Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Za volantem nového Renaultu Symbioz: Více než jen prodloužený captur

28 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
@LEGOPARK
Jo to sedí. Dnes každý musí tahat nejméně 2t
Avatar - LEGOPARK
LEGOPARK
@Pepa_007 Este pred 10 rokmi ste vy cechackovia boli znamy tym, ze onanujete nad kufrom aut a bez kombika ani do obchodu! Dnes uz ked auto neutiahne trailer na bagre a maringotku, tak to nie je rodinne auto. 😉
dodo24
@LEGOPARK on neklame, len netuší, že zadná lavica v Capture je posuvná
ericn
@Petr Rožek dle webu Renaultu, Symbioz E-Tech nebržděný 745kg / bržděný 750kg😒br />
https😐/cdn.group.renault.com/…f/34650fb792.pdf

Tj velká bída 😋
Petr Rožek
@ericn Maximální váha přívěsu Škoda Octavia (údaje od výrobce)😒br /> 1,5 TSI 110 kW: 1500 kg brzděný, 680 kg nebrzděný
2,0 TDI 85 kW: 1500 kg brzděný, 720 kg nebrzděný
1,5 TSI 110 kW DSG e-TEC: 1500 kg brzděný, 680 kg nebrzděný,
2,0 TDI 110 kW DSG: 1600 kg brzděný, 740 kg nebrzděný
Takže pokud má šestnáctistovka atmosférická u R-Ca výkon 110 kW, tak údaj v článku odpovídá nebrzděnému přívěsu.
Petr Rožek
@Meky srovnání s Karoqem či alespoň Kamiqem trochu pokulhává. Karoq je rozměrově blíž k Arkaně nebo Kadjaru, i když i Arkana vlastně sedí na platformě Captura (kromě ruské verze, ta byla větší). Ani srovnání s Corollou pokulhává, to už snad Yaris Cross je blíž. Captur shodou okolností mám, v PHEV verzi, takže až na ještě menší kufr (ovšem Captur není rodinné auto) nemám asi se sezením vzadu problém (mám taky těsně pod 180 cm). Loketní opěrka vzadu není a ani ji v této třídě nečekám, naopak velmi pohodlný je předek včetně výhledu. A k cenám se vyjadřovat nebudu, renault bohužel nevybočuje z podivné cenové politiky u aut prodávaných v Česku obecně.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ta kola jsou hnus a budou vážit jak dvě AEZka.
kyklop
@Meky v capture som sedel aj vpredu, aj vzadu, mám o kúsok viac ako 160cm a nemal som problém s výškou. Asi je niečo špatne
ericn
@Petr Rožek To je vidět na co je ten Rendlík dimenzovaný, na nic 👎 Octávka 1.5TSI v pohodě 1500kg /2.0TSI 1700kg /2.0TDi 1600 / 2.0TDi 4x4 2000kg…

Co tam máš dál?
RaSuSK73
@Meky Ked som vyberal auto, Captur bol tiez na zozname. Mam cca 178 cm a cca 100 kg, vzadu som ale sedel celkom pohodlne, takze tvrdenie o tom, ze 160 cm clovek sa vzadu neposadi je priam loz. Ano, na priestor v napr. Korande to nemalo, preto ten korejsky vrak nakoniec vyhral.
kozakm
Budu se opakovat, ale Renault dela suverenne nejhnusnejsi palubky ze soucasne automobilove produkce
kyklop
@ericn autá ktoré niečo odtiahli renault už odpísal. Už neexistujúci Megane 1700kg každá verzia, kadjar mal 1400 a viac, talisman tuším od 1600
traveldrive
@Meky Aj tak pletieš. Ty máš vôbec odhad priestoru nejaký podivný. Minule si kritizoval úzke zadné sedadlá v Berlingu...
Petr Rožek
@Pepa_007 budete mít lepší pocit z auta, když utáhne karavan? Pak ale musíte číst recenze na auta že zcela jiné třídy, a nebo vyhledejte recenze o obytňácích. Dnes neutáhne těžší vozík ani Oktávka
Avatar - LEGOPARK
LEGOPARK
@Meky "V Capture sa vzadu clovek nad 160 cm realne neposadi.
Taktiez nie je k dispozicii stredova opierka ruk."

Vzadu som sedel v pohode a mam nad 180cm a opierku ruk som vpredu mal tiez. Neklam, robis zo seba blbecka.
lada 2102
hm, tak zase natažený Captur a hooodně natažená cena. Nic neřešících 17 cm a cena vyšší o 80 tis. při užití bonusu.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Zase cross-něco ci SUV.
Top speed 165kh/h. Přívěs jen 750kg.
Chtělo by se říci rodinné auto, ale neutáhne ani karavan. 🤣🤣🤣🤣
Nabídka Renaultu je fakt tragická.
lada 2102
@Avantime promin seděl jsi v tom? Ty litry jsou při posunuté zadní sedačce zcela dopředu a pokud za volantem není liliput tak si dozadu nikdo nesedne. Mě to auto a navíc za tu cenu nedává smysl proti Capturu.
kyklop
Z veľkej časti áno
Avantime
@lada 2102 Akože nič neriešiacich? 134 litrov v kufri navyše oproti Capturu je nič? Súhlasím, že príplatok 3000 eur za väčší kufor je dosť.
Avantime
@kozakm Super, tak sa ti nepáčia. Dôvod?
Avantime
@Meky Sedel som v Capture a už aj v Symbioze a je to vzadu rovnaké až na tú lakťovku. To znamená, že keď máš sedadlá v zadnej polohe, tak úplne v pohode, v prednej je to bieda. Rázvor majú rovnaký. Môže byť, že Corolla Cross vydrží dlhšie ako Symbioz ale oproti nemu vo vnútri vyzerá dosť chudobne.
Avantime
@Pepa_007 Tak to ti gratulujeme. Spokojný?
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@LEGOPARK obecně je dnes známo, že kufry už nebývají problém. Jsou už dost velké. Poukazuji na (možná chybu) u tohoto Rencka. 800kg na kouli je směšné.
Moje malé auto utáhne 1300kg a 200km/h dá s prstem v nose (a dál zrychluje). 4 roky staré obyčejné auto.
ericn
@kyklop Renault už odepsal auta jako taková, to co trhu nabízí je výsměch. Pro mě je aktuálně Renault nekoupitelná značka 👎
Meky
@dodo24

co ma spolocne posuvna lavica s miestom pre hlavu?
Meky
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Meky
Symbioz by mal mat ambicie dostupnejsieho rodinneho vozidla.
Pominiem len jeden motor - casom tam asi domontuju nieco dostupnejsie.

Viac by ma zaujimalo ako je na tom priestor vzadu.

Mam skusenost s predfaceliftovanym Capturom, kde je vzadu priestor tragicky - obzvlast v porovnani s Karokom a dokonca aj Kamikom albo Scalou.

V Capture sa vzadu clovek nad 160 cm realne neposadi.
Taktiez nie je k dispozicii stredova opierka ruk.

Ako je na tom Symbioz?
Islo len o predlzenie - teda vzadu je to rovnako biedne ako v Capture?
Alebo je vzadu sedenie riesene inak?

PS: Za +- 29k€ sa da zohnat Corolla Cross - kde sa vzadu sedi velmi dobre.