Veterán
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
2
Tak toto auto mě nikdy neoslovilo a design jeho přídě je skutečně "trapný". I obyčejné velkosériové Fuego bylo mnohem hezčí a elegantnější!
Arese
Současná Alpinka vypadá o 100 % lépe, pokud jí ale Renault taky natlačí do nenáviděné elektrifikace, tuto značku (tradičně sázející na nízkou hmotnost a jízdní zážitky ze sportovní jízdy) jistojistě zabije. ☹️👎
Stejsn
Ta ruční brzda u dveří je hrozná věc. Má to třeba Porsche 924 a při každém nastupování hrozí, že si o to člověk urve koule!
Alpha Tango
Pamatuju si na zlutou A610 na stanku Alpine na zenevskem autosalonu. Naprosto svebytne a neobvykle auto, na silnici jsem ji v realu nikdy nevidel. Je to cca 30 let…
Visiteur
Jako chápu, že smyslem obsáhlého článku je více zaujmout čtenáře, případně uvedením různých zajímavých detailů i ohromit. Ale sakra, když v tom nejsem kovaný, píšu radši o kytičkách, ne? Nebo aspoň nezacházím do detailů, ve kterých se snadno zamotám. A bohužel ve vašem případě u článku o Renaultech to není poprvé, asi bych radši přemýšlel o těch kytičkách.
Např.: cituji "V6 GT poháněl agregát 27W z Renaultu 25.." - jelikož je PRV motor typu "Z", mělo by místo ´27W´ být ´Z7W´, kdyby se jednalo o motor z R25. Jenže tam byl se vstřikováním Renix (a nemotejte do toho ´A.E.I´, to je zapalování), kdežto v těch Alpinách je motor s karburátorama, takže tam je motor typu ´Z6W´. Prostě jenom slepě opisujete bez ověření, co někdo někde špatně přečetl a napsal - asi jako když jsem měl v TP typ motoru Z7V47, přičemž skutečnost ověřitelná na štítku i v dokumentaci je Z7UA702. Před 15ti lety se to opravilo v registru i ve velkém TP a dnes na Portálu občana v Registru vozidel opět u toho auta vidím motor Z7V47...
Nebo: cituji "Bylo zajímavé, že u 25 Turbo se stejným motorem Renault uváděl vyšší výkon než bez katalyzátoru (153 kW/208 k místo 136 kW/185 k)." - že je to ve skutečnosti 151kW vs.133kW je už skromný detail. Co je však podstatné, že ikdyž v obou případech jde o shodný základ motoru typu Z7U, ve skutečnosti má nový 205koňový motor Z7U700 oproti starému Z7UA702 jiné vstřiky, jiné turbodmychadlo, jinou řídící jednotku atd.atd, pravděpodobně bychom našli i odlišné díly uvnitř motoru, takže zdaleka nejde o totožný motor.
Fakt ta spousta chyb kazí dojem z článku, bohužel. Auta brzy zakážou, v kytičkách je budoucnost.
Např.: cituji "V6 GT poháněl agregát 27W z Renaultu 25.." - jelikož je PRV motor typu "Z", mělo by místo ´27W´ být ´Z7W´, kdyby se jednalo o motor z R25. Jenže tam byl se vstřikováním Renix (a nemotejte do toho ´A.E.I´, to je zapalování), kdežto v těch Alpinách je motor s karburátorama, takže tam je motor typu ´Z6W´. Prostě jenom slepě opisujete bez ověření, co někdo někde špatně přečetl a napsal - asi jako když jsem měl v TP typ motoru Z7V47, přičemž skutečnost ověřitelná na štítku i v dokumentaci je Z7UA702. Před 15ti lety se to opravilo v registru i ve velkém TP a dnes na Portálu občana v Registru vozidel opět u toho auta vidím motor Z7V47...
Nebo: cituji "Bylo zajímavé, že u 25 Turbo se stejným motorem Renault uváděl vyšší výkon než bez katalyzátoru (153 kW/208 k místo 136 kW/185 k)." - že je to ve skutečnosti 151kW vs.133kW je už skromný detail. Co je však podstatné, že ikdyž v obou případech jde o shodný základ motoru typu Z7U, ve skutečnosti má nový 205koňový motor Z7U700 oproti starému Z7UA702 jiné vstřiky, jiné turbodmychadlo, jinou řídící jednotku atd.atd, pravděpodobně bychom našli i odlišné díly uvnitř motoru, takže zdaleka nejde o totožný motor.
Fakt ta spousta chyb kazí dojem z článku, bohužel. Auta brzy zakážou, v kytičkách je budoucnost.
×
Sdílení komentáře
×