Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Martin Vaculík: S novým Kodiaqem škodováci prokázali ladičské mistrovství

9 komentářů

Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Škoda, že to ladičské mistrovství neprokázalo i oddělení designu exteriéru :-D
Michal606
@Barry Lyndon souhlas
Wolfalack
Několik mých poznámek k videu:
1) Kodiaq 1. generace byl škaredý, tento je vyloženě hnusný obzvláště v této průjmové barvě. Ovšem pupkatí pseudopodnikatelé v něm budou vypadat strašně důležitě :-D
2) LEDky v masce je totální číčovina, na tom se shodneme.
3) Kdyby borci z koncernu nevymýšleli kraviny s dotykovými šoupacími plochami, nemuseli teď novináři hýkat blahem na blbým otočným voličem teploty. Jednoduchost ovládání má být při řízení na prvním místě a na to spousta automobilek stále zapomíná...
4) Nevím, jaké mnohaset kilometrové dálavy pan Vaculík jezdí, že se rozplývá na 1,5L lahví ve dveřích. K čemu jsou 4 držáky na nápoje ve středové konzoli? Já mám dva a nikdy v nich nic nemám ;-)
5) Rachtání ovladače od vrat lze vyřešit nanopodložkou za pár kaček. To jste na to za těch x let, co vaše žena jezdí ve Fábii, nepřišel? ;-)
A teď do mě a minusujte :-)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Pane Vaculík, to jste myslel vážně s tím komfortem? 😁
No, teď vážně. Celkem mě hodnocení komfortu překvapilo, protože toto hodnocení je značně ojedinělé. Naopak komfort bývá jedním z nejvíc kritizovaných vlastností nového Kodiaqu.
Ne že by byl tragickým, ale prostě je tim slabším v rámci konkurence.
Musím ale uznat, že většina negativních ohlasů se podle mě týkala klasických tlumičů, nikoliv DCC.
Opravdu je tedy u nového Kodiaqu takový rozdíl mezi základním podvozkem a DCC?
stormrider
@rohYpnol
Mám něco najeto s konvencí i DCC a ten přínos je opravdu znát, za mne tedy je nejvýraznější přínos v jízdní dynamice - s DCC působí jako výrazně lehčí a obratnější auto.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@stormrider
Jenže kritika většinou směřuje ke komfortu, a ne k agilitě (podle mě vhodnější označení než dynamika).
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Jezdil jsem jen s DCC a bylo to hodně slabé. Zpomalovaci prahy, to snad nejde ani projet bez bouchnuti zadní nápravy. Komfort nebyl ani nic moc na dálnici, kdy na D6 u letiště jsem ani netušil, že tam jsou takové drobné nerovnosti, na kterých kodiaq pořád vibroval. Ano, agility byla fajn, komfort vůbec. U takového SUV bych předpokládal komfort než agilitu, ale je to opačně. Což je škoda.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Za mě nový Kodiaq spíše zklamání. Už jsem to tu psal.
Právě interiér se podle mě nepovedl. Celkově jsem se prostě nedokázal pohodlně a příjemně usadit. Vysoké sezení, nízká palubka, zrcátka příliš vzadu... ne. Prostě mi nesedí. Možná pro delším užívání bych si zvykl. Ale v Kodiaqu I jsem byl spokojenější na první dobrou. Bohužel.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Ty zrcátka souhlas, taky mi vadily. S posezením ani tolik jsem problém neměl, nic co by si člověk nakonec nedoladil. Ale ten komfort byl na dnešní dobu hodně slabý. To mne nejvíc zklamalo. No a pak taky dynamika 147kw TDI, vůbec bych tomu tolik KW neřekl, myslel jsem původně, že v tom byl 110kw podle reakci a dynamiky.