Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Škoda Superb 2.0 TDI (110 kW)
Škoda Superb 2.0 TDI (110 kW)
Škoda Superb 2.0 TDI (110 kW)
Škoda Superb 2.0 TDI (110 kW)
59
Fotogalerie

Tuto Škodu Superb III sestavil Martin Vaculík. Jak je na tom po 200.000 km?

redakce AUTO.CZ

Rozličných radílků je plný internet. Na technika Světa motorů Martina Vaculíka se však obrací opravdu dost lidí s prosbou o pomoc, třeba i se specifikací nového vozu. 

Dnes se do videotestu Martina Vaculíka dostává Škoda Superb III z roku 2017, jejíž specifikaci Martin pomáhal sestavovat a dodnes tvrdí, že výsledná konfigurace je mimořádně zdařilá.

V dnešním videu se tak dovíte, které prvky příplatkové výbavy zásadně zlepšují aerodynamiku a snižují spotřebu, který kód motoru 2.0 TDI je ten nejlepší po stránce spotřeby a pružnosti, co to byla zvláštní emisní norma Euro 6 ZD, proč Superb s automatem dostal AdBlue dřív než s manuálem a co si myslet o lidech, kteří AdBlue vypínají.

Řeč bude i o ovladatelnosti, protože zde opět specifikace konkrétního vozu mohla zásadně ovlivňovat výsledek. Překvapí vás třeba komfortní vlastnosti sportovního mechanického podvozku, který vlastně není ani trochu sportovní, ale tím už předbíháme.

Povíme si taky, jak třetí generace Škody Superb vzdoruje korozi a kde jsou její slabá místa. A to jsme úplně zapomněli na problematiku selhávajících rozvodů dieselu v této generace, i o těch dneska Martin promluví.