Novinky
@KANKUNEN
Taky jsem čekal, kde se dozvíme, že je to jiná čtyřkolka, než si myslíme. A najednou byl konec článku.
Logicky se nabízí, že to nemá kardadn dozadu, ale dodatečný elektromotor vzadu.
Taky jsem čekal, kde se dozvíme, že je to jiná čtyřkolka, než si myslíme. A najednou byl konec článku.
Logicky se nabízí, že to nemá kardadn dozadu, ale dodatečný elektromotor vzadu.
Detektivka na pokračování.
Redakce, nechcete napsat jídelníček, abyste u toho psaní neusínali a nezapomínali na hlavní část textu a vešli se do kalhot a košil?
Redakce, nechcete napsat jídelníček, abyste u toho psaní neusínali a nezapomínali na hlavní část textu a vešli se do kalhot a košil?
@Pepa_007 Kolik % lidí si kupuje Multivan na "blbnutí na zasněženém letišti"? Není to tak těžké, je to přesně 0 %. A i s tou Insignií vás bude sotva pět a půl (lidí, ne procent).
Asi čítali cimmermana: a čo tak skúsiť to bez kardanu 😄 😄
- v princípe dobrý nápad poháňať zadnú nápravu elektromotorom.......akurát vpredu by k tomuto autu viac pasoval 110TDI.
- nejako nechápem načo je dobré dávať do auta batérie na dojazd 30-50 km. Je to málo.
Ak by to bola iba "odklikavacia možnosť v konfiguratore" na zníženie ceny a váhy auta pre tých ktorým by to stačilo (malý akčný radius, parkovanie doma pri zásuvke) tak by to mohlo mať svojich zmysel
- tak sme pomudrovali, ale treba počkať na reálny test : koľko to bude papať, koľko stať, koľko vážiť .....
- v princípe dobrý nápad poháňať zadnú nápravu elektromotorom.......akurát vpredu by k tomuto autu viac pasoval 110TDI.
- nejako nechápem načo je dobré dávať do auta batérie na dojazd 30-50 km. Je to málo.
Ak by to bola iba "odklikavacia možnosť v konfiguratore" na zníženie ceny a váhy auta pre tých ktorým by to stačilo (malý akčný radius, parkovanie doma pri zásuvke) tak by to mohlo mať svojich zmysel
- tak sme pomudrovali, ale treba počkať na reálny test : koľko to bude papať, koľko stať, koľko vážiť .....
@ericn
jo ale co je pak klasický 4Motion ? Haldex nebo Borg-Warner ?Případně středový torsen ? Nebo natvrdo připojitelná druhá náprava ? Se závěrkami nebo bez ? To všecko tady už bylo pod označením 4Motion
jo ale co je pak klasický 4Motion ? Haldex nebo Borg-Warner ?Případně středový torsen ? Nebo natvrdo připojitelná druhá náprava ? Se závěrkami nebo bez ? To všecko tady už bylo pod označením 4Motion
Takže v podstatě průšvih. Plug-In s 1.5TSI alá 4kolka 🤢 celková hmotnost 3 tuny… Něco, co na cestování opravdu chceš. To pomůže jen výrobci na falšování výkazu s CO2 👎 Kdyby tam alespoň bylo 2.0TSI…
To je takový problém dát ke 2.0TDI klasický 4Motion?
To je takový problém dát ke 2.0TDI klasický 4Motion?
Opet se ukazuje, ze jediny zastupce kategorie, ktery dnes ma smysl uvazovat je MB V - silny diesel, 4x4 a jako darek navic vzduchovy podvozek…
@tomas4568
konecne uz. Reseni co funguje ve vsem od Volva, pres DS apod kde to bylo nejzabavnejsi az po Highlandera… Dejte tam 2,0tsi a hura do passatu…
konecne uz. Reseni co funguje ve vsem od Volva, pres DS apod kde to bylo nejzabavnejsi az po Highlandera… Dejte tam 2,0tsi a hura do passatu…
@KANKUNEN
K čemu plug-in?
Zbytečně drahé, těžké a složité. Stačil by obyčejný hybrid ála Toyota, jenže VW žádnou takovou techniku nevyvinul.
K čemu plug-in?
Zbytečně drahé, těžké a složité. Stačil by obyčejný hybrid ála Toyota, jenže VW žádnou takovou techniku nevyvinul.
Mi se takové řešení líbí, co potřebuješ, vyjet prudký kopec k chatě nebo se rozjet se na sněhu. Jenže blbě je ta 1,5ka. Má to mít plug diesel.
Jj pokračování příště.