Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Peugeot e-3008 – Když nechcete tříválec

17 komentářů

Avatar - xxc
xxc
Za co 4*? Ved to vyzera, ako riadna bieda. Toto uviest na trh chce riadnu odvahu a potom budu vyplakavat ako chcu naspat spalovacie auta.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@xxc Ta chtějí i zákazníci, takže už se těším.
Avatar - del42sa
del42sa
Peugeot se rozhodl spáchat dobrovolnou seppuku, jen jim to ještě ve vedení nedochází, ono se není co divit, protože ta kráva Jackson má fakt v hlavě piliny, to předvedla už v Citroenu a v Peugeotu pokračuje ve své krasojízdě. Bez pořádných motorů jako alternativy k EV nabídce půjdou brzy s celým Stellantisem akorát tak do kopru ...
ericn
@del42sa jj zařízli vše zajímavé a pokud nechceš EV, nemáš co koupit. 3hrnek je tak max do P2008 😋
Avatar - xxc
xxc
@ericn a ktore boli tie zaujimave motory? Cely koncern snad nemal jediny zaujimavy motor, mozno okrem Maserati a tie neboli cenovo dostupne. Ale suhlasim, ze toto nezvladli, dat 160 kw dopredu je velka bieda.
ptr078
Tak psa mali napriklad na danu dobu slusne dizle, ktore sa objavovali dlhodobo aj u konkurencie
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@xxc 1.6 PT nebyl špatný motor, když už ho vyladili k nějaké normální životnosti.
ericn
@xxc twistedTSD ti odpověděl za mě - 1,6PT byl vyladěný a fungoval, stejně tak 2.0HDI, který je upravený i pro Euro6e a funguje v Travelleru, tj není technický důvod, aby nebyl v dvojici P3008/P5008. Já bych sáhnul po 1,6PT :-)
Avatar - xxc
xxc
@ericn Tymi dieselami som jazdil a bola to uplna bieda v porovnani s terajsimi motormi. Aby bol motor zaujimavy, musi mat nejaky vykon a tieto motory to nemali.
ptr078
Na jesen konci 508
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@ptr078 Ta už asi mnoha zákazníkům chybět nebude, vzhledem k tomu, co provedli s paletou motorizací. Já se divil, že vůbec investovali do FL. Mám ale zato, že ji má nahradit nějaký elektrický pekáč.
Arese
Ten titulek je fakt zááábavný! 😁😁😁 Ovšem nikoliv pro Peugeot! 😕
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Nástup BEV bude znamenat pokles top speed. U auta za milion a vic je to slabé. Dnes 170. Zitra 150. A dal?
Avatar - del42sa
del42sa
@Pepa_007
dál pěšky :-D
Arese
Je opravdu velmi smutné, jak kdysi tak skvělá značka v průběhu posledních několika málo let spáchala doslova rituální sebevraždu - všechno, co její zákazníci chtěli a co v její nabídce oceňovali, její šílení šéfové postupně zlikvidovali a nahradili to neprodejnými hybrido- a elektropekáči! A nabídku čistě spalovacích pohonných jednotek ukončili směšným tříválcem 1,2 l, který může stačit maximálně tak pro řadu 208, a to ještě jen jako základní, max. střední motorizace. A pro jistotu to ještě totálně zazdili šíleným i-Cocpitem, který spolehlivě odradí minimálně polovinu potenciálních zákazníků ještě dřív, než se seznámí s tou tragickou nabídkou motorizací...
Je mi tě opravdu líto Peugeote, kdysi jsi býval moje velmi oblíbená značka a míval jsi jedny z nejelegantnějších a nejlépe jezdících aut - modely jako 106, 205, 206, 306, 309, 405, 406, 605 to byly opravdu nádherné stroje, nemluvě o opravdu famózních 106 Rally, 205 GTi, 306 S16, 309 GTi, 405 M16...
ericn
@xxc “Tymi dieselami som jazdil a bola to uplna bieda v porovnani s terajsimi motormi. Aby bol motor zaujimavy, musi mat nejaky vykon a tieto motory to nemali.” - tj chceš mi tvrdit, že 2.0HDI se 180k a 400Nm jede hůř než 3hrnek 1.2PT? Pokud ano, tak je to hodně silná káva, vzhledem k tomu, že tenhle motor nemá žádný problém s velkým Travellerem /Toyotou ProAce 😉🤣 Tj s P3008 by slušně letěl …
Avatar - del42sa
del42sa
@ericn jenom plácá kraviny, samozřejmě že s tímhle motorem by ty auta jezdily uplně jinak než s tříhrnkem .-)