Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
lamal
"díky pevnějšímu celku (akumulátor a jeho obal totiž fungují také jako přídavný prvek posilující strukturu auta), což konstruktérům dovoluje použít měkčí odpružení."
Funguje to presne naopak, tuhsi skelet umoznuje pouzit tuhsie tlmice, ktore sa dokazu stlacat, pretoze tuhy skelet im poskytuje oporu... skelet ktory sa kruti im "uhne" a nestlaci sa tlmic, ale karoseria, pak to nefunguje.
Cakal by som, ze redaktor a (snad) nadsenec bude zvladat tieto bezne technicke veci.
Funguje to presne naopak, tuhsi skelet umoznuje pouzit tuhsie tlmice, ktore sa dokazu stlacat, pretoze tuhy skelet im poskytuje oporu... skelet ktory sa kruti im "uhne" a nestlaci sa tlmic, ale karoseria, pak to nefunguje.
Cakal by som, ze redaktor a (snad) nadsenec bude zvladat tieto bezne technicke veci.
3_diamanty
Zlate casy scenicu su sice uz fuc.... ale tento novy to cele zaklincoval este aj svojou vizazou... za dane peniaze je dalsich 30 lepsich aj krajsich aut na trhu... a mozno aj viac
rohYpnol
Renault by měl tu svoji hlavu konečně vytáhnout ze zeleného zadku EU.
Jeho nabídka je zcela tristní a zoufalá.
Jediné tři modely koupitelné jsou Megane Grand Coupe, Clio a Captur.
Ostatní je totální průšvih. Buď naprostý nesmysl EV, nebo brutálně přepálená cena a ještě horší hybrid. Všecko pochybní SUV kříženci, věhlasná jména...
Nechápu, jak automobilka s celou řadou skvělých modelů během 5 let dotáhne modelovou nabídku do takového bullhitu jako mají dnes...
Mimochodem, ten Megane Grand Coupe člověk v nabídce musí doslova hledat a vědět o něm, jinak Renault krmí zákazníky svými zelenohujerskými výblitky...
Jeho nabídka je zcela tristní a zoufalá.
Jediné tři modely koupitelné jsou Megane Grand Coupe, Clio a Captur.
Ostatní je totální průšvih. Buď naprostý nesmysl EV, nebo brutálně přepálená cena a ještě horší hybrid. Všecko pochybní SUV kříženci, věhlasná jména...
Nechápu, jak automobilka s celou řadou skvělých modelů během 5 let dotáhne modelovou nabídku do takového bullhitu jako mají dnes...
Mimochodem, ten Megane Grand Coupe člověk v nabídce musí doslova hledat a vědět o něm, jinak Renault krmí zákazníky svými zelenohujerskými výblitky...
@rohYpnol Asi preto, ze na lacnych autach asi vela nezarobi. A nejaky turecky sedan, to je fakt bomba pre europanov 😄
@xxc
Na tom laciném sedanu Renault zarobí mnohem víc než na jeho EV.
A víš proč? Protože ten sedan na rozdíl od EV někdo koupí !!! 😎
Na tom laciném sedanu Renault zarobí mnohem víc než na jeho EV.
A víš proč? Protože ten sedan na rozdíl od EV někdo koupí !!! 😎
DonVito
Automobilový průmysl se v posledních letech mění nikoliv podle přání zákazníků, ale naopak jim navzdory. Zejména evropští politici si hrají na sociální inženýry a nařizují firmám, co mají vyrábět, a zákazníkům, co kupovat. Jenže to jako obvykle nevychází a nepřirozeně tlačená elektromobilita se zasekla.
Nadherny ideologicky uvod jak z AF...
Nadherny ideologicky uvod jak z AF...
@DonVito jj tuhle EV jebku za milion chce zhruba tak 36 zákazníků v ČR (tedy nejspíš jen registrace dealerů) a v Evropě v TOP10 EV taky zrovna není. Proč asi? Hmmm…
Tj něco na tom úvodu bude…
Tj něco na tom úvodu bude…
@ericn Ved uz stary Ford hovoril, ze keby sa riadil prianiami zakaznikov, tak slachti co najrychlejsie kone 😄 A preco sa Scenic nepredava? Vysoka cena, predny nahon a mozno povest Renaultu. A svetla vyska 121 mm, to nie je len tak, suchnut niekde baterku nie je asi taka sranda.
ericn = zorg43x
https😐/www.facebook.com/zorg43x
https😐/www.facebook.com/zorg43x
@DonVito
Jenže to vypadá, že je to pravda. Bohužel pro Evropu.
Nastává to, čeho se dlouhodobě obávám. Hovořili jsme o tom spolu cca před rokem. Evropský automotive se začíná hroutit.
A ne, nemám z toho radost. A doufám, že tu zatáčku nakonec vybereme.
Jenže to vypadá, že je to pravda. Bohužel pro Evropu.
Nastává to, čeho se dlouhodobě obávám. Hovořili jsme o tom spolu cca před rokem. Evropský automotive se začíná hroutit.
A ne, nemám z toho radost. A doufám, že tu zatáčku nakonec vybereme.
@lukas13
Prechod na elektromobilitu je obtizny.
Jen me neustale udivuje nazor, ze bez podpory tohoto kroku by na tom byly automobilky lepe.
Cim by potom konkuroval napr. VW Tesle?
Bez podpory EU?
Ani s podporou se to uplne nedari...
Prechod na elektromobilitu je obtizny.
Jen me neustale udivuje nazor, ze bez podpory tohoto kroku by na tom byly automobilky lepe.
Cim by potom konkuroval napr. VW Tesle?
Bez podpory EU?
Ani s podporou se to uplne nedari...
gil54
Ty úvodní dva odstavce se úplně nepovedly. A podotýkám, že nechci vůbec stranit nějakému druhu pohonu. Ale tohle je i na mě moc, tak si je dovolím okomentovat.
...Automobilový průmysl se v posledních letech mění nikoliv podle přání zákazníků, ale naopak jim navzdory. Zejména evropští politici si hrají na sociální inženýry a nařizují firmám, co mají vyrábět, a zákazníkům, co kupovat. Jenže to jako obvykle nevychází a nepřirozeně tlačená elektromobilita se zasekla. (Ok, legitimní osobní názor autora s jasným sdělením.) Pro většinu lidí je totiž stále z mnoha důvodů nedosažitelná. ...(nebo když dosažitelná, tak pro někoho třeba jen méně vhodná než ...a třeba jen zatím.)
To ovšem neznamená, že všechny elektromobily jsou špatné. (Proti této větě se nedá nic namítat...) Výrobci do jejich vývoje nacpali spoustu peněz, ...(ovšem zde už výraz "nacpali" je již jednoznačně pejorativum - horší by bylo už jen "nasr*li" nebo třeba "namr*ali"-, pokud se autor dále odvolává na jakousi objektivitu, měl použít raději výraz "investovali") proto se v naprosté většině případů objektivně jedná o skvělé alternativy ke spalovacím modelům, které jsou zkrátka univerzálnější. (Pokud by jednalo o "skvělé" alternativy, tak ano, ale potom nemohou být tak skvělé k něčemu, co je "zkrátka univerzálnější".)
Autor si musí vybrat - buď chce hejtit nebo chce být objektivní. Obojí najednou nejde. A navíc obojí lze dělat dobře nebo špatně. Zde se autor pokusil o obojí najednou a ještě špatně.
Tyto dva odstavce nemají významově, fakticky nebo sdělením ani hlavu ani patu, je to názorově jako na houpačce a to vůbec nechci hodnotit úroveň větné skladby.
Myslím, že do testu takové úvahy snad ani nepatří. Jen tak na okraj.
...Automobilový průmysl se v posledních letech mění nikoliv podle přání zákazníků, ale naopak jim navzdory. Zejména evropští politici si hrají na sociální inženýry a nařizují firmám, co mají vyrábět, a zákazníkům, co kupovat. Jenže to jako obvykle nevychází a nepřirozeně tlačená elektromobilita se zasekla. (Ok, legitimní osobní názor autora s jasným sdělením.) Pro většinu lidí je totiž stále z mnoha důvodů nedosažitelná. ...(nebo když dosažitelná, tak pro někoho třeba jen méně vhodná než ...a třeba jen zatím.)
To ovšem neznamená, že všechny elektromobily jsou špatné. (Proti této větě se nedá nic namítat...) Výrobci do jejich vývoje nacpali spoustu peněz, ...(ovšem zde už výraz "nacpali" je již jednoznačně pejorativum - horší by bylo už jen "nasr*li" nebo třeba "namr*ali"-, pokud se autor dále odvolává na jakousi objektivitu, měl použít raději výraz "investovali") proto se v naprosté většině případů objektivně jedná o skvělé alternativy ke spalovacím modelům, které jsou zkrátka univerzálnější. (Pokud by jednalo o "skvělé" alternativy, tak ano, ale potom nemohou být tak skvělé k něčemu, co je "zkrátka univerzálnější".)
Autor si musí vybrat - buď chce hejtit nebo chce být objektivní. Obojí najednou nejde. A navíc obojí lze dělat dobře nebo špatně. Zde se autor pokusil o obojí najednou a ještě špatně.
Tyto dva odstavce nemají významově, fakticky nebo sdělením ani hlavu ani patu, je to názorově jako na houpačce a to vůbec nechci hodnotit úroveň větné skladby.
Myslím, že do testu takové úvahy snad ani nepatří. Jen tak na okraj.
@gil54
No, nechci ti hanit tvoji maturitní práci v žánru úvaha. Tak to napíšu decentně.
Zřejmě nebudeš nejostřejší tužka v penálu.
No, nechci ti hanit tvoji maturitní práci v žánru úvaha. Tak to napíšu decentně.
Zřejmě nebudeš nejostřejší tužka v penálu.
motorol
Napsat o tom lze hodně veci, ale ne, ze to je velké. Sednul jsem si dozadu a hlavu jsem měl narvanou v tom neoteviratelnem střešním okně. Mista na nohy dost, misto vpředu super, ale vzadu je to na vejsku fakt tragicky.
Emel
Designově to zase takový skvost není... ale možná by se tomu dalo pomoct jinou barvou a kolama. Předek je hezkej, ale jinak je to na mě místy až moc "ostře řezané" (třeba zadní světla) a kola jsou prostě divný.
Ondrej1
Za podobnou cenu jako vyšší výbavu Scenicu můžu mít Xpeng G6 s 350kw a nabíjením max 280kw. WLTP 570km. Oficiálně se už prodává v Německu, tak bude snad brzo i u nás.
takto velke auti by bolo s 1.5dCi utrapene, nejakych 90kW s turbodirou a dlhymi prevodmi, jauvajs to asi nechceš... 1.3tce by bola uzrana (radsej 1.5TSI), idealne to chce 2.0 hybrid od Toyoty/Hondy, peknych 200k ...
S hybridem souhlasím, ale ne s tím od Renaultu, 3hrnek s malým objemem prostě ne...
Velky vykon do MPV nepotrebujes, staci pruznost, nizke otacky na dialnici a schopnost zvladat naklad a kopce, no nie som si tym tak isty, 1.5 HDi tiez moc nefunguje v predajoch PSA. A za cenu, ktoru by ten pohon mal by mozno neobhajil dynamiku a prejav v dnesnej dobe... ten hybrid je uz casto lepsi, nove SantaFe uplne vyupustilo predosly 2,2 diesel.
Jinak předchozí generace Scenicu měla 1430kg, jak 1,3TCe 140k, tak i 1,5dCi 110k 😄
1430 kg je OK, so 110k vyhovie max pokojnym tatíkom, ale asi preco nie... zalezi ako moc je diesel uduseny tj reakcie na plyn a ochota tlacit pod 2000ot
Jo 2.5 atmo hybrid by bol fajn, Ford ti ho da 😄
Nesmysl.
AWD využije minimum lidí i v SUV. Tohle není ani SUV...
Ad 1.5 dCi ... nesmysl. Úplně by tomu stačil. Stejně tak 1.33, Kadjar s tím motorem byl naprosto důstojný.
Nelži. AWD využije naprosté minimum zákazníků.
No, takže tvůj problém je v tom, že nechápeš význam slova potřebovat.
Natož pak vyznam slova využít.
AWD reálně využije málokdo. A těch, co ho využijí a navíc i potřebují, je ještě míň.
AWD využívá úplně každý, kdo s takto vybaveným autem jezdí
Jistě. Je to něco jako 510 l zavazadlového prostoru v Octavii 1.
Máš pravdu. Všichni majitelé objem kufru využívají. Pořád. Pro každou jízdu. Jen v něm vozí v 95% případů vzduch.
Ešte by to samozrejme chcelo grand a 800k cenu a bolo by z toho solídne rodinné auto. Inak škoda, lebo design to ma pekný za mňa.
Ad 1.5dci - svokrovci majú 1.7dci v grand scenicu a teda sú s tým dosť nespokojní. Že to nejde vôbec (a to porovnávajú s espace 2.0dci, čo zrovna raketa nebola...)
i za pár elektrických kw na zadku (bohužel se to nenabízí), jako to řeší dost automobilek. Protože přesně tady to pomuže. Kdo pak tahá vleky, ten potřebuje plnohodnotný AWD. Takže není to nutnost a nechybí ti to primárně, ale je to dobré mít @rohYpnol
Ja by som si EV len s prednym nahonom nekupil a uz vobec nie vo vacsom aute a aute pre rodinu... prednost tejto technologie pre mna spociva v jednoduchom rieseni pohonu (oboch naprav), uz by som to chcel v cene, aby to prevazilo nevyhody EV... pripadne aspon zadny nahon, ked uz nie AWD
Tohle všechno co vytahuješ je hezké, ale v závěru sám docháziš právě k tomu, co jsem napsal. Ano, AWD naprostá většina vůbec nepotřebuje a nevyužije.
A k těm argumentům co jsi vytáhl - ano, opět je to jen půl pravdy. AWD má klady, ale má taky negativa. Není to přínos, je to něco za něco. Vyšší hlučnost, vyšší vibrace, vyšší spotřeba, vyšší pořizovací cena, vyšší servisní náklady. A možná ještě něco dalšího.
1.3 TCe užraná není, právě naopak.
Dlouhodobě v rodině v minulém Scénicu a jezdí za 6...
A to to ještě není mildhybridní verze.
Rozhodně mnohem raději než 1.5 Tsi, tohle se prostě Renaultu/Mercedesu fakt povedlo. Skvělý motor.
Je to přesně tak. Vůbec nerozumím proč ten skvělý motor nahrazují novým 1.2...