Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Veterán

Zpět na článek

Volkswagen Polo 6N (1994-2001): Třetí generace byla na špici malých vozů (1. díl)

4 komentáře

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Rad na neho spominam... "zdedil" som 2 kusky.... bordove v metalize po tete... 1,4 44kw r.v. 99... to dodnes ostalo otcovi v rodine... a cervene 1,4 44kw r.v. 96 od svokra... ( to som mal len 2 roky 2009 az 2011 ... a po poruche prevodovky slo v tom case uz 15 rocne auto prec ) ... obe mam stale aj v galerke vyfotene... akurat ze nasa vtedajsia felda bola vacsim a priestornejsim malym autom ... polo malo len 3,7m felda skoro 3,9... a aj kufrom to bolo mensie auto o cislo od feldy aj ked malo hlbsi kufor ... napriek tomu mam toto polo dodnes velmi rad a velmi dobre sa s nim stale jazdi ( a to tie 60k kusky nemaju posilnovac ) ... obratnostou a sikovnostou super auticko este aj dnes... taka skoro uz motokara kedze vsetky dnesne okolite auta su uz ovela vacsie tazsie hebeda a nie je tam uz ten bezprostredny kontakt s vozovkou ani precitenie jazdy ako v tomto este jednoduchom a malickom aute ktore fakt aj 60konikmi ide moc pekne ( 118Nm kroutak ... vaha 900kg ) .... cez zeleny dvor ( kopec pred Ke .. hlavne mam ma mysli smer od Po kde je tiahly dlhy ) teda ten kopec.. s tym polom 120 islo ako nic... to 106Nm felda 1,3 mpi tam sotva dala 110... samozrejme s terajsim tam dam aj 140 ak chcem ale to uz mam 160 Nm a turbo.. cize na ten vykon 60 koni to bolo "delo" auticko
tomaskrtek
Oproti Nissanu Micra K11 to byl šrot.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Jako vždy moc pěkný článek, díky Aleši. Někdy bys mohl připravit speciál o endemických brazilských autech 90. let, objevilo se tam spousta exkluzivit, které byly hrozně zajímavé a v Evropě jsme je mít nemohli.
Arese
Když si člověk uvědomí, jak pestrá a různorodá bývaka evropská nabídka malych vozů (B segment) a za jaké ceny bývaly nabízeny, je mu do pláče. Fanatičtí zelení byrokrati ve vedení EU všechno zničili...😡😡😡👎