Veterán
Přihlásit pro přidání komentáře
Dr Mamlas
3
Mazda 323F BG naprosto boží auto.
KANKUNEN
0
Hamuna s fotkou Rohora. Víš že mu pan Červenka na tebe zakázal reagovat.
Ozzman
0
Ale prd, Rohor vypadá jinak, potkal jsem ho osobně... @KANKUNEN
KANKUNEN
Díky za článek i když víte, že příznivci klasických aut diskutují pouze o EV. Já měl F, motor 1,5 a byl to mrzák slabý tak na dojetí Fely, ale byl narozdíl od 1,8ky nesmrtelný. 1,6ka z Toyoty jela teda úplně jinak. Řazení nebylo ani moc přesné. Kola 175/70/R14. A to hlavní k poslednímu F, ten design šel 20 let zpět a málem krachly i Showroomy, protože i poslední 626ka byla hnusná. Pak začaly nové hezké Mazdy znovu, ale ten pravý skok byla technologie sky-active. Mazda6 je pořád špica. Jen by to chtělo HEV. Na těžký PHEV Mazda neumí podvozek.
@KANKUNEN které to efko jsi měl?
Mně se asi nejvíc líbila ta BA bez mrkaček, s dvoulitrem... myslím, že s ní v té době jezdil Dejdar.
Mně se asi nejvíc líbila ta BA bez mrkaček, s dvoulitrem... myslím, že s ní v té době jezdil Dejdar.
Souhlas, Mazdě se moc nepovedl SkyX, byť papírově je zajímavý, ale pokud někdo netouží po pořád celkem drahé 2.5, tak ty atmosféry už dnes nejsou uplně ideálním řešením v kontextu ceny, kterou za ně Mazda chce. @KANKUNEN
@Ozzman
Zaregistroval si, že 3ka dostala ako základ motor 2,5? Celkom zaujímavý základný motor, tam by som sa (aj napriek atmosférickému plneniu) nedostatku krútiaku nebál.
Zaregistroval si, že 3ka dostala ako základ motor 2,5? Celkom zaujímavý základný motor, tam by som sa (aj napriek atmosférickému plneniu) nedostatku krútiaku nebál.
Ne, to jsem netušil, fakt ? A teď ještě otázka, jak moc zdražila ? Já tu poslední 3 HB zkoušel v tom základním 2.0 90kw a jako základ to bylo naprosto v pohodě, jelo to hezky, byť samozřejmě s ohledem na váhu to nebylo na závody, ale problém byl jen a pouze cena takového auta, která byla snad k 800 tisícum v době, kdy vyšla a to ještě za podobné peníze byly k sehnání 2.0TSI u VW@iudex
Alpha Tango
V devadestakach jsem pracoval pro Autopalace a jezdil jsem obe „efina“. Mrkackove mělo obrovsky wow efekt, stacilo vyklopit svetla a lidi sli do kolen. Naslednik mel sametovy sestivalec, tocil jak pila. Nebylo většího kontrastu nez presednout z těchto tichoučkých ridicskych mazd do kamaradova naftového dunícího a kadlajiciho venta. Pak prislo BJ z ery Fordu a to uz bylo o nicem…
Krásně napsáno. Nepochopitelny z dnešního pohledu, kolik pozornosti kdysi přitáhly tyhle auta.
3_diamanty
Zlate 90 roky... aj v podani mazdy... mx5.. xedosy... 323F .... a od toho 323F bolo aj coupe..... jedno dodnes vidim.. rarita brutalna...
Arese
Pamatuji, že v kultovním pořadu Českýá soda byly skvělé parodie na tehdejší mazďácké reklamy. Třeba záběr na nahou herečku Magdu Vašáryovou se sloganem: Magda - jak se vám líbí? :))))
ACE.
Mrkačka v 1.6 byla v té době pro člověka jezdícího normálně škodou doslova řidičská nirvána. Pravda, podle vzhledu jsem na dálnici čekal alespoň 200, ale to už jsem chtěl moc.
So správnym motorom dala aj 200
https://www.motorvdetaile.sk/…-1-9-16v-gt-1989
a mohla pritom vyzerať, ako tá 1.6 .
https://www.motorvdetaile.sk/…-1-9-16v-gt-1989
a mohla pritom vyzerať, ako tá 1.6 .
Gltxjodjk
Mazda f má motor 2.0 V6 o výkonu 110 kW.Sám sem ji vlastnil.Stála 640t...neskutečný držák.Jela,ale žrala 8_9litrů.Po čtyřech letech jsem jí prodal a koupil Xedos 6 opět stejný motor.To byla úplně jiná liga....tichá ,,,tichá,,,
vor
"Paleta agregátů však startovala nenáročnou patnáctistovkou o výkonu 65 kW, kompromis představovala jednotka 1.8 16V (84 kW) a poslední možností byl dvoulitrový vznětový čtyřválec, dosahující tehdy ještě skromného výkonu 52 kilowattů."
Neviem, ako to autor článku myslel, ale vychádza mi z toho drobná chybka.
Ak sú to motory pre Mazdu 323F (BA), tak určite nie nafta!
Ak sú to motory pre celú generáciu 323 BA, tak ponuka začínala SOHC 1.3 L (1324 cm³) 54 kW, to sa netýkalo F, lebo tam bol základ spomínaná DOHC 1.5 L (1489 cm³) 66 kW.
Ak má byť výpis ponuky motorov kompletný, tak je ešte potrebné doplniť 1.7 L (1686 cm³) Turbo Diesel 60 kW, pôvodom od ISUZU. presne taký, sa v tých dobách montoval aj do Opel Astra :-)
Neviem, ako to autor článku myslel, ale vychádza mi z toho drobná chybka.
Ak sú to motory pre Mazdu 323F (BA), tak určite nie nafta!
Ak sú to motory pre celú generáciu 323 BA, tak ponuka začínala SOHC 1.3 L (1324 cm³) 54 kW, to sa netýkalo F, lebo tam bol základ spomínaná DOHC 1.5 L (1489 cm³) 66 kW.
Ak má byť výpis ponuky motorov kompletný, tak je ešte potrebné doplniť 1.7 L (1686 cm³) Turbo Diesel 60 kW, pôvodom od ISUZU. presne taký, sa v tých dobách montoval aj do Opel Astra :-)
Stejsn
Krásnější? Mně to už tenkrát v obou verzích přišlo šeredný a disproporční. A nic se na tom nezměnilo.
Nebo Nebo
Krásná Mazda.
Jednou, až seženu levnou garáž pro sbírku legendárních aut a veteránu, určitě si v ní najde místo.
Jinak opravdu se jedná o nejmenší V6? Mitsubushi mělo i V6 s objemem 1.6, který se využíval v Lancer a v Mirage.
Jednou, až seženu levnou garáž pro sbírku legendárních aut a veteránu, určitě si v ní najde místo.
Jinak opravdu se jedná o nejmenší V6? Mitsubushi mělo i V6 s objemem 1.6, který se využíval v Lancer a v Mirage.
Viktor Štejnar
Měl jsem Mazdu BA coupe s 1.5i - nejspolehlivější auto, vše fungovalo i po 20l provozu, až na korozi. Motor nebyl na 66 kW žádný extra sportovec, ale na projeti okresek stačil.
Zouzou
Měl jsem tehdy známého, který si koupil dvě 323F po sobě /obě už nemrkačky/. Já měl tehdy Felicii a pak Escorta kombíka. Strašně jsem mu záviděl...
×
Sdílení komentáře
×