Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
xxc
2
Za co 4*? Ved to vyzera, ako riadna bieda. Toto uviest na trh chce riadnu odvahu a potom budu vyplakavat ako chcu naspat spalovacie auta.
twistedTSD
1
@xxc Ta chtějí i zákazníci, takže už se těším.
del42sa
Peugeot se rozhodl spáchat dobrovolnou seppuku, jen jim to ještě ve vedení nedochází, ono se není co divit, protože ta kráva Jackson má fakt v hlavě piliny, to předvedla už v Citroenu a v Peugeotu pokračuje ve své krasojízdě. Bez pořádných motorů jako alternativy k EV nabídce půjdou brzy s celým Stellantisem akorát tak do kopru ...
@del42sa jj zařízli vše zajímavé a pokud nechceš EV, nemáš co koupit. 3hrnek je tak max do P2008 😋
@ericn a ktore boli tie zaujimave motory? Cely koncern snad nemal jediny zaujimavy motor, mozno okrem Maserati a tie neboli cenovo dostupne. Ale suhlasim, ze toto nezvladli, dat 160 kw dopredu je velka bieda.
Tak psa mali napriklad na danu dobu slusne dizle, ktore sa objavovali dlhodobo aj u konkurencie
@xxc twistedTSD ti odpověděl za mě - 1,6PT byl vyladěný a fungoval, stejně tak 2.0HDI, který je upravený i pro Euro6e a funguje v Travelleru, tj není technický důvod, aby nebyl v dvojici P3008/P5008. Já bych sáhnul po 1,6PT :-)
@ericn Tymi dieselami som jazdil a bola to uplna bieda v porovnani s terajsimi motormi. Aby bol motor zaujimavy, musi mat nejaky vykon a tieto motory to nemali.
Pepa_007
Nástup BEV bude znamenat pokles top speed. U auta za milion a vic je to slabé. Dnes 170. Zitra 150. A dal?
Arese
Je opravdu velmi smutné, jak kdysi tak skvělá značka v průběhu posledních několika málo let spáchala doslova rituální sebevraždu - všechno, co její zákazníci chtěli a co v její nabídce oceňovali, její šílení šéfové postupně zlikvidovali a nahradili to neprodejnými hybrido- a elektropekáči! A nabídku čistě spalovacích pohonných jednotek ukončili směšným tříválcem 1,2 l, který může stačit maximálně tak pro řadu 208, a to ještě jen jako základní, max. střední motorizace. A pro jistotu to ještě totálně zazdili šíleným i-Cocpitem, který spolehlivě odradí minimálně polovinu potenciálních zákazníků ještě dřív, než se seznámí s tou tragickou nabídkou motorizací...
Je mi tě opravdu líto Peugeote, kdysi jsi býval moje velmi oblíbená značka a míval jsi jedny z nejelegantnějších a nejlépe jezdících aut - modely jako 106, 205, 206, 306, 309, 405, 406, 605 to byly opravdu nádherné stroje, nemluvě o opravdu famózních 106 Rally, 205 GTi, 306 S16, 309 GTi, 405 M16...
Je mi tě opravdu líto Peugeote, kdysi jsi býval moje velmi oblíbená značka a míval jsi jedny z nejelegantnějších a nejlépe jezdících aut - modely jako 106, 205, 206, 306, 309, 405, 406, 605 to byly opravdu nádherné stroje, nemluvě o opravdu famózních 106 Rally, 205 GTi, 306 S16, 309 GTi, 405 M16...
ericn
@xxc “Tymi dieselami som jazdil a bola to uplna bieda v porovnani s terajsimi motormi. Aby bol motor zaujimavy, musi mat nejaky vykon a tieto motory to nemali.” - tj chceš mi tvrdit, že 2.0HDI se 180k a 400Nm jede hůř než 3hrnek 1.2PT? Pokud ano, tak je to hodně silná káva, vzhledem k tomu, že tenhle motor nemá žádný problém s velkým Travellerem /Toyotou ProAce 😉🤣 Tj s P3008 by slušně letěl …
@ericn jenom plácá kraviny, samozřejmě že s tímhle motorem by ty auta jezdily uplně jinak než s tříhrnkem .-)
×
Sdílení komentáře
×