Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTuto Škodu Superb III sestavil Martin Vaculík. Jak je na tom po 200.000 km?
28 komentářů
Roman Horký
0
Horcí Romové nelžete vy lhári prolhaní, že to auto Vaculík sestavil. Vaše ubohost našla nové dno.
Lempl Klaun
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Commpact
Mě to i po výměně rozvodů (Continental) pořád chroupe.
Kámoš ma 1.6 TDI a po rozvodech take bezezměny a vím i o oktavce, to samé. Pry to dělá (vadné z výroby) olejové čerpadlo.
Kámoš ma 1.6 TDI a po rozvodech take bezezměny a vím i o oktavce, to samé. Pry to dělá (vadné z výroby) olejové čerpadlo.
Kovwosrot
Mám tuhle konkrétní motorizaci i převodovku, a objevil se problém o kterém Mr Vaculík hovořil ve videu, tedy převodovka řadí jen sudé kvalty.. Dle servisu je problém v čidle tlaku oleje na spojce, oprava i s výměnou oleje cca 23tis, případně tovární repas mechatroniky za 48tis..tady pan Vaculík říká zase 33tis... Nemáte někdo reálnou zkušenost za kolik a kde v okolí Ostravy to umějí opravit? Diky
@Kovwosrot Až zas někdo zmíní, že kvedlačka je na ho-vno a je potřeba mít v autě jedině automat, tak si uvědomte ty náklady. Na manuál nula za celou životnost auta a automat desítky tisíc lítaj. Sorry já si radši budu řadit sám a za ušetřený prachy budu lítat po dovolených.
Presne tak... a este si hodis kvalty tak ako potrebujes... navyse pri tych dnesnych turbach ( benzinovych aj dizlovych .. co maju top kroutak od 1500 do 4000 ) uz ani zdaleka tak clovek neradi casto ako pri nejakej beznej 1,6 ci 2,0 atmo kde sa fakt s pakou treba casto hrat ...takze ani ja nie som za automat na bezne potreby... jedine v terennom aute.. v pajere mi nevadil... v terene naopak ovela skor znicis manual aj spojku ... ale inak je manual stale jasna volba... a niektore aj sportove automobilky uz opat naspat vracaju do ponuky aj manual ... a tiez vieme preco
Příklad v roce 2018 - Zanedbaná spojka s dvouhmotou cca dva roky + začala hučet převodovka, repase i s opravou 50 tisíc.... myslím, že si nevybereš. Jen dvouhmotá spojka na řadu aut stojí k 30 tisícum i s prací a to neautorizované. A nebo si můžeš koupit prostě jiný automat, než dvouspojku, která je náchylnější...@ryccardo
@Ozzman jak starý auto a kolik mělo najeto?
Kde si to řešil? Zajet do autorizáku a nechat se tam okrást umí každej. Kolik myslíš, že by stála repase s opravou u automatu?
Nebylo by bývalo lepší sehnat jinou převodovku?
Na který auto tě stojí dvouhmota 30 tis?
Kde si to řešil? Zajet do autorizáku a nechat se tam okrást umí každej. Kolik myslíš, že by stála repase s opravou u automatu?
Nebylo by bývalo lepší sehnat jinou převodovku?
Na který auto tě stojí dvouhmota 30 tis?
Pisu, ze neautorizivane, auto melo 8 let a 250 najeto, to daj plus minus i ty automaty @Ryccardo
@ryccardo s nákladmi máš pravdu, ale zase každý kus toho automatu sa istotne nepokazí a zároveň si už v celkom dlhú dobu manuál do niektorých ani nekúpiš. Takže je to trochu komplikovanejšie
Hlavně jak by řekl jeden muj kamarád... dvouspojka není automat :D:D To je robot.... jediný automat je hydroměnič :D Ale obecně dvouspojky u všech výrobců prostě mají omezené životnosti (docela by mne zajímalo, jestli existuje převodovka, která nemá podobné problémy u části zákazníků), je to daň za rychlejší řazení a myslím, že moderní HDM je dávno překonaly a to vubec nemluvím o špičkových CetEf, ale v té rychlosti reakcí mne přišel naprosto dostatečný třeba měnič u Kie/Hyundai, či HDM Fordu, než ho stáhli společně s motorizacemi z většiny modelů (myslím, že to má ještě Fokus 1.5TDCi akorát). p.s. já jsem zažil hučící přitlačáky či řazení přes zuby i u nových 1.5TSI manuálů (více aut, Golf, Ofce).... to taky nebude levné měnit... a to v nájezdech do 50 tisíc km už..@kyklop
@Ozzman musím takto, lebo reagovať sa nedá už pod tebou. Mám pri sebe pár 8st Aisinov, čo sotva dožili 150kkm. V kontexte s tým, je vlastne to dsg skoro bezúdržbové . Tým nejdem jedno obhajovať a druhé zatracovať, tých dsg je tu veľké množstvo, takže keď sa rozpadne nejaké percento, tak je to na celkové čísla ďaleko viac ako niečo, čoho je pár kusov...A takisto je dosť zásadný parameter rok výroby (vychytanie múch) a spôsob používania. Ale to je už na dlho
Já vím, že jsou i velmi špatné Hydroměniče, ale spíše ty jednoduché staré při údržbě ujeli dost km, tak jsem to myslel :) @kyklop
@kyklop
Jen tak zjednodušeně moje nájezdy s DSG převodovkami - a ve všech případech bez problémů, prostě se jen auto posunulo k dalšímu uživateli:
DQ250
318.000 km (ukradeno :-))
293.000 km
128.000 km (nakonec nakroutilo u kolegy ještě další stovku a šlo na protiúčet)
DQ200
162.000 km
DQ400e
48.000 km (měl jsem jen rok)
DQ381
152.000 km (prozatím, stále jezdím)
Takže asi tak k problémům s DSG.
Jen tak zjednodušeně moje nájezdy s DSG převodovkami - a ve všech případech bez problémů, prostě se jen auto posunulo k dalšímu uživateli:
DQ250
318.000 km (ukradeno :-))
293.000 km
128.000 km (nakonec nakroutilo u kolegy ještě další stovku a šlo na protiúčet)
DQ200
162.000 km
DQ400e
48.000 km (měl jsem jen rok)
DQ381
152.000 km (prozatím, stále jezdím)
Takže asi tak k problémům s DSG.
@ryccardo
Tak ono to není o automatu, ale o dsg. Normální automat, ne robotická převodovka, má úplně jinou spolehlivost.
Já raději ušetřím peníze tím, že nebudu muset dávat do oprav vůbec nic.
Tak ono to není o automatu, ale o dsg. Normální automat, ne robotická převodovka, má úplně jinou spolehlivost.
Já raději ušetřím peníze tím, že nebudu muset dávat do oprav vůbec nic.
@Mikesus je teda fakt že jsem absolutně tým HDM a sám mám doma ZF8 od BMW a oproti dsg je to jinej svět. Ale máme ve firmě dva superby 3 z roku 2017, oba 1.6TDI 88kw dsg a jeden má 405 tisíc a jeden 327. Oba dělaná dsg okolo 300tkm, stalo to 25 včetně DPH, spojky olej a normálně to funguje. U mokrých 381 zatím zkušenost nemám, tam máme akorát 2020 co má teprve 207 tisíc a nebylo třeba nic dělat.
@Ozzman
Takze to taky není automat. Respektive to není převodovka. Tak to je asi nejlepší ne? Když nemáš prevodovku, nemůže se ti rozbít a nemusíš platit za její servis.
Takze to taky není automat. Respektive to není převodovka. Tak to je asi nejlepší ne? Když nemáš prevodovku, nemůže se ti rozbít a nemusíš platit za její servis.
@Mikesus preháňaš, drtivá väčšina dsg funguje viac ako je bežný život , resp nájazd auta prvomajiteľa. Potom je to vždy lotéria. Tým že tých dsg je veľa aj medzi jazdenkami, tak o nich počuješ často. Jo a keď si chceš kopnúť do vw, resp dsg, kúsok odo mňa je niekto, kto sa špecializuje na opravy prevodoviek , a z krátkeho vyjadrenia len toľko, že ten nenávidený vw (narozdiel od časti konkurencie) je schopný dlhodobo dodávať diely a opravné sady. Takže svoj rozpadnutý krám aspoň vieš nejako zoservisovať a sprevádzkovať. Časť automobiliek má zásadný problém s dodávaním dielov samotných, takže môžeš mať etalón, ale nakoniec budeš kvôli tej prevodovke auto predávať za cenu vraku. SZ už tu neexistujú je to na dlhšie
@ryccardo sada spojka + zotrvačník + práca stojí aj mimo autorizák dnes 800-1000€ na hocičo
Presne tak a zvlast pri dsg, ktore cely cas sprevadzaju poruchy a zvysene naklady. Manual od vw tiez nie je buhvico, ale aspon nieco vydrzi
Mali sme aj v bývalom zamestnaní veľa kusov a až na problémy s rannými suchými DSG drvivá väčšina jazdila a ten nájazd ďaleko presiahol to čo je pre väčšinu užívateľov bežné,podotýkam bez problémov . Dobre /zlé?
kyklop
Celkom zvláštne myšlienkové pochody...Ak mám tohto Superba po fl, jedná sa o mladšie vozidlo a oprava rozbitého nárazníka, prípadne výmena skla, ktoré vyfasovalo kameň sa bude riešiť cez havarijnú poistku a tým pádom je nárek nad úkonmi ( a ich cenou) asi zbytočný. Ešte k tej konfigurácii, resp (ne)výbave, zrovna udržiavanie v jazdnom pruhu funguje veľmi dobre (aspoň u apoštola, mám za to Že to bude rovnaké aj tu) a keď sa auto používa ako hltač diaľnic je to príjemná záležitosť (zrovna diaľnica nie je môj obľúbený druh cesty) .Nie že by som za volantom spal, alebo sa nevenoval riadeniu, prípadne sa spoliehal len na zásah elektroniky, ale nemusím riešiť drobné korekcie skrz vyjete koľaje, bočný vietor. To auto si to elegantne po diaľnici vykrúži
Th0r
Radilek Martin Vaculik, ktery jeste nedavno Skodovky nenavidel. Minimalne otresnej, detinskej projev.
olsztyn
Ono když se to sníží o 1,5cm tak je pravděpodobnost zachycení nárazníku pravděpodobnější no..
Jinak já mám tohle 110kW, ale EVO 2022 a dálky jezdím (předpisově) za 5,0-5,3. Nemám to snížené a kola široká 235. Hlučnost by mohla být nižší i u předokolky - ani ne tak od motoru, jako od podvozku.
Podkponutí víka zavazadelníku funguje na 100%
Jinak já mám tohle 110kW, ale EVO 2022 a dálky jezdím (předpisově) za 5,0-5,3. Nemám to snížené a kola široká 235. Hlučnost by mohla být nižší i u předokolky - ani ne tak od motoru, jako od podvozku.
Podkponutí víka zavazadelníku funguje na 100%
Pavol Gal
Skvele som sa zabavil, ako vzdy pri Vaculikovom videu. Chcel som dopozerat film o Amy Winehouse, ale dal som prednost p.Vaculikovi a 50 minut utieklo ako nic. Co sa tyka temy DSG prevodovky, ja som kupil Kamiq 1.5 TSI s manualom a k tomu turbo motoru sa moc nehodi. Ale to som zistil, az ked som ho zaplatil... Obaval som sa zivotnosti automatu, ale po 2 rokoch mam 18000 km, za nejakych 15 rokov mi zoberu vodicak ak budem vobec este nazive, takze mily Kamiq by ma prezil aj s DSGckom. Mal som sa ja poradit pred kupou s nejakym znalcom zo Sveta motoru !!!
×
Sdílení komentáře
×