Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Za volantem nového Renaultu Symbioz: Více než jen prodloužený captur

28 komentářů

Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Zase cross-něco ci SUV.
Top speed 165kh/h. Přívěs jen 750kg.
Chtělo by se říci rodinné auto, ale neutáhne ani karavan. 🤣🤣🤣🤣
Nabídka Renaultu je fakt tragická.
Avatar - LEGOPARK
LEGOPARK
@Pepa_007 Este pred 10 rokmi ste vy cechackovia boli znamy tym, ze onanujete nad kufrom aut a bez kombika ani do obchodu! Dnes uz ked auto neutiahne trailer na bagre a maringotku, tak to nie je rodinne auto. 😉
Avatar - Mikesus
Mikesus
@LEGOPARK
Jo to sedí. Dnes každý musí tahat nejméně 2t
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@LEGOPARK obecně je dnes známo, že kufry už nebývají problém. Jsou už dost velké. Poukazuji na (možná chybu) u tohoto Rencka. 800kg na kouli je směšné.
Moje malé auto utáhne 1300kg a 200km/h dá s prstem v nose (a dál zrychluje). 4 roky staré obyčejné auto.
Avantime
@Pepa_007 Tak to ti gratulujeme. Spokojný?
Petr Rožek
@Pepa_007 budete mít lepší pocit z auta, když utáhne karavan? Pak ale musíte číst recenze na auta že zcela jiné třídy, a nebo vyhledejte recenze o obytňácích. Dnes neutáhne těžší vozík ani Oktávka
ericn
@Petr Rožek To je vidět na co je ten Rendlík dimenzovaný, na nic 👎 Octávka 1.5TSI v pohodě 1500kg /2.0TSI 1700kg /2.0TDi 1600 / 2.0TDi 4x4 2000kg…

Co tam máš dál?
Petr Rožek
@ericn Maximální váha přívěsu Škoda Octavia (údaje od výrobce)😒br /> 1,5 TSI 110 kW: 1500 kg brzděný, 680 kg nebrzděný
2,0 TDI 85 kW: 1500 kg brzděný, 720 kg nebrzděný
1,5 TSI 110 kW DSG e-TEC: 1500 kg brzděný, 680 kg nebrzděný,
2,0 TDI 110 kW DSG: 1600 kg brzděný, 740 kg nebrzděný
Takže pokud má šestnáctistovka atmosférická u R-Ca výkon 110 kW, tak údaj v článku odpovídá nebrzděnému přívěsu.
ericn
@Petr Rožek dle webu Renaultu, Symbioz E-Tech nebržděný 745kg / bržděný 750kg😒br />
https😐/cdn.group.renault.com/…f/34650fb792.pdf

Tj velká bída 😋
kyklop
@ericn autá ktoré niečo odtiahli renault už odpísal. Už neexistujúci Megane 1700kg každá verzia, kadjar mal 1400 a viac, talisman tuším od 1600
ericn
@kyklop Renault už odepsal auta jako taková, to co trhu nabízí je výsměch. Pro mě je aktuálně Renault nekoupitelná značka 👎
kyklop
Z veľkej časti áno
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ta kola jsou hnus a budou vážit jak dvě AEZka.
Meky
Symbioz by mal mat ambicie dostupnejsieho rodinneho vozidla.
Pominiem len jeden motor - casom tam asi domontuju nieco dostupnejsie.

Viac by ma zaujimalo ako je na tom priestor vzadu.

Mam skusenost s predfaceliftovanym Capturom, kde je vzadu priestor tragicky - obzvlast v porovnani s Karokom a dokonca aj Kamikom albo Scalou.

V Capture sa vzadu clovek nad 160 cm realne neposadi.
Taktiez nie je k dispozicii stredova opierka ruk.

Ako je na tom Symbioz?
Islo len o predlzenie - teda vzadu je to rovnako biedne ako v Capture?
Alebo je vzadu sedenie riesene inak?

PS: Za +- 29k€ sa da zohnat Corolla Cross - kde sa vzadu sedi velmi dobre.
Avatar - LEGOPARK
LEGOPARK
@Meky "V Capture sa vzadu clovek nad 160 cm realne neposadi.
Taktiez nie je k dispozicii stredova opierka ruk."

Vzadu som sedel v pohode a mam nad 180cm a opierku ruk som vpredu mal tiez. Neklam, robis zo seba blbecka.
dodo24
@LEGOPARK on neklame, len netuší, že zadná lavica v Capture je posuvná
Meky
@dodo24

co ma spolocne posuvna lavica s miestom pre hlavu?
traveldrive
@Meky Aj tak pletieš. Ty máš vôbec odhad priestoru nejaký podivný. Minule si kritizoval úzke zadné sedadlá v Berlingu...
Meky
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
RaSuSK73
@Meky Ked som vyberal auto, Captur bol tiez na zozname. Mam cca 178 cm a cca 100 kg, vzadu som ale sedel celkom pohodlne, takze tvrdenie o tom, ze 160 cm clovek sa vzadu neposadi je priam loz. Ano, na priestor v napr. Korande to nemalo, preto ten korejsky vrak nakoniec vyhral.
Petr Rožek
@Meky srovnání s Karoqem či alespoň Kamiqem trochu pokulhává. Karoq je rozměrově blíž k Arkaně nebo Kadjaru, i když i Arkana vlastně sedí na platformě Captura (kromě ruské verze, ta byla větší). Ani srovnání s Corollou pokulhává, to už snad Yaris Cross je blíž. Captur shodou okolností mám, v PHEV verzi, takže až na ještě menší kufr (ovšem Captur není rodinné auto) nemám asi se sezením vzadu problém (mám taky těsně pod 180 cm). Loketní opěrka vzadu není a ani ji v této třídě nečekám, naopak velmi pohodlný je předek včetně výhledu. A k cenám se vyjadřovat nebudu, renault bohužel nevybočuje z podivné cenové politiky u aut prodávaných v Česku obecně.
kyklop
@Meky v capture som sedel aj vpredu, aj vzadu, mám o kúsok viac ako 160cm a nemal som problém s výškou. Asi je niečo špatne
Avantime
@Meky Sedel som v Capture a už aj v Symbioze a je to vzadu rovnaké až na tú lakťovku. To znamená, že keď máš sedadlá v zadnej polohe, tak úplne v pohode, v prednej je to bieda. Rázvor majú rovnaký. Môže byť, že Corolla Cross vydrží dlhšie ako Symbioz ale oproti nemu vo vnútri vyzerá dosť chudobne.
lada 2102
hm, tak zase natažený Captur a hooodně natažená cena. Nic neřešících 17 cm a cena vyšší o 80 tis. při užití bonusu.
Avantime
@lada 2102 Akože nič neriešiacich? 134 litrov v kufri navyše oproti Capturu je nič? Súhlasím, že príplatok 3000 eur za väčší kufor je dosť.
lada 2102
@Avantime promin seděl jsi v tom? Ty litry jsou při posunuté zadní sedačce zcela dopředu a pokud za volantem není liliput tak si dozadu nikdo nesedne. Mě to auto a navíc za tu cenu nedává smysl proti Capturu.
kozakm
Budu se opakovat, ale Renault dela suverenne nejhnusnejsi palubky ze soucasne automobilove produkce
Avantime
@kozakm Super, tak sa ti nepáčia. Dôvod?