Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
Ineos, auto nad kterým rozum zůstává stát. Automobilky zapomněly vyrábět pracovní auto do terénu pro firemní účely. Prostě bráchu na bázi pick-up, ale to auto bude mít variabilitu ve stylu dodávky, ráno převezeš 7 lidí, pak sklopíš sedačky a převezeš rozvaděč, který má dva metry. Prostě Hilux kombi. Ineos to umí, ale stojí ranec.
Ineos je jedna velka zahada, v prvom rade sa vobec nepredava, firma si robila prieskum na trhu a zistila, ze za grenadier moze vraj pytat viac penazi, coho vysledkom je, ze na niektorych trhoch to auto zlacneli 😀. Nedavno som cital clanok o kopiacich sa neuspechoch pana ratclifa a brutalnych financnych stratach. Esteze sa im dari v chemickom priemysle aby mali z coho platit tie zabavky stareho pana
@KANKUNEN
Pracovní off-roady má třeba Toyota v řadě Land Cruiser 70.
Chceš vícemístný Station Wagon s velkou kabinou? GRJ 76
Chceš něco s krátkým rozvorem do nejtěžšího terénu? GRJ 71
K tomu různé pick-upy, zvětšené či prodloužené kabiny, samostatný podvozek pro individuální přestavby.
A s jednoduchým pohonem 4,0 V6 5MT to určitě bude lépe sloužit než Ineos s motory a převodovkami z luxusních BMW.
Jen ti to holt nemůže nabídnout oficiální dovozce/dealer Toyoty.
Pracovní off-roady má třeba Toyota v řadě Land Cruiser 70.
Chceš vícemístný Station Wagon s velkou kabinou? GRJ 76
Chceš něco s krátkým rozvorem do nejtěžšího terénu? GRJ 71
K tomu různé pick-upy, zvětšené či prodloužené kabiny, samostatný podvozek pro individuální přestavby.
A s jednoduchým pohonem 4,0 V6 5MT to určitě bude lépe sloužit než Ineos s motory a převodovkami z luxusních BMW.
Jen ti to holt nemůže nabídnout oficiální dovozce/dealer Toyoty.
×
Sdílení komentáře
×
Zajímavý postřeh.