Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Lenka Čížková
4
LPG patří do starejch socíkrámů a žravejch americkejch křápů s V6 a V8 💩
amerlock
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Lenka Čížková
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Barrichello
1
@Lenka Čížková jsi nahlášen Hammuno, pokračuj
ryccardo
1
@amerlock nebo Lenka Cizkova do nej
Barrichello
1
@Lenka Čížková To víš že jo Hammuno :)
Lenka Čížková
2
@Barrichello jsi nahlášen, Arese, pokračuj
Barrichello
0
@Lenka Čížková pořád ti nevyměnili v PCHL léky?
Lenka Čížková
1
@BarricheIIo a tobě?
Barrichello
LPG je moderní palivo, které má o 20% nižší emise jak benzín nebo nafta. Bohužel nejlépe funguje v nepřímostřikových motorech a těch ubývá, jsou už skoro jen om v amerikách a produkci zemí mimo Evropu (čína , rusko , jižní amerika atd)
BIO LPG lze navíc vyrobit z obnovitelných zdrojů https://www.hybrid.cz/…h-vyrazne-roste/
BIO LPG lze navíc vyrobit z obnovitelných zdrojů https://www.hybrid.cz/…h-vyrazne-roste/
@Barrichello uplne suhlasim, len doplnim, ze Toyota robi nepriamovstrekove 1.8 (corolla)a 1
5 (yaris) hybridne motory a 2.0 a 2.5 hybridy ma kombinaciu priamy a nepriamy vstrek benzinu. Bol tu par mesiacov dozadu Vaculikov test RAV4 lpg.
5 (yaris) hybridne motory a 2.0 a 2.5 hybridy ma kombinaciu priamy a nepriamy vstrek benzinu. Bol tu par mesiacov dozadu Vaculikov test RAV4 lpg.
vavriska
Revize nejsou povinné ani u nás. Vše obstará technik na emisích, změnila to vyhláška z roku 2022, která vyjmula pohon na plyn z vyhrazených plynových zařízení.
Ada je zase tady
Budoucností automobilové dopravy je diesel. Musí ale něco spalovat. Jednoznačným řešením je metan, kterého je na světě na dalších 300 let
@Ada je zase tady
Souhlas, Ádo. Víš, jak se v dieselu spaluje metan?
Vezmeš diesel, hodíš pryč hlavu válců, dáš tam novou hlavu válců se zapalovací svíčkou, přidáš zapalovací trafo a do sacího potrubí dáš plynové vstřikovače. Z výfukového potrubí odstraníš DPF a SCR, místo toho dáš klasický třícestný katalyzátor. No a je hotovo. Pak to spustíš a ono to nechrochtá. Protože už to není diesel, ale zážehový motor.
Souhlas, Ádo. Víš, jak se v dieselu spaluje metan?
Vezmeš diesel, hodíš pryč hlavu válců, dáš tam novou hlavu válců se zapalovací svíčkou, přidáš zapalovací trafo a do sacího potrubí dáš plynové vstřikovače. Z výfukového potrubí odstraníš DPF a SCR, místo toho dáš klasický třícestný katalyzátor. No a je hotovo. Pak to spustíš a ono to nechrochtá. Protože už to není diesel, ale zážehový motor.
×
Sdílení komentáře
×