Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeEmisní limity pro rok 2025 výrazně zpřísní. Většina automobilek s nimi bude mít problém
81 komentářů
Pepa_007
2
Tlak na zavádění a prodeje BEV ještě přijde.
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@hiphop Problém je, že ty dezinformace začínají na straně falešné pozitivity. Viz výpočet spotřeby PHEV. Pak je to hned zneužito.
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@hiphop stagnuje celá Evropa a zejména německá ekonomika jde totálně do kopru, mohou za to drahé energie a GreenDeal.
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@hiphop Ví třeba někdo kolik ropy, mědi, hliníku, oceli, cementu atd je potřeba na nové nabíječky, upgrade rozvodných sítí v EU, wallboxy, základny a stožáry pro větrníky, rámy na FV panely atd atd
S ICE toto není třeba, veškerá infraskturkutra je vybudovaná a plně dostatečná
S ICE toto není třeba, veškerá infraskturkutra je vybudovaná a plně dostatečná
@hiphop
EV má také převodovku. V naprosté většině případů jednostupňovou. Rozumíš?
Výjimkou je třeba Porsche, kde je převodovka dvoustupňová.
EV má také převodovku. V naprosté většině případů jednostupňovou. Rozumíš?
Výjimkou je třeba Porsche, kde je převodovka dvoustupňová.
@hiphop MHD si jezdi sám Horký Rome. Měl číst raději tvůj svazácký plátek mhd.cz. Nechápu co vůbec děláš na webu o autech, když auta nenávidíš.
@hiphop Lithium a kobalt podle tebe těží kdo? Inženýři v bílých pláštích a kravatách?
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Trošku to máš pomýlené!! Elektromobily tu sú od polovice 19. storočia a začiatkom 20. storočia boli nahradené lepšou technológiou. Takže Elektromobily patria do múzea!
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@hiphop Jojo, čekáme na elektrický kamion co dá za týden Zlín- Amsterdam-Barcelona - Hamburg-Zlín
Až to bude čekat na nabití 6-14 hodin nebo budou všude rychlonabíjčeky co to nacucnou za 20 minut? To aby evropa postavila 1700 nových jaderných rekatorů, zejména v zimě kde neostalinistický čínský bazmek s názvem Občasné Zdroje Energie nic nedává :)
Až to bude čekat na nabití 6-14 hodin nebo budou všude rychlonabíjčeky co to nacucnou za 20 minut? To aby evropa postavila 1700 nových jaderných rekatorů, zejména v zimě kde neostalinistický čínský bazmek s názvem Občasné Zdroje Energie nic nedává :)
@hiphop Pánové, pánové. Namísto kultivované diskuze k příspěvku hiphopa předvádíte sami nepěknou demolici. Kultivované znamená, že jsem si vědom výhod a nevýhod obou pohonných řešení a podle toho (a po alespoň krátkém zamyšlení) volím slova a myšlenky.
Např. moje zamyšlení: nemá hiphop pravdu s tím přestupem z individuální dopravy na hromadnou? Je to něco, čím mohu osobně přispět ke zlepšení situace? Ano, ano. Stát podporuje MHD opravdu velkými částkami. Rozvalovat se v autě při čekání na to, až se kolona pohne, je vážně hodno opičí (nebo také východo-Slovanské) úrovně.
Negativa: pokud poroste poptávka po MHD, rozvoj jejích služeb je pomalý a nebude stíhat.
Pokud poroste poptávka po MHD, poklesne poptávka po autech a Evropa se ocitne na prahu dosti rychlé ztráty cca 8,0 mio prac. míst a konkurenceschopnosti v mnoha technických a chemických oborech (tedy ta ztráta stejně narůstá, protože líné kůže už nechtějí tyto obory studovat).
a) řešení se hledá obtížně, ale jeho naléhavost je každým rokem vyšší;
b) přesun od individuální dopravy k hromadné je tak jako tak nevyhnutelný, protože náklady na individuální dopravu dramaticky porostou, jedno, zda s ICEV nebo BEV.
c) nutné je především najít smysluplné řešení pro nákladní dopravu, neboť ta je nyní naprosto nesmyslná a svým rozsahem se utrhla ze řetězu. Řešení to nebude jednoduché, protože vyžaduje velkou změnu v ekonomice a dělbě práce. Na to by se měla EU zaměřit. Administrativní tlak na snížení emisí z individuální dopravy již dosáhl svůj rozumný vrchol a další tlačení jen zhorší výše popsané negativní jevy (souhrnně: zchudnutí Evropy a opravdu dramatické zvýšení životních nákladů s prohloubením nízké porodnosti, zvětšení rozdílů mezi bohatými a středně-příjmovými, zvýšení závislosti na podporách a dotacích ze státních rozpočtů).
Takže: nepřesvědčujme se navzájem o výhodách a nevýhodách BEV a ICEV (moc dobře je známe); řešení spočívá v zaměření na širší souvislosti...
Např. moje zamyšlení: nemá hiphop pravdu s tím přestupem z individuální dopravy na hromadnou? Je to něco, čím mohu osobně přispět ke zlepšení situace? Ano, ano. Stát podporuje MHD opravdu velkými částkami. Rozvalovat se v autě při čekání na to, až se kolona pohne, je vážně hodno opičí (nebo také východo-Slovanské) úrovně.
Negativa: pokud poroste poptávka po MHD, rozvoj jejích služeb je pomalý a nebude stíhat.
Pokud poroste poptávka po MHD, poklesne poptávka po autech a Evropa se ocitne na prahu dosti rychlé ztráty cca 8,0 mio prac. míst a konkurenceschopnosti v mnoha technických a chemických oborech (tedy ta ztráta stejně narůstá, protože líné kůže už nechtějí tyto obory studovat).
a) řešení se hledá obtížně, ale jeho naléhavost je každým rokem vyšší;
b) přesun od individuální dopravy k hromadné je tak jako tak nevyhnutelný, protože náklady na individuální dopravu dramaticky porostou, jedno, zda s ICEV nebo BEV.
c) nutné je především najít smysluplné řešení pro nákladní dopravu, neboť ta je nyní naprosto nesmyslná a svým rozsahem se utrhla ze řetězu. Řešení to nebude jednoduché, protože vyžaduje velkou změnu v ekonomice a dělbě práce. Na to by se měla EU zaměřit. Administrativní tlak na snížení emisí z individuální dopravy již dosáhl svůj rozumný vrchol a další tlačení jen zhorší výše popsané negativní jevy (souhrnně: zchudnutí Evropy a opravdu dramatické zvýšení životních nákladů s prohloubením nízké porodnosti, zvětšení rozdílů mezi bohatými a středně-příjmovými, zvýšení závislosti na podporách a dotacích ze státních rozpočtů).
Takže: nepřesvědčujme se navzájem o výhodách a nevýhodách BEV a ICEV (moc dobře je známe); řešení spočívá v zaměření na širší souvislosti...
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@hiphop
10 mýtů o elektromobilitě, které často vidívám v diskuzích.
1) Elektromobil jde vyrobit levněji než spalovací auto, protože má méně částí.
2) Když se ceny elektromobilů vyrovnají spalovacím autům, lidé budou kupovat jen elektromobily.
3) Elektromobily vytlačí z trhu spalovací auta přirozenou cestou.
4) Lidé najedou denně v průměru X kilometrů, proto nepotřebují delší dojezd než 2X nebo 3X.
5) Bude dostatek levné elektřiny 24 hodin denně 365 dní v roce.
6) Vytvořit dobíjecí infrastrukturu bude snadné, a to i na sídlištích.
7) Lidé si vždy přeparkují elektromobil po jeho dobití, a to i uprostřed noci.
8) Podporou elektromobility podporujeme evropský průmysl a blahobyt.
9) Elektrodové hmoty, grafit, folie a separátory pro evropské gigafactory se nedováží z Číny.
10) Frans Timmermans a další architekti Green dealu jsou odborníci na technologie.
10 mýtů o elektromobilitě, které často vidívám v diskuzích.
1) Elektromobil jde vyrobit levněji než spalovací auto, protože má méně částí.
2) Když se ceny elektromobilů vyrovnají spalovacím autům, lidé budou kupovat jen elektromobily.
3) Elektromobily vytlačí z trhu spalovací auta přirozenou cestou.
4) Lidé najedou denně v průměru X kilometrů, proto nepotřebují delší dojezd než 2X nebo 3X.
5) Bude dostatek levné elektřiny 24 hodin denně 365 dní v roce.
6) Vytvořit dobíjecí infrastrukturu bude snadné, a to i na sídlištích.
7) Lidé si vždy přeparkují elektromobil po jeho dobití, a to i uprostřed noci.
8) Podporou elektromobility podporujeme evropský průmysl a blahobyt.
9) Elektrodové hmoty, grafit, folie a separátory pro evropské gigafactory se nedováží z Číny.
10) Frans Timmermans a další architekti Green dealu jsou odborníci na technologie.
@Ringhofer Bolševickej Lojzo, až půjde dát jet MHD do Benešova, mělníka, Kolína apod a nebude se muset 25x přestupovat a jet tu trasu mhd+vlak nebo meziměstký bus 2 hodiny a nebudou furt výlkuky a objíždky, tak s tím možná někdo pojede, mimo lidí co bolí záda nebo důchodců co so rádi že si dojedou autem až před superkmarket nebo lékaře.
Problém nákladní dopravy je problém metody just in time a neochota firem držet sklady a zásoby. Když má někdo materiál na 2 dny produkce, zatímco za totáče měli za halou složené železo na 2,65 roku produkce tak holt potřebuje aby mu jel 3x týdeně kamion. Až bude mít sklad na 3 týdny produkce, bude mu stačit když mu 1x měsíčně přijede vlak.
Problém nákladní dopravy je problém metody just in time a neochota firem držet sklady a zásoby. Když má někdo materiál na 2 dny produkce, zatímco za totáče měli za halou složené železo na 2,65 roku produkce tak holt potřebuje aby mu jel 3x týdeně kamion. Až bude mít sklad na 3 týdny produkce, bude mu stačit když mu 1x měsíčně přijede vlak.
@Barrichello Nechápu důvod Vašeho slovního průjmu. Jak dlouho budete ještě otravovat se vzpomínkami na bolševika a dobu, kdy Váš tatík řídil Avii?! Otravujete všude, kam dorazíte, osobně a nebo písemně. Ovládejte své chování, když už Vám myšlení fakt nejde.
@Ringhofer Soudruhu, na neostalinsitické utopisty navazuje vy, melounáři. Navrch zeleno, uvnitř rudo.
MHD si narvi do zádele, já tím jezdil 21 let a odmítám do toho lézt mimo vyjimečné situace.
A popisoval sem, jak fungují sklady dnes a jak fungovaly dříve. Jo a tatík neřídil Avii, tatík dělal ve vývojovém oddělení Avia Letnany. Máš to pomotané, Lojzíku
MHD si narvi do zádele, já tím jezdil 21 let a odmítám do toho lézt mimo vyjimečné situace.
A popisoval sem, jak fungují sklady dnes a jak fungovaly dříve. Jo a tatík neřídil Avii, tatík dělal ve vývojovém oddělení Avia Letnany. Máš to pomotané, Lojzíku
@hiphop Dobrý bolševický hlody SOUDRUHU NEOSTALINISTO.
To váš někde učí? Přijd nám vyprávět ještě o nerůstu a sdílení elektriky utopisto.
V USA, Kanadě, Rusku, Kazachstánu apod těží ropu otroci z asijksých zemí, tak jasně :) Já že znám člověka co těžil břidlice v Kanadě, jmenoval se Vašek. Typicky asijské jméno vid Borisove :)
To váš někde učí? Přijd nám vyprávět ještě o nerůstu a sdílení elektriky utopisto.
V USA, Kanadě, Rusku, Kazachstánu apod těží ropu otroci z asijksých zemí, tak jasně :) Já že znám člověka co těžil břidlice v Kanadě, jmenoval se Vašek. Typicky asijské jméno vid Borisove :)
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@hiphop tou trpíš ty netetoKylie :)
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
del42sa
https://www.busportal.cz/…-schvaleno-19849
Poslanci Evropského parlamentu schválili 13. března 2024 novou emisní normu Euro 7. Při vyjednávání o původním návrhu EK se podařilo dosáhnout kompromisu. Emisní limity výfukových plynů zůstanou na úrovni, kterou dnes obsahuje platná emisní norma Euro 6, a to včetně limitů testování. Cílem Euro 7 je podpořit přechod Evropské unie k emisně čisté mobilitě a zlepšit kvalitu ovzduší. Důležité je však vyvážit zájmy životního prostředí a konkurenceschopnost.
Nařízení mělo podle původního návrhu Evropské komise platit u osobních automobilů už v polovině roku 2025, pro nákladní vozidla a autobusy o dva roky později. Nyní se počítá se zavedením opatření 2,5 roku od vstupu normy v platnost u nových modelů osobních vozidel a 3,5 roku u stávajících modelů. U nákladních aut to mají být čtyři, resp. 5 let.
Poslanci Evropského parlamentu schválili 13. března 2024 novou emisní normu Euro 7. Při vyjednávání o původním návrhu EK se podařilo dosáhnout kompromisu. Emisní limity výfukových plynů zůstanou na úrovni, kterou dnes obsahuje platná emisní norma Euro 6, a to včetně limitů testování. Cílem Euro 7 je podpořit přechod Evropské unie k emisně čisté mobilitě a zlepšit kvalitu ovzduší. Důležité je však vyvážit zájmy životního prostředí a konkurenceschopnost.
Nařízení mělo podle původního návrhu Evropské komise platit u osobních automobilů už v polovině roku 2025, pro nákladní vozidla a autobusy o dva roky později. Nyní se počítá se zavedením opatření 2,5 roku od vstupu normy v platnost u nových modelů osobních vozidel a 3,5 roku u stávajících modelů. U nákladních aut to mají být čtyři, resp. 5 let.
@del42sa Mě teda furt jen uniká, kde že to máme v EU tak mizernou kvalitu ovzduší kvůli autům. Nějak jsem na mizerné a znečištěné ovzduší při svých cestách po Evropě nikde nenarazil.
@Mikesus neznám nikoho kdo by si stěžoval na kvalitu ovzduší a pokud někdo takový byl, tak už tam není a objímá stromy na Šumavě a Vysočině.
@Barrichello
Já vim, že neznáš moc lidí. A že je neznáš, neznamená že neexistují.
Taky neznám žádné ignoranty osobně, ale zde v diskuzi se objevují bezne. Takze existovat musí, obzvlášť když na jednoho teď reaguju, který zpochybňuje fakta.
https://plus.rozhlas.cz/…tu-jezdi-8577544
Já vim, že neznáš moc lidí. A že je neznáš, neznamená že neexistují.
Taky neznám žádné ignoranty osobně, ale zde v diskuzi se objevují bezne. Takze existovat musí, obzvlášť když na jednoho teď reaguju, který zpochybňuje fakta.
https://plus.rozhlas.cz/…tu-jezdi-8577544
@Mikesus
že se nestydíš tady recyklovat 3 roky staré články neziskovek, které byly a jsou placeny od toho aby zničily to, co tady nějak ještě fungovalo a nastolily diktát úchylů, sexuálních menšin a pomatenců 🤮
že se nestydíš tady recyklovat 3 roky staré články neziskovek, které byly a jsou placeny od toho aby zničily to, co tady nějak ještě fungovalo a nastolily diktát úchylů, sexuálních menšin a pomatenců 🤮
@Mikesus https://www.chmi.cz/…ed-stavu-ovzdusi
Já to tak nějak průběžně sleduju, ale že byste to tam měli nějaký špatný v Praze jsem teda nikdy nepostřehl. Navíc máš nějakou studii na to, že to způsobují nová moderní auta? Není to tak, že to bude způsobeno pár 20 letýma vrakama, který by neměly fakt už mít technickou? Možná by bylo dobré se soustředit tímto směrem a ne zakazovat moderní ICE doufajíc, že se to snad nějak zlepší. Chtělo by to víc používat mozek a míň zelenou ideologii.
Já to tak nějak průběžně sleduju, ale že byste to tam měli nějaký špatný v Praze jsem teda nikdy nepostřehl. Navíc máš nějakou studii na to, že to způsobují nová moderní auta? Není to tak, že to bude způsobeno pár 20 letýma vrakama, který by neměly fakt už mít technickou? Možná by bylo dobré se soustředit tímto směrem a ne zakazovat moderní ICE doufajíc, že se to snad nějak zlepší. Chtělo by to víc používat mozek a míň zelenou ideologii.
@Mikesus tvl žiju v širším centru Prahy a nic takového nepociťuju, za to když v zimě zavítám do jedné vesničky na Lipně, hned natáhnu vůni koksu a uhlí 👎 Tj osobní auta jsou v tom dost nevině 😜
@ryccardo U nás zatím moc ne, ale v Americe u továrny Rivian. https://m.youtube.com/watch?…
@Mikeuss bohužel seš na vekkým omylu, já znam osobně stovky lidí, v drtivé většině samozřejmě přes auta.
@ryccardo Je to způsobeno sazomety co neplní emise, hulí jak tovární komín a nikdo to neřeší. Denně jich vídám jednotky až desítky kusů. Většinou staré dodávky, diesly od koncernu, fordu, sem tam PSA a BMW
Nebo Nebo
Počkat, já slyšel, že nás EU prý nenutí, ale toto je nucení... tak ať fanatici zkratovozů neříkakají, že nás EU "nenutí"
@Nebo Nebo
Snažit se o čisté ovzduší je zákaz? Když bude splňovat euro7, tak v pohodě může, a euro7 je identická s euro6 limitně. Do toho nikdo nezakazuje již provozovaná auta.
Snažit se o čisté ovzduší je zákaz? Když bude splňovat euro7, tak v pohodě může, a euro7 je identická s euro6 limitně. Do toho nikdo nezakazuje již provozovaná auta.
@Mikesus Když bude tvůj dům splnovat to, že roční spotřeba energie nepřáíshne 4 000 Kwh, můžeš si ho nechat.
Když přesáhne musíš ho zbourat.
Nikdo přeci nezkazuje požívat postavenej barák, jen se musí vejít do limitu. Jak to je na tobě. Bud odjed na zimu do španělska nebo měj doma +4 stupně.
Takhle je to s tvým EUro 7, náš drahý utopisto.
Noestalinsitické fantasmagorie pomatenců, s cílem ožebračit obyvatlstvoa provést toální likvidaci střední třídy.
Když přesáhne musíš ho zbourat.
Nikdo přeci nezkazuje požívat postavenej barák, jen se musí vejít do limitu. Jak to je na tobě. Bud odjed na zimu do španělska nebo měj doma +4 stupně.
Takhle je to s tvým EUro 7, náš drahý utopisto.
Noestalinsitické fantasmagorie pomatenců, s cílem ožebračit obyvatlstvoa provést toální likvidaci střední třídy.
@Barrichello
To by museli auta srotovat, a to jim nikdo nenarizuje. Jinak já jsem v klidu, já mám spotřebu 2.1MWh, staci chtít a je nízká. Do 4MWh je rezerva dost. Takze tvůj návrh je docela zajímavej, ale být to stylem jako v automotive, mohl bys ho používat dál bez problémů.
To by museli auta srotovat, a to jim nikdo nenarizuje. Jinak já jsem v klidu, já mám spotřebu 2.1MWh, staci chtít a je nízká. Do 4MWh je rezerva dost. Takze tvůj návrh je docela zajímavej, ale být to stylem jako v automotive, mohl bys ho používat dál bez problémů.
@Mikesus tak to máš bud super hyper nízkoenergetický domeček, to ti gratauluju, to si tak jeden ze 50 000 lidí v ČR nebo máš nějakej bungáček co má 5,5 m2, to je zas pro 70% lidí nepoužitelný
@Mikesus neviem na kolko je ten fleet limit v clanku realny, ale 93,6 - 96,3 (autorovi sa asi miesaju cisla) g/km je sutupidita, povedzme si to na rovinu... co to sposobi ?
a) zvysenie ceny aut, poznat to bude hlavne na tych dostupnejsich autach
b) dovoz lacnych cinskych aut
c) stary vozovy park, ludia nebudu chciet kupovat nove auta = horsie emisie...
a) zvysenie ceny aut, poznat to bude hlavne na tych dostupnejsich autach
b) dovoz lacnych cinskych aut
c) stary vozovy park, ludia nebudu chciet kupovat nove auta = horsie emisie...
@mikesus v poriadku tvrdim, ze je to to iste ? pytam sa aky to bude mat efekt https://www.auto.cz/…m-modelum-141112
@Mikesus A to je ten problém. Některá auta by už fakt neměla mít STK a ty ti dělají ten problém, že zahulí celou ulici. Ne hromada moderních aut.
Dalibor Vidiečan
O tomto písali svetové média už pred pár dňami. Napr. už včera sa písalo, že VW zvyšuje výrobu elektromobilov, lebo sa po nich zvýšildopyt. Auto.cz je pozadu ako vždy...
Zdroj:https://alltomelbil.se/nu-vill-volkswagen-oka-produktionen-av-elbilar-igen-nya-skift-i-fabriken/
Predpoklady sú, že v nasledujúcich rokoch bude dopyt stúpať. Akurát európske automobilky zaspali dobu a prehodnocujú plány zatiaľ čo čínske značky ponúkajú už teraz zaujimavé vozidlá.
Keď si človek porovná Nio a Xpeng tak podobné modely nemá ani Stellantis, ani Ford a koncern VW prichádza veľkými kombi a sedanmi až teraz (Audi v predaji od bud.roka).
Zdroj:https://alltomelbil.se/nu-vill-volkswagen-oka-produktionen-av-elbilar-igen-nya-skift-i-fabriken/
Predpoklady sú, že v nasledujúcich rokoch bude dopyt stúpať. Akurát európske automobilky zaspali dobu a prehodnocujú plány zatiaľ čo čínske značky ponúkajú už teraz zaujimavé vozidlá.
Keď si človek porovná Nio a Xpeng tak podobné modely nemá ani Stellantis, ani Ford a koncern VW prichádza veľkými kombi a sedanmi až teraz (Audi v predaji od bud.roka).
@Dalibor Vidiečan
Nio za první půlrok 2024 prodalo v Německu 234 aut. Xpeng jen 31. Nevypadá to, že by jejich auta byla zajímavá pro zákazníky.
Nio za první půlrok 2024 prodalo v Německu 234 aut. Xpeng jen 31. Nevypadá to, že by jejich auta byla zajímavá pro zákazníky.
pjotr
Stačí když Brusel zakáže erupce sopkám a hned máme splněno.
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@hiphop Bylo to v té době efektivní a levné řešení, a jelikož v té době ještě existoval trh bez přívlastků, tak se logicky prosadilo. Musíš uznat, že tehdy nebylo mimo olověný elektrolytický akumulátor nic, co by se dalo průmyslově vyrábět a to nemohlo auťákům na ropné deriváty, které byly v té době levné a téměř všem dostupné, konkurovat. Dnes vývoj postoupil, ale pořád ještě není BEV cenově a užitně srovnatelné. Je to auto pro fandy, kterým nevadí vyšší cena. Tvrdit, že neexistuje jiná cesta než BEV a buď si ho koupíš nebo nejezdíš, je fašismus, ke kterému má EU bohužel čím dál blíž.
@kruskar
V té době byly kromě olověného k dispozici i průmyslově vyráběné nikl-železné a nikl-kadmiové akumulátory. I přes jejich vyšší energetickou hustotu to však nestačilo.
V té době byly kromě olověného k dispozici i průmyslově vyráběné nikl-železné a nikl-kadmiové akumulátory. I přes jejich vyšší energetickou hustotu to však nestačilo.
@kruskar Jsou to neostalinistický utopisti hlásající fantasmagorie jejich hlavním cílem je ožebračit obyvatelstvo a omezit osobní svobody.
Je jen na lidech, zda si to nechaj líbit a budou dál stádní ovce.
Je jen na lidech, zda si to nechaj líbit a budou dál stádní ovce.
@pjotr Stačí když zakáží házet plasty do oceánům, Indům pálit pneumatiky a Ukrajincům zaplovat ruské rafineriea čínanům nelegálně kácet Sibiř a Azerbajdžáncům odklánět vodu z Aralu atd.
Tohle vše dohormady má emise jako 300 BILIONU AUT :)
Tohle vše dohormady má emise jako 300 BILIONU AUT :)
@Barrichello ale to sa deje a bude diat, takze to zastav na 100% alebo kompenzuj :D
@lamal pokud se dějí takové věci, tak nemá SEBEMENSI smysl to kompenzovat auty v EU, které způsobí 5% světových emisí, z toho vyložene osobní doprava bez nákladáků a dodávek asi cca 3,7%
@Barrichello
"Stačí když zakáží házet plasty do oceánům, Indům pálit pneumatiky a Ukrajincům zaplovat ruské rafineriea čínanům nelegálně kácet Sibiř a Azerbajdžáncům odklánět vodu z Aralu atd." ... drz sa toho co si napisal a vravim, ze zakaz to... kto im to zakaze ? ty ? EU ? ... to su veci, ktore EU neovplyvni, je uplne od veci ze o tom pises v kontexte EU emisii
"Stačí když zakáží házet plasty do oceánům, Indům pálit pneumatiky a Ukrajincům zaplovat ruské rafineriea čínanům nelegálně kácet Sibiř a Azerbajdžáncům odklánět vodu z Aralu atd." ... drz sa toho co si napisal a vravim, ze zakaz to... kto im to zakaze ? ty ? EU ? ... to su veci, ktore EU neovplyvni, je uplne od veci ze o tom pises v kontexte EU emisii
@Barrichello Plasty do oceánů házíme i my, co je tam neházíme. Stačí vyprat fleecovou mikinu... Jinak požadavek, aby Ukrajina vedla obranu ekologicky, to tu ještě nebylo -chcimírský výrok roku!
@Barry Lyndon Obrana prováděná útoky na civilní zařízení , která generuje TRILIONY škodiliv je zajímavá verze obrany, Chcimíre.
Nějak to nezpadá do GreenDealu stejně jako kolik emisí vypouští ukrajinskýT-62 :) Ale saomzřejmě i ruský . A ve světle toho my tu bude nuceni jezdit tříválem abysme zastavili globální oteplování.
To může vymyslet jen neostalinistickej utopista z EU.
Nějak to nezpadá do GreenDealu stejně jako kolik emisí vypouští ukrajinskýT-62 :) Ale saomzřejmě i ruský . A ve světle toho my tu bude nuceni jezdit tříválem abysme zastavili globální oteplování.
To může vymyslet jen neostalinistickej utopista z EU.
@Barrichello chces tym povedat, ze ssaci vedu voci ukrajine ekologicky friendly vojnu ? Myslis tym nicenie obydli, kritickej infrastruktury, zaminovavanie mori, pody atd ? Vtipalek... hlavne ze UK sa ma ekologicky branit woe :D
@lamal Baráky hoří 4 dny v kuse, nedá se to hasit a valí se nich neustále 30 metrů vysoké plameny a oblak kouře? Zajímavý.
Jinak samozřejmě jedy a splodiny vznikaj jak díky Rusku, taky díky Ukrajině, tak díky USA, EU, tak díky Iránu a KLDR. Ti všichni dodávaj ty vykopávky na bojiště a ty vykopávky tam vypouští emise, jak provozem, tak při zásahu.
Jinak samozřejmě jedy a splodiny vznikaj jak díky Rusku, taky díky Ukrajině, tak díky USA, EU, tak díky Iránu a KLDR. Ti všichni dodávaj ty vykopávky na bojiště a ty vykopávky tam vypouští emise, jak provozem, tak při zásahu.
@Barrichello s tym suhlasim, vsetky vojny a stupidity vyplyvajuce z ludskej povahy zhorsuju emisie a v EU si to odnasaju prostriedky slobodneho pohybu...
Jenik3
Auto se koupi teď s E6 a bude fungovat dokud se nerozpadne.
Když někdo stále jezdí na MB124 ze začátku 90.let.
Když někdo stále jezdí na MB124 ze začátku 90.let.
Barry Lyndon
Zavádějící ilustrační foto (toto není o smradech a jedech, ale o CO2) a hysterie. Spíš by se mělo řešit, co se s těmi penězi z pokut potom děje. Nemám problém připlatit si za auto s třílitrovým zážehovým šestiválcem (což je prostě spotřebitelská rozmařilost a ne že ne) na pokutě 200tis Kč, když ty peníze půjdou na výzkum jaderné fůze, například :-). Pokud to ale prožerou Burešovci v inovativních toustových chlebech, pak ani korunu pro erár... :-D
W.O. PRSCLEY
Naučte se už odlišovat emise CO2 od ostatních emisí, pisálci v Auto.cz !!! Hloupý titulek.
jersey.se
Je celkem jasné, že pokud se normy nezmění, budou příští volby do europarlamentu těmi posledními...