Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMartin Vaculík: S novým Kodiaqem škodováci prokázali ladičské mistrovství
9 komentářů
Barry Lyndon
4
Škoda, že to ladičské mistrovství neprokázalo i oddělení designu exteriéru :-D
Michal606
0
@Barry Lyndon souhlas
Wolfalack
Několik mých poznámek k videu:
1) Kodiaq 1. generace byl škaredý, tento je vyloženě hnusný obzvláště v této průjmové barvě. Ovšem pupkatí pseudopodnikatelé v něm budou vypadat strašně důležitě :-D
2) LEDky v masce je totální číčovina, na tom se shodneme.
3) Kdyby borci z koncernu nevymýšleli kraviny s dotykovými šoupacími plochami, nemuseli teď novináři hýkat blahem na blbým otočným voličem teploty. Jednoduchost ovládání má být při řízení na prvním místě a na to spousta automobilek stále zapomíná...
4) Nevím, jaké mnohaset kilometrové dálavy pan Vaculík jezdí, že se rozplývá na 1,5L lahví ve dveřích. K čemu jsou 4 držáky na nápoje ve středové konzoli? Já mám dva a nikdy v nich nic nemám ;-)
5) Rachtání ovladače od vrat lze vyřešit nanopodložkou za pár kaček. To jste na to za těch x let, co vaše žena jezdí ve Fábii, nepřišel? ;-)
A teď do mě a minusujte :-)
1) Kodiaq 1. generace byl škaredý, tento je vyloženě hnusný obzvláště v této průjmové barvě. Ovšem pupkatí pseudopodnikatelé v něm budou vypadat strašně důležitě :-D
2) LEDky v masce je totální číčovina, na tom se shodneme.
3) Kdyby borci z koncernu nevymýšleli kraviny s dotykovými šoupacími plochami, nemuseli teď novináři hýkat blahem na blbým otočným voličem teploty. Jednoduchost ovládání má být při řízení na prvním místě a na to spousta automobilek stále zapomíná...
4) Nevím, jaké mnohaset kilometrové dálavy pan Vaculík jezdí, že se rozplývá na 1,5L lahví ve dveřích. K čemu jsou 4 držáky na nápoje ve středové konzoli? Já mám dva a nikdy v nich nic nemám ;-)
5) Rachtání ovladače od vrat lze vyřešit nanopodložkou za pár kaček. To jste na to za těch x let, co vaše žena jezdí ve Fábii, nepřišel? ;-)
A teď do mě a minusujte :-)
rohYpnol
Pane Vaculík, to jste myslel vážně s tím komfortem? 😁
No, teď vážně. Celkem mě hodnocení komfortu překvapilo, protože toto hodnocení je značně ojedinělé. Naopak komfort bývá jedním z nejvíc kritizovaných vlastností nového Kodiaqu.
Ne že by byl tragickým, ale prostě je tim slabším v rámci konkurence.
Musím ale uznat, že většina negativních ohlasů se podle mě týkala klasických tlumičů, nikoliv DCC.
Opravdu je tedy u nového Kodiaqu takový rozdíl mezi základním podvozkem a DCC?
No, teď vážně. Celkem mě hodnocení komfortu překvapilo, protože toto hodnocení je značně ojedinělé. Naopak komfort bývá jedním z nejvíc kritizovaných vlastností nového Kodiaqu.
Ne že by byl tragickým, ale prostě je tim slabším v rámci konkurence.
Musím ale uznat, že většina negativních ohlasů se podle mě týkala klasických tlumičů, nikoliv DCC.
Opravdu je tedy u nového Kodiaqu takový rozdíl mezi základním podvozkem a DCC?
@rohYpnol
Mám něco najeto s konvencí i DCC a ten přínos je opravdu znát, za mne tedy je nejvýraznější přínos v jízdní dynamice - s DCC působí jako výrazně lehčí a obratnější auto.
Mám něco najeto s konvencí i DCC a ten přínos je opravdu znát, za mne tedy je nejvýraznější přínos v jízdní dynamice - s DCC působí jako výrazně lehčí a obratnější auto.
@stormrider
Jenže kritika většinou směřuje ke komfortu, a ne k agilitě (podle mě vhodnější označení než dynamika).
Jenže kritika většinou směřuje ke komfortu, a ne k agilitě (podle mě vhodnější označení než dynamika).
@rohYpnol
Jezdil jsem jen s DCC a bylo to hodně slabé. Zpomalovaci prahy, to snad nejde ani projet bez bouchnuti zadní nápravy. Komfort nebyl ani nic moc na dálnici, kdy na D6 u letiště jsem ani netušil, že tam jsou takové drobné nerovnosti, na kterých kodiaq pořád vibroval. Ano, agility byla fajn, komfort vůbec. U takového SUV bych předpokládal komfort než agilitu, ale je to opačně. Což je škoda.
Jezdil jsem jen s DCC a bylo to hodně slabé. Zpomalovaci prahy, to snad nejde ani projet bez bouchnuti zadní nápravy. Komfort nebyl ani nic moc na dálnici, kdy na D6 u letiště jsem ani netušil, že tam jsou takové drobné nerovnosti, na kterých kodiaq pořád vibroval. Ano, agility byla fajn, komfort vůbec. U takového SUV bych předpokládal komfort než agilitu, ale je to opačně. Což je škoda.
rohYpnol
Za mě nový Kodiaq spíše zklamání. Už jsem to tu psal.
Právě interiér se podle mě nepovedl. Celkově jsem se prostě nedokázal pohodlně a příjemně usadit. Vysoké sezení, nízká palubka, zrcátka příliš vzadu... ne. Prostě mi nesedí. Možná pro delším užívání bych si zvykl. Ale v Kodiaqu I jsem byl spokojenější na první dobrou. Bohužel.
Právě interiér se podle mě nepovedl. Celkově jsem se prostě nedokázal pohodlně a příjemně usadit. Vysoké sezení, nízká palubka, zrcátka příliš vzadu... ne. Prostě mi nesedí. Možná pro delším užívání bych si zvykl. Ale v Kodiaqu I jsem byl spokojenější na první dobrou. Bohužel.
@rohYpnol
Ty zrcátka souhlas, taky mi vadily. S posezením ani tolik jsem problém neměl, nic co by si člověk nakonec nedoladil. Ale ten komfort byl na dnešní dobu hodně slabý. To mne nejvíc zklamalo. No a pak taky dynamika 147kw TDI, vůbec bych tomu tolik KW neřekl, myslel jsem původně, že v tom byl 110kw podle reakci a dynamiky.
Ty zrcátka souhlas, taky mi vadily. S posezením ani tolik jsem problém neměl, nic co by si člověk nakonec nedoladil. Ale ten komfort byl na dnešní dobu hodně slabý. To mne nejvíc zklamalo. No a pak taky dynamika 147kw TDI, vůbec bych tomu tolik KW neřekl, myslel jsem původně, že v tom byl 110kw podle reakci a dynamiky.
×
Sdílení komentáře
×