Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen Multivan konečně dostal pohon 4x4. Ale ne takový, jaký myslíte

20 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Co to je za čtyřkolku se nedozvíš.
Avatar - Tycoon
Tycoon
@KANKUNEN
Taky jsem čekal, kde se dozvíme, že je to jiná čtyřkolka, než si myslíme. A najednou byl konec článku.
Logicky se nabízí, že to nemá kardadn dozadu, ale dodatečný elektromotor vzadu.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Mi se takové řešení líbí, co potřebuješ, vyjet prudký kopec k chatě nebo se rozjet se na sněhu. Jenže blbě je ta 1,5ka. Má to mít plug diesel.
Avatar - Tycoon
Tycoon
@KANKUNEN

K čemu plug-in?
Zbytečně drahé, těžké a složité. Stačil by obyčejný hybrid ála Toyota, jenže VW žádnou takovou techniku nevyvinul.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Když diesel, tak plug aby furt nestartoval. Benzin HEV
Othello
@Tycoon Taky marně hledám pokračován článku s naznačeným rozuzlením. Třeba bude zítra ?
adamzprahy
@Othello je to drama, možná až po reklamě... :)
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Othello
Jj pokračování příště.
tomas4568
@KANKUNEN Stejná, jako v nedávno predstavené Californii. El. motor vzadu.
kesumb
@tomas4568
konecne uz. Reseni co funguje ve vsem od Volva, pres DS apod kde to bylo nejzabavnejsi az po Highlandera… Dejte tam 2,0tsi a hura do passatu…
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Bezva, takže hodinu, dvě blbnutí na zasněženém (20-30cm) letišti by to mohlo dát. Moje Insignia 4x4 s vektorováním momentu to dává s prstem v nose. 😉 👍🏻
Othello
@Pepa_007 asi by mě nelákalo blbnout na sněhu zrovna s Multivanem
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@Pepa_007 Kolik % lidí si kupuje Multivan na "blbnutí na zasněženém letišti"? Není to tak těžké, je to přesně 0 %. A i s tou Insignií vás bude sotva pět a půl (lidí, ne procent).
ericn
Takže v podstatě průšvih. Plug-In s 1.5TSI alá 4kolka 🤢 celková hmotnost 3 tuny… Něco, co na cestování opravdu chceš. To pomůže jen výrobci na falšování výkazu s CO2 👎 Kdyby tam alespoň bylo 2.0TSI…

To je takový problém dát ke 2.0TDI klasický 4Motion?
Othello
@ericn
jo ale co je pak klasický 4Motion ? Haldex nebo Borg-Warner ?Případně středový torsen ? Nebo natvrdo připojitelná druhá náprava ? Se závěrkami nebo bez ? To všecko tady už bylo pod označením 4Motion
PavelK_
@ericn Problém to je, neudělali v podlaze tunel na kardan.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Detektivka na pokračování.
Redakce, nechcete napsat jídelníček, abyste u toho psaní neusínali a nezapomínali na hlavní část textu a vešli se do kalhot a košil?
PavelK_
@Mokrous opět nedokončený článek. Pokolikáté už?
rozej
Opet se ukazuje, ze jediny zastupce kategorie, ktery dnes ma smysl uvazovat je MB V - silny diesel, 4x4 a jako darek navic vzduchovy podvozek…
Jano- Korňa
Asi čítali cimmermana: a čo tak skúsiť to bez kardanu :-):-)
- v princípe dobrý nápad poháňať zadnú nápravu elektromotorom.......akurát vpredu by k tomuto autu viac pasoval 110TDI.
- nejako nechápem načo je dobré dávať do auta batérie na dojazd 30-50 km. Je to málo.
Ak by to bola iba "odklikavacia možnosť v konfiguratore" na zníženie ceny a váhy auta pre tých ktorým by to stačilo (malý akčný radius, parkovanie doma pri zásuvke) tak by to mohlo mať svojich zmysel
- tak sme pomudrovali, ale treba počkať na reálny test : koľko to bude papať, koľko stať, koľko vážiť .....