Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nejprodávanější auta v Evropě od roku 1973: Od malých aut k elektřině

16 komentářů

Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, jsem pro ekologii = chtelo by to navrat k malym autum.
A nizsim vykonum.

127 mela 33 kW, a dojel jsem s ni opakovane pres Alpy do Italie.
Avatar - Tycoon
Tycoon
@Ja Prvni 123

Doba se mění. Dneska je potřeba 200 kW a zvýšený podvozek SUV s pohonem 4x4, aby lidi dojeli do nákupního centra.
ericn
@Tycoon jo, to sedí haha :-)
Ja Prvni a Posledni
@Ja Prvni 123 chtelo by to aby se vsechen ten plebs presunul na MHD.
JakTak
Při zachování současné míry pasivní bezpečnosti to ale není možné. A tu snad nikdo snižovat nechce.
johny555
Tady je vidět, co zákaznici chtějí = malá, resp. levná auta. Zatímco Škodovka ruší výrobu těchto aut. Přitom kdysi taková auta uměla dělat. Zajímavé, že jiný evropský výrobce Renault (Dacia) to umí a je v tom úspěšný.
ericn
@johny555 Dacia ano, ale Renaultu už to moc nejde :-)
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@ericn No, Dacia je Renault...
Ja Prvni a Posledni
@Ja Prvni 123 no..Dacia je taky Mitsubishi.
Avatar - praptak
praptak
Škoda malá auta vyrábí. Dokonce bez elektrifikace.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@praptak
A právě proto je už moc lidí nechtějí, protoze jsou bez elektrifikace.
nippon
Tvoje názory sa dosť rapídne zmenili od tvojich počiatkov tu na auto.cz. Bohužiaľ k horšiemu. Kedysi si tu viedol dlllllheee dialógy, ktoré boli aj zábavné a niekedy aj poučné, ale dnes..... Neviem čo sa ti stalo, asi starneš 😀, ale táto tvoja elektroéra... To nie si ty, bohužial. Sorry, ale musel som.
Arese
@praptak Přesně tak, současná generace Fabie je opravdu parádní stroj"! Škoda jen, že kvůli různým emisním a asistentovým podrazům zelenobolševické EU musí být tak drahá...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@johny555
To není o tom, ze chtějí levné auto, ale ze je nejdostupnější. Kdyby nějaké auto dávali zadarmo, bude nejoblíbenější.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Neuvěřitelné co golf dokázal, v tolika obdobích.
Arese
@Stejsn Neboj, už nebude, o to se VW (a také EU) u současné generace důkladně postaral...