Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeElektrický Dongfeng Nammi Box slibuje cenu pod půl milionu, může se vyrábět v Itálii
16 komentářů
KANKUNEN
Tak tu máme toho nejlevnějšího z použitelných a přitom to je s Citroušem vlastně plichta. Ekonomicky se Číně daří více než Francii a to způsobí větší náklady, takže tady to vidím že Čína dosáhla vrcholu. Spalováky Čína neumí, takže nazdar.
@KANKUNEN
Čína ještě vrcholu nedosáhla. Dokud nezavede cca polovinu byrokracie a zeleného šílenství, které máme v Evropě, tak má prostor pro další ekonomický rozmach, přestože už čínský dělník bude vydělávat více než dělník v některých státech Evropy.
Čína ještě vrcholu nedosáhla. Dokud nezavede cca polovinu byrokracie a zeleného šílenství, které máme v Evropě, tak má prostor pro další ekonomický rozmach, přestože už čínský dělník bude vydělávat více než dělník v některých státech Evropy.
@Tycoon ehm, no záleží čo si vybavíš pod pojmem dělník, asi pred rokom som videl na YT dokument z číny a tam makali vo fabrike dvaja manželia po 12 hodín, 6 dní v týždni a zarobili čosi okolo 400€, takže aby dobehli platy v európe bude to ešte nejaké to deaťročie trvať.
Milos matej
Gratuluji autorovi k dokonalému ztrapnění. Tento vůz se již asi 4 měsíce nabízí na českém i slovenském trhu. Dokonce už i zvýsily ceny vzhledem k zavedení EU cel. Stačí navtivit stránku dongfeng.cz.
@Milos matej Maj to na webu a v ceníku, reálně tu ty auta nejsou. Protože je jenabízí nikdo z delarů, všichni maj jen Shine a Fengon jako nejlevnější modely
PowerHouse
Proč jsou BEV na prd?
...
V Číně za 10 000, v EU za 24 000.
Viz na internetu:
9,7-13,6 k euro in China, but more than double the price in Europe 23k euro!
Dokud bude tento cenový rozdíl, BEV v ČR jsou na prd.
Problém je, že i Indie rozjíždí levné BEV.
...
V Číně za 10 000, v EU za 24 000.
Viz na internetu:
9,7-13,6 k euro in China, but more than double the price in Europe 23k euro!
Dokud bude tento cenový rozdíl, BEV v ČR jsou na prd.
Problém je, že i Indie rozjíždí levné BEV.
@PowerHouse
Můžeš podat podnět Evropské komisi a české vládě.
Zrušit základní clo 10 %.
Zrušit dodatečná cla na čínské BEV.
Snížit DPH na 0 % na základovou část ceny BEV a 10 % na přesahovou část.
Zrušit ... zrušit... zrušit.... snížit... snížit ... A pak by tady BEV stál tolik co v Číně.
Můžeš podat podnět Evropské komisi a české vládě.
Zrušit základní clo 10 %.
Zrušit dodatečná cla na čínské BEV.
Snížit DPH na 0 % na základovou část ceny BEV a 10 % na přesahovou část.
Zrušit ... zrušit... zrušit.... snížit... snížit ... A pak by tady BEV stál tolik co v Číně.
@Tycoon
Ale houby, EV z Číny byly levné ještě před zvýšeným clem. Levné jsou proto, že mají levné náklady. Číňan jde do rachoty na 250 hodin měsíčně a bere nižší mzdu. Nejsou tam žádné odbory kromě jednoho celočínského, který je čistě účelový a nefunkční. Takže se drží huba a krok a hezky makaj v práci.
Výstavba čehokoli je rychlá. Výstavba probíhá v podmínkách, v kterých by český nefachčenko nedělal, resp ani by to neumožnily zákony.
Všemožné certifikáty jsou jen na papíře.
Mají obšajcované všechny suroviny pro výrobu EV.
Stát do automobilek lije prachy a zajišťuje tak dumpingové ceny. Mají k dispozici i státní rozvědku.
Západní automobilky nic z toho nemají. A vlády ještě zajišťují dotace na EV, které dotují i čínské EV.
Ale houby, EV z Číny byly levné ještě před zvýšeným clem. Levné jsou proto, že mají levné náklady. Číňan jde do rachoty na 250 hodin měsíčně a bere nižší mzdu. Nejsou tam žádné odbory kromě jednoho celočínského, který je čistě účelový a nefunkční. Takže se drží huba a krok a hezky makaj v práci.
Výstavba čehokoli je rychlá. Výstavba probíhá v podmínkách, v kterých by český nefachčenko nedělal, resp ani by to neumožnily zákony.
Všemožné certifikáty jsou jen na papíře.
Mají obšajcované všechny suroviny pro výrobu EV.
Stát do automobilek lije prachy a zajišťuje tak dumpingové ceny. Mají k dispozici i státní rozvědku.
Západní automobilky nic z toho nemají. A vlády ještě zajišťují dotace na EV, které dotují i čínské EV.
Ja Prvni 123
Prestante tady propagovat cinske darebaky.
Je to vysoce nemoralni.
Howgh.
Je to vysoce nemoralni.
Howgh.
Lempl Klaun
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
@Ja Prvni 123 činské darbeáky propagují především všichni ti, co propagují OZE, nebo ty jsou z 55-98% Made in CHINA.
Blbý co
Blbý co
ericn
To na obrázku není auto, ale lepší golfový vozík 🤣 Pokud budu chtít mini auto, co i někam dojede, zastavím se u Suzuki pro Swift 👍
Meky
Dongfeng je slabota.
sposob komunikacie, cenove nastavenie - sedlacina.
nekonkurencne vozidla za nerealne ceny.
slabota.
sposob komunikacie, cenove nastavenie - sedlacina.
nekonkurencne vozidla za nerealne ceny.
slabota.
Petr_Basa
Když uvážím, že to má baterii 42kWh a výkon 70kW, je jeho cena defakto stejná, jakou má "dospělé" EVčko za milion, s dvojnásobnou baterií a trojnásobným výkonem. Takže tohle je levný elektromobil jen relativně.
×
Sdílení komentáře
×
‼️ Čím dýl lidi vydržej se svým starým spalovákem a nepodpořej dinosaury kupováním novejch vozů, tím rychlej ta změna nastane.
To bylo původním východiskem mojí hlášky „každej nahrazenej spalovák se počítá“ 😉” ©kuk‼️