvítal. Mimo už ne.
e) Řazení redukce jde u nového hodně ztuha, až jsem se bál když jsem to dělal poprvé, že musím opravdu tolik zabrat. Po několika použitích tam jde sama, respektive mě napadá jestli není potřeba mít auto opravdu plně zahřáté i s převodovkou. Protože ta první zařazení jsem vlastně dělal asi u studeného motoru.
@adamzprahy
a) je to tak. Mám rád kabriolety, ale takové, u kterých člověk drží chvíli tlačítko a střecha je pryč/zpátky :)
b) výška kufru je uvedena v tabulce, je, pravda, docela štědrá, ale v rámci konkurentů to není, myslím, nic speciálního. A sedačky se tady taky nesklápí úplně do roviny, záda opěradel nejsou 100% vodorovná, ale pravda, schod tam není.
c) interiér je úplně stejný jako před faceliftem až na displej a zrovna u něj, myslím, není s vodou problém. Narážím zejména na ovladače světel a jasu vlevo pod volantem, které mají spáry a jsou pro bláto celkem na ráně, když sundáte dveře. O vodu samotnou až tak nejde, ta uschne, ale bláto zanechá hlínu a písek a ty můžou napáchat větší škody.
d) ano, to je rozhodně změna. Na silnici převodovka odřadí až tak, že motor začíná trochu dunět, je znát, že mu to není příjemné. Předfacelift to nedělal. Přitom z alf romeo víme, že 2,0 GME nemá rád podtáčení a karbonuje.
e) tenhle kousek měl najeto necelých 5k km, s předfacelifty jsem jezdil s nájezdy okolo 8-10k km a pořád to někdy šlo ztuha, i se zahřátým autem.
a) je to tak. Mám rád kabriolety, ale takové, u kterých člověk drží chvíli tlačítko a střecha je pryč/zpátky :)
b) výška kufru je uvedena v tabulce, je, pravda, docela štědrá, ale v rámci konkurentů to není, myslím, nic speciálního. A sedačky se tady taky nesklápí úplně do roviny, záda opěradel nejsou 100% vodorovná, ale pravda, schod tam není.
c) interiér je úplně stejný jako před faceliftem až na displej a zrovna u něj, myslím, není s vodou problém. Narážím zejména na ovladače světel a jasu vlevo pod volantem, které mají spáry a jsou pro bláto celkem na ráně, když sundáte dveře. O vodu samotnou až tak nejde, ta uschne, ale bláto zanechá hlínu a písek a ty můžou napáchat větší škody.
d) ano, to je rozhodně změna. Na silnici převodovka odřadí až tak, že motor začíná trochu dunět, je znát, že mu to není příjemné. Předfacelift to nedělal. Přitom z alf romeo víme, že 2,0 GME nemá rád podtáčení a karbonuje.
e) tenhle kousek měl najeto necelých 5k km, s předfacelifty jsem jezdil s nájezdy okolo 8-10k km a pořád to někdy šlo ztuha, i se zahřátým autem.
@Marek Bednář
ztuha?!?
ja to tam radil jako u zetoru, popojet, zkusit, couvnout, zkusit. I u v3s to jde lip..
jinak auto vcelku zabavna vec, ale do 4xe se kterym sem jezdil i teklo (auto 20tkm) a to me nejak asi nebavi u tyhle cenovy..
Ale vcelku me to bavilo vic nez novej def..
ztuha?!?
ja to tam radil jako u zetoru, popojet, zkusit, couvnout, zkusit. I u v3s to jde lip..
jinak auto vcelku zabavna vec, ale do 4xe se kterym sem jezdil i teklo (auto 20tkm) a to me nejak asi nebavi u tyhle cenovy..
Ale vcelku me to bavilo vic nez novej def..
Barrichello
Wrangler je super, ale pouze když má 3,6 V6 nebo 6,4 V8. Jinak to nemá cenu vůbec kupovat.
@Barrichello
pitomost, jedine 4xe!
pitomost, jedine 4xe!
@kesumb určitě :) Myslí si to 10 lidí co si to koupilo v červenci a 5 lidí si to nemyslí co koupilo Grandciro, Wagonerr a Wrangler skrz šedý dovoz a skrývá se v kolonce nezařazeno :)
@Barrichello ten R4 2.0 je ve všem lepší než 3,6 V6 - ten má možná takový jednodušší nenucený projev, ale to je tak všechno. V8 392 bych bral, to je jiná liga :)
lamal
Je u nas v rodine, na teren dobra volba, z mojho pohladu je zbytocnost. Hobby jazdenie radsej s prenajmom, nez zivit wranglika..
Vo Wrangleri ma Global Medium Engine z FCA vyslovene hnusny zvuk, staci ze sa vytoci nad 2500ot a znie ako bez oleja, mechanicky ryk, kvilenie. Najlepsie je mu okolo 1800ot, ma pouzitelny krutiaci moment, ale hrozne vadne, takze staci trochu prudsi rozbeh a zmes kvilenia a vadnutia je fakt uboha. Okrem toho zerie aj travu okolo cesty, priemer 50/50/50 je 13l...ano nebude to chyba motora, ale je to 2 dverovy Wrangler.
Jedine co ma v tom aute potesilo bolo hltanie nerovnosti, je zabavne ako si nerobi starosti s nicim, no neviem komu to moze stacit za taku reziu...
PS: ako sa v novom štýle loguje do mojeauto ? ? ... zase to nefunguje
Vo Wrangleri ma Global Medium Engine z FCA vyslovene hnusny zvuk, staci ze sa vytoci nad 2500ot a znie ako bez oleja, mechanicky ryk, kvilenie. Najlepsie je mu okolo 1800ot, ma pouzitelny krutiaci moment, ale hrozne vadne, takze staci trochu prudsi rozbeh a zmes kvilenia a vadnutia je fakt uboha. Okrem toho zerie aj travu okolo cesty, priemer 50/50/50 je 13l...ano nebude to chyba motora, ale je to 2 dverovy Wrangler.
Jedine co ma v tom aute potesilo bolo hltanie nerovnosti, je zabavne ako si nerobi starosti s nicim, no neviem komu to moze stacit za taku reziu...
PS: ako sa v novom štýle loguje do mojeauto ? ? ... zase to nefunguje
@lamal moje auto jede furt ve starém stylu a nejde se do něj přihlásit. Jako už po několikáté
@lamal motor v otáčkách vadne? Směs kvílení a vadnutí? To máte asi vadný kus. Naopak ten motor se chová víc atmosféricky a graduje. Tím že má sílu od spodu, tak možná neudělá takový turbo efekt jako jiné R4 ve středních otáčkách, ale kickdown do plna na rozdíl od spousty jiných turbomotorů má smysl. Zrychlení 30 - 150 km/h mám ověřeno že je identické s O3 RS TSI.
Já jsem s tím motorem spokojenější než jsem kdysi měl 2.0 206 kw v Astře OPC.
Jinak zvuk v nízkých otáčkách je opravdu dost zvláštní a nevábný. Ve vyšších otáčkách ale zmizí kvílení a zní dost surově, je to jeden z mála R4 který sám o sobě nezní jak vysavač.
Já jsem s tím motorem spokojenější než jsem kdysi měl 2.0 206 kw v Astře OPC.
Jinak zvuk v nízkých otáčkách je opravdu dost zvláštní a nevábný. Ve vyšších otáčkách ale zmizí kvílení a zní dost surově, je to jeden z mála R4 který sám o sobě nezní jak vysavač.
@adamzprahy je to mozne vodicovou nohou, ze by to nechaval odradit tym, ze to nedrzal na podlahe tj to zabralo a pak tah trochu polavil a preradil, ale odohravalo sa to na 2-3 preradeniach... atmosfericka gradacia to nebola, sam to na podlahe odskusane nemam.
×
Sdílení komentáře
×