Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVolkswagen Multivan konečně dostal pohon 4x4. Ale ne takový, jaký myslíte
20 komentářů
Pepa_007
Bezva, takže hodinu, dvě blbnutí na zasněženém (20-30cm) letišti by to mohlo dát. Moje Insignia 4x4 s vektorováním momentu to dává s prstem v nose. 😉 👍🏻
ericn
Takže v podstatě průšvih. Plug-In s 1.5TSI alá 4kolka 🤢 celková hmotnost 3 tuny… Něco, co na cestování opravdu chceš. To pomůže jen výrobci na falšování výkazu s CO2 👎 Kdyby tam alespoň bylo 2.0TSI…
To je takový problém dát ke 2.0TDI klasický 4Motion?
To je takový problém dát ke 2.0TDI klasický 4Motion?
Mokrous
Detektivka na pokračování.
Redakce, nechcete napsat jídelníček, abyste u toho psaní neusínali a nezapomínali na hlavní část textu a vešli se do kalhot a košil?
Redakce, nechcete napsat jídelníček, abyste u toho psaní neusínali a nezapomínali na hlavní část textu a vešli se do kalhot a košil?
rozej
Opet se ukazuje, ze jediny zastupce kategorie, ktery dnes ma smysl uvazovat je MB V - silny diesel, 4x4 a jako darek navic vzduchovy podvozek…
Jano- Korňa
Asi čítali cimmermana: a čo tak skúsiť to bez kardanu :-):-)
- v princípe dobrý nápad poháňať zadnú nápravu elektromotorom.......akurát vpredu by k tomuto autu viac pasoval 110TDI.
- nejako nechápem načo je dobré dávať do auta batérie na dojazd 30-50 km. Je to málo.
Ak by to bola iba "odklikavacia možnosť v konfiguratore" na zníženie ceny a váhy auta pre tých ktorým by to stačilo (malý akčný radius, parkovanie doma pri zásuvke) tak by to mohlo mať svojich zmysel
- tak sme pomudrovali, ale treba počkať na reálny test : koľko to bude papať, koľko stať, koľko vážiť .....
- v princípe dobrý nápad poháňať zadnú nápravu elektromotorom.......akurát vpredu by k tomuto autu viac pasoval 110TDI.
- nejako nechápem načo je dobré dávať do auta batérie na dojazd 30-50 km. Je to málo.
Ak by to bola iba "odklikavacia možnosť v konfiguratore" na zníženie ceny a váhy auta pre tých ktorým by to stačilo (malý akčný radius, parkovanie doma pri zásuvke) tak by to mohlo mať svojich zmysel
- tak sme pomudrovali, ale treba počkať na reálny test : koľko to bude papať, koľko stať, koľko vážiť .....
×
Sdílení komentáře
×
Taky jsem čekal, kde se dozvíme, že je to jiná čtyřkolka, než si myslíme. A najednou byl konec článku.
Logicky se nabízí, že to nemá kardadn dozadu, ale dodatečný elektromotor vzadu.
K čemu plug-in?
Zbytečně drahé, těžké a složité. Stačil by obyčejný hybrid ála Toyota, jenže VW žádnou takovou techniku nevyvinul.
Jj pokračování příště.
konecne uz. Reseni co funguje ve vsem od Volva, pres DS apod kde to bylo nejzabavnejsi az po Highlandera… Dejte tam 2,0tsi a hura do passatu…