Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Mikesus
6
Mne osobně odrazuje design, hlavně ten dvoubarevný. Srovnání s lexusem popravdě, si zaslouží, ale je pořád o ten stupínek níž. Ale zase oproti starším modelům Toyoty je to k tomu lexusu o hodně blíže. Obzvlast kdyz to porovnám s absolutně neodhlucnenou corollou gr sport. To je nebe a dudy.
lamal
0
@Mikesus ako vravis, dvojite lakovanie aj mna odradza, ale nasiel som si v konfigu farbu, s ktorou sa mi to paci.. ten predok je trochu neforemny, ale zvykol by som si... mozno casom vymenim, facelift moze predok vylepsit
Jenik3
Nizka okna, sedi se jak v tanku a deti v zadu jako ve sklepe.
srovnej:
https://www.auto.cz/…-c-hr-souhlasite?…
https://www.auto.cz/…udete-prekvapeni?…
srovnej:
https://www.auto.cz/…-c-hr-souhlasite?…
https://www.auto.cz/…udete-prekvapeni?…
@Jenik3
U současné to není tak hrozné jako u minule, ale stale souhlas. Ale sám autor říká, že to není pro rodiny s dětmi. Aut před dětmi a po nich, kdyz uz jsou z domu pryč.
U současné to není tak hrozné jako u minule, ale stale souhlas. Ale sám autor říká, že to není pro rodiny s dětmi. Aut před dětmi a po nich, kdyz uz jsou z domu pryč.
@Jenik3 je to tak, hlavně bývá vzadu "tma", i když má naše auto prosklenou střechu. Když je pak malý ve vajíčku a snažíme se ho kontrolovat zrcátkem na zadní hlavové opěrce, není tam moc vidět.
@Honza Mička C-HR vypadá vážně pěkně, navíc v této barevné kombinaci, ale na vzadu je to vážně děs, malá stísněná tma. Je to spíš druhé auto do rodiny, ale ne za ty peníze. Ta cena je nesmyslné přepálená...
Btw Honzo, nechcete konečně udělat něco s tím webem, je to děs... a nefunkční, nepřehledná diskuse? Je to jen k vzteku...
Btw Honzo, nechcete konečně udělat něco s tím webem, je to děs... a nefunkční, nepřehledná diskuse? Je to jen k vzteku...
@Jenik3
Mor malých oken jde napříč automobilovou produkcí, zde dotaženo do extrému. Jako bonus vám pak cpou nesmyslnou prosklenou střechu, Japonci (a Tesla vlastně taky, že?) vám jsi dají u některých aut v nejvyšší výbavě povinně...
Mor malých oken jde napříč automobilovou produkcí, zde dotaženo do extrému. Jako bonus vám pak cpou nesmyslnou prosklenou střechu, Japonci (a Tesla vlastně taky, že?) vám jsi dají u některých aut v nejvyšší výbavě povinně...
@Barry Lyndon
Dnes už ti toyota nedá prosklenou střechu nikde ve výbavě kromě phev ravky, jestli jsem někde něco neprehledl. Všude to je příplatek jinak.
Dnes už ti toyota nedá prosklenou střechu nikde ve výbavě kromě phev ravky, jestli jsem někde něco neprehledl. Všude to je příplatek jinak.
@Mikesus
Jediný auto, který jsem od Toyoty kdy kupoval :-D. Ale jako jinak dobrý, výhled z RAVky OK a to okno je naštěstí zatahovací (akorát teda zbytečně vozí potenciálně poruchovej bazmek za 40tis, co akorát zvyšuje těžiště :-D)
Jediný auto, který jsem od Toyoty kdy kupoval :-D. Ale jako jinak dobrý, výhled z RAVky OK a to okno je naštěstí zatahovací (akorát teda zbytečně vozí potenciálně poruchovej bazmek za 40tis, co akorát zvyšuje těžiště :-D)
Arese
No já to mám s tímto autem poněkud jinak - naprosto ničim mě neoslovuje, protože designově se mi vůbec nelíbí, nabídkou prostoru je podprůměrné a kvůli svému hybridnímu pohonu mi nevyhovuje ani po technické stránce. Takže si ho zcela určitě nikdy nekoupím. :)))
@Arese rozumiem tomu, na druhej strane niektore veci v zivote musis skusit bez predsudkov... ked by si bol v situacii, ze potrebujes daily auto pre 2, tak by si mohol mat nazor na zaklade skusenosti a nie predpokladov
@lamal Nemám žádné "předsudky", ale auto, o jehož koupi uvažuju, se mi musí v prvé řadě líbit a to tohle UFO nesplňuje ani omylem. A za druhé mi musí vyhovovat jeho pohon, což hybrid s automatem rovněž vůbec nesplňuje. Nic niného v tom nehledej. 🙂
@Arese Ja rad manualne prevodovky, zacalo to na bicykli, pokracovalo jawou 21, 23, 175, 250, Čz 175, 250 to boli zaciatky medzi 11-18r :-) Pak prisli auta, v moje.auto vidis, niektore z tych, ktore som vlastnil. Aj na nich som si uzival manualne radenie, spojenie s vozidlom a jazdenie presne podla mojho gusta.
Z principu pohybu v priestore potrebujes davkovat vykon=zrychlenia a brzdenia. Cim jednoduhsie a presnejsie vies zrychlenie a brzdenie ovladat, tym lepsie sa vies v priestore pohybovat a sustredit. Lietadla, člny, tiez nemaju manualne prevodovky a na stastie nemas manualnu prevodovku ani na brzdach, pretoze by ta to zdrzovalo. Neda sa tvrdit, ze aviatika, alebo pohyb po vode je nuda, len kvoli tomu ze tam nemas manual :-)
Tym sa dostavam k Hybridu, mam dlhodobe skusenosti s 2 hybridnymi Toyotami, prva z 2017 a druha 2024. Rekuperacia, je skvela vec !
V podstate sa to rovna ovladaniu, ktore sedi na člny, alebo aviatiku, v zmysle davkovania vykonu. Okrem toho, system Toyoty ovladas pokynmi pedalom napr, pulzom, ked zapulzujes pocas jazdy na EV pedalom, auto necukne ale nahodi ti spalovak a ty mozes mat na povel nastartovany spalovak pred koncom obce, alebo naopak pulzom s ubratim ti vypne spalovak a ides na EV bez toho aby ti to cuklo - pulz musi byt rychly, plynuly a do urcite vysky chodu pedalu, lahko sa to naucis. Tak isto sa zrychlenie davkuje mierou stlacenia hned na zaciatku, takze kolko stlacis tolko si nadavkujes a ked sa to naucis system ti nakrmi vacsinu zrychleni baterkou a motor zbytocne nezavija ako ked stlacas plyn postupne hlbsie a system si mysli, ze je zrychlenia malo a vytaca preventivne spalovak s ocakavanim ze to stlacis este hlbsie za chvilu.
... no je to zabavne, pretoze je to zase praca s technikou, ale nijako ta neobmedzuje, ked chces mozes sa s tym hrat a ked nie nemusis.
Vo vysledku je s dostatocne vykonnym hybridom pohyb v priestore a sustredenie sa na povrch vozovky a zakruty, velmi prijemny aj so zapojenim do deja pohonu :-)
Z principu pohybu v priestore potrebujes davkovat vykon=zrychlenia a brzdenia. Cim jednoduhsie a presnejsie vies zrychlenie a brzdenie ovladat, tym lepsie sa vies v priestore pohybovat a sustredit. Lietadla, člny, tiez nemaju manualne prevodovky a na stastie nemas manualnu prevodovku ani na brzdach, pretoze by ta to zdrzovalo. Neda sa tvrdit, ze aviatika, alebo pohyb po vode je nuda, len kvoli tomu ze tam nemas manual :-)
Tym sa dostavam k Hybridu, mam dlhodobe skusenosti s 2 hybridnymi Toyotami, prva z 2017 a druha 2024. Rekuperacia, je skvela vec !
V podstate sa to rovna ovladaniu, ktore sedi na člny, alebo aviatiku, v zmysle davkovania vykonu. Okrem toho, system Toyoty ovladas pokynmi pedalom napr, pulzom, ked zapulzujes pocas jazdy na EV pedalom, auto necukne ale nahodi ti spalovak a ty mozes mat na povel nastartovany spalovak pred koncom obce, alebo naopak pulzom s ubratim ti vypne spalovak a ides na EV bez toho aby ti to cuklo - pulz musi byt rychly, plynuly a do urcite vysky chodu pedalu, lahko sa to naucis. Tak isto sa zrychlenie davkuje mierou stlacenia hned na zaciatku, takze kolko stlacis tolko si nadavkujes a ked sa to naucis system ti nakrmi vacsinu zrychleni baterkou a motor zbytocne nezavija ako ked stlacas plyn postupne hlbsie a system si mysli, ze je zrychlenia malo a vytaca preventivne spalovak s ocakavanim ze to stlacis este hlbsie za chvilu.
... no je to zabavne, pretoze je to zase praca s technikou, ale nijako ta neobmedzuje, ked chces mozes sa s tym hrat a ked nie nemusis.
Vo vysledku je s dostatocne vykonnym hybridom pohyb v priestore a sustredenie sa na povrch vozovky a zakruty, velmi prijemny aj so zapojenim do deja pohonu :-)
×
Sdílení komentáře
×