Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
_Teddy_
Tak ako sa mi predchadzajuca generacia pacila, tato ma skor odpudzuje. To auto je akesi "otyle", ako nafuknuty balon, alebo ocucany bonbon. Kolesa sa uplne stracaju v blatnikoch...
@_Teddy_ Souhlas, tato generace se po stránce vnějšího designu opravdu nepovedla...:((( Působí to na mě, jako by to auto bylo designované pro nějaké rozvojové asijské trhy...
@Arese taky si myslím, největší průšvih je tvar předních světel a na ně nenavazující kapota. Vytváří to nepěkný celek, ale technicky to bude parádní malý auto do města a okolí 👍
3_diamanty
Mne to pride ze novy swift uz rube skor pre indiu... a v eu je uz len tak do poctu... videl som ho uz nazivo vystaveny a mne sa nakoniec viac nepacia zadne partie s tymi sikmo skosenymi svetlami ako tie predne partie... je to kratke a tluste auto ... sice vyzera to akoze navonok masivne ale takemuto prckovi tento muscle styl ani neslusi ... to povedzme i20 je vedla swiftu razom paradny sportiacik ...
RaSuSK73
Preco v recenzii nebol spomenuty priserny vysledok EuroNCAP testu s vysledkom pasivnej bezpecnosti pod 70% ???
@RuSSaK 🤡
@Lenka Čížková Mila Lenka,
mas deti ? Naozaj by si ich nalozila do takto bezpecneho auta a sla s nimi na rodinny vylet ? Swift je auto do mesta, no jeho cena je v CZ a Sk bohuzial stale tak vysoka, ze ho mnoho ludi ma ako jedine rodinne auto. Test ukazal, ze to bohuzial nie je velmi rozumne.
mas deti ? Naozaj by si ich nalozila do takto bezpecneho auta a sla s nimi na rodinny vylet ? Swift je auto do mesta, no jeho cena je v CZ a Sk bohuzial stale tak vysoka, ze ho mnoho ludi ma ako jedine rodinne auto. Test ukazal, ze to bohuzial nie je velmi rozumne.
DaewooMaster
V roce 2006 jsem vážně o Swiftu uvažoval, bylo to krásné, temperamentní auto. Tohle dnes (po 18 letech) vypadá jako jeho 18 let stará čínská kopie. 🥹
lamal
Indicky dizajn je naj nevyhodou tejto generacie, velka skoda...
Interpretacia ladenia pohonnej jednotky by mala vychadzat z toho, ze ma motor 80% krutiaceho momentu uz nad 2000ot. Je to hlavna zmena, nejde o tych 5nm navyse.
"Motor bez spicky" da podla autora 100kmh za pomalych 12,5s, ale fábia za 15,7s a i20 za 13,7s... :D
Verim, ze po dobrom zabehu tej chuti hore trochu pribudne... tieto vysokoucinne atmosfery na olej 0w8 - 0w16 maju velmi male tolerancie, surove asi nebudu moc tocive ...
Interpretacia ladenia pohonnej jednotky by mala vychadzat z toho, ze ma motor 80% krutiaceho momentu uz nad 2000ot. Je to hlavna zmena, nejde o tych 5nm navyse.
"Motor bez spicky" da podla autora 100kmh za pomalych 12,5s, ale fábia za 15,7s a i20 za 13,7s... :D
Verim, ze po dobrom zabehu tej chuti hore trochu pribudne... tieto vysokoucinne atmosfery na olej 0w8 - 0w16 maju velmi male tolerancie, surove asi nebudu moc tocive ...
Naughtilus
Takovy to byvalo hezky maly auto.
Tohle? Jako kdyby designer obslehnul obrazek, co mu namalovalo jeho sedmilete dite.
Tohle? Jako kdyby designer obslehnul obrazek, co mu namalovalo jeho sedmilete dite.
×
Sdílení komentáře
×
bude dobrý, ale dál raději ne.
Ta značka přímo volá po BEV.
https://www.suzuki.co.jp/car/