Novinky
Symbioz by mal mat ambicie dostupnejsieho rodinneho vozidla.
Pominiem len jeden motor - casom tam asi domontuju nieco dostupnejsie.
Viac by ma zaujimalo ako je na tom priestor vzadu.
Mam skusenost s predfaceliftovanym Capturom, kde je vzadu priestor tragicky - obzvlast v porovnani s Karokom a dokonca aj Kamikom albo Scalou.
V Capture sa vzadu clovek nad 160 cm realne neposadi.
Taktiez nie je k dispozicii stredova opierka ruk.
Ako je na tom Symbioz?
Islo len o predlzenie - teda vzadu je to rovnako biedne ako v Capture?
Alebo je vzadu sedenie riesene inak?
PS: Za +- 29k€ sa da zohnat Corolla Cross - kde sa vzadu sedi velmi dobre.
Pominiem len jeden motor - casom tam asi domontuju nieco dostupnejsie.
Viac by ma zaujimalo ako je na tom priestor vzadu.
Mam skusenost s predfaceliftovanym Capturom, kde je vzadu priestor tragicky - obzvlast v porovnani s Karokom a dokonca aj Kamikom albo Scalou.
V Capture sa vzadu clovek nad 160 cm realne neposadi.
Taktiez nie je k dispozicii stredova opierka ruk.
Ako je na tom Symbioz?
Islo len o predlzenie - teda vzadu je to rovnako biedne ako v Capture?
Alebo je vzadu sedenie riesene inak?
PS: Za +- 29k€ sa da zohnat Corolla Cross - kde sa vzadu sedi velmi dobre.
@Meky "V Capture sa vzadu clovek nad 160 cm realne neposadi.
Taktiez nie je k dispozicii stredova opierka ruk."
Vzadu som sedel v pohode a mam nad 180cm a opierku ruk som vpredu mal tiez. Neklam, robis zo seba blbecka.
Taktiez nie je k dispozicii stredova opierka ruk."
Vzadu som sedel v pohode a mam nad 180cm a opierku ruk som vpredu mal tiez. Neklam, robis zo seba blbecka.
@LEGOPARK on neklame, len netuší, že zadná lavica v Capture je posuvná
Meky
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
@Meky Ked som vyberal auto, Captur bol tiez na zozname. Mam cca 178 cm a cca 100 kg, vzadu som ale sedel celkom pohodlne, takze tvrdenie o tom, ze 160 cm clovek sa vzadu neposadi je priam loz. Ano, na priestor v napr. Korande to nemalo, preto ten korejsky vrak nakoniec vyhral.
@Meky srovnání s Karoqem či alespoň Kamiqem trochu pokulhává. Karoq je rozměrově blíž k Arkaně nebo Kadjaru, i když i Arkana vlastně sedí na platformě Captura (kromě ruské verze, ta byla větší). Ani srovnání s Corollou pokulhává, to už snad Yaris Cross je blíž. Captur shodou okolností mám, v PHEV verzi, takže až na ještě menší kufr (ovšem Captur není rodinné auto) nemám asi se sezením vzadu problém (mám taky těsně pod 180 cm). Loketní opěrka vzadu není a ani ji v této třídě nečekám, naopak velmi pohodlný je předek včetně výhledu. A k cenám se vyjadřovat nebudu, renault bohužel nevybočuje z podivné cenové politiky u aut prodávaných v Česku obecně.
@Meky v capture som sedel aj vpredu, aj vzadu, mám o kúsok viac ako 160cm a nemal som problém s výškou. Asi je niečo špatne
@Meky Sedel som v Capture a už aj v Symbioze a je to vzadu rovnaké až na tú lakťovku. To znamená, že keď máš sedadlá v zadnej polohe, tak úplne v pohode, v prednej je to bieda. Rázvor majú rovnaký. Môže byť, že Corolla Cross vydrží dlhšie ako Symbioz ale oproti nemu vo vnútri vyzerá dosť chudobne.
hm, tak zase natažený Captur a hooodně natažená cena. Nic neřešících 17 cm a cena vyšší o 80 tis. při užití bonusu.
@lada 2102 Akože nič neriešiacich? 134 litrov v kufri navyše oproti Capturu je nič? Súhlasím, že príplatok 3000 eur za väčší kufor je dosť.
Budu se opakovat, ale Renault dela suverenne nejhnusnejsi palubky ze soucasne automobilove produkce
Top speed 165kh/h. Přívěs jen 750kg.
Chtělo by se říci rodinné auto, ale neutáhne ani karavan. 🤣🤣🤣🤣
Nabídka Renaultu je fakt tragická.
Jo to sedí. Dnes každý musí tahat nejméně 2t
Moje malé auto utáhne 1300kg a 200km/h dá s prstem v nose (a dál zrychluje). 4 roky staré obyčejné auto.
Co tam máš dál?
2,0 TDI 85 kW: 1500 kg brzděný, 720 kg nebrzděný
1,5 TSI 110 kW DSG e-TEC: 1500 kg brzděný, 680 kg nebrzděný,
2,0 TDI 110 kW DSG: 1600 kg brzděný, 740 kg nebrzděný
Takže pokud má šestnáctistovka atmosférická u R-Ca výkon 110 kW, tak údaj v článku odpovídá nebrzděnému přívěsu.
https😐/cdn.group.renault.com/…f/34650fb792.pdf
Tj velká bída 😋