Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Vracejí se levná auta do nabídek? Akční ceny i modely naznačují trend

8 komentářů

Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, tech poslednich 8 radkuuz to nezachranilo.

Porad je to PR koncernu.
Reklamni clanek na zlevnene modely, zlevnene z hodne vysokych cen.
Takze jeste kousek, az budou stat primerene.
Jano- Korňa
trochu nadnesene to preženiem: na marketingových oddeleniach si všimli výsledky Dacie a zamysleli sa. :-)
Tonda Novak
Nechápu, proč uvádíte ceny u Hyundai podmíněné leasingem a výkupem. Ono to vypadá hezky, ale pak když nateseny mrknete do ceníku tak to spíš naštve. Tucson tedy v základu nestojí 600, ale 650 atd
Daniel Je
Řekl bych že se už nevrátí. Automobilky budou lákat slevami, ale když auto stojí přes milion a bude mít slevu 150-200 tisíc, není zase tak velká sleva. Jelikož osoba, která má na auto za milion, si ho stejně koupí. Obyčejný člověk, střední třídy, sáhne po mnohem levnějším modelu. Ale i tak sleva 100 tisíc z původních 850 tisíc, nebude terno. Proto korejské a čínské auta převálcuji Evropské automobilky jako nic.
GS
Já myslím, že Evropa/EU chudne. Jinak by jedno z nejprodávanějších aut nemoha být dříve polozapomenutá Dacia.
Nommonik
@GS Nebo bohatne, takže si může čím dál tím víc lidí dovolit nové auto? Nebo druhé nové...
Avatar - jozephko
jozephko
@GS Ono to je i není pravda. Třeba si uvědomit, že současná Dacia je na zcela jiné úrovni než Dacia před 10-15 lety. Dokonce i designově je na tom líp než některé západní značky.
Avatar - jozephko
jozephko
Velkou roli zde hraje i to, že dřívější "zlatý důl" automobilek Čína končí. O spalováky tam je malý zájem, miliony neprodaných aut stojí na parkovištích. Prodeje západních značek tam klesají o desítky procent, a některé, zejména japonské, již "balí kufry".
Není to tak dávno, kdy celosvětové prodeje Škodovky atakovaly hranci 1,5 milionu. Loni to ovšem bylo jenom necelých 900 tisíc. Původní plány z doby před Covidem o prodeji 2 milionů škodovek vzaly za své.
Jestli si škodovka chce alespoň udržet svůj současný podíl, bude muset svá auta ještě zlevnit. Nebo se vrátit k systému, kdy se předešlé generace modelů prodávali souběžně s novými modely - ovšem za podstatně nižší ceny.