Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
Kdo ale kupuje AMG, chlap s pupkem co má hodně peněz a neví co by už. Ten kdo rád řídí si koupí Toyotu. Máte nahrávku na blbé komenty.
@KANKUNEN Ani ten chlap s pupkem, co má hodně peněz a neví co by, si ale nekoupí AMG ve verzi pro vegany. CLE63 má mít zpátky V8 a šušká se, že se vrátí i do C63, protože prodeje toho čtyřválcového paralympionika s protézou jsou tristní. Tak uvidíme.
@lyon667 Asi tak, oni už vědí, že v tomhle segmentu na “technologii F1” reální kupci nějak neslyší, tomu manažerovi se ani nedivím, že říká, co říká, co má chudák dělat. I když ty analogie mezi V8 a R4 a tlačítkovým tel. a smartphonem jsou stejně komické jako ty o koních a ice, resp. ice a ev apod.
@Dinar
Chudák? Za kecání těch nesmyslů je ten Australan určitě dobře placen. Já bych takový job bral a mlel bych ty nesmysly od rána do večera. O víkendu bych si pak vyčistl hlavu řízením nějakého klasického australského sportovního sedanu, třeba Holdenu Commodore HSV 7.0 V8 s manuální převodovkou.
Chudák? Za kecání těch nesmyslů je ten Australan určitě dobře placen. Já bych takový job bral a mlel bych ty nesmysly od rána do večera. O víkendu bych si pak vyčistl hlavu řízením nějakého klasického australského sportovního sedanu, třeba Holdenu Commodore HSV 7.0 V8 s manuální převodovkou.
@KANKUNEN
Hodně laciné, Kankunene. Dobře víš, že tady jde o něco jiného. Zda jsou zákazníci nejdražších a nejrychlejších Mercedesů náchylní na downsizing. Včetně citované Austrálie, kde i obyčejné Holdeny mívaly objemné osmiválce.
Hodně laciné, Kankunene. Dobře víš, že tady jde o něco jiného. Zda jsou zákazníci nejdražších a nejrychlejších Mercedesů náchylní na downsizing. Včetně citované Austrálie, kde i obyčejné Holdeny mívaly objemné osmiválce.
@KANKUNEN vtip roku, kdo rád řídí si koupí Lotus, Porsche 911, Ferrari, Cadillac CT5-V atd ne nezáživnou hybridní toyotu.
twistedTSD
Když nemáš argument, je*ni tam srovnání s tlačítkovým telefonem... Jistě, v Nizozemsku se najdou takoví, kteří ocení skulinu v daňovém systému, která jim nadále umožní vozit si zadek ve stylovém a výkonném spalováku. Na většině jiných trhů imho tenhle arogantní přístup nezafunguje a za pár let budou brečet, že zákazníci pokrokovost 2,5tunových čtyřválcových sporťáků nedocenili.
@twistedTSD Tak ještě, že tolik dementně zelených zemí jako Nizozemí není, protože jinak by tenhle "ojeb" Mercedesu vyšel...
Barrichello
Nikdo si zvykat nechce, prodeje letí dolů a zákazníci půjdou jinam, firem co vyrábí V8 v luxusním segementu je ještě dost.
@Barrichello Přesně tak. Proč by si nějaký bohatý zákazník měl zvykat na takovou hybridní osinu v zadku? :))
eLzyx
není to o výkonech, je to o jízdním projevu, ale i zvuku a vibracích když už to teda nějaké musí vydávat, ale i o servisovatelnosti.
Ano, já vím, opice a banány, ale i pro toho germánskýho pracháče je sakra rozdíl, když mu servisák řekne "tak Horste, je to za 5000€, vyměněny všechny náplně, filtry, svíčky, motor šlape jak hodinky" vs "tak Horste, museli jsme vyměnit polomotor, a kus hybridního systému, ale buď v klidu, Mercedes uznal kulanci a je to jen za 5000€". A to v tom pocitu, že už nejezdí v "in der absolut perfekten Deutsche Technik", ale ve střepu, co se každou chvíli rozsype.
Nedovedu si představit, že ten čtyřválec bude dlouhodobě zvládat denní tempo 230km/h, když Horst pospíchá na Geschäftstreffen.
Ano, já vím, opice a banány, ale i pro toho germánskýho pracháče je sakra rozdíl, když mu servisák řekne "tak Horste, je to za 5000€, vyměněny všechny náplně, filtry, svíčky, motor šlape jak hodinky" vs "tak Horste, museli jsme vyměnit polomotor, a kus hybridního systému, ale buď v klidu, Mercedes uznal kulanci a je to jen za 5000€". A to v tom pocitu, že už nejezdí v "in der absolut perfekten Deutsche Technik", ale ve střepu, co se každou chvíli rozsype.
Nedovedu si představit, že ten čtyřválec bude dlouhodobě zvládat denní tempo 230km/h, když Horst pospíchá na Geschäftstreffen.
@eLzyx vidíš a přitom stačilo napsat, že to je vlastně průšvih :-)
@ericn když vyřknu nějaký svůj názor, tak jej i rozvedu proč si to myslím. Štěky "stojí to za ho" přenechám pubošům.
@eLzyx
Tentokrát souhlas s eLzyxem.
Ještě bych k tomu přidal, že Horsta by nejvíce naštvalo, kdyby své AMG po x letech chtěl prodat a v bazaru/u dealera na protiúčet by mu řekli, že to kvůli tomu nespolehlivému plug-inu a nevykupují.
Tentokrát souhlas s eLzyxem.
Ještě bych k tomu přidal, že Horsta by nejvíce naštvalo, kdyby své AMG po x letech chtěl prodat a v bazaru/u dealera na protiúčet by mu řekli, že to kvůli tomu nespolehlivému plug-inu a nevykupují.
@Tycoon ono je to i o tom pocitu nadřazenosti. Mám něco víc. A teď? Stejná technika jako třeba v Oktávce IV, akorát více "očipovaná"? Kdo by to chtěl? I z toho důvodu jsem po 15 letech skončil s Volvem.
No a když se to náhodou kolem mě prožene, tak si řeknu "ty kráso, wow". Je to obvykle slyšet dost dopředu, to bublání velkoobjemového motoru, ta nefalšovaná síla. Rozum velí raději uhnout. I když bych tomu možná i chvíli stačil.
Se čtyřválcem? Repráček ve vejfuku, nebo snad kus plastového kelímku trsající o loukotě? Vážně?
To fakt raději to plné EV. Ovšem ne od Mercedesu, protože tam to designerský team interieru i exterieru totálně potopil. Malé, nekvalitní, omezené funkce, omezené úrovně sedaček ... to není třída S. A nemůže to být ani AMG.
No a když se to náhodou kolem mě prožene, tak si řeknu "ty kráso, wow". Je to obvykle slyšet dost dopředu, to bublání velkoobjemového motoru, ta nefalšovaná síla. Rozum velí raději uhnout. I když bych tomu možná i chvíli stačil.
Se čtyřválcem? Repráček ve vejfuku, nebo snad kus plastového kelímku trsající o loukotě? Vážně?
To fakt raději to plné EV. Ovšem ne od Mercedesu, protože tam to designerský team interieru i exterieru totálně potopil. Malé, nekvalitní, omezené funkce, omezené úrovně sedaček ... to není třída S. A nemůže to být ani AMG.
Pepa_007
Auto pro radost. AMG.
Co zvuk motoru s 12ti válci? Co vibrace motoru. Co výkon a jízdní parametry?
Vynahradí to hybrid se 4mi válci?
Hmotnost bude stejná? Výkon kdy se mi zachce? A jak dlouho budu chtít? Co zvuk? 12 válců?
Za mne nikoli a proto jsou prodeje nižší.
Socialismus vs kapitalismus?
Volím to druhé. Evropa to první. 🤮
Co zvuk motoru s 12ti válci? Co vibrace motoru. Co výkon a jízdní parametry?
Vynahradí to hybrid se 4mi válci?
Hmotnost bude stejná? Výkon kdy se mi zachce? A jak dlouho budu chtít? Co zvuk? 12 válců?
Za mne nikoli a proto jsou prodeje nižší.
Socialismus vs kapitalismus?
Volím to druhé. Evropa to první. 🤮
Allo
Hlavně to nikdo nechce nabíjet každých 50km, to je janek.... Plug-in hybridy jsou největší zlo!
×
Sdílení komentáře
×
https://www.autoforum.cz/…min-jak-tretinu/
https://www.autoforum.cz/…lkulacky-rikaji/
https://www.autoforum.cz/…levy-35-procent/
Zrovna jsem chtěl napsat, že to je blbost, protoze autoforum píše něco jiného. A jak víme, autoforum nepatří mezi dezinformacni weby.
https://www.autoforum.cz/…i-kde-tankovat-/
Nebo
https://www.autoforum.cz/…razdnou-baterii/?…
To jsou ty nejnapadnejsi. Dezinformace mají obecne ve většině článků, ale tohle je plné polopravd a manipulací