Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

5 rad, jak řídit v dešti: Zkontrolujte pneumatiky a zpomalte

18 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
@gil54
Ještě mohli napsat, že nemáš jezdit vůbec 😊
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Barry Lyndon
Presne. Padne pár kapek a už se musí zapínat mlhovky. Nebo z rybníku je na metru lehká mlha, ale mlhovky už musí být.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Tohle bylo ještě před povinnymi asistenty. Zase se snažíš házet něco má EU, která za to fakt nemůže. Denní svícení pomohlo, protoze lidi nebyly schopný posoudit, kdy jsou a nejsou vidět. S mlhovkami to byl problém ještě před vstupem do EU. Buď svitili přes slunečný den, nebo stačilo lehce zaprset, případně když už zvedali spoustu vody, neposteli je. To není moderní problém. Dnes je to vidět u lidí, kteří nemají automatická světla. V Blance těch nerozsvicenych aut se pořád najde.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@rohYpnol Jo e😜erti, co zapínají mlhovky za deště a ideálně v noci, tak ti jsou úplně nejlepší... 😁
gil54
...a vo stěračích ani slovo...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
rohYpnole, vytvořit si problém i se zapínáním světel je už diagnoza. Kromě toho bez asistentu jezdilo za šera hodně aut.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Niekedy mam dojem ze prave ked je mokro tak sa zrazu kazdy okolo mna ponahla a leti ako o zavod akoby chceli ostatnym ukazat... koukej jak to na vode umim... a pritom ide o zbytocny risk... a nakoniec si stejne zamavame na najblizsom semafore ...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Barry Lyndon
Jsi úplně mimo. Teď je poměrně silný déšť a v tom aerosolu auto prostě bez světel nejsi schopný na dálnici vidět. Aerosol není v principu nic jiného než mlha.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Řidiči jsou katastrofa.
3/4 řidičů vůbec nechápe, že na denní svícení u většiny aut nesvítí zadní světla a nejsou schopni je zapnout.
A inteligentního řidiče, co chápe k čemu je mlhové světlo při jízdě na dálnici za silného deště, ty jsem spočítal na prsty jedné ruky...
Ale to je jen důsledek těch nesmyslných nařízení EU o povinných asistentech... přesně tohle dělá z řidičů neschopné hlupáky.
Avatar - hiphop
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@kankunen

Jak vytvořit SI????

Řidiči jsou neschopní, a já vytvářím nějaký problém??
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus
Nebylo.

Dokonce potkávám geniální řidiče, co jedou na denní svícení i v noci!!!

A pokud máš auto co nemá denní svícení - no opět, díky těm nesmyslným asistentům když střídáš auta tak samozřejmě že je mnohem snazší zapomenout zapnout světla, protože už máš ten hloupý návyk z moderních aut.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Ja Prvni 123
Je to smutné tohle. Bohužel dnešní trend, kdy skoro každý bere značky jako doporučení. Zákaz předjíždění, plná čára, zákaz vjezdu, prikazany směr jízdy...
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@gil54 Dej pokoj.
Jeste aby radili, ze v desti je lepsi pustit sterace.

Nektera novejsi auta mají i prvek umele inteligence!
My starsi tomu rikame cyklovac steracu.

😄
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Mam dneska takovou zvlastni zkusenost.

Na silnici se objevil zakaz vjezdu, protoze za zatackou byla zaplavena silnice a pred tou znackou byla posledni moznost se bezpecne otocit.
Zustal jsem chvili stat na parkovisti pred hospodou, na kterem se prave melo otacet.

Za tu dobu prijeli necopres 30 aut.
Jen 4, slovy ctyri, se otocily a jely zpatky.
Zbytek projel tim zakazem vjezdu... a po chvili se tilidi vraceli.

Je fascinujici videt v praxi, kolik lidi se povazuje za jedine chytre.
Ta znacka prece platila jen pro blbce.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ale já si dělám přece srandu z odborníků, co kupujou nové na zedek u předohrabu.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
No ale hlavně mít vzadu lepší gumy, abys nedostal přetáčivý smyk, protože se ti v kritickém okamžiku pokazí ESP. Že ti hrozí aquaplayning, auto hůř brzdí i zatáčí nevadí. Ještě přidám tu výhodu, že nikdy nemusíš kupovat všechny 4 gumy najednou, protože ty vzadu jsou vždy cajk.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@KANKUNEN
Snad hlavně vzadu NEmít.... ne???
Jinak nevidím jediný důvod proč měnit je přední. Nikdy jsem nekupoval jen přední, není pro to důvod za běžných podmínek (stejný rozměr přední, zadní, geometrie ok).

Přední se sjíždějí s předohrabem rychleji, ale ten rozdíl bezproblémově kompenzuješ provozním předek X zadek...

Ok, možná pokud někdo najede 50, 70 tis. za rok, tak pro něj je smysluplnější koupit přední sadu, ale pak riskuje přesně to co říkáš že vepředu má horší gumy jak vzadu.